Nem tudtam kivenni, mert nem talaltam a masik veget. A csatlakozo megvan ami a kalyha es az auto kozott van, de a folytatasa eltunt a tuzfalnal a zajvedo kapca alatt.
Csubakka atkuldte a kapcs rajzot, meg mar regebben valakitol kaptam, de nem talaltam. A gyari leiras nem volt szamomra egyertelmu, ezert utanaolvasgattam. Mielott fejjel mentem volna a falnak, megtettem az utolso lepest. Igy, ahogy leirtad teljesen egyertelmu es ertelmezheto. Meg "T" elagazo kell es indithatom. Bar a "T"-re meg nincs otletem.
Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)
A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)
Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve?
A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.
Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.
Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)
Nekem van egy lekattintom, de valahol lentebb meg is talállod.. úgy 2-3 hete tettem be ide hogy hogy kell beállítani kérdésként.. azóta pihen a cucc nem fogom használni viszont szivattyú érdekel.
Van egy Multipla Jtd-m, beepitettem egy szinten ebbol a tipusbol altalam kiszerelt kiegeszito futest. Az en kalyhamon van egy piros es egy barna vezetek, ami vastag. Ez gondolom allando aram alatt van, nem csak gyujtason.
Aztan van egy sarga. A kerdes ezzel kapcsolatban, ezt nekem be kell-e kotnom a mukodeshez, illetve ha be, akkor honnan tudom, hogy a diagcsati melyik labara? Egyaltalan az auto diagjara kell kotni, vagy a kalyhakhoz van kulon?
A kek. Itt azt olvasom, ez a pumpa vezeteke. Na ezt hova kell kotni? Kulso homero? Vagy berakhatok egy kapcsolot valahova, amivel tudok gyujtason aramot adni a pumpanak?
A bekötésében nem tudok segiteni .Nekem gyárilag van benne egy volvo s60 ban.A müszerfalrol lehet vezérelni.A gyári vezeték kötegbe vann köttve.És az auto elektronikája kapcsolja.Most 10 éves akocsi eddig nem volt vele baj, most szorult meg a motorja .
Helló!nekem ugyan ilyen kályhám van csak a bekötésébe kellen egy kis segitség ill hogy milyen tapasztalatok vannnak erről a kályháról ,gondolak itt a megbízhetóságról és hogy érdemes e az autómban lévő dw50 es lecserélni erre ?