T. Hozzáértők!
Ki tudná megmondani pontosan, hogy mit kell beépíteni ill. kicserélni egy 51-es Simsonban ahhoz, hogy 4 sebességes legyen? Üdv: szakmber
Hali sziasztok!
Van egy elado ZXR400 Special Edition mocim 94-es 2 ev muszakival kituno allapotban. Ha valakit erdekelne irjon.
Sajna csaladi okok miatt kell megvalnom tole pedig piszok jo volt.
Arról nem is beszélve, hogy a magyar dugattyúk tetején éktelenkedik hógy kúpos bemélyedés is. Szóval: Ments meg Uram a magyarok "alkatrészeitől" minket.
LeninAPánk
Még az is lehet, hogy én is tudok egy embert, aki tud neked segíteni ...
Ha goose nem tud, akkor végszükség esetén talán nekem is van egy ismerős, de ezt még le kéne vele is tárgyalnom...
Szóval, ha kell a fickó, akkor írj ide és a részleteket megbeszéljük ...
Maximálisan 1et értek.
Kedvenc esetem az volt, amikor az SR50-eshez akartam sebességméró-spirált venni. Az 5. teljesen különböző és rossz hosszúságú példány után feladtam, és elkezdtem berhelni.
Ezek a kiváló magyar kisiparosok még egy bovdent sem tudnak méretre elkészíteni, mit várunk hát mondjuk egy dugattyútól, ahol 1-2 ezredmilliméter a tűrés?
Ráadásul az eredeti gyári dugattyúknak elég speciális a formájuk (a hőtágulás miatt), amit a magyar szakik meg sem próbálnak utánozni!
Kedves Goose!
A Simsonhoz való magyar utángyártott termékek abszolút csapnivalóak. Éppen ezért szinte kizárólag csak eredeti alkatrészeket használok. Ahogy egy motorboltos ismerősöm mondja: százszor jobb egy használt, jó állapotú német cucc, mint egy új magyar! Egyedül a hengerpersely és a dugattyú magyar gyártmányú, de nem az a rosszféle, hanem a Tábori-féle elég drága cucc. Nem mérhető össze a 600 Ft-os átlag magyar dugó (50 ccm) a Tábori által csináltatott több ezer Ft-os dugóval (90 ccm). Persze ettől is tartósabb az eredeti német dugó, henger stb, mint ahogy már korábban is kifejtettem. Még egyszer hangsúlyozom, ha hozol nekem egy teljesen gyári 50 ccm-es szimót, akkor - ha akarom - 200 km alatt széthajtom neked, bármilyen kitűnő állapotban is van! Nem győzöm hangsúlyozni a vezetési stílus fontosságát!
Csak most látom ezt a topicot, pedig a téma elégg érdekel. Na mindegy, a legjobb lesz, ha szépen mindent végig olvasok. Na, mejd a massage után! Szóvál én novemberben töltöm be a 14-et. A robogó már régóta álmom. A kérdésem a következő : amig be netm töltöm a 14. évemet, milyen vizsgákat tehetek le? És nem tudja valaki, mennyibe kerül mostanság egy komplett robogó jogsi? Köszi!!
Az az igazság, hogy nem vagyok egy motor mágus. Az biztos, hogy tökéletesen ment. Nem magátol ált le, én állítottam le. Másnap reggel indítottam volna de áááá...... Azóta se ki se be se nyő .....
Szóval így állunk. Ha tudtok valakit, aki megnézné és meg tudná mondani mi a baja az nagy nagy segítség lenne. ( Lehet hogy csak valami vezeték, vagy az is lehet, hogy a chip. Na ez árban ugye.....) Szóval ha tudnám mi a baja azt is tudnám kb menyi a javítás, és az tök jó lenne .
Tehát Tovarisi keresem azt a socialista brigádot, aki kiszállna hozzám, és egy kellemes kommunistaszombat ( vagy más nap. A lényeg a kommunista) keretében megmondaná mi a fészkes fenét tudok kezdeni a mocimmal. Természetesen a Vatikánt nem ismerem el, ergó a pénznemét sem használom. -- természtesen nem ingyen kérném.
Vladimir!
Ha melegszik lehet, hogy belső zárlat van, vagy ha ez a melegedés csak az izzadt kezed eredménye akkor végig kell szondázni az egész gyújtóáramkört a tekercstől az elektródig. Lehet:tirisztor, tekercs, (ha van chip akkor szopi) Vagy akár a kondi is lehet, mint átszakadás vagy elektrolitnál zárlat. Kalapács vagy megszakito eléggé koszos (koxos:) esetleg ha a főtengelyed olyan szar:( hogy nem emel ki semmit. Várjá má' ez egyáltalán mech. vagy electr. ???
Nem tud valaki segíteni????? Van egy Suzuki Savage 650 LS tipusú mocim, és nincs semmi gyujtásom. A gyertyát kivettem, a motort tekeri, de nem szikrázik. A gyujtókondit kicseréltem ( nagyon melegszik ha próbálkozom ) de nem segitett. Nekem itt megáll a tudomány, viszont éppen nem állok úgy, hogy egy márkaszervízben több 100 rongyot otthagyjak. Nincs valakinek tippje??????