Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2016.02.29 0 0 31207

33-as főleg az Árkádnál ürül ki.A 31-esen szoktak lenni,csak a legtöbbször együtt megy a 32-vel,így nem tűnik soknak az utasszám.Vagy csak a Kórház térnél elfelejtették megkérdezni,hogy a csarnok felé megy-e(és nem mertek a banyák felszállni). :)

Előzmény: bendeguz90 (31197)
ego2 Creative Commons License 2016.02.29 0 0 31206

Azok bérlemények, ha jól tudom. 

 

Előzmény: hory004 (31205)
hory004 Creative Commons License 2016.02.28 -1 0 31205

Tulajdonképpen nem hiszem, hogy sokáig tartana a kapagyárral elcserélni az autóit, így csak a két C19 maradna, az meg már nem pénz átmatricázni :D

Előzmény: ego2 (31204)
ego2 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 31204

181-ből 101 zöld

Előzmény: hory004 (31199)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.02.28 0 0 31203

És most már egyik Citaro sincs állományban. 

Előzmény: hory004 (31199)
CLY-802 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 31202
hory004 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 31201

Még van 4 7900A, ami előbb utóbb oda kerül, az ott lévő KGR-ek meg úcccse kellenek a navnak :D

 

Majd jön az új hálózat...

Előzmény: DEVIDOFF25 (31200)
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 31200

Most lesz érdekes a helyzet, mert nagyon sok csuklós maradt és ha jol számolom felujitásra vàró csuklós volvo nem nagyon van már :) ha akarnak is drasztikusan szólósitani ennyire nem fognak tudni. Főleg most jön majd urán, ott még sok merci van.

hory004 Creative Commons License 2016.02.28 0 1 31199

Esetleg készül valami? :)

 

---

http://www.tukebusz.hu/letoltes/Autobuszallomany_2016_02_25.pdf

 

Akkor már csak a csuklósok maradtak...

Előzmény: vadparaszt18 (31198)
vadparaszt18 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 31198

Üdv. :) 

A Pannonos, illetve azthiszem a Kaposos Credokban lévő bordó üléshuzatról nincs valakinek képe esetleg? 

Azt hiszem ilyen huzat van a C56.42-ben is a Pannonnál. 

Vagy esetleg belső képe ezekből a buszokból, ami ilyen huzattal rendelkezik? 

Előre is köszönöm. :) 

 

bendeguz90 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 31197

Ha már a pazarlás: A 31 -esnek a mostani formában mi értelme van? Ezt csak azért kérdezem, mert nem egyszer látom, hogy a járat a Zsolnay-szobor felől megy Főpálya felé ,  akkor  vagy teljesen üres vagy csak majdnem üres?  (és ugyanez a helyzet , ha esetleg a 33-as megy Főpálya felé)

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2016.02.27 -2 1 31196

http://www.pecsma.hu/pecs-aktual/mennyibe-kerulne-a-beremeles-a-tukenel/

Ismét egy szerző nélküli hangulatkeltő cikk. Az miért nincs benne, hogy a pékféle szopódó 200 milliót visz el? Ha kirúgnák és a sofőrök béremelést kapnának a város még spórolna is 40 milliót :)

M41 2305 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 31195

Komlón láttam indulni a járatot.

Előzmény: JLW-470 (31194)
JLW-470 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 31194

Az érdekes lenne,mert sztem Komlónak nincs MYR-s kocsija.Nem inkább a Dombóvár-Sásd-Pécsen láttad(azon szokott ilyen lenni)?

Előzmény: M41 2305 (31192)
hory004 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 31193

oda ha minden igaz, ekenyél a fordakocsi

Előzmény: M41 2305 (31192)
M41 2305 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 31192

Ma már a Dombóvár-Szászvár-Komló-Pécs járaton az egyik MYR Credo volt. Komló helyiben IIP-776 van, 775 nincs.

Előzmény: JVU-808 (31172)
vt976 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31191

Kaposváron a HESS csuklósoknál (2009. nyár-2015. november) egyáltalán nem volt se hang-, se fényjelzés se az ajtók záródása előtt, se közben...

Előzmény: JLW-470 (31179)
hory004 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31190

Vajon a o345(G)-k első napjain bemutatott módszer megfelelt a követelményeknek? :D

Előzmény: Svatopluk (31188)
FOMA Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31189

Van pár floppim, amin a szegedi iskolai anyagaim vannak, talán megvan valamelyiken. Csak már meghajtóm nincs, ami olvasná.:-)

Előzmény: trizs77 (31187)
Svatopluk Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31188

Ha ez így lenne, akkor a Volán buszai is szabálytalanul közlekedtek volna helyi járatban a Credók és a Classicok előtt, mivel nem sok olyan buszuk volt, amelyben hangjelzés figyelmeztetett volna az ajtócsukódásra. :)

Előzmény: JLW-470 (31179)
trizs77 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31187

Mi volt a neve ?

 

Talán KPM miniszteri rendelet-ként jelent meg ?

 

 

Előzmény: FOMA (31186)
FOMA Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31186

"2./ Nem tudom hatályban van e még, vagy már nem ?"

 

Emlékeim szerint ennek az alapja egy MT rendelet volt, ami már nincs hatályban. (Úgy rémlik, hogy az 1996/1997-es tanévben még tanítottam ezt, és hatályos volt a minisztertanácsi rendelet.) Önmagában a szabályzatnak - mivel nem jogszabály - nincs semmilyen kötelező ereje, még akkor sem, ha elfelejtették hatályon kívül helyezni.

Előzmény: trizs77 (31185)
trizs77 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 31185

Amit keresel az valószínűleg a :

 

...Tanácsi közlekedési vállalatok, helyi autóbuszközlekedési szabályzata.....

 

Abban van az amit keresel.

 

De !

 

1./ Sajnos nem tudom a pontos címét, bár valahol megvan.

 

2./ Nem tudom hatályban van e még, vagy már nem ?

Előzmény: JLW-470 (31179)
FOMA Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31184

Ja, és persze a KÖHÉM rendelet azzal nem foglalkozik, hogy ezt a jelzőberendezést használni is kell, hiszen nem a járművekkel való közlekedés a tárgya, hanem az, hogy milyen műszaki feltételeknek kell eleget tennie a járműnek.

Előzmény: FOMA (31182)
hory004 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31183

Köszi a listát, nekem csak kb a fele volt meg. :)

Előzmény: JVU-808 (31178)
FOMA Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31182

Valszeg erre gondoltak.

 

6/1990 KÖHÉM r. 72. szakasz (5) bekezdés:

 

"A menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbuszt fel kell szerelni olyan indításjelző hangjelző berendezéssel, amellyel az utasok figyelmét a jármű indulására fel lehet hívni."

 

Ez nem rendelkezik arról, hogy a jelzésnek az ajtó zárása előtt kell szólnia.

 

Van még egy hatályos (5/1990) KÖHÉM rendelet, de az a járművek műszaki vizsgájával foglalkozik, abban nem szerepel ilyesmi. Más hatályos KÖHÉM rendeletről nem tudok.

 

Előzmény: JLW-470 (31179)
JVU-808 Creative Commons License 2016.02.23 -1 0 31181

Én nekem nem tetszenek az ilyen cserék.

Előzmény: JLW-470 (31180)
JLW-470 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31180

Szép lista. :)

 

JOM-375 helyett egy ideje a JLW-492 dolgozik(JLW helyén meg 200-as).Majd kiderül,hogy végleges-e a csere vagy esetleg olyan időszakos csere,amilyeneket én már rég szívesen látnék.

Előzmény: JVU-808 (31178)
JLW-470 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31179

Felmerült egy kérdés,amihez a buszokra vonatkozó előírásokat,jogszabályokat ismerők(Trizs és társai :D) segítségét kérném.

Állítólag van egy olyan hatályban levő rendelet(Köhém),ami azt írja elő,hogy a helyi közlekedésben részt vevő járműveknél az ajtó becsukása előtt csengőnek (hangjelzésnek) kell szólnia.Na most ha ez valóban így van,akkor a Volvoink vajon megfelelnek-e ennek?Ugyanis azoknál nincs külön hangjelzés ajtócsukás előtt,hanem az ajtó becsukásával párhuzamosan,azzal együtt van hangjelzés(mert vannak olyanok,akik szerint ennek nem felelnek meg a Volvok és így szabálytalanul közlekednek).

JVU-808 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 31178

HBC-614 -> NGB-425 Kertváros O

KUY-847 -> NGB-426 Kertváros O

KGR-241 -> NGB-427 Kertváros

KGR-240 -> NGB-428 Kertváros O

FKN-488 -> NGB-429 Főpályaudvar

HBZ-088 -> NGB-430 Kertváros O

IER-578 -> NGB-431 Főpályaudvar O

IUE-693 -> NGB-432 Főpályaudvar

IUE-693 -> NGB-433 Főpályaudvar O

DUB-094 -> NGB-434 Főpályaudvar O

KUY-848 -> NGB-435 Kertváros O

KGR-242 -> NGB-436 Kertváros

IWD-303 -> NGB-437 Budai állomás

KGR-249 -> NGB-438 Budai állomás

KGR-244 -> NGB-439 Kertváros

MOS-218 -> NGB-440 Főpályaudvar

IIP-674 -> NGB-441 Főpályaudvar

IIP-796 -> NGB-442 Főpályaudvar

KGR-240 -> NGB-443 Kertváros

MWH-729 -> NGB-444 Főpályaudvar

JVU-809 -> NGB-445 Kertváros

IUE-623 -> NGB-446 Főpályaudvar 5/2...

KGR-241 -> NGB-447 Kertváros O

KGR-244 -> NGB-448 Kertváros O

IWD-304 -> NGB-449 Kertváros O

IUE-728 -> ex NGM-941 NGB-450 Kertváros

IWD-303 -> NGB-451 Kertváros O

IWD-301 -> NGB-452 Kertváros O Kis kijelzős 130-as.

JVU-811 -> NGB-454 Főpályaudvar

JVU-809 -> NGB-455 Kertváros O

IWD-301 -> NGB-456 Kertváros

IIP-673 -> NGB-457 Főpályaudvar

JVU-811 -> NGB-464 Főpályaudvar O

IER-577 -> NGB-465 Főpályaudvar O

IIP-796 -> NGB-466 Főpályaudvar O

IUE-656 -> NGB-467 Főpályaudvar O

MRL-899 -> NGB-468 Főpályaudvar O

IIP-674 -> NGB-469 Főpályaudvar O

Előzmény: JVU-808 (31159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!