Így a WIZZ 1.000.000 (egymilliomodik) debreceni utasa köszöntése kapcsán érdekes egy kis topik-visszatekintő:
Vgyuri 2011.08.26 0 0 5797
A repternek kell odamenni es eladni magat, nem forditva.
Nem tudsz te Európában olyan légitársaságot mmondani, akit legalább egy személyes találkozásra való kéréssel fel ne kerestek volna. Nem azzal mentek oda, hogy kapnak egy csikóbőrös kulacsot ha nem indítanak ide járatot. Egyik-másik (pl. a Luthansa) el is jött az elmúlt 15 év során, és megmondta, hogy nincs neki miért ide járni. Kivéve, hogyha a veszteségeit megtérítik :-)
Ugyanis te sem tudsz mást mondani, mint hogy biztosan van a térségben Feriheggyel (és a többivel) versenyképes áron szállítható fizetőképes utas, szállíttató.
Csak a voros lobogo meg mindig a kepedre van teritve ezert nem latsz tovabb az orrod hegyenel.
Ezen magas szakmai tartalmú érv helyett nem mondanál konkrét dolgot, hogy ki akarsz fizetőképes mértékben egy időben egy relációban utazni, szállíttatni a jelenleg is működő charter és p2p cargón kívül. Én is tudom, hogy mivel lehet utasszállítás nélkül is pénzt keresni a reptér címén. Tanácsadói szerződésekkel, tanulmányokkal, ingatlanbiznisszel. Ezt sem a marxista egyetemen tanítottál. (Illetve tanították, mint a dekadens nyugat sajátosságát.)
Persze mondtál, nem egyszer, többször is elmesélted, hogy Új-Skóciában hány regionális reptérről hordják az utast Montreálba, hány európai társaság áll meg ott utast felvenni. Csak azt felejted el mindig elmondani, hogy az új skóciai lakos hány órát dolgozik azért a repülőjegyért, és mennyit dolgozik a kelet-magyarországi és nyugat-romániai panelproli, aki ráadásul - ha minenképpen utazni akar - más módon is meg tudja oldani a dolgát. Elhiszem, hogy nem Új-Skóciában élsz, de hogy nem Kelet-Magyarország realitásában, az biztos.
Előzmény: Janos32 (5794)
Az első londoni gép kapcsán:
Gregor83 2012.06.12 0 0 7591
En meg ajanlanam a kovetkezo cikkeket:
1. Exkluziv interju az elso utassal a Budapest-London jaraton
2. Hany kobmeter vezet locsoltak szet a fogadason
3. Hany decibellel fog szolni a zene es interju a zenekar trombitasaval, aki mar egyszer jart Londonban
4. Lehetseges, hogy Debrecen wizz bazis lesz es lehetseges, hogy a Wizz Mars expediciot indit
5. A 100. erkezo utas megunneplese pezsgovel
6. A repter melletti wizz reklam unnepelyes felavatasa, Kosa ur rovid beszede
7. A nadi pitypalattyok is jobban koltenek, miota latjak a magenta szinu gepeket
Bár vannak, akik a mai napig vitatják, hogy van-e létjogosultsága a 208 ezres Debrecen és a 9,6 milliós London között indítandó járatnak, azoknak emlékeztetőül álljon itt egy februári hír: 13-án hétfőn jelentették be az indítást, s akkortól lehetett jegyeket foglalni is, 15-én pedig már arról írtunk, összegyűlt egy járatnyi utas (persze különböző időpontokra foglaltak).
Ezen vigyorogtam...
Ha már itt tartunk, a két város között A320-as Airbus-ok fognak közlekedni, melyekre 180 utas fér. S, ha ez még nem lenne elég bizonyíték, akkor ne feledjük, még április 23-án kiderült, annyira megéri a Wizz Airnek a debreceni járat, hogy rögtön újabb két desztinációt is felvettek menetrendjükbe.
a megeri szonal mar visitoztam :)))
Tudom, gonosz vagyok, de ezt a hurra-optimizmust mar nem birom elviselni :)
Előzmény: szaunas (7590)