Keresés

Részletes keresés

Vadkeleti Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264578

Sziasztok!Ma sikerült egy mocit vennem. Egy karbis, léghűtéses Aprilia Sr 50 lett a kiválasztott. Könnyen indul hidegen, melegen, működik mindene. A nyolcvan kilóm alatt óra szerint 75-öt megy. Egy gondja mintha lenne, de nem biztos, hogy ez hiba. Elég jól megindul, aránylag egyenletesen gyorsul, de 50-60 között a gyorsulás alábbhagy, de utána megint meglódul és húz 75-ig. Szíjra, görgőkre érdemes ránézni, vagy csak ha már nagyon nem megy, vagy nagyon nem arányos a gyorsulás a fordulatszámmal?

Előzmény: tcaoe (264454)
zsoca26 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264577

Én szoktam melegíteni mindig,kicsit az nem árt.

Robogóval kis fordulat nem nagyon lehet elindulni....

Előzmény: rnagy8 (264574)
rnagy8 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264576

Akkor még itt sincs baj, ma reggel 9 fok volt :-) E fölött meg eddig lehetett egyből indulni. 

Előzmény: tcaoe (264575)
tcaoe Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264575

Ez plusz tíz fok fölött egyébként így is van, amíg minden tökéletes. De egy kopottabb karburátorban egy sokat megélt automata szívató már nem tud ilyet.

Előzmény: rnagy8 (264573)
rnagy8 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264574

Köszönöm a válaszodat. Félreértések elkerülésére, azért annyit tudok, hogy nem pörgetünk szét egy hideg motort, nem is "húztam neki". Egyszerűen el akartam vele indulni a beindítás utáni első percben.

 

A baj egyébként az (mert elmelegítem én a motort egy helyben 5 percig is), hogy minden belső égésű motor akkor kopik lényegében amikor hideg. Tehát a hidegen járást kell a legrövidebbre venni ha hosszú élettartamot akarunk. Ezt pedig úgy lehet megtenni hogy nem túl magas fordulaton használva elindulsz indítás után, amint lehet (mert alapjáraton tovább tart a bemelegedése)

Előzmény: zsoca26 (264570)
rnagy8 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264573

OK, köszi a választ. Eddig azt hittem, hogy az automata szivató olyan finoman, fokozatosan dúsít, ahogy a motor hőmérséklete kívánja, ergo vezethető is egyből a motor. De ha nem hát nem. Majd akkor az alatt öltözök be és zárom vissza a garázst, amíg összeszedi magát.

Előzmény: Derrickmanus (264572)
Derrickmanus Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264572

Semmi gáz!

Ezek a hagyományos karburátorral szerelt elektromos automata szivatósok már csak ilyenek.

A lényeg, hogy jól indul és némi járatás után -hosszabb rövidebb- már használható is.

A gond ott kezdődik ha nem indul vagy nagyon hosszú járatás után sem veszi a túrát.

Ez igazából nagyobb hidegben derülhet ki.

Szerintem a tiéddel semmi gond.

Előzmény: rnagy8 (264568)
bandi36 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264571

Hellotok.Hogyan lehet injektoros robogóba a levegő kompresszort kideríteni,hogy jó e?A robogó nem indul.Menet közben volt egy szisszenő hang és azóta nem indul.Lehuztam a kompresszorról a csövet és indítóztam.Alig érezni hogy nyomja a levegőt.

zsoca26 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264570

Szerintem egyik motor(most az lehet autó..stb) sem szereti ha hidegen húzod neki,meg nem is tesz jót neki.

Nekem behörög ha hidegen odahúzom.

Nyáron is szoktam kicsit járatni,hogy melegedjen.

Ha hidegebb van akkor többet járatom.

Előzmény: rnagy8 (264569)
rnagy8 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264569

Vagy lehet, hogy nem kéne egy karbis mocitól elvárnom, hogy elinduljon rendesen amíg hideg, hiába automata szivatós. Örüljek ha beindul? Hagyjam tovább melegedni, huzogasam meg a gázt sztenderden mielőtt indulnék?

Köszi

Előzmény: rnagy8 (264568)
rnagy8 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 264568

Jó reggelt!

Kis segítségre lenne szükségem. Van egy Piaggio X8 200-asom, 2004-es. Ahogy bejöttek a reggeli hidegek, elkezdte, hogy nem akar menni, amíg hideg. Elindul könnyen, 1 mp alatt, de csak alapjáraton szeret menni egy darabig. Ma kb 1 perc járatás után is meg akart fulladni amikor elindultam volna vele. 2 perc múlva már ok volt, de ennyit nem akarok egy helyben járatni pláne ha lesz ennél hidegebb is.

Ez még karbis, elektromos, automata szivató van rajta. Ezekkel zéro a tapasztalatom.

Lehet ez az alkatrész rossz ha egyébként meg beindul elsőre?

Köszi

konszt Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264567

Eléggé. Két napja nincs megoldás a problémára.

 

Előzmény: pukoon (264565)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264566

Seráfütty! ;-)

Előzmény: pukoon (264565)
pukoon Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264565

az nagy baj?

Előzmény: mzsombi (264563)
jester0926 Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264564

Asszem van némi baj. :)

Előzmény: mzsombi (264563)
mzsombi Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264563

Te olvasol is, vagy csak írsz...? A kolléga egy műanyag/gumi alkatrészt keres, nem motort...

Előzmény: pukoon (264562)
pukoon Creative Commons License 2015.09.22 0 0 264562

Én már nem merek ajánlani semmilyen márkát/típust...

 

-Meglátod, és megszereted!  -menj el motorostalálkozókra nézőként, ott majd beleszeretsz a gépedbe!  -))

 

(konkrét motorostalálkozót nem említhetek)

Előzmény: gencsydani (264561)
gencsydani Creative Commons License 2015.09.21 0 0 264561

Sajnos nem találtam még csak hasonlót sem, úgyhogy jöhetnek a további ötletek, ha esetleg akad valakinek.

Előzmény: gencsydani (264560)
gencsydani Creative Commons License 2015.09.20 0 0 264560

Bocs:)

 

Köszi, hétfőn megkérdezem.

Más tipp esetleg valakinek, hátha mégsem járok sikerrel...?

Előzmény: Quattroman (264559)
Quattroman Creative Commons License 2015.09.20 0 0 264559

Hielfe!

Hilfe!

Előzmény: gencsydani (264557)
Quattroman Creative Commons License 2015.09.20 0 0 264558

szögkerben ezerféle ajtókitámasztót árulnak, talán van köztük ilyen

Előzmény: gencsydani (264557)
gencsydani Creative Commons License 2015.09.20 0 0 264557

Help! Hielfe! Segítség!

A képen láthatóhoz hasonló gumi vagy műanyag "talpacska" kellene, hol, milyen néven érdemes ilyet keresnem?

18 mm belső átmérőjű csőbe kellene illeszkedjen...

 

lapar Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264556

"minden pöpec, és utána láttam, hogy folyik a benzin az úszóházból,"

Akkor annyira nem volt pöpec, mert nyitott benzincsapnál sem kéne folynia, ha jó a tűszelep.

egyébként érdemes szétszedni (ha lehet) mert néha javítható. Nekem volt olyan, hogy nem "engedte el" a vákumot oszt ezért maradt nyitva.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (264539)
lapar Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264555

Attól függ, milyen vízre jársz, és milyen pecára. Vadvizen pergetni legjobb az enduro, ha meg (kocka)tópartra jársz, esetleg sok cuccal, akkor robogó, vagy bármi oldaltáskákkal.

Előzmény: kaposznyak (264533)
k.d.humeer Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264554

énwok -pirul-

Előzmény: Törölt nick (264553)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264553

A Borsinka is Te vagy? Én meg azt hittem, 2 db 550-es gép van a GS500 topikban. ;-)

Előzmény: k.d.humeer (264552)
k.d.humeer Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264552

három...  -DDDDDDDDDD

Előzmény: Törölt nick (264551)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264551

Ráadásul ebből Te két nickkel is.... ;-)))))

Előzmény: k.d.humeer (264550)
k.d.humeer Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264550

hirdetés! -DDDDDDD    kb hárman "járunk" ide!! -DDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: Quattroman (264549)
Quattroman Creative Commons License 2015.09.19 0 0 264549

azt észrevetted hogy ez nem hirdetési oldal?

Előzmény: k.d.humeer (264548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!