Szia! Jelentem én már láttam szűrő cserét sőt hallottam is,ahogy a szerelő csigazabáloknak nevezte a Franciákat.Véleményem szerint nagy tudást nem igényel a dolog egy kicsit gázolajos leszel.A csöveket leszedte róla ésés, ha jól emlékszem a szűrő valamibe be van ültetve(rakva). Ez legalább annyira hálás munka mint a tompitott izzó cseréje.:)Azt még elárulom,ha nem tudnád merre keresd,jobb első sárvédő kupak le és ott lesz.
Már ha a szomszéd eltakarítja a vakolóállványát, mire hazaérek holnap este, és be tudok jutni autóval az udvarra:(
Aztán meg a lelazult kopogó valamicsodát is rögzítem...valami kopog alulról, érezni, ahogy nekilendül a huppanókon. Kipuffcső vagy valami ilyesmi lehet.
Kedves Budapesti klubtársak szeretném valamelyikőtök segítségét kérni. A 18.-ker. Királyhágó utcában van egy franciaauto bontó onnan kellene nekem egy alkatrész ill. díszítőelem az off autómhoz sajnos ők nem postáznak és szombaton nincsenek nyitva amikor én el tudnék menni hozzájuk, ha lenne valaki olyan kedves és megvenné nekem ezt az alkatrészt és postára dobná vagy futárszolgálatra bízná a kézbesítést azt nagyon megköszönném :)
Kitisztítottam az alapjárati motort. De nem csak a motort vettem ki, hanem a házat is levettem. Azzal csak egy bajom volt, hogy a hátsó csavarhoz nehezen találtam megfelelően kicsi csavarhúzó szárat a troxfejhez.
Aztán a házba beleöntöttem higítót jópárszor és azzal jól kimostam a trutyit. De nem mindent hozott ki ezért kézzel (mechanikusan) is megkellett tisztítani.
A motorról olvastam, hogy nagyon óvatosan kell bánni. Szerintem nem. Semmi extra. Itt is higítóval próbálkoztam elsőnek, majd egy kis szilikon spray majd WD40 el fejeztem be. A WD40et főleg azért vetettem be, hogy a szilikon ne rántsa magához a koszt. A középső tengelyen lévő mozgó csövet felhúztam és jól telenyomtam WD40-el. Aztán vártam, hogy jól lecsöpögjön.
Közben visszaszereltem a házat, majd bele a motort. Csatlakozó vissza.
Első indításra indult, majd leállt. Újraindítottam kis gázzal, majd egy nagyon rövid játék után meglett az alapjárat.
Azért, hogy átmozgassam a kézifék behúzása melett a kuplunk felengedésével finoman rákényszerítettem, hogy jól kinyisson.
Aztán kipróbáltam menet közben. Azt vettem ésre, hogy finomabban lehet vele elindulni. Nekem volt egy olyan jelenség, hogy mikor motorfék üzemmódban elérte az alapjáratot akkor nagyon kezdett rángatni az autó. Ez gondolom abból adódott, hogy a kúpos eézásó tányér nem kúpos volt a kosz miatt és ezért a motornak mindig nagyot kelett mozdulnia, hogy a megfelelő áteresztési keresztmetszetet létrehozza.
Most nagyon minimálisat ránt, a sebváltót nézni kell, hogy lehessen látni az átmenetet a motorfék és alapjárat között.
Most csak egy rövidet mentem, de holnap kíváncsi leszek a pesti araszolásra.
Én még mindig szeretném megnézetni a kocsim a kütyüddel! Légysz irj 1 e-mailt privibe ha lehetséges. Én már próbáltam felvenni a kapcsolatott veled irtam e-mailt, de elakadhatott.
Szia elözetesen azt tudommondani a befecskendezö rendszer hibájára utal illetve az ezzel összefüggö berendezésekkel.pl:EGR szelep,Turbonyomásszabályozo szelep,stb. Dodi ha Budapesti vagy akkor rátehetjük a diagnosztikát és megnézhetjük.