Ja, vadászom, főleg bontókban. A leghatékonyabbnak az a módszer bizonyult, hogy a felni fotóját bedobom Google képkeresőbe, majd végigmegyek a hasonló találatok listáján. Ez sokkal hatékonyabb, mint keresőszavakkal. Nagyon rendszertelenül paramétereznek mind a bontók, mind a sima forgalmazók.
Ukrán webáruházban is van ilyen, azaz hibátlan állapotú szett. (Talán ugyanaz a darab, mint a lengyel Allegro-nál, mert azt írják, hogy lengyel bázisuk van.) De azok sem szállítanak ide.
A mellékelt képen az idén októberben 23 éves Mégane-om.
Szükségem van UGYANILYEN felnikre (téligumi szetthez), de országon belül ilyenből alig van. Szett gyakorlatilag nincs. Országon kívül is alig. A Mégane/Scénic 1 generációhoz szerintem ez a legszebb felni, már csak ezért is ragaszkodom.
Rengeteg keresésen vagyok túl: szavas- és képalapún is, de alig van eladó, ahol pedig igen, ott már vagy tárgytalan vagy nincs 4 db vagy nem válaszolnak.
Minden opció érdekel: felújítandó, gyári új vagy felújított, stb. A lényeg, hogy egyszerre négy darabot keresek, nem szeretném külön-külön összeszedegetni.
A felni gyári paraméterei: 8200147836 | R156JX15CH4-43 | 6JX15CH4-43.
A rajta lévő gumik 185/60 R15 88V -- de ez a fajta felni, ha jól tudom, csak egyfajta kivitelben létezik, úgyhogy ezek paraméterek nem elsődlegesek.
nem mentem mert tiltja a benzint a dci könyve, a szomszéd haver tankolta meg tele a hdi citroent kb fele tankot, ment vele egy keveset és egyböl tankolt rá gázolajat többször eljátszotta,ennek már vagy 6 éve, a lánya mai napig használja az autot,kibirta a hdi
Sziasztok! Segítséget kérnék szépen Megane IV 2022 TCE 115 999 cm3 autóval kapcsolatban.
Az autóm újabban gázadásra ciripelő hangot ad. A hang csak akkor jelentkezik, ha sebességben van az autó. Kipróbáltam, hogy hirtelen kinyomtam a kuplungot, a gázt továbbra is adva, a hang megszűnt. 90 km/h-val haladva üresbe téve az autót és gázt adva, a hang nem jelentkezett. Sebességbe tétel után egyből jelentkezett a hang ismét.
Szombaton hűvösebb időben, 200 km megtétele után sem volt jelentősen hallható a hang. Az idő és a motor melegedésével a hanghatás erősödik, fokozódik. Újabban az autó elindulásnál, egyes és kettes sebességben rángat, szinte lehetetlen jól kezelni a kuplungot és a gázt, rúg egy nagyot az autó. Nem lehetetlen, de a ritkább az, amikor sikerül. Ugyanúgy vezetek ahogyan eddig, eddig nem tapasztaltam ilyet. Továbbá adott sebességben haladva egyenletes gázadásra sokszor rángat az autó. Nem tudom mihez kötni, de egyre gyakoribb ez is. Tehát haladok peldaul 4-es sebességben 40 és 60 km/h között, a gázt pontosan ott tartom végig, az autó pedig 5 alkalommal ugrál. Csak prémium 100-as üzemanyagot tankolok az autóba, csak hosszú távra használom, ha beindul, a 30 km a minimum, de inkább 100 km felett utazunk vele. 2 kisgyerekkel mögöttem ez egyre ijesztőbb dolog, nem szeretnék sehol sem ott maradni.
Szervizben megállapították, hogy kevés volt a váltóolaj, ezt feltöltötték, de továbbra is csinálja ezt a hangot.
Márpedig ez gyári fény, és pereg a lakk, de ez bizonyos autóknál és színeknél általános ebben a korban. Mikor vettem (szintén 17 évesen), sehol nem pergett még, a fényszóró is szinte új volt. 93e km volt benne, amiből 33e az utolsó 11 évben került bele (külföldre házasodott a gazdája, évente 2x járt haza, nyáron és karácsonykor, csak akkor használta). 1.5 év után kezdett el nálam peregni. Először a tetőn, azóta már motorháztetőn is és csomin is.
Más, nem megane, de lényegtelen - vizsgán probléma, ha a világítást nem lehet lekapcsolni? Minden működik, minden megy faszán, csak lekapcsolni nem lehet. Fiat Idea 2004, bajuszkapcsolóban vezetékprobléma valszeg (típushiba). Korábban csak a helyzetzeljőt nem lehetett lekapcsolni (azaz kikapcsolt állapotban égett az is), most már tompított is megy, akármilyen állásba is teszem a világításkapcsolót. Mondjuk nálam tompított mindig világít, ha közlekedem, engem nem zavar, de vajon vizsgán ez mennyire probléma? (távolságit, ködfénylámpákat, indexet természetesen normálisan lehet ki-bekapcsolni)
Van egy Renault Megane II-es limuzinom. 2004-es, 1,6-os motorral. A motor elszállt, de minden eleme (ezüst színű) sérülés- és rozsdamentes, a belseje is kifogástalan, jó téli gumik vannak rajta, aksi jó, katalizátor alatta.... Kivontuk a belföldi forgalomból, papíron külföldre került eladásra, DE az autót nem vitték el. Ha valakit érdekelne alkatrésznek bontani, némi apróért elvihető. Pest megye, Vác 0620-9463-980
Privátban tudok adni telefonszámot, feltéve, h Pest környéki vagy, vagy hajlandó vagy utazni, meg is tudja csinálni. (végre találtam egy jó szerelőt, fiam 2.0ás kabriója és az én 1,6 16v automatám is túl van a komplett - értsd: vezszíj, vízpumpa, okoskerék, hosszbordás szíj stb stb, minden ami forog - cseréjén elfogadható áron.)
Nem akarlak elkeseríteni, de a lakkpergés nem attól van, hogy csillaggarázsban tárolod az autót, hanem attól, hogy valami fasza nyugati (vagy keleti) helyen szakszerűtlenül fújták át, hogy szép legyen :(
A gyári fényezés soha nem fog leperegni.
Szívesen megmutatom a bocimat, 2003-as, 17 évesen vettem első tulajától (legalább olyan gyagyás volt, mint én autóápolás/karbantartás szempontjából), 4 éve van nálam, 2 hétig a cégem előtt az utcán áll, minden második hétvégén 400+km.t megy, fényezése gyönyörű. Egyszer políroztam 3 éve nyaralás előtt.
Renault Megane 2 2004 1.4 kuplungcsere - mennyi a reális munkadíj erre, és tudtok-e ajánlani valakit?
Van 2 autószerelő ismerősöm, mindig mindent ők csinálnak, de ezt nem vállalják, mert hogy "vázkeretes" és mindketten egyedül dolgoznak. (nem, nem ismerik egymást, az nem megoldás, hogy ketten együtt csinálják meg, mielőtt valakinek ez a kézenfekvő megoldás jutna eszébe)
Igazából egy 1-2 szinkrongyűrű-t se ártana cserélni, de jól gondolom, hogy azt már végképp nem éri meg? Max 4-5 évet tervezem még használni, bár 120e km sincs benne. 17 évesen 93e km-rel vettem hölgy ismerőstől (ezért kell a kuplungcsere, és emiatt 'játékos' az 1-2 szinkrongyűrűje). Addig végig garázsban volt, 3 éve viszont csillagparkolóban van tárolva, így utolérte a lakkpergés is sajna :(