A németeknél pontosan hol? Talán tudok konkrét címet.
A 00-36-1-275-7101 tud sokat. Egészen a 30-as évekig a MÁVAG típusokig visszamenőleg készít kisszériás buszokat, trolikat. Villamos is van bőven (ha kell működik, nem csak makett).
A pacákról volt cikk a VASÚT&MODELL 2000/2-3 számában, a 43-44. oldalon.
Többet kédezhetsz a vasutabdmodell@matavnet.hu emailen
Ekkora felületet (ha annyi ideje van mint amit mondott) akkor igenis meg lehet csinalni - (ne felejsd el 30 - 40 orat dolgozik rajta hetente).
A epületek nagyok, igy sok helyet elfoglalnak, es jol is mutatnak (a kis terepasztalokon sokkal több kis epületre van szükseg - aminek a gyartasa nyilvan több idöt venne igenybe).
A megoldasokon igen latszik, hogy profi hozzaallassal keszültek, igy a munka sokkal hatasosabb es gyorsabb is.
Többsegünk a szabadidejeben dolgozgat, rengeteg idöt szanva anyag beszerzesre, es közülünk aligha megy el valaki egy asztaloshoz ( vagy mas profihoz stb) egy - egy resz elkesziteseert. Ez az elönye a nagy nevnek meg persze annak is, hogy nem minden garast kell ketszer is megforditani.
Ennek ellenere gratulalni kell Szabolcsnak, mert jol mutat a dolog amin dolgozik. Es azt is figyelembe kell venni, hogy a dolgokat ki is kell talalni, megtervezni stb. különben a legnagyobb profi sem tudja megcsinalni.
pontosan melyik 89-hez. Az átszámozás után 17 előbbi sorozatot jelent, a szásztól, a poroszon keresztűl, a bajorig. Sajni így csak gyűjzőfogalom.
Milyen tájon akarod közlekedtetni, mikor, stb.stb.?
Az erömű (Ferdinánd híd töviben) pl. L.F. három havi munkája.
Siralmas mikor a karmester (ami tény!), komponistaként illegeti magát. Hallga csak - így lesz: kompoNISTA!
Az egészet bebetonozták egy pincébe, s így mit ér? A közösségi szellemet nem dumcsizni kell, hanem magvalósítani.
Az egész így: Goldhamsterkrampf=aranyhörcsög görcs.
Probald meg fekfolyadekba aztatni a kocsit (legalabb egy ejszakara). Ez az agressziv folyadek rendszerint megoldja a festeket a müanyagban meg nem tesz kart.
Igazad van!
A szóelverések a Quarkxpress és a Linotronic 530 kölcsönös imádatának eredménye. A levilágító megvígasztalt, van ahol egyes mássalhangzókat elüt, azaz más szóból kölcsönvesz.
Az elválasztásokat is hajlamos elverni. Ná
lam csinált egy bekezdés ismérlést, és nem vígasz, hogy az egyik hetilapban tegnap láttam ugyanilyet. Ezt azt jelenti, ők is ugyanezzel a programmal dolgoznak.
Nyílt, szomorú "műhelytitok", hogy a quark 940 e ft-ért nem tudja a két oldalon átfutó léniát(fent a kis mozdony alatt. Emiatt kétszer kellett levilágítani.
A barokk mondat sajna lassan életkori lesz, mert antikizálódom. Majd kerülöm(tehetség mértékében).
Kösz a kritikát. A jóindulatú morgás mindíg tanulságos.
Létezik egy lengyel honlap, hogyaszongya:
http://as.rumia.edu.pl/tt
Szerintem, meg "tillig1120" szerint is - Ő talált rá - akkor is érdekes, ha lengyelül nem tudunk!
Többek között lakik rajta letölthetően egy "TT CAD" nevű program. Olyan, mint a Wintrack, csak TT-re van kitalálva, ismeri a síneket, stb.
Hali!
Így elsőre nem tudom milyen kocsikra gondolsz, az oldalajtóst kivéve. A JATT katalógus - Béke Poraira - a "Pw Post i 84" postakocsit, és a "Di 82" meg a "Ci 83" személyvagonokat ajánlja.
csíkosháTTú
Szabolcs azt nyilatkozta, hogy "hat éve csinálom"...
Szerintem lehet egyedül ilyet csinálni hat év alatt, de akkor ezen kívül csak evéssel és alvással foglalkozik az ember fia.
Néhány építő jellegű kritika az újsággal kapcsolatban: van egy-két szembeötlő helyesírási-elválasztási hiba, és néhány mondat eléggé barokkosra sikerült (körmondat, nehezen érthető). A válogatott szavak természetesen dicséretesek, de az érthetőség rovására ne menjen.
cementes kocsi csapott kúpos tartállyal kraljevo gyártás, egy fékezős. Ez aPIKO 1, 1/2 éves modelje (Pultrans). Erről illik az egyik fékező,állsát leoperálni. A lengyel kocsik legömbölyített tartállyal, két fékezősek.
Meg kell néznem, manapság mit csinál velük Székesfehérvár, ui. ott teszik őket rendbe.
Joem:
Melyik cégé voltak a kocsik, mert van vagy tíz.
Szia JSB! Ma láttam a békéscsabai modellezőklubban az újságot.Szuper! Gratulálok!A baj csak az,hogy korlátozott számban volt,én meg ugye csak beestem oda.Hiába udvarlok itthon az újságos csajnak,csak nem jött meg.:-( Na mindegy,ha végképp nem megy legfeljebb adok fel pénzt,nálad mindíg szokott lenni...
Látni kéne, több lehetőség van. Egy kizárt, az oldószer a kasznit elinimálja, a fösték, meg mint juhász ködmöne eső után, avagy Katiban a fájás.
Emilben kérem részletesen.
Tudna valaki segíteni?
Kaptam kicsit romos állapotban néhány régi, TT-s, ZEUKE gyorsvonati kocsit. Minden alkatrészük meg van, csak az a bibi velük, hogy csúnyán össze vannak kenceficélve. Tudja valaki, hogy a felesleges festéket hogyan lehet roncsolás nélkül eltűntetni műanyag kasztniról?
Előre is köszöni a: csíkosháTTú