Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2015.08.19 0 0 264400

ja az lemaradt hogy a tegnap esti idő minden volt csak nem meleg....

Előzmény: Zsolti 2105 (264398)
Quattroman Creative Commons License 2015.08.19 0 0 264399

ugyanezt a kérdést már feltetted kétszer is 11.én és hat napja is.

(mellesleg hülyeség)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135952664&t=9001951

 

Előzmény: Zsolti 2105 (264398)
Zsolti 2105 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 264398

   Kérdéssel fordulok hozzátok: adott egy 4 t 50 cc piaggio levegős  moci. tegnap este  megtettem vele 40 km t.azaz csak meg tettem volna de félúton megállt  se kép se  hang 5 perc pihi és  ujra indit .Mennyire  természetes jelenség ez  ebben a meleg időben ja még annyi hogy 70 et  megy alattam és  65 el  mentem végig,lehet h nem volt meg a  megfelelő hűtés?

Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264397

Amúgy érdekes ez, mert a közúti forgalom szabályainak meg felelne ,  50 cm3 van lámpa visszapillantó  fék , féklámpa Sárvédő ,, tengely középig" Stb.  Ezek a fontos szabályok !  Na jó élyszakát nektek!

Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264396

Hát biztosan van igazatok ! Beteges ötlet egy kicsit tudom! Meg kezd sokba lenni! Igen csak annak függvénye lesz a kísérletezésem hogy tudok e olcsón Elektronikát varázsolni a Piaggio blokk működéséhez a Scarabeo vázba! A 200 cc. Aprilia Scarabeo egy komplett motor jó állapotban csak én úgy vettem hogy a blokk szét volt szedve állítólag főtengely hibás , de az nincs is meg!  El adnám alkatrészenként is akár ha valakit érdekel és a hűtőt , alkatrészeivel, hátsó kereket , Féktárcsát mert ezekre nincs szükségem ! Vagy cserébe érdekel a 4t 50cc. Libertihez elektromos alkatrész! Trafó, fesz. szabályzó ! 

Quattroman Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264395

attól hogy nálunk nincs forgalmija azért típusbizonyítványa még van. e nélkül semmit nem engednek forgalomba.

 

Előzmény: Bokika67 (264392)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264394

Valójában sokan ezt hiszik, de attól, hogy nincs forgalmija, még meg kell felelni a szabályoknak. És bizony igen kemény büntetéseket lehet beszívni. Ráadásul te egy olyan testbe akarod építeni, ami messziről sem néz ki ötvenesnek, azaz sokkal nagyobb esélyed van bukni vele.

 

Előzmény: Bokika67 (264392)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264393

Egy nagy lópikulát úgy építed: amíg közúton óhajtasz vele közlekedni, addig kénytelen vagy betartani a törvényeket, rendeleteket. Vagy meg fognak zsanettezni előbb utóbb. :-)

Előzmény: Bokika67 (264392)
Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264392

Szia! Köszönöm! A jogi része jelenleg nem érdekel! De amíg nincs forgalmi engedélye egy segéd motornak addig úgy építem ahogy akarom! Pl. mini komár simson blokkal anno de folytathatnám! Engem csak az érdekelne hogy működjön!

Quattroman Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264391

ne foglalkozz vele, csak trollkodni jár ide. tégy a neve mellé egy X-et

Előzmény: Bokika67 (264389)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264390

Át kell építeni a teljes kábelköteget, fesszabályzót, gyújtáselektronikát, meg nagyjából mindent. Jó eséllyel ki kell találni valamit a benzinszintjelzőre is. Nem lehetetlen megcsinálni, de utána jön a kellemetlen rész, hogy ez alvázszám szerint 200-as marad, azaz a rendőr berendel vizsgálatra, ha megnézi (az 1998 utáni Apriliákat alvázszám alapján is tudják ellenőrizni). És ha berendelt, akkor ugyan kimérik, hogy ötvenes, azaz mondjuk a kötelezővel nem követsz el okirathamisítást, de attól ez még egy nem engedélyezett átépítés, szóval komoly büntetésre lehet számítani.

Előzmény: Bokika67 (264388)
Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264389

 Nem olvastam az általad ajánlott könyvet! De nem is fogom! Elég az ilyen körbe burkolt válaszokat olvasnom! Azt hittem ez az oldal az egymás segítéséről szól ! Nem pedig fikázásáról! Jó el lehet poénkodni , az nem baj! De szerettem volna egy kis tudást meríteni az esetleg  gyakorlottabb szerelőktől !

 De továbbra is várom a segítséget ! Hát ha lesz olyan kegyes valaki hogy ad jó információt ! Előre is köszi !

Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264388

Az a szitu,  hogy a segéd váz /blokk felfogatás/ szempontokat figyelembe véve döntöttem egy ilyen Piaggio blokknál , mert bele lehet tenni meg 16 colos a kereke ennek is ! Csak azt gondoltam motor villamossága ugyan az! Már ez van, ezzel kel össze házasítanom !  Valaki segítene benne, hogy lehetne  gazdaságosan meg oldani , mit kel cserélnem hogy működjön!

Borsinka Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264387

elsőre semmit

 

irány az átszerelés fijjam  (a Svejk című halhatatlan müvet remélem olvastad!?)

Előzmény: Bokika67 (264386)
Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264386

Köszönöm ! Értem ! Mit kel ki cserélnem ahhoz hogy bele tudjam építeni ? Azt gondoltam hogy a működési elv egyforma,  mivel mind kettő 4 T ! Gyujtás trafót? Vagy semmi sem jó a külső elektromos alkatrészekből a Piaggió Blokkhoz ? 

pukoon Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264385

eszesebb meg már uccseleszel...

Előzmény: pukoon (264384)
pukoon Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264384

az a biztos, ha kipróbálod!

 

kerülamibekerül!!  -különben örökre nyugtalan maradnál!!-

Előzmény: Bokika67 (264382)
mzsombi Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264383

Akkor még egyszer: nem. (Pont a másodszorra felslegesen feltett kérdésed alatt válaszolták meg.)

Előzmény: Bokika67 (264382)
Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264382

Tud valaki segíteni? Aprilia Scarabeo 4T  200 cm3 robogóban ki szeretném cserélni a blokkot egy 4 T 50 cm3 Piaggio Liberty Blokkra ! Az Aprilia elektronikájával fog működni a Piaggio blokk?

tcaoe Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264381

Nem.

Előzmény: Bokika67 (264378)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264380

Hát azért egy ötvenes minarelliben a legerősebb kontrasztrugót is simán leszorítja az ember kézzel.

Előzmény: tisvol (264379)
tisvol Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264379

Ha nem akarja a kezét, fejét, háztetőt, repülőgépet (tetszőleges aláhúzandó) "lelőni", akkor jobb ha nem otthon próbálkozik. Így gondoltam.

Előzmény: tcaoe (264376)
Bokika67 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 264378

SOS .  Sziasztok! Aki ért hozzá mondja már meg! Aprilia Scarabeo 200 cc. 4t. komplett vázába beépítve egy  Piaggio Liberty  50cc. 4t.  Motorblokk fog működni az elektronikával ?

Borsinka Creative Commons License 2015.08.17 0 0 264377

Hogy szentesítse az eszközt...

Előzmény: tcaoe (264376)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.17 0 0 264376

Ahhoz mióta kell célszerszám?

Előzmény: tisvol (264374)
tisvol Creative Commons License 2015.08.17 0 0 264375

"A karburatort azért cseréltem mindenképpen, mert az előzőnél el volt repedve a szivato bowden "ház" műanyag burkolata."

Rákérdeztél alkatrész kereskedében? Piaggo blokkos motorokhoz tuti van felújító készelet, ami tartalmazza azt a műanyag alkatrészt. Egy komplett karbinál lényegesen olcsóbb...

Előzmény: Neo Logizma (264301)
tisvol Creative Commons License 2015.08.17 0 0 264374

Szia!

A hátsó röpsúlyos kupplungban a kontrasztrugót kellene kicserélned. Egyszerűen "elfáradt". Hidegen még csak-csak jó keménysége, a megfelelő erővel nyomja a variátor szíjat, de melegen már kilágyul, nincs benne meg a megfelelő erő. Ezért nem veszi a fordulatot melegen. A kontrasztrugók erősségük alapján színekkel jelölik. Azonos színűt vegyél. Ha nincs otthon célszerszámod, akkor otthon nem tudod cserélni. 

Előzmény: GSTLeslie (264291)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.08.16 0 0 264373

Egy 50 es honda baliról van szó. Mikor megkaptam németbe a szemétbe  akkor el volt szakadva a variátor szíj.  Gondoltam csak menet közben szakadhatott el . 150 eurómba került a hazahozása s még 50 eurót ráköltöttem . vettem akkumulátort variátorszíjjat görgőket  berúgójához kicsi fogaskereket.   Gondoltam a sok állástól leragadt a dugattyú de mikor szétszedtem  akkor láttam hogy a forgatyúsház tele olajjal  azért ne tudott átfordulni. Kiszívtam fecskendővel  s újra összeraktam .   aznap még nem gyújtottam be mert nem tudtam lecsavarni a variátor tárcsának a csavarját .

 Másnap mikor kicseréltem a szíjjat görgőket hát megint nem fordul át a főtengely .  újra feltelt olajjal. na akkor döntöttem hogy lekötöm az olajzást, s direkt a benzinbe keverem bele.   Szépen ment  csak hát mindig kell csesztetni  a kútnál  az olajat.  

 még van két probléma vele  lehet a görgők elkoptak 700 km alatt mert hidegen alig akarja ,,venni ,,a sebességet  aztán mikor bemelegedik akkor  harap mint állat   az is lehet hogy felmelegedik s hozzáragad a tárcsához a görgő. most még egy hónapot tudom használni addig nem akarom szétszedni  szept 15 körűl megyek megint németbe szőllőt szűretelni. addig valahogy ki kell bírnia.

 aztán  vettem rész szintetikus olajat bele mégse menjen piros stihl olajjal  csakhogy most alig akar begyúlni . a stillel szépen indult .  

Előzmény: tcaoe (264372)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.15 0 0 264372

Minarellinél lehet, ha rossz a szivattyú. Piaggionál is lehet elvileg, de akkor gyakorlatilag annyira halott a szivattyú, hogy akkor nincs kenés.

Előzmény: Pillanatragasz (264370)
Robijoe Creative Commons License 2015.08.15 0 0 264371

Sziasztok

Van egy daelim message m és nincs gyujtás.. 

Nem tud valaki kapcsolási rajzzal vagy webcímmel segíteni.

Vót egy oldal ahol egy csomó kapcs rajz volt de most persze nem találom.

Előre is kössz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!