Keresés

Részletes keresés

kisp113 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264735

Ha már az őszi/téli dolgok szóbakerültek ...

 

Létezik valami működő páramentesítő megoldás sisakplexire, vagy próbálkozni sem érdemes és csak a pinlock?

Köszi!

rnagy8 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264734

Köszi a téligumis tippeket.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264733

A Kék Holdnál nyugodtan rábízhatod magadat. Nagy szakértelemmel jó tanácsot fognak adni. 

Előzmény: Törölt nick (264730)
rolee81 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264732

Sziasztok!

 

Egy Piaggio Zip 50-es robogóval küzdök. Nemrég került hozzám. Folyt a benzincsapja, és a berugója le volt ragadva. Benzincsapot vettem, berugó is csak ki volt akadva.  Karburátort megtisztítottam. Először csak féli összerakva kipróbáltam és pöccre indult. Majd miután teljesen összeraktam nem tudtam beindítani sehogy. Új akksit is kapott közben. Ha a légszűrő toroknál majdnem teljesen befogtam az ujjammal akkor elindult.  Amint kivettem az ujjam leállt. Láttam hogy ott egy állító csavar a levegőnek (delorto karbi). Azt ha teljesen betekerem akkor indul rendesen, de ha jobban odahúzom a gázt akkor lehörög. 30-35km/h-nál nem megy jobban.

 

Szerintetek mit tudnék még megnézni, ill. mi okozza a hibát?

SZ.LUI Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264731

Szia,

 

Nem csodálom, a Conti Twist nekem se jött be még a kicsi 50cc. robin sem. Nem, hogy a nagyon.

Annyit ér, amennyibe kerül.

Nekem Michelin City Grip van rajta és negyon bejött. Van belőle téli is.

 

http://www.kekhold.hu/?page=hasznos&content_id=s6_16

 

Üdv.

 

Lui

Előzmény: rnagy8 (264729)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264730

IRC

Előzmény: rnagy8 (264729)
rnagy8 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 264729

Sziasztok!

 

Létezik a robogókra olyami gumi, amivel télen is lehet biztonságosan menni?

Nem hóban, latyakban de legalább hidegben, vizes úton. Most elől valamilyen Sava van, hátul meg Conti Twist. Nem voltam tegnap elragadtatva tőlük a nedves úton, pedig újak.

Köszi

 

rnagy8 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 264728

Igen, ez volt az EGR mellett a másik tippem.

Köszi a választ

Előzmény: tcaoe (264727)
tcaoe Creative Commons License 2015.10.13 0 0 264727

Másodlagos levegőrendszer, semmi értelme piszkálni. A kipufogó elejébe enged több levegőt bizonyos állapotokban, ha működik még. A katalizátort kíméli, ha az is működik még.:)

Előzmény: rnagy8 (264725)
wishes Creative Commons License 2015.10.13 0 0 264726

Sziasztok. Adott egy sepia zz robogoo. Sajnos fotengely cseres es furatni is kell. Szerintetek eleg a taiwani 15 ezres fotengely? Vagy inkabb vegyek bontottat? Igazsagg szerintem 40-50 ezret nemm akarok rakolteni azert vacilalok a ketto kozott.... csapagyat es szimeringet motoros boltba 8 ezerert kinaltak a 4et. Annal olcsobban meguszom csapagyboltban?

rnagy8 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 264725

Tanácsot kérnék (Piaggio X8 200, 2004-es):

Találtam egy EGR-nek tűnő leágazást a kipufogó-hengerfej csatlakozásnál., ami egy látszólag vákuum-vezérelt szelepbe fut be - onnan meg, ahogy néztem a hengerfejbe vissza.

Mivel az enyém még karbis, nincs benne szabályozott katalizátor, fejlett motorvezérlés, így gondoltam egy EGR ledugózás csak jót tehet neki. (kokszosodás megelőzése, teljesítmény növekedés)

Egy, ez valóban EGR rendszer lehet vagy valami más? Kettő, van valakinek tapasztalata, hogy jót tesz-e egy ledugózás neki?

 

Köszi

 

rnagy8 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 264724

Sziasztok!

Nemrég én érdeklődtem itt, hogy normális-e ha a Piaggio-m (X8 200) hidegen nem képes elindulni még 1-2 perc járatás után se, le akar fulladni ha gázt adok.

Van fejlemény, úgy tűnik megoldódott a dolog. Nem akartam belenyugodni, gondoltam állítok az automata szivató hosszán (menetes), hogy több anyagot engedjen. Amikor kiszedtem a karbiból, akkor észrevettem, hogy az O-gyűrű meg van csavarodva, ezért nem tömített rendesen. A karbi belső falán látszott is a hely, ahol a fals-levegő bejutott és kicsit odakoszolt...

O-gyűrű szerencsére nem szakadt el csak meggyűrődött, így pár perc pihentetés után vissza is nyerte az alakját. Kapott egy vékony réteg zsírt és ment is vissza a helyére.

Azóta a mocit gyakorlatilag egyből el lehet indítani hidegindítás után - igaz nem túl erős, de határozottan lehet vele menni szinte egyből, nem kell még egy percet se járatni alapjáraton.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264723

Köszönöm, megpróbálom a keredkedőt. Üdv.

 

Előzmény: k.d.humeer (264720)
Roadkill Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264722

Nincs érdekem abban, hogy a lelkedbe tapossak. Jofogason keress rá, épp hirdetnek egy nem működőt is. Az árak ugyebár hirdetési és nem eladási árak.

Előzmény: cypdru (264714)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264721

Nem, az enyém Piaggio Liberty, de ugyanúgy 50-es kétütemű, mint a tied.:) Hát én egyelőre tűröm a magas fogyasztást, hogy tudjam használni, mert ha szétszedem és elkezdek oknyomozni, akkor megint kiesik kitudjamennyi idő, amíg nem használhatom. :( Ha jönnek a nagy hidegek, úgyis elrakom, tavasszal meg majd nekiállok úgyis rendbeszedni, addig meg veszek majd SuperShop kártyát a kútra, vagy felkeresem az ukrán maffiát. :D

 

 

Előzmény: Roberto8709 (264716)
k.d.humeer Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264720

angol nyelvűt be lehet szerezni (gondolom)

 

gógli-fordító, gógli

Előzmény: Törölt nick (264719)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264719

Kösz a fáradozást, már nincs meg a fájl. üdv.

 

Előzmény: k.d.humeer (264703)
k.d.humeer Creative Commons License 2015.10.11 0 0 264718

Több oxygen, kevesebb benzin a megoldás  -és nem ártana, ha fogyókúráznál!!

Előzmény: Roberto8709 (264705)
tcaoe Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264717

Mondjuk ha a szíj rövidebb, mint kéne, akkor is ugyanaz van.:)

 

A gyertyát nem csak simán kell kivenni, úgy nem sokat mond. Ki kell húzatni a motort, egy kicsit menni vele teljes gázon (melegen), és utána leállítani. Ha ilyenkor a gyertya fekete, akkor biztosan túl dús a keverék.

Előzmény: Roberto8709 (264711)
Roberto8709 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264716

Szia! Rendben. :) Neked is x8r-s -ed van? Ha te is találsz valami megoldást örömmel veszem, ha megírod e-mailben! :)

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (264715)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264715

Kíváncsi vagyok mi lesz a megoldás nálad, mert én is hasonló cipőben járok, bár én még "csak" 5,5 l / 100 km-nél tartok... Majd írd le légyszi. :)

Előzmény: Roberto8709 (264711)
cypdru Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264714

Köszönöm, és mennyiért mennek ezek mostanában?

Hozzátartozik hogy jó pár éve a garázsban csücsül amióta menet közbe egyszer csak lefulladt, azóta nem is lett ránézve. Valami a szűrővel van gondolom. Nem értek hozzá de azt hiszem ez kiderült már. :) Illetve ilyen apróságok hogy a csomagtartó hiányzik ( :D ), itt-ott kisebb repedések a külsején. Viszont fel van fúrva ment mint a golyó, nem tudom mekkora most pontosan így a moci.

Előzmény: Roadkill (264713)
Roadkill Creative Commons License 2015.10.10 0 1 264713

Amico. 91-98 elvileg, de az értéke szempontjából szerintem mostanra mindegy ezt mikor gyártották, csak a jelen állapota számít.

Előzmény: cypdru (264712)
cypdru Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264712
Roberto8709 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264711

Köszönöm a segítséget! Kikapom a jövőhéten a gyertyát és küldök egy képet róla, régebben vettem ki akkor nem tűnt a belseje nedvesnek. Kb 2 éve volt cserélve a gyertya, megnézem mit mutat. A többit amit írtál kizárnám, mert szíj, variátor most lett cserélve, fék sem fogja.

Előzmény: tcaoe (264710)
tcaoe Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264710

El tud szállni a fogyasztás attól, hogy magasabb a benzinszint, mint kéne. Erre kérdezte Q, hogy milyen a gyertyakép.

Aztán nagyon el tud szállni attól, hogy nem zár rendesen a szívató. A gyertyakép itt is árulkodik, mert dús keveréket mutat.

Aztán el tud szállni attól is, hogy kopott a szíj, vagy a variátor (vagy mindkettő), és sokkal többet pörög a motor ugyanolyan sebességnél.

Aztán el tud szállni attól, ha szorul valamelyik fék egy kicsit.

Előzmény: Roberto8709 (264709)
Roberto8709 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264709

A szerelés nagy részét és a tisztítást nem én csináltam, gépészmérnök kolléga, aki mellesleg másodállásban kisgép szerelő. Kifejezetten nagy darabnak nem mondanám a magam 80kg-jával, mellesleg mikor hozzám került volt 3,5-4 közt is fogyasztása, utána nem tudom mitől de 1x felkúszott és nem jövünk rá mitől. Lehet, hogy sokkal egyszerűbb megoldása van mint amiben mi gondolkozunk, azért gondoltam kikérném a véleményeteket, hát valamin elsiklottunk.

Előzmény: Roadkill (264707)
Roberto8709 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264708

A gyertyaképet, hogy érted? Kinézetre a menetes része kívülről kicsit kenőcsös, de a belső része ahol a szikra is jön száraz volt mikor álltában kiszedtem.

Előzmény: Quattroman (264706)
Roadkill Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264707

Ez úgy eleve egy "sport"robogónak nevezett valami totál gyárilag is. Az ultrahangos tisztításból azt gondolnám, látta már ezt valaki aki valamennyire ért is hozzá.

Ha szép nagydarab vagy, és a gázkart kapcsolónak használod, egy halk hümmögésen túl nem igen lepődnék meg, hogy ez végülis ennyit eszik neked. Nagy csodák nincsenek 50ccm-ben.

Előzmény: Roberto8709 (264705)
Quattroman Creative Commons License 2015.10.10 0 0 264706

gyertyakép milyen?

Előzmény: Roberto8709 (264705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!