Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"felmérések alapján az utasok a szolgáltatás színvonalával elégedettek."
"A Tüke Busznál azt mondták, a Hollandiából vásárolt 115 használt Volvo többségében valóban nincs utastéri légkondicionáló, csupán kilenc jármű érkezett ilyen felszereltséggel, de a pilótafülke légkondis, minden ablak elhúzható, s van bennük légcserélő berendezés, amellyel kellemesebbé tehető az utazás, javítható a belső hőmérséklet. Kiemelték, hogy a Mercedesekhez képest még így is sokkal komfortosabb az utazás, arra emlékeztetve, hogy azokon – ahogyan azt annak idején megírtuk – kánikulában a fűtés is bekapcsolt. Ígérik azonban, hogy fokozatosan beszerelik a légkondit az utóbb érkezett Volvókon is, de az darabonként 4-5 milliós kiadást jelent."-Na,erre leszek én kíváncsi. :D
"három másik (harmadik) típusú Volvóban"-a genfiekről nem merték leírni,hogy hány évesek? :D
Nah, egy hét után kikerült a NFM tábla is a Zsolnayhoz: 2x300 méter szegélycsere*+2 buszmegálló=50M forint.
* Ennek kb a feléhez hozzá sem kéne nyúlni, nincs összetörve, megsüllyedve, csak régi fajta. Gondolom a havernak volt raktáron egy kevés.
Hogy legyen tömegközlekedési vonatkozása is:
Mennyivel került volna többe, hogy legalább a 48-as tér felé a Farkas István utcáig (Kodály kp lámpa) beszántsák a parkoló/bokros részt? 1,5 méter szűkösen lenne meg a járdán, de villanyoszlopokat nem kéne áthelyezni.
Nagyon bili: lámpák átpakolásával és a távolsági buszmegálló beljebb rakásával egészen a Lánc utcáig meglehetne csinálni, ez már 2-3 percben mérhető lenne reggeli csúcsban.
Kifelé már neccesebb, ha a balokányi kőkerítés mellett elférne, akkor a járda beáldozásával simán lehetne, a Major utcai lámpa és a megálló közt kéne beljebb rakni a kerítést a buszzsilip miatt, itt teljes közvilágítás áthelyezés kellene.
A 817-es Crossway-jal és az egyik Omnival együtt őket zavarják el, ha valami nem papírforma szerint alakul. Sulipéntek/vasárnap vannak kb fix járataik (817 Pest, Omni Győr) de az FJX-et igen sokat látni a pályaudvaron napozni.
azt oda írhattad volna, hogy merre járunk, mivel tartalék ezért Romonyától Szegeden és Pesten át Tatabányáig bárhol lehet. Vagy Fehérvár, vagy Veszprém. Ha mai, akkor utóbbira tippelnék. :)
Maga a busz valóban nem rossz a meglevő gyermekbetegségei mellett(meg lehet szokni őket),viszont a legnagyobb baj,hogy nem baranyai,nem pécsi specifikációjúak.Pl. most a meleg.Hiába volt bennük pár ablak nyithatóra cserélése,semmi levegő nincs bennük.Olyan,mintha egy szauna vagy hőkamra lenne bennük(múltkor annyira meleg volt a Volvoban,hogy a sajt megolvadt a pizzámon).
Mit várhatunk egy egyetemről kibukott semmihez nem értő pékinastól? Egy kiemelkedő képessége van a legénynek, el tudja bűvölni a dumájával a város valódi vezetőjét (Csizi) aki még mindig bedől neki. Most végzett a forgalmi tiszt képzésen néhány kollégánk. Ugyan azok tanították őket akik a mentrendünk és hálózatunk mindenhatóját is. Gyakran szóba került Pécs mint a dilettantizmus és a hozzánemértés kiváló példája. Hogy égessük az adófizetők pénzét egy karrierista csicska hobbijára.
Az egy dolog, hogy a 7700/7900 szerintem jó busztípus, az meg egy másik, ha dilettáns módon szervezik a fordákat. Az utóbbi részéhez nem is kívánok mélyebben hozzászólni, mert ezekhez nem értek.
Az egészben az a röhej,hogy valakinek eközben meg több órás kiállása van.Szóval vagy így sikerültek a fordák(akkor lehetne javítani) vagy direkt ilyenre csinálták,hogy szopassák a sofőröket.
Épp gondoltam már a meleg kapcsán,hogyha Lobbanórotornak vagy bármelyik Volvokat dicsérő olvtársnak kellene ezekkel utazni vagy pl. egy 30-55-130 vagy 40-25-29 kört vezetni,akkor nem gondolnák annyira szupernek ezt a beszerzést.
A nyithatatlan ablakokkal addig játszottak a főfaluban is, amíg hőgutában el nem hunyt egy villamosvezető a Gubacsi úton.
Vigyen magával mindenki ablaktörő kalapácsot, ha nagy a hőség üsse ki az ablakokat. Az egészséghez és az egészséges környezethez való jog, alkotmányos jog.