Keresés

Részletes keresés

malazs Creative Commons License 2018.02.03 -1 1 12316

Mindenképp!

Előzmény: Janos32 (12315)
Janos32 Creative Commons License 2018.02.03 0 1 12315

A regi szep idok...  :-) :-) :-)

 

Majusban egy Paripa csardas beszelgetest osszehozhatnank. 

Előzmény: szaunas (12314)
szaunas Creative Commons License 2018.02.02 0 1 12314

Így a WIZZ  1.000.000 (egymilliomodik) debreceni utasa köszöntése kapcsán érdekes egy kis topik-visszatekintő:

 

Vgyuri  2011.08.26    0 0 5797

A repternek kell odamenni es eladni magat, nem forditva.

 

Nem tudsz te Európában olyan légitársaságot mmondani, akit legalább egy személyes találkozásra való kéréssel fel ne kerestek volna. Nem azzal mentek oda, hogy kapnak egy csikóbőrös kulacsot ha nem indítanak ide járatot. Egyik-másik (pl. a Luthansa) el is jött az elmúlt 15 év során, és megmondta, hogy nincs neki miért ide járni. Kivéve, hogyha a veszteségeit megtérítik :-)

 

Ugyanis te sem tudsz mást mondani, mint hogy biztosan van a térségben Feriheggyel (és a többivel) versenyképes áron szállítható fizetőképes utas, szállíttató.

 

Csak a voros lobogo meg mindig a kepedre van teritve ezert nem latsz tovabb az orrod hegyenel.

 

Ezen magas szakmai tartalmú érv helyett nem mondanál konkrét dolgot, hogy ki akarsz fizetőképes mértékben egy időben egy relációban utazni, szállíttatni  a jelenleg is működő charter és p2p cargón kívül. Én is tudom, hogy mivel lehet utasszállítás nélkül is pénzt keresni a reptér címén. Tanácsadói szerződésekkel, tanulmányokkal, ingatlanbiznisszel. Ezt sem a marxista egyetemen tanítottál. (Illetve tanították, mint a dekadens nyugat sajátosságát.)

 

Persze mondtál, nem egyszer, többször is elmesélted, hogy Új-Skóciában hány regionális reptérről hordják az utast Montreálba, hány európai társaság áll meg ott utast felvenni. Csak azt felejted el mindig elmondani, hogy az új skóciai lakos hány órát dolgozik azért a repülőjegyért, és mennyit dolgozik a kelet-magyarországi és nyugat-romániai panelproli, aki ráadásul - ha minenképpen utazni akar - más módon is meg tudja oldani a dolgát. Elhiszem, hogy nem Új-Skóciában élsz, de hogy nem Kelet-Magyarország realitásában, az biztos.

Előzmény: Janos32 (5794)

 

 

Az első londoni gép kapcsán:

 

Gregor83  2012.06.12    0 0 7591

En meg ajanlanam a kovetkezo cikkeket:

 

1. Exkluziv interju az elso utassal a Budapest-London jaraton

2. Hany kobmeter vezet locsoltak szet a fogadason

3. Hany decibellel fog szolni a zene es interju a zenekar trombitasaval, aki mar egyszer jart Londonban

4. Lehetseges, hogy Debrecen wizz bazis lesz es lehetseges, hogy a Wizz Mars expediciot indit

5. A 100. erkezo utas megunneplese pezsgovel

6. A repter melletti wizz reklam unnepelyes felavatasa, Kosa ur rovid beszede

7. A nadi pitypalattyok is jobban koltenek, miota latjak a magenta szinu gepeket

 

 

Bár vannak, akik a mai napig vitatják, hogy van-e létjogosultsága a 208 ezres Debrecen és a 9,6 milliós London között indítandó járatnak, azoknak emlékeztetőül álljon itt egy februári hír: 13-án hétfőn jelentették be az indítást, s akkortól lehetett jegyeket foglalni is, 15-én pedig már arról írtunk, összegyűlt egy járatnyi utas (persze különböző időpontokra foglaltak).

 

Ezen vigyorogtam...

 

Ha már itt tartunk, a két város között A320-as Airbus-ok fognak közlekedni, melyekre 180 utas fér. S, ha ez még nem lenne elég bizonyíték, akkor ne feledjük, még április 23-án kiderült, annyira megéri a Wizz Airnek a debreceni járat, hogy rögtön újabb két desztinációt is felvettek menetrendjükbe.

 

a megeri szonal mar visitoztam :))) 

 

Tudom, gonosz vagyok, de ezt a hurra-optimizmust mar nem birom elviselni :)

 

Előzmény: szaunas (7590)

Előzmény: malazs (12313)
malazs Creative Commons License 2018.02.02 -1 0 12313
malazs Creative Commons License 2018.01.28 -1 0 12312

Jelenleg is van. Vgyuri1946néven ha minden igaz, ide nem ír, más topicokban borzolja a kedélyeket általában.

Előzmény: bombaforma (12311)
bombaforma Creative Commons License 2018.01.28 0 0 12311

Szevasztok! Volt itt korábban egy Vgyuri nevű tag, lehet tudni mi van vele? Nagyon régen találkoztam vele, a generált flameket is ismerem, törölve nem lett. Szeretném tudni, hogy van és miért tűnt el. Köszi

norbertos Creative Commons License 2018.01.20 0 0 12310

Valoszinuleg mar csak iden lehe.t latni DEB betonjan Germanias B737-eseket.

http://airportal.hu/kivonja-osszes-boeing-737-es-repulogepet-germania/

 

Szoval dokumentum jelleggel tessenek spotterkedni :) Termeszetesen a rend eber oreit csak finoman stresszelni a kerites kornyeken :)

Debreceniutazo Creative Commons License 2018.01.16 0 0 12309

Ahogy a Malazs által belinnkelt cikkben lévő táblázatból is látszik az idén nyárra lesz olyan hét, amikor heti 23 járatpár van Debrecenből Wizzel. Egy gép elméleti teljes nappali kapacitása 3 forduló naponta, azaz 21/hét. Ezt csak úgy lehet megoldani, ha 2 pár járatot W-ben teljesít a Wizz. Reményt keltő, hogy amíg egy-két éve még a Debreceni gép kapacitását használták máshova W-ben, addig most másikét fogják innen használni. Nekem nem lett volna a top 10 tippemben sem Tel-Aviv, sem Moszkva, de lehet hogy a végén még működni is fog a dolog. Mindenesetre nekem nem tűnik úgy, hogy az elindult Nagyváradi (London, Memmingen, Milánó, Girona, Weeze) forgalom komolyan csökkentette volna a Debrecenit bár a részleteket nem látom. De kellene még néhány jól properáló uticél ahhoz, hogy a Váradi által belengetett néhány éven belüli második bázisgép is meglegyen. Róma, Dortmund? Egy-két heti egyszeri nyaralójárat?  BUÉK!

malazs Creative Commons License 2018.01.16 0 0 12308
norbertos Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12307

Igen jol latod. A debreceni gep ugyebar egy nap 3x tud fordulni, jelen esetben a nyari menetrendben, kedden es szombaton a kovetkezoket repuli:

DEB-LTN-DEB-EIN-DEB-LTN-DEB

6:00       13:10     18:50   

Ebbe ugye mar nem fer bele BGY, igy mashonnan repul V-ben egy gep. A fordat meg nem neztem meg, hogy melyik bazis szemelyzete/gepe teljesiti majd az utat.

Előzmény: lübra19jtd (12305)
lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12306
lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.03 0 1 12305

Jól látom, hogy a nyári menetrendben a DEB-BGY-t már nem a debreceni gép repüli?

Hova kerül a kapacitása?

(egyébként változik több másik járat is, de azok mind úgy tűnnek mintha a debreceni gép vinné)

lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.02 0 0 12304
malazs Creative Commons License 2017.12.24 0 0 12303

Ezúton kívánok én is Boldog Karácsonyt minden kedves olvtársnak és azoknak vasgyári munkásoknak is akik lehetővé tették, hogy ilyen mennyiségű járat üzemeljen Debrecenből kiemelkedő töltöttséggel!

szaunas Creative Commons License 2017.12.23 0 0 12302

Reszkess Atlanta!:)))

 

Mindenkinek nagyon kellemes ünnepeket kívánok!

Előzmény: Miocsó (12301)
Miocsó Creative Commons License 2017.12.22 0 1 12301

Ha így megy a dolog jövőre jóval több munkánk lesz! ( De nem ijedünk meg tőle)

Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok minden olvtársamnak :-)  !

debairporterdeklodo Creative Commons License 2017.12.21 0 1 12300

Nagyon jó hírek ezek így év végére. Szerintem Moszkva ugyanúgy fel fog fejlődni, mint Tel-Aviv. Kíváncsi vagyok, hogy a Lufthansa esetleg a jövőben bővít-e majd új úticéllal, s nem csak járatsűrítéssel. Frankfurtot hallottam már, hogy lenne rá igény, lehet érdemes lenne próbálkozni.

A Ryanair szerintetek teljesen lejátszott meccs Nagyvárad miatt?

Mit gondoltok, milyen légitársaságokra gondoltak a cikkben milyen úticélokkal, akik bevehetik Debrecent a fejlesztés után?

RonanAirről tud valaki valamit, vagy marad virtuális légitársaság? :D mert honlap az van Vilnius, Bréma, Krakkó, Budapest járatokkal Debrecenből :D

Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.12.21 0 2 12299

http://www.dehir.hu/debrecen/jovore-meg-magasabb-fokozatra-kapcsol-a-debreceni-repter-ujabb-rekordevre-keszulnek/2017/12/21/

Régen nyomozzuk, hogy mikor lesz átadva az új utasterminál, a cikk szerint 2019 elejétől lesz használatban. Lufthansa heti 5-ször versenyképes lesz, főleg a +vasárnapi járat fontos. Wizz Moszkva desztináció központi döntés, de hátha profitál belőle a turizmus. Barcelona príma lesz nyáron.

 

malazs Creative Commons License 2017.12.19 0 2 12298

Hát a vasgyári munkások miatt szükséges :-)

Előzmény: Janos32 (12297)
Janos32 Creative Commons License 2017.12.19 0 1 12297

Milyen sok jarat azert a (tulozzunk egy kicsit) 20 utasert :D

Előzmény: malazs (12296)
malazs Creative Commons License 2017.12.19 -1 1 12296
lübra19jtd Creative Commons License 2017.12.18 0 1 12295
lübra19jtd Creative Commons License 2017.12.18 0 1 12294
szaunas Creative Commons License 2017.12.15 0 1 12293
Előzmény: Tibi2 DEB (12292)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.12.14 0 0 12292
Utas2 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12291

És mindez a "megállítandó" uniós pénzcsap segítségével...

 

https://airportal.hu/hat-kozlekedesfejlesztesi-beruhazast-tamogat-az-europai-bizottsag/

Előzmény: norbertos (12290)
norbertos Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12290
Herodes68 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12289

Sziasztok, üdv mindenkinek!

 

Itt még új vagyok! Elsősorban a győr-pér repülőtér dolgaihoz igyekszem

hozzászólni persze ha van érdemi infóm!

 

700 ezer euró értékben hét polgári és három katonai repülőtér fejlesztésére kerül sor a közeljövőben, közöttük van a Győr-Pér repülőtér is.

 

http://gyorplusz.hu/cikk/fejlesztik_a_gyor_per_repuloteret.html

 

 

 

 

 

lübra19jtd Creative Commons License 2017.11.07 0 0 12288
Előzmény: Tibi2 DEB (12287)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.11.06 0 0 12287

http://www.hajdupress.hu/cikk/ujabb-rekord-a-debreceni-repteren

 

MMX és TLV idén már ment ( 36 induló-érkező gép Októberben ) , tavaly viszont nem , szóval ez is okozta a növekedést.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!