Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361381
Tény, hogy a tamagocsin edződött tulajok jobban kijönnek a rönókkal.. Az általában igaz, hogy érdemes rá odafigyelni. Amikor a régi munkahelyemen a tulaj X5-ösét kéthetente raktuk trélerre, akkor azért büszkén gondoltam akkor még a twingómra.. :-) 60000 km, 2 olajcsere, 1 első fékbetét készlet, meg benzin...
Előzmény: Kopi (361379)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361380
Talán 10-szer sem használtam 160 valahány e. km alatt! :))
Előzmény: gessztenye1 (361362)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361379

Én is így gondolom! :)

 

Igaz, a bosszúság, amit az "apróságok" okoznak, pénzzel nem mérhető ...

Előzmény: gessztenye1 (361360)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361378
Ha a trafós számlák még megvannak, lehet, hogy érdemes lenne reklamálni. Mert ott szerintem át lettél vágva!
Előzmény: placi01 (361357)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361377

Hááát ... :)

 

Megértem a bosszankodásod, de ennyi hibát egy autón nem szokott produkálni a Retyó. Sajnos kifogtad.

 

Hogy a trafó cseréje ilyen sok(k)ba került, az a lehúzós szerviznek - no meg az akkori tájékozottlanságodnak - köszönhető. Az elején gariban kellett volna cserélni. Később meg kedvezményes áron.

4 Beru egyébként 40 körül kapható.

 

A bowden rögzítőjének primitív műanyag megoldása érhetetlen. Azt egy bowdenes végérvényesen meg tudja javítani.

 

A belső levegőkeringetőt Stefi meg szokta javítani. Ha tele van munkával, akkor nem vállalja, de egyébként igen. ( http://meganeklub.hu/index.php?Stefi-Mester-Autoszerel337-m369helye )

 

Az ajtót zoltan1967 megcsinálná. Az sem kizárt, hogy a zörgés okát is ismeri, és meg tudja szüntetni.

 

Ha márkaszervizbe mennél, akkor a Renault Bp. is jó megoldás lehet.http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Budapest-Kft

 

Vagy a Császár: http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Csaszar-Autoszerviz-Kft

 

Esetleg Siófok! :) http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Fodor-Auto-Kft-Siofok

 

Érd? :) http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Szabo-ERD

 

Ezeket viszonylag könnyen elérheted.

 

Minden helyen előfordulhatnak problémák, de a klubos kocsikra általában kicsit jobban odafigyelnek.

Igaz, volt már ellenpélda is ...

Előzmény: placi01 (361357)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361376
A Megyeri híd környékén, egész az M3-asig 80-as tábla, nem csak a régi szakaszon... Ne hogy belefussatok 110-el.. Ma is mértek autóból a híd pesti végénél...
Előzmény: Benjy 409 (361374)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361375
Teljesen igazad van.. csak hát a kresz azt nem veszi figyelembe, hogy ha 220-al váltogatod a sávokat, amikor kerülgeted a 60-al füstőló ifákat az M7-en, akkor elég rossz hatással vannak az egyenesfutásra a külső sáv nyomvályui.. szóval.. szerintem 220-al nyugodtan mehetsz a belső sávban.. előbb-utóbb úgy is előz egy kamion egy másikat.. :-)
Előzmény: Benjy 409 (361374)
Benjy 409 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361374
HA az M7 et m5 el összekötő szakaszon ahol tényleg 80 van öott taplóság valakit a külsőben 80 nál ledudálni, az új szakaszon viszont nem, ez ennyire egyszerű :))

A belsőből meg mindig le lehet bárkit bármenyivel megy :)

– A szabály szerint autópályán jobbra tartás van, tehát még 220-szal is a jobb oldali sávban kell haladni, ha nincs előttünk senki.

Ezt Winkler-Virág András mondta az autópálya szóvivője, lehet benne valami, meg Kresz szerint is így van :)

PErsze ezeket nem neked írtam hanem úgy általánosságban :)
Előzmény: gessztenye1 (361350)
gallo Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361373
Ennél komolyabb dolgokkal sem foglalkoznak.
Előzmény: Kopi (361361)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361372

A szervízkönyv szerint, megfelelő hidegben, még akár 3-5 percig is mehet az izzítás, hogy ezzel javítsa a motor hideg-járását, és csökkentse a károsanyagkibocsátást..

Előzmény: Kopi (361370)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361371

A belsőből sem kell ledudálni! :)

 

(De amikor valaki ott tötyörészik, ahelyett ki kimenne a szélsőbe .. :)) )

Előzmény: bnorci71 (361353)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361370

Az normális, hiszen fel kell melegítenie az égésteret.

 

Hogy menet közben működik-e, azt nem tudom. De már volt róla szó, hogy a még be nem melegedett motornak nagy hidegben esetleg besegít.

Előzmény: stevemegane (361356)
placi01 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361369
Dehogy számolsz rosszul! Én is végigjátszottam ugyanezt hidd el!
Csak amikor egy 4 millás autónál elkezdek gondolkodni hogy el merjek-e vele indulni Olaszországba mert útközben nem megy-e tönkre a gyújtótrafó, MEGINT, nem esik-e le az ablaka menet közben -MEGINT, nem romlik-e el a központi zár -MEGINT ...az kicsit gáz.
Tudod vígan odaadnám az esőérzékelős ablaktörlőt, meg az indítókártyát, meg az automata lámpát, meg a padló alatti tárolót, meg az egyéb parasztvakító cuccot, - a 8 légzsákomat nem!- az árukkal arányos megbízhatóságért.
Előzmény: gessztenye1 (361360)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361368

Szép ... :)

 

Ha kulccsal nem sikerül kinyitni, akkor esetleg alulról meg kellene próbálni a motorházat. Hátha az elérhető.

 

Az ajtót a jó szakember egyébként roncsolásmentesen is képes kinyitni. Ezt láthattam a RenaultClub váci rendezvényén is egyik klubtársuktól. Ezzel foglalkozik.

Ha nem boldogulsz, kideríthetjük, ki volt. http://www.renaultclub.hu/ 

Mindenesetre ne engedd szétbarmolni a zárat.

Előzmény: eREr78 (361340)
Jankli Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361367
A honlap lemaradt: www.renaultalkatresz.com
Előzmény: Jankli (361366)
Jankli Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361366
Persze:)

Cím: 1238. Budapest
Grassalkovich út 83.

Telefon: 06-1- 287-3363
Mobil: 06-30-9211-337
E-mail:
info@renaultalkatresz.com
Nyitvatartás:
H-P: 9-17 óráig

Én évek óta hozzájuk járok, ha kell valami, akkor is ha kicsit messze van:)
Előzmény: Kopi (361351)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361365

Tegnap mentem vele 200 km-t.. mire odaértem teljesen kisimult... reggelre sajnos ezt elfelejtette, és azóta megint rázkódik. Rendelek hozzá egy motortartó bakot, és kicserélem.. Ez még talán a legolcsóbb, és nem kell hozzá szerelő sem.. eddig 27000Ft a legjobb ajánlatom. (jobb felső bak, k9k 722) Van valakinek jobb ötlete?

 

Ha -10-ben nagyjából egyszerre elindult mind a négy hengered, szerintem nincs gond a gyertyákkal.

Előzmény: stevemegane (361364)
stevemegane Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361364
Akkor nem aggódom. :)
Azért megmérem az izzítógyertyákat.

Csak meglepő volt a jelenség mert mindig pöccre indult a motor.
Valószínű a -10fok most az akksira is "mély benyomást" tett.


Mi újság a rázkódással? sikerült megoldani?
Előzmény: gessztenye1 (361359)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361363

Drága jól fizetett, és hamar nyugdíjazott rendőreink, ha mindent tudnának....

Előzmény: Kopi (361361)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361362

Csatlakozok az előttem szólóhoz.. :-)  nekem fényes a kormány a duda környékén.. Ez szerintetek reális 120e km-nél? ;-)

Előzmény: bnorci71 (361358)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361361
Az az érdekes, hogy ha Te tudod, akkor a rendőrség miért nem tudja?
Előzmény: gallo (361333)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361360

..de azt is mondják, hogy a kurvából lesz a legjobb feleség... :-) Nekem 4. rönóm... és ha körbeolvasgatsz más fórumokon, majd minden más autómárkánál lehet ilyeneket találni, hogy egy-egy példány kicsit gyengébben sikerült.

 

Bár, ha megnézed egy ugyanígy felszerelt toyota árát, és kivonod belőle a megánét, meg a megánra eddig költött javítási költséget, még mindig marad pénzed... :-) Rosszul számolom?

Előzmény: placi01 (361357)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361359

Csak 2-3 mp indítózás után.. hehe.. Ezen most sok-sok régebbi fordos, vw-s, vagy opeles olvasó felhorkan... Nyugi! Ők 2-3 perc indítózás után kezdenek csak aggódni..

 

A gyertya még (hőmérséklettől függően) az elindulás után is izzít. Meg, ha az akksid nem volt feltétlenül a toppon, akkor a -10 fokos motorolaj visszafoghatta az indítózást. Na, meg ugye a gázolajat is fel kell fűteni, hogy "beférjen" a porlasztókon..

Előzmény: stevemegane (361356)
bnorci71 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361358
köszi :))

,de azért idöként leduddantanám őket :))
Előzmény: vv65 (361355)
placi01 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361357
Hát tudjátok -MII-esünk van - nem hiszem hogy tud olyan árat mondani a rönó amennyiért én újra rönót vennék. Újonnan vettük -nagyon szeretjük minden hibája ellenére- de 4 év (60.000 km) alatt az alábbi hibák jöttek ki rajta

-gyújtótrafó csere 4x (100.000 HUF)
-leszakadt a jobb első ablaka
-3x elszakadt a csomagtérajtó vezeték (20.000 HUF)
-nem működik a belső levegő keringetés, mert eltört a fogaskerék (120-160.000 HUF nincs javítva mert sokba kerül)
-most nem lehet bezárni
-zörgött az ajtó amit a szervíz nem tudott megcsinálni
-verte az olajat a szelepfedél alól (garanciális javítás 2X)

ezek ugye nem nagy hibák csak bosszantó apróságok. De ki szert úgy autózni, hogy a műszerfalon folyamatosan virít a felirat, hogy "door open" miközben a gyerek ott ül a háta mögött. Megállásnál meg a kilincs meghúzása nélkül ki tudja nyitni az ajtót a vezető oldalán.
Szóval azt hiszem ez volt az utolsó dobása ... mennie kell és legyen bármilyen olcsó az új M III nem veszünk olyat.

Olyan ez az autó mint amikor valaki egy kurvát vesz feleségül ... van amit marha jól tud, de az apró hibák után egy idő után elege lesz az embernek belőle
Előzmény: gessztenye1 (361348)
stevemegane Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361356
Szia!

Olvasgatom itt az izzítógyertyáról szóló beírásotokat. Nekem is dci-m van.

Az lenne a kérdésem, hogy a motor beindulása után is működik egy darabig az izzítógyertya vagy csak beindulás előtt melegít?

Lehet, hogy nálam sem működik mindegyik, mert -10 fokban kint aludt az autó és ekkor csak 2-3 másodperc önindítózás után indult.

Köszi.
Előzmény: Kopi (361280)
vv65 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361355
Nem, persze hogy nem.:))
Előzmény: bnorci71 (361353)
vv65 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361354
Akkor bocsi, igazad volt.:))
Előzmény: gessztenye1 (361350)
bnorci71 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361353
és akkor már le kell dudálni?
2 sávos úton külső sávba ment.
Ezekszerint le lehet dudálni a reggel 60-70 egerésző emberkéket is az országútról?

:))
Előzmény: vv65 (361349)
gallo Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361352

Ezért nem mertél Te gyorsabban menni. Mert nem az utat figyelted, hanem a mellette ácsorgó táblákat.

 

Egyébként én is szeretem betartani a sebességkorlátozásokat. Na nem mindig sikerül, de nagyjából igen. És utálom, ha letolnak az útról, amikor pedig a max. megengedett sebességgel megyek.

Előzmény: gessztenye1 (361350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!