Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7305

Nem tudtam kivenni, mert nem talaltam a masik veget. A csatlakozo megvan ami a kalyha es az auto kozott van, de a folytatasa eltunt a tuzfalnal a zajvedo kapca alatt.

Előzmény: babarucu (7303)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7304

A fotógalériámba meg tudod nézni a T idomot, szerintem egy esztergályos meg egy jó hegesztő kell hozzá

Előzmény: pesta8 (7302)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7303

Donorból nem tudod kivenni?

Előzmény: pesta8 (7302)
pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7302

Csubakka atkuldte a kapcs rajzot, meg mar regebben valakitol kaptam, de nem talaltam. A gyari leiras nem volt szamomra egyertelmu, ezert utanaolvasgattam. Mielott fejjel mentem volna a falnak, megtettem az utolso lepest. Igy, ahogy leirtad teljesen egyertelmu es ertelmezheto.  Meg "T" elagazo kell es indithatom. Bar a "T"-re meg nincs otletem.

Előzmény: babarucu (7301)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7301

Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)

A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)

Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve? 

A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.

Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.

Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)

Előzmény: pesta8 (7297)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.06 0 1 7300

nem teljesen értem a "lekatintót".....705935073,ha érdekel a szivattyú akkor beszéljünk,nekem csak felesleges.

Előzmény: jeepatti (7298)
jeepatti Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7299

Előzmény: jeepatti (7298)
jeepatti Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7298

gibbonpitti

 

Nekem van egy lekattintom, de valahol lentebb meg is talállod.. úgy 2-3 hete tettem be ide hogy hogy kell beállítani kérdésként.. azóta pihen a cucc nem fogom használni viszont szivattyú érdekel.

 

Ha jól emlékszem 3 vezetékes

pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7297

Udv urak. Visszaolvasgattam, az alabbi hozzaszolast talaltam.

Az X2 csatlakozó 2 pólusú: 2db (4-es, vastag) vezeték meg bele, piros a +12V , barna a test.

Az X1 csati 6 pólusú:1- (fekete) programóra bemenet (+12V)

                                 2-(sárga) diagnosztika

                                 3-(fekete) külső hőmérséklet kapcsoló bemenet (+12V, opcionális)

                                 4-(zöld-fehér) utastér ventillátor relé kimenet (+12V)

                                 5-Téli-nyári kapcsoló (opcionális)

                                 6-(kék) üzemanyag pumpa kimenet (+12V)

Van egy Multipla Jtd-m, beepitettem egy szinten ebbol a tipusbol altalam kiszerelt kiegeszito futest. Az en kalyhamon van egy piros es egy barna vezetek, ami vastag. Ez gondolom allando aram alatt van, nem csak gyujtason.

 Aztan van egy sarga. A kerdes ezzel kapcsolatban, ezt nekem be kell-e kotnom a mukodeshez, illetve ha be, akkor honnan tudom, hogy a diagcsati melyik labara? Egyaltalan az auto diagjara kell kotni, vagy a kalyhakhoz van kulon?

 A kek. Itt azt olvasom, ez a pumpa vezeteke. Na ezt hova kell kotni? Kulso homero? Vagy berakhatok egy kapcsolot valahova, amivel tudok gyujtason aramot adni a pumpanak? 

 Webasto Top kalyha egyebkent.

 

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.05 0 0 7296

keresek programórat megvételre esetleg van eber üzemanyagszivattyúm cserébe.

blackfox730 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 7295

Szia!Mit kérnél az alkatrészekért?

Előzmény: aszti_gabi (7287)
dutu Creative Commons License 2013.02.04 0 0 7294
Szia
d4w elektronika van közte?
Előzmény: aszti_gabi (7287)
t4pistibá Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7293

eladó!vagy cserélném levegősre!

Előzmény: bandi1978 (7290)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7292

:(. Akkor lehet nézegelődni egy működő CAN-buson :). Ok, csak vicc volt, annyit nem ér...

Előzmény: norbi0325 (7288)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7291

Biztos hogy nem ugyan az, eltérő gyártó, eltérő can protokollok..

Előzmény: norbi0325 (7288)
bandi1978 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7290

szia érdeklödnék nem elado  a volvo kályha?

Előzmény: t4pistibá (7276)
bandi1978 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7289

ez isgy van 55 ezer pénz és müködik

Előzmény: Skoda Octavia Super (5230)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7288

Biztos nem ua a can bus jelük ! Márkánként és ÉN úgy tudom azon belül is van eltérés a can rendszer kódolás között ...

Rohadt digitális korszak !! :)

--

--

--

Mik ezek a kazánok ? D8W ??  Működnek a vezérlőik  ? Miért vannak szétszedve ?

Irányárat írhatnál ! Még ha te várod az ajánlatokat is :-P

 

Előzmény: Törölt nick (7286)
aszti_gabi Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7287

Üdv! Megmaradt állófűtés alkatrészeim eladók. Kinek mit ér.

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7286

Az nem. De vagy megvették a can-bus kódot, vagy ők maguk kiolvasták. Gondolom minden kályhához uaz. Csak mi...

Előzmény: norbi0325 (7285)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7285

igen ezt én is megtaláltam ,de több mint 200 Ájró nem kevés pénz ám :)

 

Előzmény: Törölt nick (7281)
driver975 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7284

Sziasztok!

 

Egy eberspacher D1LC-Compact kályhám van, de az istennek nem akar elindulni.

Minden jó, a venti, az izzítás, a pumpa, de nem tudom elindítani.

 

Tud valaki segíteni, mi lehet a baj?

 

Driver

bandi1978 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7283

A bekötésében nem tudok segiteni .Nekem gyárilag van benne egy volvo s60  ban.A müszerfalrol lehet vezérelni.A gyári vezeték kötegbe vann köttve.És az auto elektronikája kapcsolja.Most 10 éves akocsi eddig nem volt vele baj, most szorult meg a motorja .

Előzmény: t4pistibá (7276)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7282

vki tudja hogy a c kazán miért 5 kw-os az E meg miért csak 4.2?

 

egymás mellé rakva pont ugyanakkora mindenük......igaz nem bontottam szét őket.

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7281
Előzmény: norbi0325 (7277)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7280

na igen 30e Huf ..(

 

Előzmény: grandegabo (7279)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7279

A legolcsóbban úgy tudod működésre bírni ha kicseréled a vezérlőjét (egy utángyártottra pl.)

Előzmény: norbi0325 (7277)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7278

Ilyen táblázatot sehol nem fogsz találni.

Előzmény: norbi0325 (7272)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7277

Nos én utánakerestem és sajnos EZ a kályha nem így műxik

ez egy T5-ből származik ami csak kiegészítő fűtésként és  Can-Bus rendszerű

Van egy sárga-zöld a 2-es lábon meg van egy sárga-fekete a 3-as lábon ,meg  egy zöld a 6-oson ami a üa pumpáé .

3-4-es Can H , Can L  ..esélyem sincs elindítani !

 

Előzmény: kicsizs (7275)
t4pistibá Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7276

Helló!nekem ugyan ilyen kályhám van csak a bekötésébe kellen egy kis segitség ill hogy milyen tapasztalatok vannnak erről a kályháról ,gondolak itt a megbízhetóságról és hogy érdemes e az autómban lévő dw50 es lecserélni erre ?

Előzmény: bandi1978 (7273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!