Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 31746
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.18 0 1 31745

FLR-307-et láttam már csomószor,meg mintha valamelyik tartalék Credot(talán KZX-291).

Előzmény: matteo14 (31743)
FOMA Creative Commons License 2016.07.18 0 1 31744

Ha jól rémlik, akkor a HXT-644-et láttam Magyarbóly állomás előtt a minap. 

Előzmény: matteo14 (31743)
matteo14 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 31743

A Pécs – Villány – Mohács / Magyarbóly vonatpótló milyen buszokkal van kiadva?

bendeguz90 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 31742
Molotov a koktél Creative Commons License 2016.07.16 0 0 31741

Helló. Azt lehet tudni, hogy mikor jönnek a villanybuszok?

Horváth Lujza Málna Creative Commons License 2016.07.14 -2 0 31740

FOS 011

 

Előzmény: Törölt nick (31730)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31739

Én merem: 16 évesek a genfiek. :D

A klímájukról csak annyit, hogy itt Veszprémben van pár hely, ahol csak kikapcsolt klímával lehet érdemben megmozdítani a buszt...

Előzmény: JLW-470 (31736)
hory004 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31738
bendeguz90 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31737

Sejtettem, hogy ennyire semmitmondó válasz fog érkezni a szellőztetés kérdéskörében.

Előzmény: JLW-470 (31736)
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31736

Meglettek. :D

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/hova-lett-az-ot-kertvarosi-volvo-674102

 

Van pár érdekes dolog a cikkben:

" felmérések alapján az utasok a szolgáltatás színvonalával elégedettek."

"A Tüke Busznál azt mondták, a Hollandiából vásárolt 115 használt Volvo többségében valóban nincs utastéri légkondicionáló, csupán kilenc jármű érkezett ilyen felszereltséggel, de a pilótafülke légkondis, minden ablak elhúzható, s van bennük légcserélő berendezés, amellyel kellemesebbé tehető az utazás, javítható a belső hőmérséklet. Kiemelték, hogy a Mercedesekhez képest még így is sokkal komfortosabb az utazás, arra emlékeztetve, hogy azokon – ahogyan azt annak idején megírtuk – kánikulában a fűtés is bekapcsolt. Ígérik azonban, hogy fokozatosan beszerelik a légkondit az utóbb érkezett Volvókon is, de az darabonként 4-5 milliós kiadást jelent."-Na,erre leszek én kíváncsi. :D

"három másik (harmadik) típusú Volvóban"-a genfiekről nem merték leírni,hogy hány évesek? :D

 

De az olvasói hsz-ok is jók. :D

Előzmény: JLW-470 (31726)
hory004 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 31735

Nah, egy hét után kikerült a NFM tábla is a Zsolnayhoz: 2x300 méter szegélycsere*+2 buszmegálló=50M forint.

* Ennek kb a feléhez hozzá sem kéne nyúlni, nincs összetörve, megsüllyedve, csak régi fajta. Gondolom a havernak volt raktáron egy kevés.

Hogy legyen tömegközlekedési vonatkozása is:

Mennyivel került volna többe, hogy legalább a 48-as tér felé a Farkas István utcáig (Kodály kp lámpa) beszántsák a parkoló/bokros részt? 1,5 méter szűkösen lenne meg a járdán, de villanyoszlopokat nem kéne áthelyezni.

 

Nagyon bili: lámpák átpakolásával és a távolsági buszmegálló beljebb rakásával egészen a Lánc utcáig meglehetne csinálni, ez már 2-3 percben mérhető lenne reggeli csúcsban.

Kifelé már neccesebb, ha a balokányi kőkerítés mellett elférne, akkor a járda beáldozásával simán lehetne, a Major utcai lámpa és a megálló közt kéne beljebb rakni a kerítést a buszzsilip miatt, itt teljes közvilágítás áthelyezés kellene.

hory004 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31734

A 817-es Crossway-jal és az egyik Omnival együtt őket zavarják el, ha valami nem papírforma szerint alakul. Sulipéntek/vasárnap vannak kb fix járataik (817 Pest, Omni Győr) de az FJX-et igen sokat látni a pályaudvaron napozni.

 

Ha minden igaz a nagy GBG Keszthelyen volt ma.

Előzmény: ego2 (31732)
JVU-808 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31733

Mindig is (állandó személyzettel rendelkező) tartalék volt.

Előzmény: ego2 (31732)
ego2 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31732

Vele voltunk 2 x is Bajorországban ;) Azóta már tartalékká öregedett ?

Előzmény: hory004 (31728)
JVU-808 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31731

Erre a kérdésedre már márciusban válaszoltam.

Előzmény: Törölt nick (31730)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31730

Kedves Fórumozók!

 

A 7.00-s Pécs-Tapolca járaton Credo szokott menni? (MNY-?)

Köszi!

CLY-802 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31729

A kép alá oda van írva hogy hol készült a kép. (Tatabánya)

Előzmény: hory004 (31728)
hory004 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31728

azt oda írhattad volna, hogy merre járunk, mivel tartalék ezért Romonyától Szegeden és Pesten át Tatabányáig bárhol lehet. Vagy Fehérvár, vagy Veszprém. Ha mai, akkor utóbbira tippelnék. :)

Előzmény: CLY-802 (31727)
CLY-802 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31727
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 31726
bendeguz90 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31725
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31724

Maga a busz valóban nem rossz a meglevő gyermekbetegségei mellett(meg lehet szokni őket),viszont a legnagyobb baj,hogy nem baranyai,nem pécsi specifikációjúak.Pl. most a meleg.Hiába volt bennük pár ablak nyithatóra cserélése,semmi levegő nincs bennük.Olyan,mintha egy szauna vagy hőkamra lenne bennük(múltkor annyira meleg volt a Volvoban,hogy a sajt megolvadt a pizzámon).

Előzmény: lobbanórotor (31722)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31723

Mit várhatunk egy egyetemről kibukott semmihez nem értő pékinastól? Egy kiemelkedő képessége van a legénynek, el tudja bűvölni a dumájával a város valódi vezetőjét (Csizi) aki még mindig bedől neki. Most végzett a forgalmi tiszt képzésen néhány kollégánk. Ugyan azok tanították őket akik a mentrendünk és hálózatunk mindenhatóját is. Gyakran szóba került Pécs mint a dilettantizmus és a hozzánemértés kiváló példája. Hogy égessük az adófizetők pénzét egy karrierista csicska hobbijára.

lobbanórotor Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31722

Az egy dolog, hogy a 7700/7900 szerintem jó busztípus, az meg egy másik, ha dilettáns módon szervezik a fordákat. Az utóbbi részéhez nem is kívánok mélyebben hozzászólni, mert ezekhez nem értek. 

Előzmény: JLW-470 (31721)
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31721

Az egészben az a röhej,hogy valakinek eközben meg több órás kiállása van.Szóval vagy így sikerültek a fordák(akkor lehetne javítani) vagy direkt ilyenre csinálták,hogy szopassák a sofőröket.

Épp gondoltam már a meleg kapcsán,hogyha Lobbanórotornak vagy bármelyik Volvokat dicsérő olvtársnak kellene ezekkel utazni vagy pl. egy 30-55-130 vagy 40-25-29 kört vezetni,akkor nem gondolnák annyira szupernek ezt a beszerzést.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (31718)
hory004 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31720

ablaktörő kalapács... ugyan, itt az nem divat. Bezzeg a kővel kívülről nyitható ablak igen...

Előzmény: Törölt nick (31719)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.05 -1 1 31719

A nyithatatlan ablakokkal addig játszottak a főfaluban is, amíg hőgutában el nem hunyt egy villamosvezető a Gubacsi úton.

Vigyen magával mindenki ablaktörő kalapácsot, ha nagy a hőség üsse ki az ablakokat. Az egészséghez és az egészséges környezethez való jog, alkotmányos jog.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (31718)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2016.07.05 0 2 31718

http://hvg.hu/kkv/20160705_pisilni_sincs_idejuk_a_soforoknek_munkavedelemhez_fordul_a_szakszervezet?s=hk

Pécsen is ez a helyzet. A szőlősgazdák már javasolták fölállítani a II-es rakodón a hugyozó buszsofőr szobrát.

A légkondi és a nyitható ablak hiánya kellemes utazást és munkakörülményeket biztosít a Tetüke minden kedves utasának és dolgozójának.

http://www.pecsistop.hu/tartalom/cikk/481906_mit_tegyunk_a_hosegben_a_pecsi_buszokon

JVU-808 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 31717

Sajnos a 7900-esek is kaptak reklámot.

Előzmény: ego2 (31716)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!