Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nem az utasok feladata igazságot szolgáltatni, bosszút állni, van erre illetékes hatóság. Nem feltétlenül baj, hogy "itt tartunk", én jobban szeretem a törvénytisztelő magatartást az anarchiánál.
Nem véletlenül nem játszott egyetlen utas sem önkéntes rendőrt, nagyon szűk a mezsgye az ártalmatlanítás és az önbíráskodás között. Szívem szerint én is úgy nyakon vágtam volna, hogy ott veszti eszméletét, de sajnos ez nem így működik, arról nem is beszélve, hogy ezért a nyomorult ördögért is ugyanannyit lehet kapni, mint egy rendes emberért.
Én sem találkoztam ilyennel, csak időnként panaszként hallom. Mondjuk nem tartom kizártnak, hogy rutintalan nyomozó vagy vizsgáló elmulaszthatja szóban felhívni erre a lehetőségre a figyelmet, de ha valaki aláírás előtt el is olvassa a jegyzőkönyvet, akkor benne van a figyelemfelhívás, mert a Neo automatikusan beilleszti.
Kérni kell a személyes adatok zárt kezelését, és akkor sem az iratbetekintéskor, sem a bírói szakban nem kerül az elkövető tudomására. Az erre való figyelemfelhívást viszont néha elmarad, ahogy hallom időnként.
Az viszont sajnos igaz, hogy nem szívesen tanúskodnak a szemtanúk, ez nem új jelenség, inkább elfordulnak, és elhúznak a helyszínről, a segítségnyújtás pedig még ennél is ritkább.
Keveredik a vitában a jogos védelem, a jogos védelem túllépése és az önbíráskodás fogalma. A támadás elhárítása - akár aránytalanul is - addig jogos védelem, ameddig a támadó abba nem hagyja a jogellenes magatartását. Innen kezdve a "nevelő jellegű" fizikai erőszak már önbíráskodás. Az nem önbíráskodás, ha az illetőt erőszakkal kell visszatartani a hatóság megérkezéséig, mert menekülni próbál, itt ismét jogszerű a szükséges fizikai ráhatás. És természetesen a bírói gyakorlat lekövette az ominózus Btk. módosítást.
A tanúskodásról meg csak annyit, hogy komolyabb ügy kivételével nem nagyon biztosít se a rendőrség, de a bíróság arra vonatkozólag védelmet, hogy az adataidat nem-e tudja meg a vádlott , aki ezt kihasználva megfélemlít (vagy nem is ő , hanem a rokonaival) stb, stb.
Szóval nem véletlen, hogy az emberek nagy része már nem akar tanúskodni.
Menetrend váltástól mind 3-at (vagy 4, 5) pannonosnak írja, elvileg tudnak róla.
Az emeletesük mostanában működőképes, csere ha nagy baja van, akkor GOL (E98), ha nem, akkor LH kretyó, általában az 504, de nekem sikerült összefutni egy ex-pápaival is, az kellemesebb. De inkább az EAG-ok.
KKC-026 újra üzembe lett állítva(ma ez ment Kaposvárra,Győrbe meg Crossway :D).Meg a szokásos:Bonyhádra távolsági gép pótol,Bajára meg EC12 (hihetetlen,hogy ezeket nem bírja kinőni a cég).Lett távolsági Econell is:Pécs-Paksot az NBF-129 csinálja mostanság. :)
Jellemző a barom magyarokra !!!! Nem volt egy épeszű ember sem az utasok között, aki lerugdosta volna a buszról ezt az überbarmot ?????? Még a mentőben is ütném.