Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Tudom,ezért mondtam,hogy ezt is cserélni kellett volna. :)
Ma mentem egy másik tegnap óta járó szólóval:abban csak a hátsó traktusban voltam,de ott 3 ülés kárpitja is szakadt volt(gondolom nem az utasok intézték el 1 nap alatt).Meg a műanyag rész az ülésen soknál olyan mocskos,mint a Mercijeinken...
Rendszám: HPF-609 Gyártmány: MERCEDES Típus: O.530 Szin: KÖZÉPKÉK A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: HPF-690 Gyártmány: MERCEDES Típus: O.345 S Szin: KÖZÉPKÉK A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: IUE-543 Gyártmány: MERCEDES Típus: O.345 Szin: ÉLÉNKSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: IUE-728 Gyártmány: MERCEDES Típus: O.345 G Szin: SÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Hát erre álmomba se gondoltam volna hogy ez a 4 ikarus 280-as marad a végére. főleg a 104!! egyébként szerintem az ok egyszerű, gondolom a két cct-t meg a 086-ot el tudják adni mostanság.
Folyamatosan játszanak velük, kb az a cikkben levő szám helyes
Az ex házi számok itteni rdsz párok érdekelnek majd ? (csak a magam szórakozásara nem nézetetem :) )
Az 1 hónapja dolgozó csuklósban meg szétszakadt,foszlott már az üléskárpit.
Valószínűleg nem ez alatt az egy hónap alatt vékonyodott el az üléskárpit, hanem az azt megelőző évek alatt. Többek közt ezért kerültek egy új árának töredékébe.
"A Pécsi STOP kérdésére Csizi Péter elmondta: az ablakok nyithatóvá tételét az eladó állja, márciusra ezt meg is kell oldania, az ehhez szükséges összeget nem utalják el addig a vevőnek, amíg ez nem oldódik meg."
Azt mondják,hogy olyan 10 körüli mennyiségben van klíma,a többiben csak légcserélő van,mint a C56-okban(a klíma ára meg annyi lenne,mint egy buszé :D).
Én olyan szólóval utaztam,amiben hintaszék volt(elfelejtették megfelelően rögzíteni az ülést),meg az ajtó elég brutális hangon nyílt,csukódott.Az 1 hónapja dolgozó csuklósban meg szétszakadt,foszlott már az üléskárpit.
2, ha már kiszedik az OBU-kat a mercikből, tán kéne táblatartó, meg tábla, mert a 24-es betűmérettel a Finn utca egy A/4-es lapon elég vérszegény megoldás. Meg egy szolgálati öccá' forintos óra.
+ nem fedték le a kijelzővel a leszállás-visszajelzőt, bár Meszesen mindegy hogy van vagy nincs, meg mi van ráírva a gombra...
+ Fűtés megy, remélem tud többet is majd.
- Az a babakocsi /kerekesszék tároló szörnyű, a kretyókon is előfordul hogy egy jobb manőver után székfoglalót játszanak az emberek, de ide az oszlop miatt nem lehet beállni nagyobb babakocsival. Értem én, hogy ezt úgy gondolták, hogy ha oda akarnak állni, akkor a két lehajthatóról felállnak, de ez a nyugat Balkán...
- Az OBU megállónként 4x mondja be, hogy hányas meg hova.
- Egyedi leszállás jelzés nem ártana, főleg télen nem kéne fűteni az utcát, meg ugye az elsőajtózás szempontjából se, ha nem tudnak hátul felugrálni.
Ezért írtuk már hetekkel ezelőtt, hogy melyiket merre kell keresni. Ha minden igaz abból a 18-ből 1-nek már gondjai is vannak, nem bírja a klímát. Várjunk csak, Hollandoknál kicsit több a csapadék ott a pocsolya szélén.
Iho :...".....A városi tulajdonú Tüke Busz Zrt. közbeszerzés keretében 115 darab új, alacsonypadlós, köztük 38 csuklós buszt vásárolt, tizennyolc jármű pénteken forgalomba is állt...."
Jut eszembe, nem arról volt szól, hogy a Kebab-expressek Barcs/Gyékényesről indulnak?
Estefelé egy csöri cibált kb 15 erősen selejt érett By/Bhv-t a végén vezérlővel, a Zsolnayban hallani lehetett, hogy elindult a kisállomásról. Simán körbesétáltam, mire a lejtőn 15-tel odadöcögött, nem is erőltette tovább, megfékezési gondok miatt talán, de akkor meg nem kéne rá még egy gépet találni?
Közben az index szerint elment az utsó vonat, de azt már nem írják, hogy honnan, szóval kérdés, hogy ez a szerelvény akkor most hova ment?