Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Arra gondoltam hogy a 6os és 8as vége közt nagyobb különbség van mint a 4es 4db végállomása közt. Az átlag utas az urán kerti távon is simán elmegy a 22/24gyel rosszabb esetben a 121el is.( Van h én is, de az azért van mert inkább buszozok,minthogy mondjuk az arkadban nézelődjek.) De minden nap van kb 10 ember aki nem azt nézi, hogy hányás, hanem bekiabál h ott megáll-e. Hogy mondjak rossz példát, a buszbuzik meg az időt, még a rendszámot, így 2-es helyett simán 3asra. :)
Pécsen nem épül semmi csak bontanak. Kicsi patrik buszt és elégedett választókat igért, főleg a Rózsa-dombra, elvégre az a Csizi választókörzete. Persze ezt is csak drágán megvett használt szarokkal sikerült összehozni a "városfejlesztő szakembereknek" akiknek még munkahelyet is kreáltak Mobilitás központ néven. Ügyes gyerek ez a patrik, kinyalt magának egy munkahelyet amihez még nincs szakértelme és a végzettsége sem.
Nem baj, végig néztük ahogy magasra tört, végig fogjuk nézni ahogy pofára esik. Igérem még rá is lépünk.
" illetve lenne rá ötletem, de nem dobom be, átkozzák csak a Patrikot a sofőrök :D"
:D
Pedig ez az elnevezés jobban illett volna rá (hiszen a Fagyöngy utcai részt leszámítva végig a 6-os vonalán megy), mint egy új számozása rendszert bevezetni.
Én azt a részét nem értem a dolgoknak, hogy oké, a 6-osok egy része visszafelé Kertvárosba 8-as lesz. De akkor a Fagyöngyből induló buszok, hogy térnek vissza Kertvárosba?
Sztem annyira nem gáz, a vásárcsarnoknál így is el fog verődni minden, ott vagy át kéne építeni a kereszteződést, vagy a lámpa programot kéne tologatni, de egyik nem olcsó, a másik nem egyszerű.
6y- ezt már nem kéne megetetni a néppel, illetve lenne rá ötletem, de nem dobom be, átkozzák csak a Patrikot a sofőrök :D
viszont valószínűleg azért kell ennyi 3-103, hogy a 8-asnál a kieső Csontváry-t elvigye valami, bár elvileg csak a felfelé irányú megállóban csökken a kapacitás de ott is csak csuklós helyett szóló lesz, de a malomvölgyiek nélkül, így talán az sem gáz.