Keresés

Részletes keresés

JSB Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3848
Holnap a kanizsai vonal 140 éves. Ezzel kell foglalkoznom. A börzén nem tudok részt venni. A jövő héten egyeztessünk, hogy lásd és megvizsgálhasd a Szilit. Keress meg emilen.
Előzmény: luc72 (3845)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3847
Szép Jó Estét!
W. kék halál (=oprendszer elhalálozása, és winchester törlődés) miatt csak most kerülök elő.

Matiz!
A 130/132 közötti különbségről tudok, csak a pályaszám készült a számítógéppel.

djt-122!
A VT 135 tényleg ritka, de a múlt hónapban én is láttam egy motor+mellék összeállítást.

Nem tudom ki írta:
A keskeny V100-ról az írományomat a Tillig 1996-os katalógusából vettem, ha ők tévednek, akkor én is...

A holnapi Börze részemről sajna kimarad, munkanap lévén dolgoznom kell.
luc72!
Az újságokat még megmutatnám JSB-nek - ő neki ist deutsch - és mondjuk mailban egyeztetünk, hogyan kerül vissza Hozzád a csere anyaggal együtt.
csíkosháTTú

luc72 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3846
Elado

ROCO 46331 számu vasúti 6 tg. daru mozgatható gémmel és csörlövel a hozzá való vagonal 2honapos nem használt 4000 huf

luc72 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3845
Hali

Én kint leszek a börzén fél10 környékén, ki jöhetnétek innen minél többen így lehetne egymásnak segíteni a vásárlásnál.
JSB

Ha ki tudsz nézni te is, és eltudnád hozni magaddal a szilidet nagyon örülnék, hogy meg tudjam tekinteni működés közben.

Én egy rövid hajú bukósisakos srác vagyok.

Remélem minél többen tudtok kijönni.

A maradt használt cuccok nálam lesznek, egyébként a vágány utcánál álnak DR reko kocsik.

gyurmosz Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3844
A Bobóval mi van?
Vagy hagyjuk a fenébe?
Előzmény: vsanci (3841)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3843
Hali!

A zetor N-es volt, a készítő nevére sajna nem emlékszem. (Tippem van, V betűvel kezdődő székesfehérári emberke?)

üdv

Előzmény: vsanci (3841)
pg54 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3842
A Német u.-ban szokott lenni, vagy lehet rendelni.
Előzmény: crash__override (3826)
vsanci Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3841
Sziasztok új hirdetések és új kiállítások a webzinen!! Nézzétek meg!
Matiz gratulálok a képekhez nagyon klasszak. Van egy kérédsem láttam egy M31 zetort azt ki csinálta? Nagyon érdekel már régóta nagyon teccik a mozdony és kéne a gyűjteményembe egy magyar tolató mozdony is.
Kellemes hosszúhétvégét mindenkinek!!
monfondir Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3840
Hi!
Zöld Púpost még nem láttam - már mint modellt!
Nekem már az eredeti miatt is, a kedvencem.
Kár, hogy olyan messze van innen a kiállítás :(((
Üdv: Zsolt
Előzmény: Törölt nick (3838)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3839
Matiz írta:

> kerhetnek egy kepet errol a geprol?

Persze. Megkeresem, beszkennelem, elküldöm. (ha nem felejtem el.) A fórumos címedre küldjem?

Előzmény: Törölt nick (3825)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3838
Hali!

A Púposos asztalnál levő srácot megkértem, hozza ki a gépet, annyira tetszett. Sajna nem vagyok még benne ebben a fényképezőgépben, hogy a fókuszt rendesen beállítsam, de így is tűrhetőek lettek a képek! Amint lentebb olvasható, BR110 alapra épült. A hangjáról fel lehet ismerni :-)) jellegzetes. Volt kint más púpos is, nekem ez a piros tetszett a legjobban.
Ezen az asztalon egyébként Fuggert U sinek voltak, sajnos! már itt is látszott, hogy akadoznak a váltókon a gépek, és tuti, hogy nem a modellekkel volt a gond. Ezt leszámítva ennek az asztalnak a pályaterve tetszett a legjobban.
A felsővezetékes asztal pályaterve egy régi PIKO volt, az asztal szélén körben U, a belső vágányok I profilu sinekkel. Ez egy régebbi asztalnak látszott, egy-két apróságot leszámítva viszont nagyon profi! A felsővezetéket érdemes közelebbről szemügyre venni.

üdv

Előzmény: sansan (3837)
sansan Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3837
Matiz! Nagyszerűek a képek! A púposnak,meg külön örülök.Valószínű,hogy elmegyek 1-én Hatvanba,viszek néhány gyereket.Értelmesebb szórakozás,mint egy kisvárosi majális délutáni részegekkel és leszakadó,igénytelen körhitával.:-) Valamikor tavalyelőtt láttam a Kálvária téren egy M-40-t HO-ban 20 E-ért Háááát mit is mondjak.Szóval mégsem vettem.Gondolom a hatvani kiállításon a Süveges Attiláék készítette kaszni látható,kíváncsi vagyok rá élőben is.
Király E. Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3836
Sziasztok
V 100 témához még annyit tennék hozzá,hogy a börzén talán azért van belőle kevés, mert sokan ezt veszik Púpos átalakitáshoz /vagy a BR110-et/mert nekik csak a hajtás kell,a kasznit -általában- nem használják fel,és akkor mindegy hogy van-e korlát az oldalán.Korán kell menni és akkor azért lehet találni.Én a V100-asomat most márciusban vettem a börzén egy Belgrádi gyűjteményből, hibátlan ,tényleg kifogástalan állapotú és 5000ft volt. Szerintem a BR120-nál szebben fut ,csendesebb ,nem sir annyira a motorja ,pedig ugyan az a konstrukcio.A VT 135 tényleg eltűnt most a börzéről ,az utóbbi fél evben hármat láttam összesen ,ősszel egy kocsival 5000ft volt nov. környékén kettő kocsival 12000ft és két hónapja 9000ft-ért. Ez utóbbi volt a legjobb állapotban.Hello
Előzmény: djt-122 (3815)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3835
A Fix.Tv szinvonalarol nem beszelnek. Egyebkent, kb. ket honapja elkuldtem nekik egy levelet ilyen anyaggal, de valaszra sem meltattak. A musorvezetokrol se mondjunk inkabb semmit - ha mar jot nem mondhatunk.
Előzmény: SÜNÖCSKe (3832)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3834
Djt-122: melyik szinben? H0? A regi PIKO volt mar kint, de tenyleg ritka. A bordo valtozat volt, egyebekent, pottal.
Előzmény: djt-122 (3833)
djt-122 Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3833
Kedves Csikoshátu
nem egészen értem mit láttál már kétszer? Mert VT 137 csuklos motorkocsit már láttam én is de a VT135 kéttengelyes motorkocsit még soha , bár nem sürün járok ki.
Előzmény: Törölt nick (3817)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3832
És mekkora gáz volt, hogy egy órával az adás előtt Halász Péternek titulálták szegény Peti barátunkat...
Előzmény: Törölt nick (3830)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3831
Az Abscihed von der V100 az a Deutsche Bundesbahn V100-asairól szól ám!
Előzmény: gmarc (3794)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3830
Honti Péter on air at FIX.TV > http://www.fix.tv
Előzmény: Törölt nick (3829)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3829
Vasútmodelllezés on Fix.TV (Budapest UHF 26); http://www.fix.tv
Intersziti Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3828
rezgaras (3824):
„Egyébként azt hiszem, a Harz-hegység (Nordhausen-Wernigerode) nem Türingiában van.”
De nem ám! Az már Sachsen-Anhalt tartomány.

„Akkor még ott volt a Brocken tetején az orosz lehallgató- és radarállomás, bekerítve, a kerítésen belül unott orosz katonákkal.”
Amikor én vhol Wernigerode-(Drei Annen Hohne –itt nyaraltunk két hétig)-Benneckenstein stb. környékén utaztam a jó kis 99-esekkel (tán 86-87 lehetett?), a vonal KÖZVETLENÜL a vasfüggöny mellett vezetett. Kb. 20-25 méterre a sínektől. Az egy élmény.

„Nem tudom, ma mi a helyzet, de lehet, hogy 199-es soha sem volt a Brocken tetején (1142m).”
De volt! Egyrészt nem a brockeni pálya a legmeredekebb a Harzquerbahn hálózatán, másrészt van egy kép az Eisenbahn Illustrierte 12-92 számának címlapján, ahol a brockeni torony előterében áll. A hálózatot most egy magáncég, valami HSB üzemelteti.

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3827
Hello!

Fent vannak a képek, az oldalon is átirtam a linkeket, hogy kicsit hivatalosabb legyen a formája... A képaláirásokat már nincs időm megcsinálni, ráadásul a tár az előre szépen berendezett képeket valami összevissza sorrendben tette fel :-((( A tárlókat, szekrényeket, asztalokat különválogattam, de ahogy feltöltöttem, a kep.tar valami általam ismeretlen algoritmus szerint összekeverte őket :-( Azért remélem "élvezhetőek". A fényképezőgép egy Sony DSC30-as volt, most dolgoztam vele először, a fókusz beállitás nem mindig lett túl jó, bocs.

üdv.

crash__override Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3826
Nem tudja valaki, hogy hol tudok Z-s felx sint, es Z-s kerekeket venni ?
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3825
Hello!

Hat, kenyszerhelyzet allt elo.
A kepanyag nem fert volna el az extran, a merete miatt, kihagyni semmit sem akartam; ugyhogy a kep.tar.hu-n nyitottam egy keptarat. A cime kep.tar.hu/vasutesmodell, ide koltoznek a kepek, amik valamilyen modon az ujsaghoz tartoznak. A tobbi tartalom marad a helyen. Az idom/tudasom sajnos csak ezt engedi meg; a tobbi tarhely nem ingyenes - vagy kicsi. Remelem ez idovel valtozni fog.
Szoval, 1-2 oran belul mar elerhetoek lesznek a kepek ezen a cimen. A feltoltesuket most csinalom, eloszor a modellkiallitas, aztan a tobbi.

rezgaras: ha nem nagy keres, kerhetnek egy kepet errol a geprol? A BRAWA katalogusban csak a modell van.

udv

Előzmény: rezgaras (3823)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3824
Hali!

Megjottem Hatvanbol, 68 kep, 22MB anyag osszesen. Valogatok belole, meg dolgozom kicsit aztan megy fel a V&M-honlapra. Aki tud, menjen le. Nem tul nagy a kiallitas, de szep dolgok vannak, es mindenkivel lehet beszelgetni.
Eloljaroban, csigazonak: 45 ezerert V43 modell, muanyagbol, legalabb olyan szep, mint a Deak-e, ha nem szebb; kis szerias futokocsi; uj Bhv kocsik; 20 darab N-es mozdony, en nem mondok ra semmit - annyira szepek!...a tobbit majd a kepekkel :-)

udv

rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3823
csíkostáTTú írta:

> a keskeny nyomközű V100-ról, valóban BR199 jellel
> állították forgalomba Türingiában, a Nordhausen -
> Wernigerode - Brocken vonalon,

Ott voltam nem sokkal az üzembe állítás után, van is róla fényképem. Úgy egészében meglehetôsen ocsmány látvány volt. A C-C forgóvázakon a mozdony ha lehet, még magasabban ült és igen túlméretezetten hatott a többi keskeny nyomközű jármű között.

Egyébként azt hiszem, a Harz-hegység (Nordhausen-Wernigerode) nem Türingiában van. És a Brockenre pedig úgy '93-ig nem ment fel vonat. A pálya megvolt, de a Brocken határsáv volt és 1959 után nem járhatott fel rá vonat. A pályát nem gondozták és egy részét betonlapokkal befedték, hogy katonai teherautóval lehessen rajta járni. A határ megnyitása után gyalog fel lehetett menni. Akkor még ott volt a Brocken tetején az orosz lehallgató- és radarállomás, bekerítve, a kerítésen belül unott orosz katonákkal. Aztán ezek elmentek, a pályát helyreállították de az elején csak gôzös vontatású különvonatok jártak fel. Nem tudom, ma mi a helyzet, de lehet, hogy 199-es soha sem volt a Brocken tetején (1142m).

Előzmény: Törölt nick (3816)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3822
Matiz írta:

> a Gutzold a mai napig gyartja a V100-at, de most mar
> "Junior"-kent, szoval, kezdoknek, jateknak ajanlva.

Ha jól tudom, a Gützold modellek voltak az elsôk Európában, amikben a ma is legjobbnak tekinthetô középmotor-kardántengely megoldást bevezették. Sajnos a tervezésbe egy pár alapvetô hiba csúszott, amit késôbb sem javítottak ki. Az egyik hiba szvsz az, hogy királycsap helyett két csuszkán és a váz kivágásán vezetik meg a forgóvázat. A másik hiba pedig az, hogy ezt a két csuszkát még áramvezetésre is használják. Kár, mert ezt lehetne tisztességesen is csinálni - nem is kerülne többe.

Előzmény: Törölt nick (3814)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3821
Matiz írta:

> Az első egy egymotoros cucc volt, világos-matt-narancs
> színű. Ezután következett a középmotoros, ami már elég gáz
> festésű volt, csillogós valószínűtlen piros, és azóta is így
> készül....az első talán még jobb volt.

Szerintem is az elsô színe jobb volt (nekem az van ;-))))

De ez lehet, hogy nem véletlen. Legutóbb Karácsonykor végigjártam egy pár pesti modellboltot (Váci utca, Váci út, Kálvária tér (?)), és kerestem a magyar dízel színt (ha jól emlékszem RAL 2002). Nem volt sehol, még hasonló sem. Így aztán magam kevertem ki pirosból meg sárgából. Alapnak a régi Fuggerth M41-est vettem. (az egész egy Nohab házra).

Előzmény: Törölt nick (3804)
JSB Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3820
Figyusszatok, a hatvani országos modell kiállításra. Ma nyílik, és n9-18-ig van nyitva az állomás főépületében, és a Liszt Ferenc Művházban. Kitáblázták, mert az állomás tulsó oldalán van.
Tegnap az építést láttam. megér egy misét.
Intersziti Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3819
Nekem meg egy 110-es számozódott át DB 202-essé, olló-> ragasztó módszerrel.
Előzmény: Törölt nick (3816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!