Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tomcsi Golf Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7166

Köszi! A hengerfejből kijövő csőbe tetted az előremenőt? A visszatérőt hova kötötted be vagyis a kályha hideg szívó ágát,és a keringetőt? Nam tudnál esetleg képet küldeni róla?Akár privátba garamvolgyitamas@freemail.hu

Köszi!

Előzmény: subsonic (7161)
a6 audi Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7165

köszi a segítséget. olyankor mi van ha nyomom a gombot de sehogy nem akar világítani?

Előzmény: grandegabo (7163)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7164

webasto bbw46 fűtéshez nem találok felszerelési leírást.

Igazából emlékszem volt egy olyan ahol mutatta hogy a kazán test milyen szögben forgatható el a függőlegestől.

Ha valaki tud ilyet megköszönném

grandegabo Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7163

Teaching mode:

 

Press the push-button in the vehicle for approx. 3 to 5 secs until itslight switches to flashing mode.

Activate the mobile device with the key.

The following functions can be selected withthe and keys:

• C1 (Add or teach mobile device)

• C2 (Only te ach this mobile device, all others aredeleted)

• C0 (Abort teaching mode, only if the mobile devicehas already been taught).

 

Press the  key for approx. 2 secs until thedisplay lights up .Up to 4 mobile devices can be programmed for onestationary device in the same way.The programming is permanently stored and is notdeleted when separated from the vehicle battery

Előzmény: a6 audi (7162)
a6 audi Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7162

hello segítségre lenne szükségem.

van egy ebenspächer d5ws fűtésem és hozzá egy tp5 távirányítóm.

a távirányítóban sokáig nem olt elem. most tettem bele és csak annyit ír hogy "noco"

hogyan tudom összetanítani esetleg tud nekem segíteni valaki magyar kezelési leírást a tp5 távirányítóhoz? köszönöm

subsonic Creative Commons License 2013.01.18 0 0 7161

Nekem AGR motorkódú 1.9 TDI-be van beszerelve. A blokk oldalán kilépő cső lett elvágva, ami a fűtőradiátor felé megy és ide bekötve.

Előzmény: Tomcsi Golf (7159)
uspeter Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7160

Állófűtéshez Eberspacher B4WSC üzemanyagszivattyút keresek,akár bontott is lehet.

Tomcsi Golf Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7159

Sziasztok! Új forumozó vagyok,de látom sok érdekes dolgot lehet itt olvasni,van egy D3wz-s kályhám gyári T4-es ről való,de nem igazán akar megfelelően működni,egy 1.9Tdi-be van bekötve,de hideg motor esetén max 20 percet képes menni,és f17-es kóddal megáll,túl melegszik,hol lenne ideális helye a vízkörben? Ha valaki tud,valami ötletet megköszönném!  illetve vasárnapig Pécsett vagyok,ha meg is tudná mutatni,hogy mit hova kössek a körben akkor az nagyon tuti lenne! Köszi!

jeepatti Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7158

e30nick

 

Ez a hőkioldó kb milyen árban van?

 

Csak azért mert sokat nem akarok rá költeni úgysem normális ha eléri ezt a hőfokot egy sima betét meg kb 500 ft ami ipari gépekből való az is ok szerintem

Előzmény: e30nick (7156)
subsonic Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7157

83 foknál nyit a termosztátom, minuszokban 80 fokig megy el a vízhőfokom, + fokokban pedig 90-et simán tartja.

TDI-nél sajnos benne van ez a hajlam, hogy nem szeret nagyon melegedni.

 

Tapasztalatok szerint mennyi idő alatt kéne a szélvédőről leolvasztani a havat? Kb. 30 perc?

Climatronicot 30 fokos víznél kapcsolja a kályha, 3-as fokozat és szélvédő felé terelve.

 

Előzmény: grandegabo (7143)
e30nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7156

Hokioldot vegyel helyette, azt vissza tudod kapcsolni. A Webasto szervizben lehet kapni.

Előzmény: jeepatti (7153)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7155

A picit ujabb Thermo Top T-ben 105 fokos.

Előzmény: jeepatti (7153)
Nitro92 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 7154

BBW46 ot használok és tudtommal nekem 105 fokos a hőbiztim.

Előzmény: jeepatti (7153)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.16 0 0 7153

Régebbi webasto BBW állófútéseknél hány fokos lehet a
hőbiztosíték?   Vgyis kb hány foknál kellene kioldani?

 

Nekem a régi kiment és akarok bele egy új betétet tenni na de mekkorát?  116 fok pl?

 

köszi

jatti00 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 7152

Rajta vagyunk, de eddíg semmi. Ha tudok valamit jelentkezem. Félek hogy hibakód miatt nem indul. Az hogyan gyógyulhat?

Előzmény: weszettkuttya (7144)
norbi0325 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 7151

Sziasztok 

 

Dupla akksi töltése ! :))

 

Katt ide !!

 

 

Előzmény: Törölt nick (7149)
danidoki Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7150

Relés. Van egy töltőszál, ami akkor húzza be a relét, amikor a generátor tölt. ez a töltőszál tulképpen  ad jelet a relének, ami behúzásra összeköti a nagyakkut a kisakkuval ( pozitívat), így a kicsire is megy töltés, mikor a generátor tölt. Természetesen egy biztosítékot közbe kell iktatni.  

 

Munkaakksi kéne igen...Csak nézd meg az árát :)

Előzmény: Törölt nick (7149)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7149

És hogy van megoldva a töltés? Diódás, relés? Pont ma beszélgettem egy akkubemérőssel, és ő is azt mondta, állófűtésnek munkaakksi, indítómotornak meg indítóakksi. A venti fogyiját kb 30-40W-ra lehetne szerintem mérsékelni. Azt el kell hogy bírja az akku akár 1 órán át is. Kapcsolási rajza nincs vkinek kétakksis bekötésről? A fogyasztókat kétfelé szedve...

Előzmény: danidoki (7148)
danidoki Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7148

Szia Uram!

 

Lestiéknél vettem, paramétérek:

 

Y-CB16L-BM-CB16L-B12 V / 19 AhSavas175 * 100 *          155230       11 500 Ft

 

Ha egyébként megnézed, a BMW-nél pld. az állófűtéshez ilyen akkut adnak, persze nem kínait... :)) A ventit én - lehet, hogy ezzel egydül vagyok - de egy olyan elektronikával tanácsolom rákötni a rendszerre, ami mondjuk 10 p fűtés után kapcsol be és mondjuk csak az egyes fokozatra. Annál kínosabb nincs, mikor pld. vidéken vagy, s már annyira le van merülve az akksi, hogy a motorra nincs ereje, s reggel nyakkk-nyakkk van.

 

Értem a kérdésed, hogy ez elbírja-e a ventivel együtt a fűtést...Nem tudom...Meg kéne nézni, hogy gyárilag hogy vannak tápra rákötve. Én azt tartanám logikusnak, hogy a kiss akkuról a fűtés menjen, a venti meg az autóéról, de csak úgy, ahogy fentebb írtam. 

Előzmény: t4pistibá (7146)
somagabor Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7147

Tankszondával megy. Direktbe a tankból kapja a delejt...

Előzmény: grandegabo (7142)
t4pistibá Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7146

Hali !milyen motor akkud van ? a kályhát elbírja ventilátorral ?

Előzmény: danidoki (7129)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7145

Attól függ, milyened van. Nekem ellenállás van benn, így veszi le a venti teljesítményét. Igaz, hogy az összefogyi leesik kb a felére, de az ellenállás viszi el még abból a felét. Ha DC motorvezérlővel hajtod meg, akkor ha 80%-os hatásfokkal is megy csak, akkor is nyertél az eredeti fogyihoz képest. pl 200W a venti. Ellenállással 100W-ot vesz csak fel az egész, ennek fele jut a ventire. Azt PWM-el hajtva, hogy 50W legyen, 50W/0.8=62.5W. Tehát 100W helyett 62.5W-ot venne fel kb.

Majd kikeresem, hogy a régi DC motorvezérlőmben milyen IC van. De az egy kisebb motor volt csak. Illetve holnap kimérem, mennyit vesz fel a venti 2-es álláson az ellenállással.

 

weszettkuttya Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7144

szia   ha sikerült bekötni,, mond el nekem is legyszi.. nekem is van ehy ijen  a kétvezetékes stekker nekem az acpumpára megy..

Előzmény: jatti00 (7119)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7143

Ha nem használsz állófűtést, mínuszban hamar eléri a 90 fokot? Termosztát esetleg..?!

Ha állófűtesz, a hűtőre menő cső nem melegszik elöl?

Előzmény: subsonic (7132)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7142

Tankszondával van bekötve vagy esetleg T elosztóval az üza.rendszerbe (esetleg szűrő előtt-szűrő után)??

Előzmény: somagabor (7140)
t4pistibá Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7141

Szia !kifejtenéd ezt a PWM -ES DOLGOT részletesen mert nekem az a legnagyobb gondom hogy a ventilátor meriti legjobban az aksit

Előzmény: Törölt nick (7122)
somagabor Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7140

Ja, és egy órája elindítottam, és ment szépen, igaz most 3 fok van plusszban.

Előzmény: somagabor (7139)
somagabor Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7139

Sziasztok!

 

Már meglehetősen rég jártam erre főleg időhiány és problémamentes kályha miatt. :-)

 

Most azonban kérdésem lenne Balutól vagy valaki szakértőtől.

 

Kályha: Webasto Thermo Top C.

 

Ma reggel jeges ablakra kellett ébrednem, pedig a fűtést elindítottam.

Kis jégkaparás és elindulás után megnéztem mi lehet a gond, vagyis még hideg motornál újra elindítottam a kályhát.

 

A jelenség:

- ventillátor befúvás

- izzítás

- üzemanyag szivattyú elindul

És itt jött az anomália, nem láttam a csőben hogy nyomná a gázolajat.

- majd 3 perc szenvedés után kisszellőztet.

 

Gondoltam a rendesen tisztított utak (hó és jégtömbök) okoztak némi kárt az alvázon lévő szivattyúnál vagy az üzemanyagcsőnél.

 

Vagy lehet az hogy elfagyott az üzemanyagcső?

Járt már így valaki? - vagy kezdjek aggódni hogy lesz némi szervíz.

 

Köszi a válaszokat előre is.

 

Üdv.

subsonic Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7138

Igen, ezt tudom. Az az érdekes, hogy a kályhából kilépő vízcső érzésre kb 10 fokos lehet 10-15 perc után is. 

Előzmény: 409 (7137)
409 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 7137

Ha nem áll le, akkor forgatja az beszerelve is, de 10 perc alatt másfélmázsa vasat nem nagyon tud felmelegíteni.

Előzmény: subsonic (7132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!