Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
azt oda írhattad volna, hogy merre járunk, mivel tartalék ezért Romonyától Szegeden és Pesten át Tatabányáig bárhol lehet. Vagy Fehérvár, vagy Veszprém. Ha mai, akkor utóbbira tippelnék. :)
Maga a busz valóban nem rossz a meglevő gyermekbetegségei mellett(meg lehet szokni őket),viszont a legnagyobb baj,hogy nem baranyai,nem pécsi specifikációjúak.Pl. most a meleg.Hiába volt bennük pár ablak nyithatóra cserélése,semmi levegő nincs bennük.Olyan,mintha egy szauna vagy hőkamra lenne bennük(múltkor annyira meleg volt a Volvoban,hogy a sajt megolvadt a pizzámon).
Mit várhatunk egy egyetemről kibukott semmihez nem értő pékinastól? Egy kiemelkedő képessége van a legénynek, el tudja bűvölni a dumájával a város valódi vezetőjét (Csizi) aki még mindig bedől neki. Most végzett a forgalmi tiszt képzésen néhány kollégánk. Ugyan azok tanították őket akik a mentrendünk és hálózatunk mindenhatóját is. Gyakran szóba került Pécs mint a dilettantizmus és a hozzánemértés kiváló példája. Hogy égessük az adófizetők pénzét egy karrierista csicska hobbijára.
Az egy dolog, hogy a 7700/7900 szerintem jó busztípus, az meg egy másik, ha dilettáns módon szervezik a fordákat. Az utóbbi részéhez nem is kívánok mélyebben hozzászólni, mert ezekhez nem értek.
Az egészben az a röhej,hogy valakinek eközben meg több órás kiállása van.Szóval vagy így sikerültek a fordák(akkor lehetne javítani) vagy direkt ilyenre csinálták,hogy szopassák a sofőröket.
Épp gondoltam már a meleg kapcsán,hogyha Lobbanórotornak vagy bármelyik Volvokat dicsérő olvtársnak kellene ezekkel utazni vagy pl. egy 30-55-130 vagy 40-25-29 kört vezetni,akkor nem gondolnák annyira szupernek ezt a beszerzést.
A nyithatatlan ablakokkal addig játszottak a főfaluban is, amíg hőgutában el nem hunyt egy villamosvezető a Gubacsi úton.
Vigyen magával mindenki ablaktörő kalapácsot, ha nagy a hőség üsse ki az ablakokat. Az egészséghez és az egészséges környezethez való jog, alkotmányos jog.
Rájött a Tüke a lüke elődjével ellentétben, hogy mennyi lóvét is hoz a cégnek a buszreklám ?? Már teljesen eltűntek egy időben a reklám hordozók és lám most napról napra egyre több van ismét.
http://patacsipilvax.hu/?p=56811 Szegény cikkíró nem tudja, de van amikor a 28. busz jár Patacson :-) Nagyon furcsa, hogy sehol egy újságcikk a nyári menetrendről. Vicceltem, dehogy furcsa.
A víztoronynál? Hű, az de cuki fotóhely lehetett volna, ha ismertem volna... :) Most néztem StreetView-ban.
Nekem csak a főtéri kanyar melletti közből lett meg a JOM-904, igaz, onnan kétszer is. (És a változatosság kedvéért egyszer keletnek állt az orra, egyszer meg nyugatnak. :))
Persze, de én nem küzdeni akarok, hanem közlekedni. Amit írsz, eddig két mp alatt megvolt: 14-es x perc alatt Zsolnaynál, 30-as y perc alatt ott, könnyű volt kiszámolni, nem kellett matematikai zseninek lenni hozzá. Most kattintsak a biokomra, mert a főlapon nem az van ezért ott a menetrendre, ott a 14esre, ott a járatra, majd vissza a 30-as és ugyanez. Értem én, hogy a biokom átveszi a közlekedésszervezést, de az újítás nem feltétlen kell jelentsen bonyolítást is, sőt.
Arra ott a menőbusz, igaz, hogy egy megállós távra képes elküldeni a másik irányba a végállomásig, és vissza, meg két pont közt igen érdekes megoldásokra, de ha sokat küzdesz vele, használható. Egyébként mivel jelentős eltérés lehet a két járat menetideje közt érdemes úgy keresni, hogy a konkrét járaton nézed meg, hogy mikor ér X pontba, és az X ponti megállóhelyi táblán nézed hogy mikor kellene ott lenni a csatlakozásnak.