Hm, tehát nem a szivató miatt nem indul el a motor, hanem épp fordítva, azért nem kap áramot a szivató, mert nem megy a motor? Ez egy új megközelítés, végig úgy gondoltam, a szivató miatt nem indul...
Az én logikám szerint, elnagyolva:
gyújtást ráad --> szivató áramot kap és melegszik, végén a tű kijjebb bújik --> lezár --> motor indul
Valójában nem lehet jól beállítani, inkább csak szerencséd lehet. Ha emlékszel rá, gyárilag le van hegesztve a műanyag anya, csak el szoktuk törni a hegesztést, akkor lehet egy kicsit játszani vele, ami általában ad neki még egy-két évet. De a tuti megoldás a csere.
A legtöbb ilyen jellegű automata szívató csak járó motornál kap áramot és ennek következtében csak járó motornál érdemes vizsgálni a működését vagy az áramellátását.
Még nem rakom bele a karbiba, csak azt néztem, hogy miután ráadom a gyújtást, melegszik-e és megnyúlik-e a vége. Ha simán aksira rákötöm, úgy megnyúlik, és melegszik is, ha a motoron levő csatlakozóba kötöm be, akkor nem.
Nem kap áramot az automata szivató a Libertymen (50 2T). A szivatót teszteltem, műxik, amikor beépítem, akkor viszont nem. Kérdés, hogy vajon hol akad el... Van esetleg tipp, merre érdemes keresgélni? (Mielőtt végigvezetem/szétkapom a vezetékezést).
Köszönöm a segítséget!!! Rossz nem lehet, prima hangja van, jól indul, kapott Heidanu terepgumikat nagyon jól néz ki. Kedves családtól vettem Pestről a srác lehozta lábon Bogácsra, onnan futóval hoztuk haza. Mindennap 36 km-t jövünk megyünk, " csinálja a benzint" alig fogyaszt kezdem megszokni. Csak szeretem ha az alapdolgokat én csinálom ezért nyüzsgök. Üdvözlettel az öreg!
csavard ki a felsot, lesz rajta egy nivopalca. ugy kell ellenorizni hogy letorlod majd visszateszed de nem csavarod be hanem siman kihuzod. a rovatkas reszen kell lennie az olajszintnek. az also csavar meg a leeteszto. hondanal igy van gondolom ennel is, de van korvaltos topic es ott volt olyan akinek mexe van.
Lehet-e helyettesíteni egy derbi robogó hengert, suzuki hengerrel? derbi atlantisom van, derbi hengeres(nem piaggio), ami egy átalakított suzuki henger lényegében. Elsőre az egyetlen különbségnek annyit látok, hogy a kipufogó csatlakozás el van fordítva. Ha tényleg csak ennyi lenne a különbség akkor azt meg tudnám oldani némi hegesztéssel
Körváltós a váltó az biztos, a blokk baloldalán felül van egy nagyobb záró csavar , lehet ez a beöntő. Alul van leeresztő de a csavar környékén nincs nyoma olajnak. Nem melegszik, de csak öntsek olajat?Üdvözöllek , és köszönöm.
Az meg ha jól tudom nem is automata, mint azt a Mex a honlapon írja, hanem körváltós mkp. akkor meg nedves a kuplung. A robié meg mind száraz, ha jól tudom.
Üdvözöllek ismeretlenül, a segitséged kérem! Most vettem egy Mex saharát használtan a motorolajat lecseréltem, a váltóhoz nem tudom kell e nyúlni? Az az érzésem a kuplungja száraz, vagy nem? Üdvözöllek tisztelettel.