Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nem, te momentán totál idiótának nézted őket, akik képesek fóliára fóliát helyezni. Nem szeretem a fotelszakértő főokosokat, akik azt képzelik, rajtuk kívül senki nem gondolkodik és nem ért semmihez.
Pontosabban Kristoof sírja tele, ő írta a cikket, amit majd' minden médium átvett. De ugyanúgy telesírná, ha százával vennék az állami közlekedési vállalatok a Credókat, mert akkor meg az lenne a baj, hogy rájuk írják ki a tendereket, ahogy hisztizett emiatt korábban is. Van sapka - nincs sapka minősített esete. A lényeg, hogy valamiért lehessen hőbörögni.
Igazából ez esetben semmi jelentősége az utasszámnak, pusztán a politikai szándékon múlik, hogy van-e kishatárforgalom vagy nincs. Ha fontosnak tartja majd a felek bármelyike, akkor lesz, akár horvát vonat is bejöhetne adott esetben.
A 260-asok kivonásához kb raktársöprés kéne. Illetve nagyon nem kéne...(off: undorító, hogy telesírák a médiát, hogy úgy írták ki a tendert, hogy nem indulhatnak, mert egy centivel rövidebb a matchbox-uk...)
Durván számolva csak az első 7 év 840.000 (Pécs-Szeged-Pécs)
/napi 400, évi 300 ledolgozott nappal számolva-remélem reális/
Aztán 10 évet minimum lehet számolni kb. napi 200 km-rel meg van 500.000 km.(H.háza-Pécs-Villány-Bóly és vissza irányon), igaz itt már csak munkanapokra, szombat lájt karikával kiegészítve (H.háza-Pécs-H.háza az "biztos" 6.20 és 13.45 között nem ismer(t)em a fordát)