Keresés

Részletes keresés

KZX003 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30714

Úgy tudom, teljesen új.

Előzmény: lobbanórotor (30713)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30713

És ez teljesen új forgalomba helyezésű, vagy a MYR-654 papírjait örökölte meg? 

Előzmény: KZX003 (30712)
KZX003 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 30712

Jól. :)

Előzmény: JLW-470 (30710)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30711

Az pécsi forda(a NEM-es C56-é).Annak a C56-nak sem egy sikertörténet az utóbbi ideje:a felújítása előtt többet állt,mint dolgozott.Sajnos ezen a felújítás sem változtatott.Azóta is szinte állandóan a telep vendégszeretetét élvezi(ha nem újították volna fel,akkor a következő beszerzésnél elgondolkodnék a selejtezésén, mert ilyen állandóan rossz buszra nem nagyon van szükség). :(

Előzmény: DEVIDOFF25 (30707)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30710

Remélem én jól emlékszem:NJD-531 :)

Előzmény: Kuvik76 (30705)
totte Creative Commons License 2015.11.16 0 0 30709

De bizony. Ahányszor kiviszik (mert fregoli) mindig menetrend szerinti járatokon van és lesz is.

Előzmény: ikarusman280 (30708)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30708

A CCP már nincs menetrend szerinti járatokon.

Előzmény: DEVIDOFF25 (30707)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30707

Vagy a ccp-077, vagy az azd-65.. Lehetett. Mohacson mik a tartalékok amugy?

trabantlidérc Creative Commons License 2015.11.15 0 0 30706

A 9:16-os Székelyszabar-Mohács járaton egy Kapos Volános Ikarus 256 vagy 250-es volt. 

Kuvik76 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 30705

Ma a JOB-475 érkezett hozzánk Sellyéről...

...Sellyére viszont már a valószínűleg a MYR-654 reinkarnációja ment (persze N-es rsz-mal)

és balf@sz módra nem írtam fel

hory004 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30704

Hehe, bár, totemoszlopot is találtak a raktárban. :D

Előzmény: JLW-470 (30702)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30703

A mohácsi változások még nem voltak összegyűjtve:

 

JLW-475-->KLF-235

GBG-119-->JLW-475(elvileg felújításra vitték,jelenleg KUA-451 van helyette)

BOU-609-->JOM-858

 

A GBG-119 le lett állítva vagy az is felújításon van?

Előzmény: AFC-658 (30649)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30702

"ha helytállóak az információink, üzemképes állapotban kellett volna visszaadnia a PK Zrt-nek. Pontosabban olyanban, amilyenben megkapta."

 

Ha az utolsó traktus helytálló,akkor vissza kellene szerelni a régi kijelzőket a buszokba?

Előzmény: hory004 (30695)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30701

Pláne!
Az "mégolyanabb", 2012-es selejtezmény.

Előzmény: < R o d o l f o > (30700)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.11.12 0 1 30700

KOX-731

Előzmény: HBweb hu (30697)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 1 30699

Úgy en-bnloc a stop-os (és hasonszőrű) irományok tartalmát fenntartásokkal célszerű kezelni.

De mi szerencsére nem vagyunk avatatlan szemlélők, úgyhogy kiszúrjuk a turpisságot, például ezeket, a több éve megbontott, súlyosan hiányos buszokat.

Ugyebár.

Előzmény: hory004 (30698)
hory004 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30698

Mellette meg talán a BPX-160, ami szintén emberemlékezet óta darabokban van, de van egy videó, ott kb az összes kocsi látszik, van megbontott conecto is a sorban.

Előzmény: HBweb hu (30697)
HBweb hu Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30697

Annak van jelentősége, hogy a leginkább hiányos torzó még 2013-as esztendei selejtezmény (KOX-738)? Ergo, azt valószínűleg már üzemképtelenül kapta meg a Tüke.

Előzmény: bendeguz90 (30696)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 30696

"Ami azért bajos, mert úgy tudjuk: a szerződés szerint üzemképesnek kellene lenniük."

 

 

Akkor ebből megint hosszas per lesz. 

Előzmény: hory004 (30695)
hory004 Creative Commons License 2015.11.12 -1 0 30695
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30694
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30693

vagy nem ;))

Előzmény: Leo#13 (30691)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30692

Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.

 

Persze, Én akár kinyitom neki a kaput, hogy megforduljon :D

A Basamalomba kanyarodás továbbra* is necces, a híd is, a kis utcák felett repülő nem repül egyenesen, de a Ditz-malom-Bulgár utca-Dankó háromszögben jobb forduló van, mint az András utcában :D

A Mauzóleum pont jó helyen van, egy kis lobbizást követően akár tartózkodó is lehetne :)

 

* jut eszembe, ha a komlóin az Iskolánál tudnak 50 méterenként lámpát rakni, akkor ide is lehetne.

Előzmény: Leo#13 (30690)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30691

Akkor elnézést, tévedtem! Ez esetben a 10 busz kevés lesz a 2-esre, mindenképpen kerülnek majd 3 ajtósok is a rendszerbe.

Előzmény: lobbanórotor (30689)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30690

Jó-jó, akkor ezt ne erőltessük! Pedig utast nem veszítenénk vele, új területet kötnénk be, drágább sem lenne a dolog és még a politikusok is jó pofizhatnának, hogy micsoda fejlesztés!

 

Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.

A kis tervedben azért találni épeszű elképzelést is. :D Ha lesz Modulo, akkor nem lepődnék meg, hogy egyes részegységei teljesülnének.

Előzmény: hory004 (30687)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30689

7700A-ból nincs négyajtós a cégnél. Azok a 7000A és a 7900A típusok. 

Előzmény: Leo#13 (30688)
Leo#13 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30688

A 60-as a faluba ahogy írtad a Csarnokba járás miatt kell, nem azért mert nem férnek el a 2-esen.

 

Fog jutni a 4-esre csuklós, mert a tervemben 20-assal jelölt, röviden Urán-Klinikák-Fehérhegy járatot a 2A-ból szaggattam ki és szólósítottam. És pont ebből jutna a Szabolcsig közlekedő 4-esekre a csuklós. Ilyen szempontból nem változik a szükséges darabszám.

 

Ha jól tudom (úgy szólt a fáma, hogy a többség 3 ajtós, ergó kell 4 ajtósnak is lennie) a 7700-asok között is akad 4 ajtós, igaz még élőben, képen nem láttam olyat.

Előzmény: hory004 (30686)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30687

Továbbra sem értek egyet, de hidd el, hogy elég jól tudom, hogy mi van azon a részen. ;)

A Basamalom:

max 800 méteres rágyalogolás, ezt max a felére lehet csökkenteni.

(nekem egy átlagos hétköznap olyan két és fél kilométer ez a szám)

 

Az erőmű mögötti részek: Szintén autó, ott még kevesebben is laknak, nincs olyan létesítmény ami hozna utast.

Ajánlom menj egy kört a 9:05-ös vagy a 18:05-ös 21-essel, nézd meg, hogy ott milyen utasforgalom van, az Edison utcánál.

 

Én egy ilyet találtam ki korábban (persze realitása nulla :) )

Újhegy-Nagykozári út (szigorúan a Kox Utca [:D] felől csatlakozás) Finn u, Tüskésréti, Légszeszgyár, Kisállomás, Búza tér, Alagút, Klinikák, Kürt u, Szigeti, Ybl, - Kovácstelep? - Urán. Szigorúan Modulóval :D

Előzmény: Leo#13 (30684)
hory004 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 30686

A 21-est én a 2-eshez tettem, az új 4-esek mellett nem volt kelendő ezt hiába tagadnánk.

 

Akkor miért kellett a 60-as a Faluba? Nyáron is volt nyavalygás, hogy csak délelőtt volt.

(az ott lakók közül [nyilván nagy a nem fizetők részaránya] nem a c teszkóba jár, hanem a piacra, csak ők még tudnak gondolkodni, hogy nem baj, ha nem a kapuba teszi le a busz, a távbuszpu-tól is jó az.)

 

 Én azzal kalkuláltam, hogy minden második 4-esre jut csuklós és akkor már is jobb, kezelhető a helyzet, talán más járat nem is kell.

 

Juuut? Most se jut, ahova kéne, oda meg nem segít be a 2H.

Lesz:

2db C19 + 3db V7000A + 5 db V7900A minden valószínűség szerint ezekből kell kiadni a 2-est, oda nem mehet 3 ajtós kocsi. 

van további 38 db 7700A, azokból vond le ami kertié, a vasasiakat.

 

ahova nem lesz: 1-55-1, 4,4Y, 22-24. 

marad a 20-21-121, ott van néhány időpont, ahova nem opció a szóló, de a 121-nek annyira aszimmetrikus a terhelése, hogy pont úgy forgatni a csuklós nem igazán lehet.

(itt nem véletlenül volt kétszer utasszámolás, és nem releváns, hogy nyáron)

Előzmény: Leo#13 (30683)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.11.11 -1 0 30685

Titeket nem riaszt a valóság? Nincs pénz a mostani hálózatra se. Jelenleg azon megy az agyalás, hogy mit lehetne ritkítani megszüntetni átvariálni, hogy olcsóbb legyen. A városvezetés célja, hogy lepattintsa a városi közlekedést a volánhoz, így állami feladat lenne és nem városi. Innentől kezdve vége a pékféle tervezzünk hálózatot nem számít mibe kerül játéknak. Nem helyi emberek fognak dönteni arról mennyi pénz jut erre. Aztán jön a "liberalizáció" ami végleg helyre teszi a dolgokat. Az és annyi fog járni amire pénzt kap a privát fuvarozó cég. Nem lesz olyan, hogy a saját karrierünk érdekében ráhúzzuk a politikát egy tömegközlekedési cégre és bedöntjük várost. A sofőrök lázongásáról az egyre botrányosabb munkakörülmények miatt még szó sem esett. Értékes munkaerők akiket leszar mindenki. Mi lesz akkor ha ezt tényleg megunják és lépnek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!