Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Az pécsi forda(a NEM-es C56-é).Annak a C56-nak sem egy sikertörténet az utóbbi ideje:a felújítása előtt többet állt,mint dolgozott.Sajnos ezen a felújítás sem változtatott.Azóta is szinte állandóan a telep vendégszeretetét élvezi(ha nem újították volna fel,akkor a következő beszerzésnél elgondolkodnék a selejtezésén, mert ilyen állandóan rossz buszra nem nagyon van szükség). :(
Mellette meg talán a BPX-160, ami szintén emberemlékezet óta darabokban van, de van egy videó, ott kb az összes kocsi látszik, van megbontott conecto is a sorban.
Annak van jelentősége, hogy a leginkább hiányos torzó még 2013-as esztendei selejtezmény (KOX-738)? Ergo, azt valószínűleg már üzemképtelenül kapta meg a Tüke.
Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.
Persze, Én akár kinyitom neki a kaput, hogy megforduljon :D
A Basamalomba kanyarodás továbbra* is necces, a híd is, a kis utcák felett repülő nem repül egyenesen, de a Ditz-malom-Bulgár utca-Dankó háromszögben jobb forduló van, mint az András utcában :D
A Mauzóleum pont jó helyen van, egy kis lobbizást követően akár tartózkodó is lehetne :)
* jut eszembe, ha a komlóin az Iskolánál tudnak 50 méterenként lámpát rakni, akkor ide is lehetne.
Jó-jó, akkor ezt ne erőltessük! Pedig utast nem veszítenénk vele, új területet kötnénk be, drágább sem lenne a dolog és még a politikusok is jó pofizhatnának, hogy micsoda fejlesztés!
Akkor jön a B terv (az A sosem működik)! Mauzóleum helyett a Basamalomnál, a kis utcáknál is meg tudna fordulni egy midi hasonlóan 0 forint kiadással.
A kis tervedben azért találni épeszű elképzelést is. :D Ha lesz Modulo, akkor nem lepődnék meg, hogy egyes részegységei teljesülnének.
A 60-as a faluba ahogy írtad a Csarnokba járás miatt kell, nem azért mert nem férnek el a 2-esen.
Fog jutni a 4-esre csuklós, mert a tervemben 20-assal jelölt, röviden Urán-Klinikák-Fehérhegy járatot a 2A-ból szaggattam ki és szólósítottam. És pont ebből jutna a Szabolcsig közlekedő 4-esekre a csuklós. Ilyen szempontból nem változik a szükséges darabszám.
Ha jól tudom (úgy szólt a fáma, hogy a többség 3 ajtós, ergó kell 4 ajtósnak is lennie) a 7700-asok között is akad 4 ajtós, igaz még élőben, képen nem láttam olyat.
Továbbra sem értek egyet, de hidd el, hogy elég jól tudom, hogy mi van azon a részen. ;)
A Basamalom:
max 800 méteres rágyalogolás, ezt max a felére lehet csökkenteni.
(nekem egy átlagos hétköznap olyan két és fél kilométer ez a szám)
Az erőmű mögötti részek: Szintén autó, ott még kevesebben is laknak, nincs olyan létesítmény ami hozna utast.
Ajánlom menj egy kört a 9:05-ös vagy a 18:05-ös 21-essel, nézd meg, hogy ott milyen utasforgalom van, az Edison utcánál.
Én egy ilyet találtam ki korábban (persze realitása nulla :) )
Újhegy-Nagykozári út (szigorúan a Kox Utca [:D] felől csatlakozás) Finn u, Tüskésréti, Légszeszgyár, Kisállomás, Búza tér, Alagút, Klinikák, Kürt u, Szigeti, Ybl, - Kovácstelep? - Urán. Szigorúan Modulóval :D
A 21-est én a 2-eshez tettem, az új 4-esek mellett nem volt kelendő ezt hiába tagadnánk.
Akkor miért kellett a 60-as a Faluba? Nyáron is volt nyavalygás, hogy csak délelőtt volt.
(az ott lakók közül [nyilván nagy a nem fizetők részaránya] nem a c teszkóba jár, hanem a piacra, csak ők még tudnak gondolkodni, hogy nem baj, ha nem a kapuba teszi le a busz, a távbuszpu-tól is jó az.)
Én azzal kalkuláltam, hogy minden második 4-esre jut csuklós és akkor már is jobb, kezelhető a helyzet, talán más járat nem is kell.
Juuut? Most se jut, ahova kéne, oda meg nem segít be a 2H.
Lesz:
2db C19 + 3db V7000A + 5 db V7900A minden valószínűség szerint ezekből kell kiadni a 2-est, oda nem mehet 3 ajtós kocsi.
van további 38 db 7700A, azokból vond le ami kertié, a vasasiakat.
ahova nem lesz: 1-55-1, 4,4Y, 22-24.
marad a 20-21-121, ott van néhány időpont, ahova nem opció a szóló, de a 121-nek annyira aszimmetrikus a terhelése, hogy pont úgy forgatni a csuklós nem igazán lehet.
(itt nem véletlenül volt kétszer utasszámolás, és nem releváns, hogy nyáron)
Titeket nem riaszt a valóság? Nincs pénz a mostani hálózatra se. Jelenleg azon megy az agyalás, hogy mit lehetne ritkítani megszüntetni átvariálni, hogy olcsóbb legyen. A városvezetés célja, hogy lepattintsa a városi közlekedést a volánhoz, így állami feladat lenne és nem városi. Innentől kezdve vége a pékféle tervezzünk hálózatot nem számít mibe kerül játéknak. Nem helyi emberek fognak dönteni arról mennyi pénz jut erre. Aztán jön a "liberalizáció" ami végleg helyre teszi a dolgokat. Az és annyi fog járni amire pénzt kap a privát fuvarozó cég. Nem lesz olyan, hogy a saját karrierünk érdekében ráhúzzuk a politikát egy tömegközlekedési cégre és bedöntjük várost. A sofőrök lázongásáról az egyre botrányosabb munkakörülmények miatt még szó sem esett. Értékes munkaerők akiket leszar mindenki. Mi lesz akkor ha ezt tényleg megunják és lépnek?