Szerintem csak csavarhúzóval ráfeszítettem,de már pontosan nem emlékszem.A tömszelence valami bakelit vagy porcelán vagy valami kemény cucc, nem hiszem hogy az idő pozitívan hatna rá de pénzbe nem kerül várni .
A kis lapátot gondolom le kell húzni ? Azt mivel szedted le?
Bár lehet megvárok pár felmelegedést hátha megjavul ez pár év álás szárazság után lett most beüzemelve
Ha nem ok én lehet már most küldő szivattyúban gondolkodom az ilyen szimeringes dolgokat nem szeretem vannak szimering nélküli típusok is mágneses erőátvitellel. .. lehet van is itthon ilyenem vagy keresek valahol.
A szivattyúban egy rugós tömszelence található, olyasmi mint a régi wartyogókban csak sokkal kissebb.A javitása nem egyszerű ha nincs hozzá gyári cucc.Egyszer nekem sikerült, véletlen találtam hozzá valami profilos gumitömítést,azóta azzal megy.(kb 1éve) Szerintem maga a tipus elég igénytelen, a kopásból eredő károkat más kályháknál is új cseredarabbal javítják.Újat venni persze horror, hanekem megint szétmegy inkább beépítek egy univerzális külső szivattyút.
Igen a wd 40 lehet segít a pumpán.. megpróbálom ..
Na de most a következő szívás a víz szivattyú o gyűrűje eresztett elösször kicseréltem mondom ok ment is pár tesztig most meg a szivattyú tengelyénél kezdett el folyni.
Jó mit várjon az ember egy 15 év körüli cucctól.. jók ezek a bbw 46 webasto fűtések de valószínű ezt sem ennyi időre tervezték.
Várjak vele lehet pár bemelegedés után abbamarad vagy kuka? percenkén 5-10 csepp vagyis nem épp lassan ereszt elötte úgy 40-50 percig egy csepp sem jött az az érdekes.
Hát aki most tervez ilyet venne azt mondom tegyen le rola nagy szívás az egész nagyon ráérő embereknek oké
Amikor megvettem az enyémet, akkor (kb. 3év állás után) nekem sem akart működni. Ha jól emlékszem,akkor halványan kattant,de nem szállított. WD-40-el kezelgettem, az segített rajt. Fújtam bele,aztán (még nem volt beszerelve) kézzel adtam neki szakaszosan a delejt. Nehezen,de megjavult. Egy próbát szerintem megérne Neked is!
Ezek igazából nyomó pumpák szíívó hatása elenyésző, tehát legjobb ha a tank alatt van és belefolyik a benzin, ha ez megvan a pumpa már simán tovább nyomja. Nem nagyon halnak meg ezek a pumpák nekem a gyári bbw46 pumpám van ez most olyan 20-25 éves és jó.
Panelra gyanakszom én is,de lehet hogy az autó elektronikájárol kap téves információt mert a műszerfalon lévő volt mérő is 12volt alatti értéket mutat pedig az aksinál mérve 12,6volt van.
Az elektronika előtt a csatlakozóban mert nem akarom szét szedni amíg nem vagyok bisztos,hogy az elektronika a rosz.valahogy lehet állítani a feszűltság értékét a programnak a diagnoszikai műszerel csak annyira nem értek hozzá.
ha nem közvetlen a kályha elektronikálya előtt ,akkor bárhol is mérted az érték fars..hisz az után már nincs ,nem lehet kontakthiba ....""illetve dehogy nem , bennt a beöntött gyanta alatt""