Az egesz cucc egy e34-es bmw-bol lett kibontva, annak a pukifogoja van rajta. kb 15 centi gegecso, dob, kb fel meter gegecso a felallas. Az viszont elofordulhat, hogy a kijarat es a bejarat fel lett cserelve elhelyezesi okokbol, de ugy tudom ilyen szempontbol szimmetrikus a kipuffdob. Nomeg regen ez a beepites gyujtott elsore, most meg nem.
Pedig nem viccből kinlódták rá a gyárban azt a szelepet,nélkűle olcsobb lenne nekik legyártani.A kipufogó remélem gyári hosszú,és rajt van a dob is...Próbáld meg,hogy a szívó nyilás felét papir ragasztóval leragasztod,úgy hogy indul?Ha nem változik a csavartól semmi,akkor akár el is lehet tömödve a csatorna,ezért mondom,hogy ragazd le próbára a szívó csonkot.
Hat en azt a csavart tekergettem ossze-vissza, de az eg vilagon semmi nem tortent. Ha koppra betekerem akkor egy nagyon picit megvaltozik a szivo hang, de ennyi. A szallitott levego mennyiseget kezzel erezhetoen vagy fullel hallhatoan nem sikerutl befolyasolni. Most ahogy javasoltad, koppra kitekerve es nem is egy, csak egy fel menetnyit visszatekerve van, aztan igy is masodjara gyujt.
Sziasztok! Nekem is 2004-es C8-as van 2.0 HDI. Bár szerintem ez nem annyira lényeges, inkább az hogy elvileg ebbe már be van szerelve az állófűtéshez a távirányítóról működtethető elektronika, csak éppen távirányítóm nincs hozzá. Az autó szélvédőjén lévő antennáról következtetetek erre.
Ugyanolyan filc van benne, mint a korong. En is kicserelem, 0 eredmenyt hozott, viszont ahhoz is jart egy korong, ugyhogy van egy 0 km-es korongom, elado.
Van egy 2002-es "Bódém" 115 pacival, van rajta kiegészítő fűtés, de nem működik. Mennyire egyszerű a kályha kiszedése a járgányból, mert arra gondoltam úgyse üzemel, kiszedném és így át lehetne vizsgálni, javítani, közben a bódét meg lehetne használni. Tudom a csonkokat le kell dugózni. Nehéz megvalósítani?
Idezet a bbw64.pdf-bol. (ezen a neven elso helyen hozza a gugli)
Adjustment Procedure Clockwise rotation: CO2 contents decreases
Na mindent ertek. A +/- jelek a CO-ra vonatkoznak, nem a szallitott levegore. Nyilvan a tobb CO kevesebb levegot jelent. :)
Tovabba, az egokosar temahoz: szinten az emlitett pdf-ben latszik, hogy a benzines egokosarban a filc korong egy teli kor, mig a dizelnel csak egy korgyuru, de mindkettoben ott van.
Van egy vizes eberspacher állófűtésem,minden sallangjával együtt,kb tíz éve működött utoljára,akkor tette a dolgát.Ezt szeretném eladni,mit érhet egy ilyen?
Nem terveztem eredetileg eladni,de a levegős felújítására horror árat mondtak.
Ha nincs lefixálva a csavar akkor tekerd teljesen ki,így nyitja meg a megkerűlő csatornát,a filces anyag meg nem ég el,csak katalizátorként működik,olyan mint ha gyertyát akarnál gyujtani,de nincs benn kanóc,ez a párna hőszigetel,segítí a "porlasztást".vagy májkrémes dobozba tégy gázolajat,és gyujsd meg öngyujtóval,nem sikerűl,de ha teszel bele rongyot ....én még nem láttam diesel kályhát "szövet" nélkűl,ez szívja fel,nagy felületen szigetelve a hideg fém oldaltól,néha fém háló alatt,ami mégjobb,és a" katalit" is igy van megoldva...Hiába csepeg a cucc az izzóra az cseppenként sisteregve elég de nem hosszú ideig csak cseppenként láng csóva,ha viszont ez az anyag magába szívja meghosszabbítja és tökéletesen égeti az ű,anyagot.Szóval az izzító közelében kell hogy legyen,és magába szívja az anyagot.Egy bacho kályhát dieselesítettem,és abba ez nem volt addig nem is működött amig az égöteret ki nem béleltem egy osztrák gázkályha égőfilcével dráthálóba burkolva,utánna már hibátlanul ment.Nekem az a gyanus,hogy égőtér javítás után lett hibás a kályhátok,valahol ott lehet a baj.Egyébbként ezeket a kályhákat én az udvarba,csak égő csővel satuban szoktam tesztelni,víztér nélkűl nagyon sok minden kiderűl,tök jól látni mindent,egyszer este muszály volt messzíről bevílágítani a csőbe,mert annyíra tökéletesen égett,hogy láng nélkűl az alu felyben belül, nem volt fénye...még sem olvadt el mert a belépö levegö hűtötte,egyszer lefilmezem....akkor derűlt ki az is,hogy kevés volt az ű.anyag mennyisége.Én ugy gondolom,ha kint jól megy akkor össze rakva is,eddig így volt.Bár hozzá kell tennem,nem mindig a saját elektronikályával tesztelek.Nagy diesel motorokat is "földön" indítok javítás után,ne keljen már pluszba kivenni mégegyszer...ha kell kertet is csinálok neki...
Onnan indultam es ahogy nezem pont ugyanabban a cipoben jarunk. Sot, ha jol emlekszek te is akkoriban dobtad be a kalyhat, amikor en, meg Csacskamacka osztotta nekunk az eszt meg a potalkatreszt. :)
Szerintem valami felreertes lesz a csavar korul. Koppra betekerve van legkisebb nyilas, ugy kellene neki a leglagyabb szellot fujni.
De frankiboy pont azt mondta hogy ha betekered akkor lehet elfújja az izzítást.
tekerd ki inkább jobbanés nézd meg úgy.
Nekem a régi, azon kívül hogy régi volt, kopottas és égett, nem volt hogy is mondjam teljesen kuka. Csak szvsz. ez is hozzá tartozik a karbantartáshoz amolyan "kopo" alkatrész. :)
Az enyem is az uj egoparna ota csinalja ezt. A regi parna olyasmi volt, mint a filc anyag, ez az ujabb viszont sokkal kemenyebb, merevebb, tomorebb. Ja es a fullra betekert - 1 menet csavarral is csak masodjara indul. Akarhova tekerem azt a csavart ugyanaz a jelenseg. Ki fogom probalni arra mit lep, ha teljesen elzarom.
Az enyémben konkrétan semmi filces anyag nincs,de az nem befolyásolja az indítást.Én azt vettem észre,hogy ha minden más hibaforrás ki van iktatva,akkor még az akku állapota is fontos tényező, ugyanis tavaly nekem is csak másodjára indult többnyire bár a motort simán indította az akku. Idén nyáron új akkut vettem bele,azóta viszont elsőre indul mindig,pedig máshoz nem nyúltam.Szerintem az eber hasonló kinézetű kályhája jobb megoldásokkal van összetákolva, az minden esetben elsőre indul,ott az izzítón keresztül folyik a nafta.Szerintem a pumpa vagy jó vagy nem nincs köztes állapot.
Ez egy gyári rendszer, amit úgy értek, hogy nem utólagos szedett-vedett rendszer. Igaz nem mai, hisz talán 94' és ugyan magam szereltem át egy másik kocsiból, pont olyanba amiből jött, elötte teljes rendszer pucolás volt és pár évig megfelelően működött is.
Tavaly kezdte el azt (miután vadi új égő kosarat kapott), hogy nem indult el elsőre.
De lehet ekkor már szarakodott az akku.
Aztán izzító stiftet cseréltem, bár tesztelve az eredeti is teljesen jó volt, csak az alsó részénél volt kicsit megnyúlva, így ezt is cseréltem.
Nem segített. :(
Most akkut kap, bár a régit lehet meg tudom menteni...
A pumpa megfelelő működését hogyan tudom tesztelni?
Mert ezt lehet cseélni kellene.
De még a keringtető víz szivattyú és végét járja, mert hidegben igen csapágyas hangja van az első percben, de ez igazából minuszokban jelentkezik. (elöregedett műanyag alkatészek)