Tudom, csak ezen a héten elég sok dolgom van (matekot kell tanulnom, pfujj :-)).
De utána már ráérek (egy kis ideig), úgyhogy lebonyolíthatjuk az üzletet :-)))))
A fuggerth féle Szilire reagálnék!
Szerintem elég jó lesz amit sikerült róla megtudnom, de már kb. 6 éve készül, és mint tudjuk a jó munkához idő kell. Sajnos a késlekedés oka a pénz hiány. Viszont ha beindul nem lesz ok a panaszra. Valamint még annyit, hogy kedves vasútmodellező társak ne a csörgőből általánosítsatok, annyira azért nem rossz (egy kis frizirt azért elvisel de szép modellt lehet kihozni belőle) a kocsikra sem lehet olyan sok panasz ennyi pénzért. Egyébként meg mi volna ha támogatnánk a magyar modellgyártást legalább lelkesedéssel és nem fikáznánk előre. Hátha megéri azt a húszezer Ft-ot...
No hirtelen ennyit akartam írni. Én részemről nagyon várom már az első Fuggerth féle sziliket.
Rövidesen a topicra kerül képen, a V 100.068, 1968 augusztusában Bad Schandauban, Drezda felé indultában. A kocsikat ajánlom, PIKO gyártja. Forgóvázas fülkés kocsik, végigfutó pallóval.
Ekkor még volt a régi lekerekített végű Doppelstock is. Azt végpárban továbbította.
A vonat minden nap többször fordult, Bad Schandau-Drezda, Pirna-Drezda között.
(A mozdonyok a BR 86 sort váltották)
Szia rezgaras!
Szerintem nem temessük előre el fug. féle V43-at!
Én még nem láttam, ezért drukkolok neki. Azért vagyok bizakodó, mert most böngészgettem a Modell Eisen Bahner tesztjét a PIKO-féle BR218-ról. A fényképeket nézegetve a kidolgozást a gyári fug. Csörgő magasan veri! A kb. árát 100DM-re írják...
Részemről hajrá Fuggerth! Igaz, én sajna nem leszek a vásárlójuk, amíg ki nem jön valami TT-vel. Most ebből nehogy azt olvasd ki, hogy boldog-boldogtalant rá akarok beszélni a fug. termékekre. Egy bizonyos szinten túl már nem lehet olcsó a modell. De van, aki nem olyan profi, viszont szeretne valami elfogadható áron élvezhető modellvasútat.
Apropó Csörgő!
Gyurmosz!!!
A drótok becsomagolva várják a felhasználójukat!
Mindenkinek tettem egy ígéretet, hogy megpróbálok felvételt szerezni Sz. Sz. asztaláról: folyamatban van...
csíkosháTTú
A legújabb számról van szó. Nürnberg 2001 c. cikk felsorolásában:Dom Models:Az eredeti elképzelésekhez mérten,teljesen átdolgozott V-63-as mozdonyát és villamos fűtőkocsi modelljét mutatta be- HO méretarányban. Ennyi a cikk.
sziasztok!
debrecenben még 8-10 évvel is lehetett látni sötétzöld fűtőkocsit.de lehet hogy még mai napig is üzemel a vamospércsi vonalon. mert hideg az volt ezen a telen is!
A Modell és Makett újságban bemutatták a Dom-Models V-63-at és a villamos fűtőkocsit.A rezsókocsi itt akárhogy is nézem sötétzöld.Az eredetit eddig csak kék színűen láttam és a LÁVA képein is kék.Esetleg a kezdeti időszakban(60-as évek közepe) volt zöld színű?
Üdv!
A V100-hoz:
Nürnbergben voltak állomásítva, és általában ingavonatként közlekedtek, V100+személykocsi+vezérlőkocsi , de volt szendvics-üzemmód is: V100+4 személykocsi+V100.
> Fuggerth V 43 ábol én is fogok venni mindenképpen 20E megérne.
Szerintem nem. Ez már majdnem annyi, mint olcsóbb márkás modellek, de Fuggerth szvsz. még messze nem az a minôség. Ezenkívül szerintem 20e ma Magyarországon már túl van azon a határon, hogy játéknak vegyék.
JJo Esstét!
Erről JSB tudna mesélni! Én láttam olyan képeket, ahol a gépezet az 1972 előtti jelölés szerint B4gwl-64 vagonok előtt látható. Ezek jelölése változott Bghwe -re. A nagy A betű az első osztályú, a nagy B a másodosztályú, az AB jelölés a kombinált kocsikat jelentette. A kisbetűket és számokat nem tudom. A REKO wagen azt jelenti, hogy a 2. világháború utáni időszakban a sok megmaradt régi oldalajtós kocsit "rekonstruálták", ebből volt kettő és négytengelyes is, poggyászkocsi, postakocsi, étkezőkocsi, stb. Javítsatok, ha tévedek!
csíkosháTTú
P.S.: Nem lehet tudni mindent, szégyellni meg nem kell semmit, meg kell kérdezni! Ezért van a Fórum, nem?
Azok is azok, meg vannak meg 2 tengelyesek is. Szamomra kicsit furan neznek ki, mintha az uj kocsi felso reszebol levagnank es egy regi, 2 vagy 3 tengelyes alvazra raknank. Nem tul szakszeru, de leginkabb igy sikerult leirnom :-) Igyekszem a scannelessel...hogy legyen valami kep is ezekrol.
Fiuk köszönöm V100 as ügyben a sok infot szégyenlem magam de nem igazán tudom melyik az a Reko wagen . Talán a katalogusban Aga,ABge modernizált távforgalmi 4 tengelyes zöld szinü személykocsik lenének?
Igenigenigen, bocsanat, le vagyok maradva egy szammal...hiaba, videki gyerek igy jar. (JSB altal kb. ket hete feladott Vasut&Modell-t a mai napig sem hozta ki a k****g postas!!! Ugyhogy a borzen kenytelen voltam kerni tole egyet :-(( ) Az en Modell Eisenbahneremben meg csak az elozetes reszhez van irva, hogy V100 - 211 212 213-asokrol is lesz szo a kovetkezo szamukban. Szoval holnap mehetek megint ujsagoshoz :)
Egyebkent, amit irtam, a Modell Eisenbahner is ezzel foglalkozik a mostani szamaban. A V100-at emeletes kocsikkal vagy 4tg rekokkal abrazolja (eredeti fotokon), de a modelles kepeken van 3tg-es reko-kocsival is. Az europai vasuti szerveren van par kep errol a geprol, talan 4tg-es kocsikkal. A 118-rol meg emeletes vonattal van par kepem.
Tiszteletem Uraim!
Kis kihagyás után ismét rabolom mindenki idejét...
Matiz!
Kavics ágyazat ügyben: a Modell Eisen Bahner 5/2001. számában elég részletes leírás van, műszaki rajzokkal, átszámítási táblázattal minden méretarányra. Plusz fényképek! ( Ha emlékszel a legelső kérdésemre a Fórumon: van egy kép a BR 86-ról, kéttengelyes REKO személykocsik előtt van.)
V100 ügyben:
A gép úgy járt németföldön, mint a NOHAB nálunk, kivonták a szolgálatból. A Modell Eisen Bahner, és az Eisenbahn JOURNAL mostani száma részletesen foglalkozik a tipussal, nagyon érdekes adatokkal, fényképekkel. Személykocsik terén szinte minden előfordult mögötte: a RÉGI! emeletes kocsik, két-, és négytengelyes REKO kocsik, de még HALBERSTADTI is van mögötte. Honlapok:
www.ejmv.de www.modelleisenbahner.de
De nagyon jól értesült vagyok, mi? Az az igazság, hogy az újságokat luc72 barátunktól kaptam kölcsön, ÖRÖK HÁLA!
csíkosháTTú