Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

norbi0325 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 7226

ha nem lenne jó a keringetőd akkor valószínű egy idő után megállna túlhevüls hibára !

inkább az üa pumpád szállíthat keveset ,ezért nem lehet meg a megfelelő fűtő-teljesítmény.legalább is ez sem kizárható tényező ..szerintem

Előzmény: subsonic (7217)
Nitro92 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 7225

Köszi a segítséget.

Akkor inkább nem próbálom ki.

Amúgy nekemis régi bbw46 om van kb 2 hónapja használom teljesen ismeretlen vlt számomra az állófűtés dolog amikor belevágtam de szerencsére jólsült el mert azóta is jól működik.

 

Visznt akkor az etanol dolgot hanyagolom nincskedvem szerelgetni utána.

Mondjuk az E85 elvileg 85%  etanol és 15% sima benzin.

Biztos nincs annak elegendő kenése?

Mondjuk nemhiszem h sokat sporolna az ember az etanollal, nem is sokkal olcsóbb és ha még rá is fizetünk akkor mganyira sem éri meg.

 

jeepatti Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7224

Bioetanol?

 

Szerintem menne vele csak kérdés a kenés a szivattyúnak tuti nem tesz jót másik hogy lehet feloldja a benne lévő
gumi elemeket én szívtam egyel így acetonnal, nitróval teszteltem ment is de egy szivattyú bánta mivel kioldotta a gumi ütköző részét és megszorult..


Ez webasto volt..

 

Előzmény: Nitro92 (7221)
bobo23 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7223

Barkas levegős kályhát próbáltam de az nem indult el vele.Bengával tökéletes volt.

Előzmény: Nitro92 (7221)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7222

Szóval akit érdekel a régiwebasto bbw 46 os ok vízszivattyújában kerámia szerű fix oldal van egy gumi ágyban (ami elöregedett és ereszt mellette)

A "szimering" egy csúszógyűrű aminek a közepében vagy egy kis o gyűrű azt tömít.  Gáz hogy az kerámia körüli tömítés ugye nem igazán beszerezhető
így szopás az egész.

Én minden vizköri o gyűrűt cseréltem ez maradt de itt adom fel veszek egy külső szivattyút és az lesz ezt elfelejtem.
Lehet hogy találnék bele passzoló gumi hézat, de a motor tengely is kicsit szorulós így el is felejtem..

Tanácsom mindenkinek aki ilyen öreg fűtésben gondolkodik jól gondolja át még ha műszaki ember is nagy szopás az egész.
Nekem 2 db ilyenem van de egy jót még nem tudtam összehozni belöle, pedig jó állapotúak..

 

Nem adom fel meg fogom oldani de szerintem a végére annyiban lesz mint egy új ..főleg ha az időmet is beleveszem

Előzmény: jeepatti (7211)
Nitro92 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7221

Sziasztok!

 

Próbálta már valaki a benzines kályháját bioetanollal járatni?

Ha igen mik a tapasztalatok? hatásfok/fogyasztás? Esetleg tesz benne valami kárt vagy ugyanúgy üzemel mint sima 95 ös benzinnel?

 

Előre is köszi.

noresz30 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7220

Pardon A képek lemaradtak!

Köszönöm!

noresz30 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7219

Szerbusztok !

Szeretném megkérdezni hogy látott -e már valamelyikötök ilyet és mi lehet ennek a funkciója?

Köszönöm ha segitetek.

Mecord Siroco Air Preincalzitor 6000

 

109ha300 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7218
Egy dizelmotor hűtésénél, a motorteljesitmény 30% ával szoktak számolni, amit a hűtőnek kell elvezetnie. Szal 100kw os motorteljesitménynél ez ugy 30kw.. Ez bizonyára jócskán túl van méretezve, de akor is, amig a termosztát nem nyit ki, ez a 100kw motor kb 20kw al fűti a autot. Az más kérdés hogy a fűtőtest ekkora teljesitményt nem tud átadni.
Előzmény: norbi0325 (7216)
subsonic Creative Commons License 2013.01.23 0 0 7217

Szombaton kipróbálom fűtőventilátor nélkül és Vagcom-mal fogom a hűtővízet figyelni.

1 óra járatás és SH fokozat mellett (Climatronikon 3-as fokozat a 10-ből, szélvédő felé irányítva) ha beül az ember, kis túlzással mondhatni nem érez semmit.

Van egy olyan érzésem, hogy a keringető szivattyú tengelyén talán meglazult a lapát...vagy hasonló dolog lesz.

Előzmény: norbi0325 (7216)
norbi0325 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7216

Értem amit írsz ,de azért mérlegeld hogy ha beindítod az autót a "ha jól emléxem 4kw"kályha mellé akkor ott a motor több mint +5kw hővel fűti pluszba a vizet ! persze hogy hamar meleg lesz ..és azt sem felejtsd el ,hogy a belső ventillátor-fűtőradiátor is jól vissza tudja hűteni a vizet,ha csak a kályha megy !

Én ha az enyémben maxra teszem a fűtés-ventillátorát ,akkor az 5kw kályha + járó motor melett is visszahül a vizem!

 

Neked lehet hogy kevés ez a fűtőteljesítmégy .lehet kellene egy 5kw-os

Mennyi idő alatt, Mennyire melegyti fel csak a motort a kályha ha nem kapcsolod be mellé a belső ventit ?

Csak viszonyításképp írom ! nekem 5kw a kályhám , +1 fokban kinnt 15-17 perc alatt 60-65 fokos a vizem . Sharan !

Neked 4kw-al szerintem 50 fok biztos kellene lennie ..De ez az én véleményem ..!!

 

 

""ezt a +5kw" valahol olvastam ! nem saját okosság! 

 

Előzmény: subsonic (7209)
Tomcsi Golf Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7215

Helló!

 

Az én esetem is hasonló,mint Subsonic esete! Én a kályha kilépő,meleg ágát egyből a fűtőradiátorra kötöttem,a kályha hideg szívó ágát,pedig a hengerfejből kilépő csőre kötöttem,amiben van a 3db izzító gyeretya,(1z-s motor) ide a cső,és a kályha csöve lözé tettem be a keringető szivattyút nyomóra,ez nyomja a kályhába a vizet,a kályhát pedig a bal sárvédő mögé tettem be,rövid 10-15perc alatt megáll F17-es hibával,a kályha nem vesz vissza a teljesítményéből kis fokozatra,hanem megáll,de nem minden esetben! a kályha d3wz T4-es kiegészítő fűtés Webasto 7napos programórával! 

koszegikaktusz Creative Commons License 2013.01.22 0 1 7214

Eladó! Programóra  használt, Vízszivattyú új .

koszegikaktusz Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7213

Eladó

koszegikaktusz Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7212

Eladó ! 12V Webasto vízszivattyú  (Új ) és egy program óra működő ( használt ).

jeepatti Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7211

Kicsit szétbontom megvizsgálom.. én is úgy emlékeztem hogy kerámiás annak meg nem kéne resztenie lehet csak kosz került közé?

Ha nem kapok szimeringet akkor marad a külső szivattyú megoldása.

Előzmény: bobo23 (7210)
bobo23 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7210

Szerintem csak csavarhúzóval ráfeszítettem,de már pontosan nem emlékszem.A tömszelence valami bakelit vagy porcelán vagy valami kemény cucc, nem hiszem hogy az idő pozitívan hatna rá de pénzbe nem kerül várni .

Előzmény: jeepatti (7199)
subsonic Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7209

Elsőre indul a kályha, szépen duruzsol, digit klímát 30 foknál kapcsolja.

- álló helyzetben ha 20 percet, ha egy órát járatom, nincs különbség. Nem érzi az ember, hogy lenne hatása.

- járó motor mellett 10 perc alatt meleget csinál

 

Ha a keringtető szivattyúja lenne rossz, akkor be sem indulhatna és nem is melegszik túl benne a víz.

 

 

Előzmény: norbi0325 (7204)
subsonic Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7208

Igen, tuti :)

Előzmény: grandegabo (7205)
BBbarnabás Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7207

Sziasztok! webasto T70 távirányítót keresek vevő egységgel együtt!

norbi0325 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7206

Az ciki lenne.. mert akkor egymás ellen dolgoznának a pumpák ..

Előzmény: grandegabo (7205)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7205

És biztosan a fűtőradiátor felé nyomja a keringető?

Előzmény: subsonic (7203)
norbi0325 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7204

Duruzsol rendesen az a kályha ? mennyi ideig járatod ? Bekapcsolja közben a belső keringetést ?

Előzmény: subsonic (7203)
subsonic Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7203

Hengerfej oldalából kilépő cső és a fűtőradiátor belépő oldalá közé lett bekötve.

Előzmény: grandegabo (7202)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7202

Nem jó helyre kötötték be a vízrendszerbe, szerintem.

Előzmény: subsonic (7201)
subsonic Creative Commons License 2013.01.22 0 0 7201

Sziasztok!

 

Eberspächer DW4SC-m még mindig nem szeret álló motor mellett fűteni.

Elindul, korrektül lenyomja a beállított fűtési időt....de bent viszont kb semmit sem érez belőle az ember.

Ha járó motorra indítom rá az állófűtést, kb 10 perc alatt lenyomja magáról a havat és igen kellemes időt csinál az utastérben.

Mielőtt beszereltem volna, vödörben szépen forgatta a vizet.

1.9 TDI-m nem szeret melegedni és nem termosztátos.

 

Szerintetek mi lehet vele?

fefe03 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 7200

Én 3 hete rakattam be ezt a cuccot: http://www.zsotomat.hu/ZS-GSM-3 . Tökéletesen működik, merem ajánlani!

Előzmény: gixxer10 (7196)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.21 0 0 7199

A kis lapátot gondolom le kell húzni ?  Azt mivel szedted le?

Bár lehet megvárok pár felmelegedést hátha megjavul ez pár év álás szárazság után lett most beüzemelve

 

Ha nem ok én lehet már most küldő szivattyúban gondolkodom az ilyen szimeringes dolgokat nem szeretem vannak 
szimering nélküli típusok is mágneses erőátvitellel. .. lehet van is itthon ilyenem vagy keresek valahol.

 

Előzmény: bobo23 (7198)
bobo23 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 7198

A szivattyúban egy rugós tömszelence található, olyasmi mint a régi wartyogókban csak sokkal kissebb.A javitása nem egyszerű ha nincs hozzá gyári cucc.Egyszer nekem sikerült, véletlen találtam hozzá valami profilos gumitömítést,azóta azzal megy.(kb 1éve) Szerintem maga a tipus elég igénytelen, a kopásból eredő károkat más kályháknál is új cseredarabbal javítják.Újat venni persze horror, hanekem megint szétmegy inkább beépítek egy univerzális külső szivattyút.

Előzmény: jeepatti (7193)
gixxer10 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 7197

jaa még valami

 

Ez a Webasto Diesel kájha.Űzemel de levegös.A csöveknél nem találtam hibát.A szivó ágba lett bekötve

 

őtlet?

 

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!