Valóban ez lenne az ideális de az eladók nagy része kell nem kell alapon árulja a gépét csak kifizetés után tudod elvinni lediagolni.ritkább eset ha az illető szerelő és kipróbálja elötted netán ad rá némi garit.Láttam már olyan hirdetést "első gazdás utólag beépített 2014-es ttc 150e" 1nap után eltünt a hirdető oldalról.
akár jó is lehet az a kályha....viszont csak akkor tudok bármiről is véleményt mondani ha felraktam próbapadra és lediagolom.... a szoftverszámot csak gyári webasto diaggal lehet olvasni :)
a ttc is jó választás,de az evo sem rossz csak rendes álló legyen és mindene meglegyen.
sosem a külső ami alapján dönteni kell,nyilván egy szétrothadt példány nem jó ómen.
viszont ha csak koszos attól még lehet egy gyári állapotú és a próbapadi futtatásnál simán közelíthet az az új értékekhez.
ezért mondtam h olyantól végy kályhát aki vagy beépíti vagy próbapadon bemutatja h minden jó.....
ha olvastál itt is meg esetleg pár másik kályhás csoportban,fórumban akkor láthatod h rendszeres mikor vesznek egy jó vételnek tűnő egységet és csak kiderül a turpisság.....ha tudnád mennyi rossz kályha kering itt a piacon. hozzám ha elhoznak egy kályhát akkor annak szoftverszáma-verziója mentve lesz és mellé minden esetleges megjegyzést rögzítek a diagolás közben,és mikor hoznak egy rossz kályhát majd lediagolom és az ügyfél nem kéri a kályhát akkor rendre az a módi h emberünk felrakja ide-oda hirdetni olcsóbban mint az átlag és persze jön a madár. Aztán előbb-utóbb eljut megint hozzám és mondom az új tulajnak h mi volt itt pár hete vagy 1-2 hónapja.....és van olyan kályha(nem kevés) ami 2-3-4x jött már vissza mire el lett bontva :)
Ne folytasd,letettem az evo vásárlásról még használtban is sikerült hosszaban konzultálnom egy hirdetővel aki használt evot és ttc árul és a te és ő általa tanácsoltak alapján egy tcc lenne optimális számomra megbízhatóság és költséghatékonyság szemponjából itt csak annyi a gond a piacon lévő készülékek elég öregecskék nyilván valoan a fiatal készüléktől senki sem szabadul meg szivesen de állítólag az öreg is lehet jó karbantartva már a hangjáról meg lehet állapítani ha jól muzsikál.
kábelköteget lehet készíteni,de tudnod kell a kapcsolási sémáját és kellenek a stekkerek a kályhára pl. hozzá
az összeg nagyjából közelít egy jó kályhához amihez még garanciát is tudsz kapni, attól h új kályhát veszel kéz alatt még nem biztos h jót is veszel.
idehaza nagyon leleményesek az emberek.... a részegységeket gyártó cégeknél a selejtet ugye meg kell semisiteni,na ezt külsős cég szokta csinálni...folytassam?
Nem gondoltam h. ennyire bonyis olyan 150-et szántam rá szerelés nélkül.Valóban olyan nehéz lenne kábelt meg a többit beszerezni,és miből lehet megállapítani h. kieg v.álló.
nem vagyok mester bár webasto kályhákkal foglalkozom.
az a baj h mire szerzel hozzá egy ac-t meg készítesz egy kábelköteget meg még kell vmi ami indítja.... sokban van a végszámla. ja és ha ez abból a kontingensből származik amire gondolok, akkor az sajnos nem állófűtés hanem csak kieg..... lehet belőle teljes értékű állót csinálni.
Igen mester valóban vw és nincs hozzá kábel csak szivatyú és légszűrő van rajta 2018év végi gyártású de mivel teljesen új 60e ft ár jónak tünt de ha te azt mondod nem éri meg az idegeskedést hallgatok rád.A problémát fokozza hogy az eladó pesti én meg miskolci vagyok.Azért kértem a segítségetek hogy elkerüljem a fülösleges pénzkidobást.
A kályha zsír új por és karc mentes sajnos kipróbálásra nincs mód nem szerelő a tulaj.5Q0898008A , 5Q0898008C , 5Q0898008F , 5Q0898008H , 5Q0898008K , 5QF815005R , 9031074E , 9033394B ,
olyantól vegyél csak kályhát akinél próbapadon ki is tudod próbálni vagy beépíti neked és ott működik. Itt hatványozottan érvényes az olcsó hús híg lé.....
az,hogy indítható-e az evo vagy bármely nem analóg kályha az mindig a diagolás után derül csak ki,rengeted oem kályha keresi az autóját amire fel volt tanítva és van,hogy én is szenvedek velük mire ezt le tudom róluk törölni.
A segítségeteket szeretném kérni mint lelkes amatőr. Octavia 1 1.9 td 2004 van abba szeretnék webasto állófűtést szerelni,elolvastam a neten a létező ide vágó oldalt illetve ezt a topicot is 2017-től.A helyzet amennyire egyszerűnek látszik annyira bonyolult.Használtban gondolkodom költségkímélés érdekében,de azért legyen jó állapotú gsm modullal és programórával.Hetek óta bögészem a hirdető oldalakat és azt vettem észre a jó vételek csak pár napig vannak fent,viszont most ráakadtam egy Webasto thermo top evo-ra ami can-bus csatlakozós,be tudnám-e varázsolni az autómba?
Azt tudod esetleg, hogy 2004-es 2,2 dizel Accord egy D5WS kalyhaval, az minö allatfaj lehet? Can-buszos dolog ez is? A verda uj koraban lett beszerelve, de utolag.Van hoozza egy TP5 taviranyito is, ami jelenleg azt dumalja, hogy NO-CO. Nem reg vettem, de mar az elözö tulajnal sem ment, csak az egyreszt borzaszto fogalmatlan csoka volt, masreszt nem is akart ra költeni...
Van valami, amivel tudhatok probalkozni, vagy kiszereles es diag itt is?
Egy jó átalakítás mennyibe fájhat? (bár nekem ez most nem túl fontos, mert a mélygarázsban kb +7...10° C van télen is)
Amúgy van egy olyan gondolatom, hogy a vásárlásnál bármely plusz tétel az eladhatóságot növeli, de senki nem akar fizetni értük.
A téli gumit is mindenki bele akarja alkudni, mert az biztos ingyen volt a tulajnak ugye... Ha visszakérdeznék, hogy adna e nekem ingyen 50-100.000 huf-t akkor meg ő lenne megsértődve...
Szóval, lehet jobban járok egy halott kályhával... legalább nem hiányzik a kocsiról...
Ezt az ebert nehéz helyrehozni és főleg hosszútávon megbízhatóan üzemeltetni. Ennek költsége is 6 számjegy még akkor is ha kézbe kapja az ember a kályhát és nem nekünk kell kiépíteni.
Én ilyenkor, ebbe a konkrét autótípusba is, webastot szoktam beépíteni és cserébe nem csak kieg kályhád lesz hanem teljes értékű állófűtés...ami eladásnál ugye többet jelent a saját kieg kályhánál.