Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 30642
DJ. Bakter Creative Commons License 2015.11.07 0 4 30641

Ez a táblázat a TükeBusz hivatalos oldaláról származik (ők csinálták).

Olvtárs betette a linket. Ha valaki többre kíváncsi, tegye meg maga.

Nem az egyetemen vagyunk, ahol az oktató feladatokat ad a hallgatóknak.

Előzmény: trizs77 (30638)
hory004 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 30640

A KGR-ekben 6 sebességes váltó van, jobban fekszik nekik a terep. De azért van bajuk rendesen, pedig némelyik mint a hímes tojás :) 

Előzmény: DJ. Bakter (30639)
DJ. Bakter Creative Commons License 2015.11.07 0 0 30639

Tudom, hogy egy mérés nem mérés, de épp a minap utaztam Pécsett a 2-es vonalon az egyik KGR rendszámú csuklóssal, és - legalábbis utasszemmel - a budapesti 7700-asokhoz képest (amiken naponta utazom) igencsak rendben volt.

Motorikusan is jobb volt, könnyedebben ment, és nem csörgött zörgött, valahogy jobban egyben volt. A pesti Volvók pedig - legalábbis ami nem lett mostanában felújítva és SkyBluera átfestve - már sajnos elég borzasztóak.

Előzmény: Svatopluk (30637)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.07 -1 0 30638

Már kétszer kértem itt is, hogy ezekbe a táblázatokba  vagy :

 - tegyél be sorszámot is az azonos típusú buszok felsorolása elé,

 - vagy alulra csinálj pár soros összesítőt

 

Például :

 - A típus = 6 db,

 - B típus = 9 db,

 - C típus = 23 db,

 - D típus = 44 db,

 - stb.

 

Ne kelljen már újjal böngészve a képernyőről soronként összeadni, miből mennyi van ?

 

Ezek a táblázatok  nagyon hasznosak és nagyon jó, hogy beteszed ide.

Előzmény: AFC-658 (30632)
Svatopluk Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30637

Nem akarlak elkeseríteni, de az esetek többségében nem a kilométerektől rongyolódnak le a járművek, hanem a karbantartás minőségétől vagy hiányától. Látod, pont a hozzád hasonló tévhitekben élők miatt van az óratekergetés a személyautóknál, mert az egyszeri pógár azt hiszi, attól jó egy jármű, ha kevés kilométer van benne és fordítva.

De Budapesten pl. a 2004 környékén beszerzett 7700-asok többsége is már átfordult az egymillió kilométeren felújítás nélkül, és még mindig az egyik legmegbízhatóbb típusnak tartják, pedig azokat nem kímélik, és valószínűleg a BKV nem adott olyan szintű karbantartást, mint ezeknek a Veolia, úgyhogy felesleges pánikolni.

És azt se felejtsd el, hogy nem mindegy, milyen körülmények között kerültek beléjük a kilométerek Hollandiában, ezekből sokat a sokkal kímélőbb elővárosi forgalomban használtak...

 

Előzmény: JLW-470 (30633)
ego2 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30636

Van valami logika a szóló / csuklós rendszám kiosztásban az NGB-knél ? 

hory004 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30635
Szerintem a KGR ekben ennél több van.
Előzmény: JLW-470 (30633)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.06 0 1 30634

Pécsnek miért kellett közvetítőn keresztül használt Volvo buszokat vásárolnia

 

Mindenki közvetítőn keresztül vásárol. 

Az a ritkább eset, ha nem. 

Előzmény: JLW-470 (30633)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30633

Nem nézted meg a videót,mert 1,2milliónak nem 500000 a fele(600000-650000 km körül van a Volvokban). ;) A fonódó óta meg eléggé termelik a buszaink  a km-eket,szóval elég hamar le fognak rongyolódni(gond most is van,de azt kívülről lehet nem lehet látni...).

 

http://www.pecsistop.hu/regio/valami-nagyon-nem-stimmel-a-pecsi-volvo-beszerzessel/1375436/

 

Előzmény: Svatopluk (30629)
AFC-658 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30632
Salamon Norbi Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30631

LUU-967 is kapott klímát.

hory004 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30630

Jogos

Nem voltam egyértelmű, nem olyan nagy dologra kell gondolni, csak, hogy szokják az emberek a papírfecnit ki van tapétázva egy felhívás a 4-es vonalcsoport külső végállomásainak fő célközönségének.(ejjdeszépenmegfogalmaztam :D )

Bkt 370§. :))

Előzmény: trizs77 (30628)
Svatopluk Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30629

"és még itt mennyi megy majd beléjük.."

 

Ez a dolguk, nem? Egyébként a 8 év alatti félmillió kilométer egy busznál teljesen reális. Csak összehasonlításképp, egy kollégám most vett egy 3 éves ex-cégautó Mondeót 195 000 km-rel... És az személyautó.

Előzmény: JLW-470 (30625)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30628

azt hiszem h a sofőrök is unják, hogy nem találják a sorban a kocsijukat, így jönnek a díszítések,

 

------------------

 

Amelyik buszvezető csak díszítésről ismeri fel saját buszát, azt azonnal, szigorított pályaalkalmassági vizsgálatra kell küldeni.

 

 

Előzmény: hory004 (30624)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30627

de ahogy FOMA olvtárs is írta, hogy az önkormányzatnak a piac liberalizáció után le kell szerződnie valakivel.

 

--------------------

 

Nem.

Összekeversz alap-alap fogalmakat.

 

FOMA jogot is tanult,  ezért figyelj arra, hozzászólásaiban hogyan fogalmaz.

Ugyanis pontosan.

 

Te pedig megpróbálod a pontos fogalmazást slendrián módon, átértelmezni.

Ne tedd.

Nem vezet jóra.

 

...........................:-))

 

A helyi közlekedés liberalizációja NEM 2017.01.01 lesz, hanem 1993-tól már van.

Nagy különbség.

 

Jó 12 éve egy helyi önkormányzat az bíz meg a helyi közlekedés ellátásával, akit akar.

Ha Komló úgy dönt akkor határnaptól a Ki-Mit-Lop Kft végzi Komlón a helyi közforgalmú közlekedést, metróval, villamossal, trolival, libegővel, riksával vagy busszal.

 

Ehhez Komlónak (többi városnak is) joga van.

 

----------------------------------

 

Komló esetében a Volán kivonult volna amikor szerződése lejárt.

A város polgári perben, másodfokon úgy nyert, hogy a bíró (szerintem) jogtalanul kötelezte a Pannon Volánt további üzemelésre.

Sajnos.

 

Tehát Komló városa nagyon nem igyekszik saját maga dönteni, saját közlekedéséről.

Szívesebben szívja a Pannon Volán (DAKK) vérét még évekig.

 

 

Előzmény: bendeguz90 (30620)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30626

Kérdés, hogy ki lesz majd hajlandó szerződni az önkormányzatokkal, ha a "liberalizált" ex-Volánoknak esetleg nem lesz egyszer majd ilyen kötelezettségük.

 

--------------------

 

Ma sem kötelező.

Jogilag.

 

Csak ha nem szerződik akkor Fónagy másnap felmenteti...................:-))

Előzmény: FOMA (30619)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30625

http://kaposvarmost.hu/videok/kaposvar-most/2015/11/04/bemutatjuk-az-ikarust.html

 

Kaposváron nem mehettek olyan sokat a buszok,mert a mi "új" buszainkban már 8 évesen fele annyi km van,mint ott a 26 évesben(és még itt mennyi megy majd beléjük..).

Előzmény: hory004 (30624)
hory004 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30624

azt hiszem h a sofőrök is unják, hogy nem találják a sorban a kocsijukat, így jönnek a díszítések, lásd 399 tank feletti ablak :)

Előzmény: JLW-470 (30622)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30623

CCP sztem az LKC-192 helyett van,míg az AZD a pogányi BN12 helyett.

Előzmény: Salamon Norbi (30616)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30622

A hangsúly az elvilegen van(meg megint kicsit több Volvo lett). :)

Szóval ha nem kellene pótolni,akkor már csak a DUB-093-al lehetne találkozni az Ik-ok közül.De év végére a kék-fehér szín távozni fog.

Előzmény: hory004 (30615)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30621
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30620

Elnézést kérek valóban helyközi (mondjuk Komlónak is van néhány helyközi járata), de ahogy FOMA olvtárs is írta, hogy az önkormányzatnak a piac liberalizáció után le kell szerződnie valakivel. 

Előzmény: trizs77 (30618)
FOMA Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30619

Kérdés, hogy ki lesz majd hajlandó szerződni az önkormányzatokkal, ha a "liberalizált" ex-Volánoknak esetleg nem lesz egyszer majd ilyen kötelezettségük. 

Előzmény: trizs77 (30618)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30618

Ez NEM a helyi hanem a helyközi közlekedésről szól.

 

A helyi továbbra is önkormányzati hatáskörben marad.

Előzmény: bendeguz90 (30617)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30617

Kíváncsi leszek, hogy ezek után ki meri majd bevállalni a komló helyi közlekedést lebonyolítását. 

 

 

 

http://www.vg.hu/vallalatok/kozlekedes/mar-dolgoznak-a-szemelyszallitas-liberalizalasan-460364

Salamon Norbi Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30616

A CCP és az AZD mi helyett van?

Előzmény: JLW-470 (30614)
hory004 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 30615

Valóban, az elmúlt pár napban nem találkoztam olyan sokkal, csak a 181-gyel 3x, meg a 435-ösökkel, persze lehet, hogy jókor voltam jó helyen. :)

Előzmény: JLW-470 (30614)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 30614

Elvileg eljutottunk oda,hogy Pécsen most már csak 1db Ikarus van kiadva egy munkanapon(tartalékként még be-be ugorhat a többi maradék is,de már egyre kisebb eséllyel).

A DDKK-nál meg "bevetésen" van Pécs környéki járatokon a zöld CCP és AZD-655. :)

Dentoro Creative Commons License 2015.11.04 0 0 30613

"Ezen felül Baja térsége is lényegesen könnyebben elérhető így, szerintem jelentősebb, mint Bóly+Villány+Komló stb."

Ezzel nem értek egyet. Baja térségének elérhetősége még csak egy lapon sem említhető az általam korábban megnevezett előnyökkel (pl. ddu-i megyeszékhelyek közvetlen gyorsf-i kapcsolata, stb.), nagyságrendi különbség van a térség/vonzáskörzet kategóriákban.

Baja ugyanúgy elérhető lett volna akkor is, ha az általam elképzelt vonalon menne az M6-M9. Szekszárd-Baja viszonylatban szinte mindegy, hogy M6-55, vagy M9-51, sőt az 55-ön kelet felől jövőknek talán célszerűbb Baja elkerülőn az 51-M9 irány, mint a városon keresztül menni, szerintem.

 

Előzmény: hory004 (30612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!