Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30715

Az lehet EEV-s?

Előzmény: KZX003 (30714)
KZX003 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30714

Úgy tudom, teljesen új.

Előzmény: lobbanórotor (30713)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30713

És ez teljesen új forgalomba helyezésű, vagy a MYR-654 papírjait örökölte meg? 

Előzmény: KZX003 (30712)
KZX003 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30712

Jól. :)

Előzmény: JLW-470 (30710)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30711

Az pécsi forda(a NEM-es C56-é).Annak a C56-nak sem egy sikertörténet az utóbbi ideje:a felújítása előtt többet állt,mint dolgozott.Sajnos ezen a felújítás sem változtatott.Azóta is szinte állandóan a telep vendégszeretetét élvezi(ha nem újították volna fel,akkor a következő beszerzésnél elgondolkodnék a selejtezésén, mert ilyen állandóan rossz buszra nem nagyon van szükség). :(

Előzmény: DEVIDOFF25 (30707)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30710

Remélem én jól emlékszem:NJD-531 :)

Előzmény: Kuvik76 (30705)
totte Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30709

De bizony. Ahányszor kiviszik (mert fregoli) mindig menetrend szerinti járatokon van és lesz is.

Előzmény: ikarusman280 (30708)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30708

A CCP már nincs menetrend szerinti járatokon.

Előzmény: DEVIDOFF25 (30707)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30707

Vagy a ccp-077, vagy az azd-65.. Lehetett. Mohacson mik a tartalékok amugy?

trabantlidérc Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30706

A 9:16-os Székelyszabar-Mohács járaton egy Kapos Volános Ikarus 256 vagy 250-es volt. 

Kuvik76 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 30705

Ma a JOB-475 érkezett hozzánk Sellyéről...

...Sellyére viszont már a valószínűleg a MYR-654 reinkarnációja ment (persze N-es rsz-mal)

és balf@sz módra nem írtam fel

hory004 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30704

Hehe, bár, totemoszlopot is találtak a raktárban. :D

Előzmény: JLW-470 (30702)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30703

A mohácsi változások még nem voltak összegyűjtve:

 

JLW-475-->KLF-235

GBG-119-->JLW-475(elvileg felújításra vitték,jelenleg KUA-451 van helyette)

BOU-609-->JOM-858

 

A GBG-119 le lett állítva vagy az is felújításon van?

Előzmény: AFC-658 (30649)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30702

"ha helytállóak az információink, üzemképes állapotban kellett volna visszaadnia a PK Zrt-nek. Pontosabban olyanban, amilyenben megkapta."

 

Ha az utolsó traktus helytálló,akkor vissza kellene szerelni a régi kijelzőket a buszokba?

Előzmény: hory004 (30695)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30701

Pláne!
Az "mégolyanabb", 2012-es selejtezmény.

Előzmény: < R o d o l f o > (30700)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.11.12 0 1 30700

KOX-731

Előzmény: HBweb hu (30697)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 1 30699

Úgy en-bnloc a stop-os (és hasonszőrű) irományok tartalmát fenntartásokkal célszerű kezelni.

De mi szerencsére nem vagyunk avatatlan szemlélők, úgyhogy kiszúrjuk a turpisságot, például ezeket, a több éve megbontott, súlyosan hiányos buszokat.

Ugyebár.

Előzmény: hory004 (30698)
hory004 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30698

Mellette meg talán a BPX-160, ami szintén emberemlékezet óta darabokban van, de van egy videó, ott kb az összes kocsi látszik, van megbontott conecto is a sorban.

Előzmény: HBweb hu (30697)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30697

Annak van jelentősége, hogy a leginkább hiányos torzó még 2013-as esztendei selejtezmény (KOX-738)? Ergo, azt valószínűleg már üzemképtelenül kapta meg a Tüke.

Előzmény: bendeguz90 (30696)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30696

"Ami azért bajos, mert úgy tudjuk: a szerződés szerint üzemképesnek kellene lenniük."

 

 

Akkor ebből megint hosszas per lesz. 

Előzmény: hory004 (30695)
hory004 Creative Commons License 2015.11.12 -1 0 30695
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30694
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30693

vagy nem ;))

Előzmény: Leo#13 (30691)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30692

Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.

 

Persze, Én akár kinyitom neki a kaput, hogy megforduljon :D

A Basamalomba kanyarodás továbbra* is necces, a híd is, a kis utcák felett repülő nem repül egyenesen, de a Ditz-malom-Bulgár utca-Dankó háromszögben jobb forduló van, mint az András utcában :D

A Mauzóleum pont jó helyen van, egy kis lobbizást követően akár tartózkodó is lehetne :)

 

* jut eszembe, ha a komlóin az Iskolánál tudnak 50 méterenként lámpát rakni, akkor ide is lehetne.

Előzmény: Leo#13 (30690)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30691

Akkor elnézést, tévedtem! Ez esetben a 10 busz kevés lesz a 2-esre, mindenképpen kerülnek majd 3 ajtósok is a rendszerbe.

Előzmény: lobbanórotor (30689)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30690

Jó-jó, akkor ezt ne erőltessük! Pedig utast nem veszítenénk vele, új területet kötnénk be, drágább sem lenne a dolog és még a politikusok is jó pofizhatnának, hogy micsoda fejlesztés!

 

Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.

A kis tervedben azért találni épeszű elképzelést is. :D Ha lesz Modulo, akkor nem lepődnék meg, hogy egyes részegységei teljesülnének.

Előzmény: hory004 (30687)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30689

7700A-ból nincs négyajtós a cégnél. Azok a 7000A és a 7900A típusok. 

Előzmény: Leo#13 (30688)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30688

A 60-as a faluba ahogy írtad a Csarnokba járás miatt kell, nem azért mert nem férnek el a 2-esen.

 

Fog jutni a 4-esre csuklós, mert a tervemben 20-assal jelölt, röviden Urán-Klinikák-Fehérhegy járatot a 2A-ból szaggattam ki és szólósítottam. És pont ebből jutna a Szabolcsig közlekedő 4-esekre a csuklós. Ilyen szempontból nem változik a szükséges darabszám.

 

Ha jól tudom (úgy szólt a fáma, hogy a többség 3 ajtós, ergó kell 4 ajtósnak is lennie) a 7700-asok között is akad 4 ajtós, igaz még élőben, képen nem láttam olyat.

Előzmény: hory004 (30686)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30687

Továbbra sem értek egyet, de hidd el, hogy elég jól tudom, hogy mi van azon a részen. ;)

A Basamalom:

max 800 méteres rágyalogolás, ezt max a felére lehet csökkenteni.

(nekem egy átlagos hétköznap olyan két és fél kilométer ez a szám)

 

Az erőmű mögötti részek: Szintén autó, ott még kevesebben is laknak, nincs olyan létesítmény ami hozna utast.

Ajánlom menj egy kört a 9:05-ös vagy a 18:05-ös 21-essel, nézd meg, hogy ott milyen utasforgalom van, az Edison utcánál.

 

Én egy ilyet találtam ki korábban (persze realitása nulla :) )

Újhegy-Nagykozári út (szigorúan a Kox Utca [:D] felől csatlakozás) Finn u, Tüskésréti, Légszeszgyár, Kisállomás, Búza tér, Alagút, Klinikák, Kürt u, Szigeti, Ybl, - Kovácstelep? - Urán. Szigorúan Modulóval :D

Előzmény: Leo#13 (30684)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30686

A 21-est én a 2-eshez tettem, az új 4-esek mellett nem volt kelendő ezt hiába tagadnánk.

 

Akkor miért kellett a 60-as a Faluba? Nyáron is volt nyavalygás, hogy csak délelőtt volt.

(az ott lakók közül [nyilván nagy a nem fizetők részaránya] nem a c teszkóba jár, hanem a piacra, csak ők még tudnak gondolkodni, hogy nem baj, ha nem a kapuba teszi le a busz, a távbuszpu-tól is jó az.)

 

 Én azzal kalkuláltam, hogy minden második 4-esre jut csuklós és akkor már is jobb, kezelhető a helyzet, talán más járat nem is kell.

 

Juuut? Most se jut, ahova kéne, oda meg nem segít be a 2H.

Lesz:

2db C19 + 3db V7000A + 5 db V7900A minden valószínűség szerint ezekből kell kiadni a 2-est, oda nem mehet 3 ajtós kocsi. 

van további 38 db 7700A, azokból vond le ami kertié, a vasasiakat.

 

ahova nem lesz: 1-55-1, 4,4Y, 22-24. 

marad a 20-21-121, ott van néhány időpont, ahova nem opció a szóló, de a 121-nek annyira aszimmetrikus a terhelése, hogy pont úgy forgatni a csuklós nem igazán lehet.

(itt nem véletlenül volt kétszer utasszámolás, és nem releváns, hogy nyáron)

Előzmény: Leo#13 (30683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!