Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ps3peter Creative Commons License 2008.03.07 0 0 26
Ma voltam a BMW-nél, megvan a hütövízcsöpögés oka. A termosztátházon volt egy hajszálrepedés, garanciában cserélték. Olajcsere is megvolt, most megint mehetek 25000-et nyugodtan. A pollenszüröket magam cseréltem egész jól hozzáférhetö, egy perc alatt kész voltam mindkettövel.
ps3peter Creative Commons License 2008.03.07 0 0 25
Milyen motor lesz benne ? Vagy még nem találtál semmi konkrétat?
Előzmény: Rityifi (24)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.07 0 0 24

Köszönöm neked a részletes tájékoztatást!

Üdvözlettel: (...egy rövidesen e60 tulaj...:-)

Előzmény: ps3peter (23)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.06 0 0 23

Elöször is a hivatalos nevük standard, hifi, és pro-logic.

A standard elég gyenge (számomra hallgathatatlan, de nem is vagyok átlagfelhasználó), normál "gyári" rádióminöség, semmi extra, azaz nincs duplatuner a rádióban, gyengébb hangszóróminöség, kevesebb hangszóró, összes hangszóró meghajtása a rádióról megy, gyakorlatilag nincs magasa és mélye...

A hifi már egészen hallgatható, a rádió ebben már duplatuneres és erösebb is, "jobb" minöségü hangszórók, 2db 16 cm-es mélysugárzó az elsö ülések alatt a padlóban, ezeknek külön erösítö (kis gagyi doboz) a csomagtartó bal oldali panele mögött, a többi hangszóró továbbra is rádióról hajtva.

A pro-logic komplett erösítöröl (kb 5-ször akkora mint a hifié, de ez se tesz ki egy normális erösítöt) megy, van középsugárzója, meg ha jól tudom hátsó mélynyomója is, maguk a hangszórók viszont ugyanazok mint a hifi-nél.

Nekem hifi jutott, a pro-logic nem éri meg újonnan, elég ritka is, meg a német motor-talk fórum tanulsága szerint gyakorlatilag az összes pro-logic erösítö megdöglik 2-3 év alatt, és nagyon nem olcsó...

 

Előzmény: Rityifi (22)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.06 0 0 22

Üdvözlet mindenkinek!

 

Kérdésem lenne:  Milyen a hífi benne?  Ha jól tudom 3 féle rendelhető: Alap, közepes, Pro Logic.

 

Köszi az infót előre is.

FSO Papa Creative Commons License 2008.03.06 0 0 21
Üdv!

530i-nél talán ha szerencséd van, valami egyszerűen hozzáférhető O-gyűrű szállt el. V8-nál ilyenkor könnyen bomlik a blokk, legalábbis ezt több helyről hallottam már (köztük a helyi márkaszervizben is láttam egy érintett E65 745i-ben). Vagy csak szimplán egy vízcső adta meg magát, ami valójában egy röhejes dolog 3-4 éves, prémiumkategóriás autóban, de legalább könnyen elképzelhető...
Előzmény: ps3peter (20)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.05 0 0 20

A jelek szerint valahol csöpög a hütöviz az autóból, már kétszer kellett utántöltenem, mert szövegelt a computer, meg egy éjszakányi állás után mindig van egy kis vízfolt alatta. Ha lesz egy kis idöm megnézetem, mert én még nem tudtam felfedezni, hogy honnan jön.

ps3peter Creative Commons License 2008.03.05 0 0 19
Megtörtént, remélem müködni fog.
Előzmény: ImportEUr (18)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.04 0 0 18

Láttam, hogy írtál, nem kapkodnak a modik. :-)

Sebaj, este újfent kérd meg őket.

Igen udvariasan, nagy tisztelettel. :-)

Előzmény: ps3peter (17)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.04 0 0 17
Ez a névváltoztatás nem akar müködni, pedig írtam az "illetékeseknek"
ps3peter Creative Commons License 2008.03.03 0 0 16

Az E39 belseje nekem is etalonnak számított, de nekem az E60 külsöre jobban tetszik. Viszont egy E39-be nehezen tudnék egy ekkora navi-displayt értelmesen beletervezni, tehát valahova lépni kellett a cégnek. Meg hát ott van a Bangle nevü úriember is az emberiséget  két táborra szakító ötleteivel :-)

Jó éjt!

Előzmény: ImportEUr (15)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.03 0 0 15

No, eddig jól "elbeszélgettünk". :-)

Szépen lassan be fog indulni ez a topik, már épp ideje volt elindítani, elvégre az első példányok lassan öt esztendősek lesznek.

Még mielőtt feltennéd a kérdést: Nekem E39-em van, és őszintén szólva nem is gondolkodom E60 / E61 cserében.

A külsejét már megszoktam ( csak megszoktam, meg nem szerettem ), de a műszerfalával egyszerűen képtelen vagyok megbarátkozni. Annak pedig semmi értelme, hogy minden áldott nap olyan kocsiban autózzak, ami egyszerűen nem tetszik. A külseje sem, az utastere pedig kifejezetten nem. Bocsánat, de ez van.

Ettől függetlenül kíváncsi vagyok / leszek a jelenlegi / jövőbeni topiklakók tapasztalataira, véleményeire, stb.

Remélem nem gond. :-)

Előzmény: ps3peter (14)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 14

Szteppelö, de ezt csak az elsö két napban használtam, azóta jórészt sima automata. Ugye a lustaság fél egészség... Meg tökéletes a komfort illetve a sport mód programozása, én se tudok jobbat, esetleg néha hoszzú autópálya szakaszokon szoktam manuál 6-ost tenni, hogy ne váltson vissza feleslegesen. 

Előzmény: ImportEUr (13)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 13

Világos és szimpatikus beszéd. :-)

Még egy kérdés: 6G vagy Step?

Előzmény: ps3peter (12)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 12

Gyenge volt :-)

Na jó 177 lóerö se volt rossz, de 231 sokkal jobb, na meg valamikor rég megfertözödtem egy benzines soros 6-os hangjával, és utána minden dízel csak traktor... Bár a 6 hengeres dizelnek nem volt olyan rossz a hangja, de azért mégis, na!

Meghát szép meg nagy egy C Vectra kombi, de azért az ötösnek más a hangulata...

Az üzemanyagon-fogyasztáson jelentkezö árdifferencia meg egyrészt szerintem nem vészes, tekintve hogy a dízel szvsz közel sem ilyen megbízható, illetve sokkal drágábban szervizelhetö (common rail, turbo, stb), másrészt meg nem osztom a tipikus magyar mentalitást , hogy 10 milláért vesznek autót, de az a 4ezer ft a kútnál az fontos...

Pollenszürö már itt figyel az asztalon :-) 

Előzmény: ImportEUr (11)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 11

Akkor már a pollenszűrőről se felejtkezz meg ( gyári előírás szerint minden olajcserénél cserélendő ).

 

Engedj meg egy kérdést:

Egy másik - általam is figyelemmel kísért - topikban korábban dízelüzemű autót kínáltál eladásra.

Hogyhogy benzinest vásároltál helyette ( nem szokványos )?

Előzmény: ps3peter (10)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 10

Azt már amúgy is meg akartam rendelni, jó hogy emlékeztetsz rá, lássuk mit kínál az ebay...

Előzmény: ImportEUr (9)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 9

Nagyon szép szín! :-)

 

Fogadj meg egy tanácsot:

Minden olajcserénél cseréld / cseréltesd ki a levegőszűrőt is.

Még akkor is, ha javarészt D-ben használod a kocsit ( a gyári előírás szerint csak minden harmadik olajcserénél kellene ).

Nem egy tétel, és meghálálja az autó.

Előzmény: ps3peter (7)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 8
Még elvileg ír 3000-et a computer, de mivel úgyis hosszabb út elött állok - megyek Magyarországra - megcsinálom most. A futás egyharmada város, kétharmada autópálya, országút semmi.
Előzmény: ImportEUr (6)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 7

Csak hogy legyen egy kép is arról ami a téma...

 

ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 6

Ezek szerint ca. 20' km-t tudsz megtenni két olajcsere között?

Inkább városban, vagy inkább országúton / autópályán használod a kocsit?

Előzmény: ps3peter (5)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 5

Utántölteni eddig nem kellett, 60000 km-rel vettem, már 79000-nél jár, és nem is mindig kíméltem, eddig csak a fékbetétekre kellett költeni.

Előzmény: ImportEUr (3)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 4
Olajcsere esedékes, Mobil 0W40-em van még egy 4 vagy 5 literes kannával.
Előzmény: ImportEUr (3)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 3

Ehhez sajna moderátori jogosultság kell, topikindítóként ebben a topikban kezdeményezheted.

 

Bízom benne, hogy olajcsere előtt állsz, nem pedig utántöltésre kell.

Előzmény: ps3peter (2)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 2

Ám legyen BMW E60 / 61, viszont hogy lehet megváltoztatni?

Kösz az olajos tippet, 0w40-em van még a c vectrámból, csak 1-2 litert kell hozzá vennem.

Előzmény: ImportEUr (1)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 1

De hogy konstruktív is legyek:

 

1. A gyári előírás 0W - 40 Longlife 01 vagy 04, ez utóbbiból tudok is adni, ha gondolod ( természetesen eredeti gyárit ).

 

2. Illő lett volna a topik címében szereplő "e" betűt nagy "E"-vel írni, már csak a rend kedvéért. :-)

 

3. Egyúttal javaslom a topik címének megváltoztatását BMW E60 / E61 -re.

Remélem, hogy elfogadod a javaslatot. :-)

Előzmény: ps3peter (-)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.02 0 0 0
Bocs, de muszáj le0ázni. :-)
Előzmény: ps3peter (-)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.02 0 0 topiknyitó
Csodálkoztam, hogy nincs ilyen topik, bár az e39-eseknél akad elvétve egy-két tulaj. Kérdésem is lenne mindjárt, milyen olajat kéne tetetni egy 530i-be? Márka, viszkozitás?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!