Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2001.04.28 0 0 3850
Szasztok!

Én is kint voltam a börzén. Luc, láttam amint egy BR 52-es gőzöst próbálgattál. Nem azt vetted meg?? d:-)) Nem tudom, láttad-e te vagy más a V63-ast a lépcsővel szemben űlő úrnál. 22 000 volt az ára. Mi a véleményetek róla, érdemes azt megvenni?? (Álltak ott mellettem, és azt mondták, ezen már kijavították a régebieken előforuló hibát.) Nagyon valószínű, hogy jövő héten rohanok ki, és megveszem, ha eddig nem kelt el.

BoGár

Előzmény: luc72 (3849)
luc72 Creative Commons License 2001.04.28 0 0 3849
HALI

A börzén nagyon sok érdekes és jó cucc volt főleg H0 ban, nekem különösen mert egyre több modern gyártmány van kint Roco, Fleischmann, liliput, Trix stb.
És egy nagyon gyönyörű Fleischmann BR 86 aminek nem tudtam ellen állni, a külsején minden cső külön álló alkatrész, így meg vettem.
M62 es dömping volt kint.

JSB Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3848
Holnap a kanizsai vonal 140 éves. Ezzel kell foglalkoznom. A börzén nem tudok részt venni. A jövő héten egyeztessünk, hogy lásd és megvizsgálhasd a Szilit. Keress meg emilen.
Előzmény: luc72 (3845)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3847
Szép Jó Estét!
W. kék halál (=oprendszer elhalálozása, és winchester törlődés) miatt csak most kerülök elő.

Matiz!
A 130/132 közötti különbségről tudok, csak a pályaszám készült a számítógéppel.

djt-122!
A VT 135 tényleg ritka, de a múlt hónapban én is láttam egy motor+mellék összeállítást.

Nem tudom ki írta:
A keskeny V100-ról az írományomat a Tillig 1996-os katalógusából vettem, ha ők tévednek, akkor én is...

A holnapi Börze részemről sajna kimarad, munkanap lévén dolgoznom kell.
luc72!
Az újságokat még megmutatnám JSB-nek - ő neki ist deutsch - és mondjuk mailban egyeztetünk, hogyan kerül vissza Hozzád a csere anyaggal együtt.
csíkosháTTú

luc72 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3846
Elado

ROCO 46331 számu vasúti 6 tg. daru mozgatható gémmel és csörlövel a hozzá való vagonal 2honapos nem használt 4000 huf

luc72 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3845
Hali

Én kint leszek a börzén fél10 környékén, ki jöhetnétek innen minél többen így lehetne egymásnak segíteni a vásárlásnál.
JSB

Ha ki tudsz nézni te is, és eltudnád hozni magaddal a szilidet nagyon örülnék, hogy meg tudjam tekinteni működés közben.

Én egy rövid hajú bukósisakos srác vagyok.

Remélem minél többen tudtok kijönni.

A maradt használt cuccok nálam lesznek, egyébként a vágány utcánál álnak DR reko kocsik.

gyurmosz Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3844
A Bobóval mi van?
Vagy hagyjuk a fenébe?
Előzmény: vsanci (3841)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3843
Hali!

A zetor N-es volt, a készítő nevére sajna nem emlékszem. (Tippem van, V betűvel kezdődő székesfehérári emberke?)

üdv

Előzmény: vsanci (3841)
pg54 Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3842
A Német u.-ban szokott lenni, vagy lehet rendelni.
Előzmény: crash__override (3826)
vsanci Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3841
Sziasztok új hirdetések és új kiállítások a webzinen!! Nézzétek meg!
Matiz gratulálok a képekhez nagyon klasszak. Van egy kérédsem láttam egy M31 zetort azt ki csinálta? Nagyon érdekel már régóta nagyon teccik a mozdony és kéne a gyűjteményembe egy magyar tolató mozdony is.
Kellemes hosszúhétvégét mindenkinek!!
monfondir Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3840
Hi!
Zöld Púpost még nem láttam - már mint modellt!
Nekem már az eredeti miatt is, a kedvencem.
Kár, hogy olyan messze van innen a kiállítás :(((
Üdv: Zsolt
Előzmény: Törölt nick (3838)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3839
Matiz írta:

> kerhetnek egy kepet errol a geprol?

Persze. Megkeresem, beszkennelem, elküldöm. (ha nem felejtem el.) A fórumos címedre küldjem?

Előzmény: Törölt nick (3825)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3838
Hali!

A Púposos asztalnál levő srácot megkértem, hozza ki a gépet, annyira tetszett. Sajna nem vagyok még benne ebben a fényképezőgépben, hogy a fókuszt rendesen beállítsam, de így is tűrhetőek lettek a képek! Amint lentebb olvasható, BR110 alapra épült. A hangjáról fel lehet ismerni :-)) jellegzetes. Volt kint más púpos is, nekem ez a piros tetszett a legjobban.
Ezen az asztalon egyébként Fuggert U sinek voltak, sajnos! már itt is látszott, hogy akadoznak a váltókon a gépek, és tuti, hogy nem a modellekkel volt a gond. Ezt leszámítva ennek az asztalnak a pályaterve tetszett a legjobban.
A felsővezetékes asztal pályaterve egy régi PIKO volt, az asztal szélén körben U, a belső vágányok I profilu sinekkel. Ez egy régebbi asztalnak látszott, egy-két apróságot leszámítva viszont nagyon profi! A felsővezetéket érdemes közelebbről szemügyre venni.

üdv

Előzmény: sansan (3837)
sansan Creative Commons License 2001.04.27 0 0 3837
Matiz! Nagyszerűek a képek! A púposnak,meg külön örülök.Valószínű,hogy elmegyek 1-én Hatvanba,viszek néhány gyereket.Értelmesebb szórakozás,mint egy kisvárosi majális délutáni részegekkel és leszakadó,igénytelen körhitával.:-) Valamikor tavalyelőtt láttam a Kálvária téren egy M-40-t HO-ban 20 E-ért Háááát mit is mondjak.Szóval mégsem vettem.Gondolom a hatvani kiállításon a Süveges Attiláék készítette kaszni látható,kíváncsi vagyok rá élőben is.
Király E. Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3836
Sziasztok
V 100 témához még annyit tennék hozzá,hogy a börzén talán azért van belőle kevés, mert sokan ezt veszik Púpos átalakitáshoz /vagy a BR110-et/mert nekik csak a hajtás kell,a kasznit -általában- nem használják fel,és akkor mindegy hogy van-e korlát az oldalán.Korán kell menni és akkor azért lehet találni.Én a V100-asomat most márciusban vettem a börzén egy Belgrádi gyűjteményből, hibátlan ,tényleg kifogástalan állapotú és 5000ft volt. Szerintem a BR120-nál szebben fut ,csendesebb ,nem sir annyira a motorja ,pedig ugyan az a konstrukcio.A VT 135 tényleg eltűnt most a börzéről ,az utóbbi fél evben hármat láttam összesen ,ősszel egy kocsival 5000ft volt nov. környékén kettő kocsival 12000ft és két hónapja 9000ft-ért. Ez utóbbi volt a legjobb állapotban.Hello
Előzmény: djt-122 (3815)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3835
A Fix.Tv szinvonalarol nem beszelnek. Egyebkent, kb. ket honapja elkuldtem nekik egy levelet ilyen anyaggal, de valaszra sem meltattak. A musorvezetokrol se mondjunk inkabb semmit - ha mar jot nem mondhatunk.
Előzmény: SÜNÖCSKe (3832)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3834
Djt-122: melyik szinben? H0? A regi PIKO volt mar kint, de tenyleg ritka. A bordo valtozat volt, egyebekent, pottal.
Előzmény: djt-122 (3833)
djt-122 Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3833
Kedves Csikoshátu
nem egészen értem mit láttál már kétszer? Mert VT 137 csuklos motorkocsit már láttam én is de a VT135 kéttengelyes motorkocsit még soha , bár nem sürün járok ki.
Előzmény: Törölt nick (3817)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3832
És mekkora gáz volt, hogy egy órával az adás előtt Halász Péternek titulálták szegény Peti barátunkat...
Előzmény: Törölt nick (3830)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3831
Az Abscihed von der V100 az a Deutsche Bundesbahn V100-asairól szól ám!
Előzmény: gmarc (3794)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3830
Honti Péter on air at FIX.TV > http://www.fix.tv
Előzmény: Törölt nick (3829)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3829
Vasútmodelllezés on Fix.TV (Budapest UHF 26); http://www.fix.tv
Intersziti Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3828
rezgaras (3824):
„Egyébként azt hiszem, a Harz-hegység (Nordhausen-Wernigerode) nem Türingiában van.”
De nem ám! Az már Sachsen-Anhalt tartomány.

„Akkor még ott volt a Brocken tetején az orosz lehallgató- és radarállomás, bekerítve, a kerítésen belül unott orosz katonákkal.”
Amikor én vhol Wernigerode-(Drei Annen Hohne –itt nyaraltunk két hétig)-Benneckenstein stb. környékén utaztam a jó kis 99-esekkel (tán 86-87 lehetett?), a vonal KÖZVETLENÜL a vasfüggöny mellett vezetett. Kb. 20-25 méterre a sínektől. Az egy élmény.

„Nem tudom, ma mi a helyzet, de lehet, hogy 199-es soha sem volt a Brocken tetején (1142m).”
De volt! Egyrészt nem a brockeni pálya a legmeredekebb a Harzquerbahn hálózatán, másrészt van egy kép az Eisenbahn Illustrierte 12-92 számának címlapján, ahol a brockeni torony előterében áll. A hálózatot most egy magáncég, valami HSB üzemelteti.

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3827
Hello!

Fent vannak a képek, az oldalon is átirtam a linkeket, hogy kicsit hivatalosabb legyen a formája... A képaláirásokat már nincs időm megcsinálni, ráadásul a tár az előre szépen berendezett képeket valami összevissza sorrendben tette fel :-((( A tárlókat, szekrényeket, asztalokat különválogattam, de ahogy feltöltöttem, a kep.tar valami általam ismeretlen algoritmus szerint összekeverte őket :-( Azért remélem "élvezhetőek". A fényképezőgép egy Sony DSC30-as volt, most dolgoztam vele először, a fókusz beállitás nem mindig lett túl jó, bocs.

üdv.

crash__override Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3826
Nem tudja valaki, hogy hol tudok Z-s felx sint, es Z-s kerekeket venni ?
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3825
Hello!

Hat, kenyszerhelyzet allt elo.
A kepanyag nem fert volna el az extran, a merete miatt, kihagyni semmit sem akartam; ugyhogy a kep.tar.hu-n nyitottam egy keptarat. A cime kep.tar.hu/vasutesmodell, ide koltoznek a kepek, amik valamilyen modon az ujsaghoz tartoznak. A tobbi tartalom marad a helyen. Az idom/tudasom sajnos csak ezt engedi meg; a tobbi tarhely nem ingyenes - vagy kicsi. Remelem ez idovel valtozni fog.
Szoval, 1-2 oran belul mar elerhetoek lesznek a kepek ezen a cimen. A feltoltesuket most csinalom, eloszor a modellkiallitas, aztan a tobbi.

rezgaras: ha nem nagy keres, kerhetnek egy kepet errol a geprol? A BRAWA katalogusban csak a modell van.

udv

Előzmény: rezgaras (3823)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3824
Hali!

Megjottem Hatvanbol, 68 kep, 22MB anyag osszesen. Valogatok belole, meg dolgozom kicsit aztan megy fel a V&M-honlapra. Aki tud, menjen le. Nem tul nagy a kiallitas, de szep dolgok vannak, es mindenkivel lehet beszelgetni.
Eloljaroban, csigazonak: 45 ezerert V43 modell, muanyagbol, legalabb olyan szep, mint a Deak-e, ha nem szebb; kis szerias futokocsi; uj Bhv kocsik; 20 darab N-es mozdony, en nem mondok ra semmit - annyira szepek!...a tobbit majd a kepekkel :-)

udv

rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3823
csíkostáTTú írta:

> a keskeny nyomközű V100-ról, valóban BR199 jellel
> állították forgalomba Türingiában, a Nordhausen -
> Wernigerode - Brocken vonalon,

Ott voltam nem sokkal az üzembe állítás után, van is róla fényképem. Úgy egészében meglehetôsen ocsmány látvány volt. A C-C forgóvázakon a mozdony ha lehet, még magasabban ült és igen túlméretezetten hatott a többi keskeny nyomközű jármű között.

Egyébként azt hiszem, a Harz-hegység (Nordhausen-Wernigerode) nem Türingiában van. És a Brockenre pedig úgy '93-ig nem ment fel vonat. A pálya megvolt, de a Brocken határsáv volt és 1959 után nem járhatott fel rá vonat. A pályát nem gondozták és egy részét betonlapokkal befedték, hogy katonai teherautóval lehessen rajta járni. A határ megnyitása után gyalog fel lehetett menni. Akkor még ott volt a Brocken tetején az orosz lehallgató- és radarállomás, bekerítve, a kerítésen belül unott orosz katonákkal. Aztán ezek elmentek, a pályát helyreállították de az elején csak gôzös vontatású különvonatok jártak fel. Nem tudom, ma mi a helyzet, de lehet, hogy 199-es soha sem volt a Brocken tetején (1142m).

Előzmény: Törölt nick (3816)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3822
Matiz írta:

> a Gutzold a mai napig gyartja a V100-at, de most mar
> "Junior"-kent, szoval, kezdoknek, jateknak ajanlva.

Ha jól tudom, a Gützold modellek voltak az elsôk Európában, amikben a ma is legjobbnak tekinthetô középmotor-kardántengely megoldást bevezették. Sajnos a tervezésbe egy pár alapvetô hiba csúszott, amit késôbb sem javítottak ki. Az egyik hiba szvsz az, hogy királycsap helyett két csuszkán és a váz kivágásán vezetik meg a forgóvázat. A másik hiba pedig az, hogy ezt a két csuszkát még áramvezetésre is használják. Kár, mert ezt lehetne tisztességesen is csinálni - nem is kerülne többe.

Előzmény: Törölt nick (3814)
rezgaras Creative Commons License 2001.04.26 0 0 3821
Matiz írta:

> Az első egy egymotoros cucc volt, világos-matt-narancs
> színű. Ezután következett a középmotoros, ami már elég gáz
> festésű volt, csillogós valószínűtlen piros, és azóta is így
> készül....az első talán még jobb volt.

Szerintem is az elsô színe jobb volt (nekem az van ;-))))

De ez lehet, hogy nem véletlen. Legutóbb Karácsonykor végigjártam egy pár pesti modellboltot (Váci utca, Váci út, Kálvária tér (?)), és kerestem a magyar dízel színt (ha jól emlékszem RAL 2002). Nem volt sehol, még hasonló sem. Így aztán magam kevertem ki pirosból meg sárgából. Alapnak a régi Fuggerth M41-est vettem. (az egész egy Nohab házra).

Előzmény: Törölt nick (3804)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!