Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30864

Felmerült egy érdekes kérdés:ugye azt írták,hogy 14 éven aluliaknak a szülő veheti meg a Tüke-kártyájával a "kedvezményes" bérletet.Másik helyen meg azt írták,hogy ez a bérlet akkor érvényes,ha nálad van a Tüke-kártya.Akkor ha a gyerek egyedül utazik(és értelemszerűen nincs kártyája),akkor meg fogja büntetni az ellenőr?

Előzmény: FOMA (30859)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30863

Ezzel megcáfolódik az a mantra,hogy a pécsiek megúszhatják az emelést.

Előzmény: FOMA (30858)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30862

Kösz!

Előzmény: JLW-470 (30856)
FOMA Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30861

Jav.: a Dombóvár - Pécs viszonylatban helyett természetesen Dombóvár - Budapest.

Előzmény: FOMA (30860)
FOMA Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30860

"Pécs és Budapest között IC forgalma a következőképpen alakult az elmúlt években: 2010-ben 990 ezren, 2011-ben 1,06 millióan, a következő évben 1,04 millióan, két évvel ezelőtt és tavaly pedig 920 ezren utaztak IC-vel. Ez majdnem 10 százalékos csökkenés jelent négy év alatt."

 

Még érdekesebb lenne 2008-ig visszatekinteni, ahhoz képest jóval nagyobb az utasvesztés. A leglátványosabb csökkenés egyébként a 2010-es, 40 napos vágányzár után volt, rengeteg törzsutas nem tért vissza, az étkezőkocsikon, és az 1. osztályon lehetett a legjobban észrevenni. Ezen belül pedig a pécsi utasok közül tűntek el a legtöbben, a Dombóvár - Pécs viszonylatban ez nem annyira látványos. Míg a 2000-es évek végén még naponta indult közel teltházzal a 809, az utóbbi 2-3 évben már alig lézengtek a 18-as kocsiban, voltak olyan napok, amikor még naponta ingáztam, hogy ketten-hárman mentünk Szentlőrincig a 18-asban. És tegyük hozzá, hogy ezt úgy, hogy 2015. évben a pécsi IC-k menetrendszerűsége volt a legjobb a hálózaton.

 

Kétségtelen, hogy a kevesebb egyetemista is közrejátszik ebben, de a nyertes egyértelműen a személygépkocsi.

Előzmény: bendeguz90 (30855)
FOMA Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30859

És persze mellé a megújult, fényképes Tüke Kártya.:-)

Előzmény: hory004 (30857)
FOMA Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30858

A Tüke Kártya mai hírlevelében kicsit homályosan fogalmaznak, de ha jól értelmezem, akkor az új szolgáltatók kedvezményeinek igénybe vételéhez meg kell hosszabbítani a kártyák érvényességét. Ez az eddigi 490,- Ft helyett, a rezsicsökkentés jegyében mindössze 800,- Ft-ba fog kerülni.:-)

 

"Kérjük, szenteljen figyelmet régi kártyájának érvényességi idejére. Természetesen a korábban szerződött szolgáltatók kedvezményeit érvényes régi kártya birtokában továbbra is igénybe veheti.

Ahhoz, hogy Ön a lehető leghamarabb hozzájuthasson az újabb kedvezményekhez, szükség van kártyája érvényességének meghosszabbítására. Önnek már december közepétől, a karácsonyi időszak beköszöntével lehetősége nyílik megújult kártyája kiváltására.

 

A hosszabbítási díj 800 forint, amelyet a Széchenyi tér 1. szám alatti felújított Tüke Kártya Irodában nyílik lehetősége megtéríteni minden kártyatulajdonosnak a személyes kártya-aktiválás alkalmával. Az új kártya aktiválása alig pár percet vesz igénybe."

hory004 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30857

amit csak akkor használhatsz, ha van nálad biokomos ügyfélkód, meg egy csekk amit befizettél, lásd szelektív hulladék lerakása...

Előzmény: JLW-470 (30856)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 30856

Kb ugyanaz a viszony lesz a Mobilitási Központ és a Tüke között,mint a BKK-BKV között.

Jövőre jön a Biokomos-jegy. :)

Előzmény: bendeguz90 (30847)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.14 0 1 30855

A szolgáltatás színvonala "valamiért" nem került említésre.

 

http://www.pecsma.hu/pecs-aktual/eltunnek-az-utasok-a-vonatokrol/

 

trizs77 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 30854

A volánnak már régen nem kell.

 

Csak az a baranyai bírónő "speciális" ítélete tartja még Komlón a Volánt.

 

 

Előzmény: bendeguz90 (30852)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 30853

Persze, hiszen a 400-asok díszléce alapból lejjebb van, így a fehér területeken szűkösebb a hely, és a lökhárító alakja sem olyan, hogy ezt megengedhetné.

Előzmény: hory004 (30823)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 30852

Ahogy látom a Volánnak sem kell már a komlói helyi közlekedés. Szóval ez amolyan kölcsönös helyzet. 

Előzmény: trizs77 (30849)
FOMA Creative Commons License 2015.12.12 0 0 30851

Minek KKK? Ott is van szemétszállító-parképítő cég, a KVG Zrt.:-)

Előzmény: hory004 (30850)
hory004 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 30850

Komlói Közlekedési Központ =KKK :)

Egy kis pénzért még kettőt fordul az almásláda Sásdra...

Előzmény: trizs77 (30849)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.12 0 2 30849

A komlói polgármesternek nagy volt a szája pár éve, hogy ha teheti, megszabadul a Volántól.

 

Most tehette.

Miért nem szabadult meg ?

 

Miért nem alapította meg a Komlói Közlekedési Társaságot = KKT és saját cégként végezné a város helyi személyszállításait.

 

 

Előzmény: FOMA (30848)
FOMA Creative Commons License 2015.12.12 0 1 30848

Nem tolongtak a jelentkezők a komlói pályázatra:

 

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/marad-a-regi-buszos-ceg-komlon-642433

bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.11 0 0 30847

Az átalakítás konkrétan mit takar? 

Előzmény: JLW-470 (30845)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.12.11 -5 1 30846

A kifligörbítőnek és a hobbivillamosvezető haverjának sok szeretetel a Tüke dolgozóitól a jövő évi tervekért. Különösen a BKV mintájú kötbérezési rendszer aratott sikert.  https://www.youtube.com/watch?v=q2CX20bBNJE

JLW-470 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 30845

Lehet ujjongani,megszavazták ma az emelést(és jön a BKK-mintájára az átalakítás is)...

JLW-470 Creative Commons License 2015.12.09 0 1 30844

Kicsit szétnéztem Komlón:egykori JLZ-147 helyén FLJ-031,annak a helyén a KZX-145 volt.Egykori ANS-631 helyén a JOM-963(ez valamilyen helyi kendácsot kaphatott,mert még a kapaszkodók sem lettek lefestve,pedig jó pár helyen le van lepattogzódva róluk a festék) dolgozott.A JOM-963 régi fordáján(amin mostanában a JLW-480 volt) a JOM-904 volt,így akkor ez elkerülhetett Sásdról.AIJ-002 távolsági tartalék lett(kijelzőt is kapott).

Mivel a régebben a helyis kérdésre nem érezett válasz,így azt is megnéztem:14 busz(akkor éppen:5 VDL,2 Solina,2 újabb 260,2 Kaposos 260,2 260 a régiek közül és 1 kockamerci+1 260 pályaudvari tartalék)dolgozik most tisztán helyiben(ezt eldöntheti mindenki,hogy megfelelő vagy sok-e egy ekkora városba),és ezen felül még bepörögnek helyközisek is.

kez-577 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 30843

Igen,mert most este a 2-esen volt fűtés:-) Délelőtt az egyik 21-esen volt az ominózus hűtőláda:-)
Délután sikerült Citaróval is mennem.. már azok is nagyon le vannak amortizálódva:-(

Előzmény: hory004 (30841)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 30842

Pontyosan. :)

Sztem a legmelegebbet a Mercikbe meg a VDL-ekbe lehet csinálni(Credoba is lehet,csak ott klímával kellene fűteni,azt meg 1-2 kivétellel nem használják,hogy legyen megtakarítás-na ezen mindenképpen kellene változtatni).rázni meg ráz az összes Credo az országban. :)

Minap kipróbáltam "végre" a távolsági Ekenyelet:hát nem sokkal nagyobb a hely benne,mint az EN12-ben.1-2 helyen ki lehet benne bírni,de amúgy ez is kurva szűk.Fűtésben meg itt is az a hülyeség van,hogy pár kicsi fűtőtest van,vonalradiátor nincs,sofőr meg még nem jött rá(nem akart rájönni),hogy klímával kellene fűteni és akkor nem mindenki kabátban ülne a buszon.Viszont ezek is duplaüvegesek.

Előzmény: hory004 (30841)
hory004 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 30841

Akkor rossz mercikkel mentél :)

---

2/2a vendégszereplők tegnap: IWD-301,304, HBC-614. IIP-673,674, a végén még előkerülnek a 200-asok is :D

Előzmény: kez-577 (30840)
kez-577 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 30840

Hatalmasan pozitívat csalódtam a használt Volvókban:-)
Ma mind a csuklós,mind a szóló változattal utaztam,ég és föld mind a Credók,mind a Mercik után :-)
Utóbbiak csörögnek,zörögnek,majd szétesnek,fűtés azokban,amikkel én utaztam nem volt...kegyetlenül ráznak,és nagyon kényelmetlenek az üléseik is,a Volvókhoz képest.
Kíváncsi vagyok,hogy az utastéri kameráik működnek-e?

FOMA Creative Commons License 2015.12.08 0 0 30839

Az elfogadóhelyeket nézve nem hiszem, hogy az utasok többségének lenne Tüke Kártyája, ez most majd megdobja a forgalmát, a 490,- Ft-os díj miatt meg fogja érni a bérleteseknek. Anno én is csak azért váltottam ki, mert a Kossuth téri mélygarázsban lehetett vele díjmentesen parkolni, de már az sincs. 

Előzmény: Svatopluk (30838)
Svatopluk Creative Commons License 2015.12.08 0 0 30838

Kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb "probléma". :) Nem tudom, te hogy vagy vele, de én pl. a pénztárcámban tartom a kártyáimat, nem pakolgatom ki otthon nézegetni, hogy aztán véletlenül otthon felejtsem. Ha otthon hagyom, otthon van minden, semmivel nem tudom igazolni magam.

Előzmény: JLW-470 (30835)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 30837

És arról a döntéshozóknak van infója arról, hogy most dübörög a rezsicsökkentés? 

Előzmény: JLW-470 (30829)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 30836

A Sellye-Barcson kívül sztem csak falujárót csinál,így nem hiszem,hogy a vezetési idő akadály lenne.

 

"Mohács környékén azért kap egy kis pluszt Véménd, meg Majs, ha jól olvastam."

 

Ezek a sűrítések sztem a sofőrök új bérképzésével vannak összefüggésben(magyarul ha már úgy is fizetnek nekik,akkor ne pihenjenek járat nélkül,hanem menjenek valamerre).

Előzmény: Kuvik76 (30813)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 30835

Ja,vigyél magaddal mindig +1 kártyát(úgy sincs még elég). :)

Ha meg nem viszed,majd megkínálnak az ellenőrök egy csinos csekkel. :)

Előzmény: FOMA (30831)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!