Köszi! A hengerfejből kijövő csőbe tetted az előremenőt? A visszatérőt hova kötötted be vagyis a kályha hideg szívó ágát,és a keringetőt? Nam tudnál esetleg képet küldeni róla?Akár privátba garamvolgyitamas@freemail.hu
Press the push-button in the vehicle for approx. 3 to 5 secs until itslight switches to flashing mode.
Activate the mobile device with the key.
The following functions can be selected withthe and keys:
C1 (Add or teach mobile device)
C2 (Only te ach this mobile device, all others aredeleted)
C0 (Abort teaching mode, only if the mobile devicehas already been taught).
Press the key for approx. 2 secs until thedisplay lights up .Up to 4 mobile devices can be programmed for onestationary device in the same way.The programming is permanently stored and is notdeleted when separated from the vehicle battery
Sziasztok! Új forumozó vagyok,de látom sok érdekes dolgot lehet itt olvasni,van egy D3wz-s kályhám gyári T4-es ről való,de nem igazán akar megfelelően működni,egy 1.9Tdi-be van bekötve,de hideg motor esetén max 20 percet képes menni,és f17-es kóddal megáll,túl melegszik,hol lenne ideális helye a vízkörben? Ha valaki tud,valami ötletet megköszönném! illetve vasárnapig Pécsett vagyok,ha meg is tudná mutatni,hogy mit hova kössek a körben akkor az nagyon tuti lenne! Köszi!
Csak azért mert sokat nem akarok rá költeni úgysem normális ha eléri ezt a hőfokot egy sima betét meg kb 500 ft ami ipari gépekből való az is ok szerintem
Relés. Van egy töltőszál, ami akkor húzza be a relét, amikor a generátor tölt. ez a töltőszál tulképpen ad jelet a relének, ami behúzásra összeköti a nagyakkut a kisakkuval ( pozitívat), így a kicsire is megy töltés, mikor a generátor tölt. Természetesen egy biztosítékot közbe kell iktatni.
És hogy van megoldva a töltés? Diódás, relés? Pont ma beszélgettem egy akkubemérőssel, és ő is azt mondta, állófűtésnek munkaakksi, indítómotornak meg indítóakksi. A venti fogyiját kb 30-40W-ra lehetne szerintem mérsékelni. Azt el kell hogy bírja az akku akár 1 órán át is. Kapcsolási rajza nincs vkinek kétakksis bekötésről? A fogyasztókat kétfelé szedve...
Y-CB16L-BM-CB16L-B12 V / 19 AhSavas175 * 100 * 155230 11 500 Ft
Ha egyébként megnézed, a BMW-nél pld. az állófűtéshez ilyen akkut adnak, persze nem kínait... :)) A ventit én - lehet, hogy ezzel egydül vagyok - de egy olyan elektronikával tanácsolom rákötni a rendszerre, ami mondjuk 10 p fűtés után kapcsol be és mondjuk csak az egyes fokozatra. Annál kínosabb nincs, mikor pld. vidéken vagy, s már annyira le van merülve az akksi, hogy a motorra nincs ereje, s reggel nyakkk-nyakkk van.
Értem a kérdésed, hogy ez elbírja-e a ventivel együtt a fűtést...Nem tudom...Meg kéne nézni, hogy gyárilag hogy vannak tápra rákötve. Én azt tartanám logikusnak, hogy a kiss akkuról a fűtés menjen, a venti meg az autóéról, de csak úgy, ahogy fentebb írtam.
Attól függ, milyened van. Nekem ellenállás van benn, így veszi le a venti teljesítményét. Igaz, hogy az összefogyi leesik kb a felére, de az ellenállás viszi el még abból a felét. Ha DC motorvezérlővel hajtod meg, akkor ha 80%-os hatásfokkal is megy csak, akkor is nyertél az eredeti fogyihoz képest. pl 200W a venti. Ellenállással 100W-ot vesz csak fel az egész, ennek fele jut a ventire. Azt PWM-el hajtva, hogy 50W legyen, 50W/0.8=62.5W. Tehát 100W helyett 62.5W-ot venne fel kb.
Majd kikeresem, hogy a régi DC motorvezérlőmben milyen IC van. De az egy kisebb motor volt csak. Illetve holnap kimérem, mennyit vesz fel a venti 2-es álláson az ellenállással.