Szerintem a Fuggerthen kívül minden váltó végállás-kapcsolós :)
Amit én vettem kapcsoló, a jelzőkhöz vettem. Fix kapcsolók vannak benne, nem billenősek. Egy kapcsoló két jelzőhöz, négy kivezetése van: jelzőnként kettő, egyik a lámpához, másik a sín megszakításhoz megyen.
A visszajelzeses kapcsolora az van irva a katalogusban, hogy csak vegallas-lekapcsolos elemekhez hasznalhato... A tied is ilyen ?
Akkor gyakorlatilag a visszajelzes miatt nem pillanatkapcsolok vannak benne, hanem valtokapcsolok, es folyamatosan aram alatt van a valto, es csak a vegallas-kapcsolo miatt nem eg le ?
Kb. mintha vele egyező súlyú aranyat vennél.... 10m vezeték 1700, 12db csatlakozó (ennek most fejből nem megy az ára...) olyan 1200 körül. Én úgy gondolom sikerül majd mindent bekötni ebből a vezetékből. Tényleg nagyon egyszerű vele dolgozni. A kapcsolókat még nem próbáltam ki.
Azt nem tudod véletlenül, hogy ez alpakkából (újezüst) van-e, vagy mint a régi Pilz, rezezett valami? Szvsz. ez az utóbbi nem sokra jó. (van belôle egy pár hosszú váltóm, meg egy pár kanyarváltóm, ha valakit érdekel)
Szeva REZGARAS!
Gyartja a TILLIG standard néven.
(lentebb már irtam:www.hobby-shop.cz -n,
de a liliput.com/tillig/tilligindex.html-en
is van lista róla)
üdv.:b.
Zsolt
Kár, kivárom a nyarat. Kérek jelzést, és adom a szükséges helyet. Megjelenés juni 15. Addig lesz időnk bőven.
A macskádnak önts egy gumiegeret(szag nélkül).
Minden jót az alkotáshoz. A második darab biztosan még jobb lesz!
Ma 8 db. sin kivetelevel megvettem az osszeset. Sot, mi tobb, vettem 2db Viesmann jelzot, es 2db ROCO kapcsolot. 1 kapcsolo 2 jelzot kezel, a hozza tartozo sinszakaszokat vezerli es van benne visszajelzes is. Ez baromi jol hangzik, csak vannak hatulutoi is: A kapcsolohoz meg kell venned a csatlakozokat, ahhoz pedig a megfelelo kabelt. NEM MUSZAJ, de nekem ugy tunik, erdemes volt, mert kb. 5 perc alatt mukodo halozatot lehet belole epiteni.
Nagyon jo minosegunek tunnek a cuccok, sajnos nem is lehet egy nap alatt emliteni oket a Fuggerth vagy barmelyik kisipari termekkel. Hetvegen ha sikerul beszerzem a hianyzo darabokat, jovo heten epitem a vaganyhalozatot.
Az arakrol: (szerintem) rengeteg penzt ott hagytam, de erre szamitottam. Eddig olcsobb volt, mint az elore tervezett osszeg. (Na nem sokkal, de jol hangzik a baratno elobb: kepzeld, meg olcsobb is volt :) :) )
Van egy kis gond /Hogy a franc enné meg, Bocsánat/
Sikeresen összetört ma délelőtt a 0 széria első eleme!
Nyugodtan mehet az újság tovább!
Ha rendben lesz újra írok!
Mégegyzser bocs !
Zsolt,
ha ez OK. akkor letiltom pár napra a lapot, és azonanl jöhet a teszt. Cikk csere is lehetséges. NEM AKTUÁLIST ELTESZEM NYÁRRA, VÁRHAT. eZ FONTOSABB , HA SZÉPET TESZTEK. rEMÉLEM AZ LESZ, MERT NEM SZÁJJÁRTATÓS A FAJTÁTOK. Gyere be az emailre, és megtervezzük a "sajtókampányt". Végre valami magyar, mégis csak itthoni lap lennénk!
A 2.5-os keresztezodest nem lattam. Lefenykepeztem a 2.1-est, igy nez ki. Ezen a kozepso szigetelt resz ketfele van osztva, a ket csucssinnel (azt hiszem igy hivjak...). Viszont, a vaganymezo oldalan, a talpfakba agyazva csatlakozok vannak. Ide allando polaritasu, vagy a meghajto altal valtoztatott feszultseget kell kapcsolni. Igy nem kell lokdosni!
A POLA epuletnek meg csak a dobozarol van kep, majd hetvegen lesz a kesz epuletrol. Ime. Holnap megyek, amit tudok, bevasarolok. Majd jelentkezem az eredmenyekkel.
köszi mindenkinek a felvilágositást!
Matiz
a kettös keresztezö válton ezek szerint a BN 150 et ugy kell átlökdösni? mert a pályába szeretnék beépiteni egy ilyet. /tengelytávolság 33mm /
Fenntebbiek szerint megszünik a 2.5 sinrendszer ? akkor mi a fenét fogok csatlakoztatni a most megvettekhez ? Annyi pénzem egyenlöre nincs hogy mindent megvegyek akkor hogyan tovább?
Sziasztok!
Az erkel utcában tőlem még fogadtak el megrendelést Roco 2.5-re. A Váci úti Modell és hobbi viszont már előleg ellenében sem tudott hozatni ebből a sínrendszerből.
Sajnos az utolsókat rúgja... Én még bízom benne, hogy az Erkel utcába még megérkezik a rendelésem minden darabja.
Üdv: Maczko.
Joem!
Kinél van a kazettám?
Kedves djt,
epp most terveztem egy elektronikus valtovezerlot,
barmihez jo, mert nem igenyel vegallaskapcsolot, (vagy csak egy sima nyomogomb kell hozza vagy galv. elvalasztassal egy kapcsolo, ki milyet akar), kb. egy ezresbol kijon, ha valakit erdekel, a vegleges valtozat nemsokara kesz lesz,
egy kozos pont kell hozza (meg valto 16V), ket LED is van hozza iranymutatonak, s lehet kezileg vagy barmirol vezerelni (nem az a kimondott digitalis mint ami a boltokban van).
A tobbit kesobb. Az "amerre eppen all" sajnos maskepp megy, ez ok a forgatoponton keresztul kapcsoljak.
Udv
drjose
A PIKO garathidal kapcsolatban a mostani katalógusukban 61122-es számmal van feltüntetve és a Modell&Hobbynál 3390 huf az ára de most nincs nekik.
A Faller daru, ami jó kikötőbe az 162 számú és 8290 huf de most ez sincs.
Én egyébként meg vettem a szén darut amit te megnéztél, és jött még nekik négy tengelyes nyitható oldal falas kocsi 4990 ért ebből is beszerváltam kettőt.
Valaki lejjebb írta a piko junior gőzösét ami tényleg Br98 és gyártják széntartályos kocsival is úgyhogy Matiz jól tudta, a junior azért két tengelyes mert régen minden junior mozdony ezzel az alvázzal készült. Volt ilyen a TT nek is pl. szergej két tengellyel
>Ro42601 Schwellenendstück 410Ft(12db-os kiszerelés) -- ez megy a sínek végére
>Ro42610 verbinder 470 Ft/csomag -- ez meg az összekötő heveder
Szerintem a flex sínben bárhol képezhetsz annyi megszakítást, amennyit csak szeretnél, azon a sínszálon amelyiken szeretnéd. A megszakított sínszálat összekötheted műanyag hevederrel. Ha betáplálást szeretnél, van olyan heveder, amire rá van forrasztva egy vezeték. A 2.5-ös váltókat nem néztem meg, de a 2.1-eseken a következőket vettem észre: az elektromos állítóművön van végkikapcsolás és kivezetés a sínszálak áramellátásához - például a kettős kereszeződésen van 3-3 csatlakozópont, a középső sínek polaritását változtathatatod a váltó állásától függően. A középső sínszakasz ennél külön áll, és mivel elég hosszú, a kéttengelyes rövid gép megakadhat.
A sínek szakaszolásához (Roco 2.1-ről van szó) a síneket összekötő kis fémdarabot kell pl. műanyagra lecserélni. A Roco-nál létezik ilyen, a cikkszámot sajna fejből nem tudom, de utánanézek. Ekkor az eredeti, fémből készült darabot egy fogóval lehúzod a sín végéről, a műanyagot (ami pont úgy néz ki mint a fém) pedig a helyére tolod.
A flex. sínekhez is van ilyen spec. "végelem", ami az illesztéseket valósítja meg (ennek is utánanézek).
ja egy vmit elfelejtettem
hogy ne legyek teljesen elégedett lehet hogy csak én látom rosszul és részrehajlo vagyok azért a Piko váltonak királyabb az elektromos része ugyanis én ugy néztem hogy az elektromos állitomünek nincs végkikapcsolása és nincs olyan kapcsolo része amivel a válto tudná kiadni a feszültséget arra a sinszálra amerre éppen áll /visszajelentés/. Végül tudja e valaki hogy lehet e valahol Önüritös kocsikhoz készült önmüködö kocsikiüritö hidat kapni . Olyat mint a régi Piko magas /6831 cikkszám / és mély /6830 / üritöhid