Végignézte a szerelő, ugyanezeket amit mondtatok, de sajna nem ez a hiba, a futoradiator meleg, szellozok nem akadnak, minden cső a helyen. Esetleg ha eszetekbe jut meg vmi szoljatok, mert elakadtunk
t.lantos a belső légvezető csövekre gondolt a műszerfal alatt. Általában ezek a csövek maguktól nem szoktak szétcsúszni, de ha esetleg bontottatok a műszerfal alatt is akkor lehetséges.
Inkább valószínű valamelyik levegőterelő zsalu akadása vagy az azt mozgató mechanika kiakadása. Próbáld végig az összes állásban hideg levegővel a fújást. Ha hideg levegővel mindenhol rendesen fúj akkor csak a külső levegő légterelőjével lesz gond vagy a radiátorral.
A légterelő zsalu irányítja a bejövő levegőt vagy teljes egészében a radiátorra vagy részlegesen vagy teljesen elzárja a radiátort. Attól függően, hogy forró, langyos vagy hideg levegőt akarsz-e.
Én inkább a levegős radiátorra gyanakszom ha más nem volt csinálva a kocsival mint hűtővízcsere.
Ha eddig jó volt akkor a hűtővíz csere után maradhatott levegő a fűtőradiátorban. Próbáld meg azt, hogy leveszed a hűtősapkát és így járatod melegre. Ha nincs nyomás alatt a rendszer akkor a vízpumpa könnyen kitolja a radiátorból a levegőt. Akkor látszik, hogy levegő van benne mikor a hűtőből ki akar folyni a víz vagy ki is folyik. Ha érzed a meleg levegőt mindkét oldalról akkor kiment a levegő a radiátorból.
Ha ezután minden rendben van akkor pótold a hűtőben az esetlegesen kifolyt vizet.
Urak, hátha járt már valaki így: swift ii 2006-nál, jobb oldali szellozon rendesen jön a meleg, ha megy a fűtés, viszont a középső és a vezető oldali szellozo hideget fúj. Mi lehet a hiba?Eddig tökéletes volt, nemrég a hutoviz volt kicserelve, megnezettuk mégegyszer hátha a legtelenites okozza, de azzal minden ok. Megköszönöm a segítséget, mert elakadtunk
A sűrűségéből vehetsz el ...pl 75w80-as. Viszont a nagyobb számú meleg viszkozitás csendesíti a váltózajt mert melegen vastagabb olajfilmet képez. A 75w90 jól bevált, használhatod nyugodtan.
Valaki meg tudja mondani teljes bizonyossággal és eskü alatt vallással, hogy egy 2006-os Suzuki swift 1.3 GLX (mot. kód M13A) milyen váltóolajra van szükség és milyen mennyiségben? Találtam több infót, de eltérő mennyiségi és típusleírásokkal. Otthon megvan a kézikönyv, de szeretném mihamarabb megvenni. Segítségeteket előre is köszönöm, hálám üldöz :)
Nekem is nyöszörög néha a lengőkar, de különösebben nem foglalkozok vele. Engem nem zavar :)
Nekem annyi, hogy kb. egy másfél hete elkezdett egy olyan félliterrel többet fogyasztani a kocsi a megszokottól. Nem tudom miért van, mert eddig sose fogyasztott többet ha hideg volt ha meleg volt. Hidegben is csak olyan -10 fok alatt kezdett el többet enni.
Gondoltam a gyertyára amiben jelenleg kb. 60.000 km van illetve a lambda szondára....
Ha bárki a gumikra gondolna, hogy megkellene nézni szólok előre hogy kb. egy két hetente mindig nézem, ha hosszú útjaim miatt.
Megérkezett a határozat, Mozgáskorlátozottként elnyertem az állami támogatást egy új Swiftre! :) most már csak azt kell elérni, hogy a januárban induló program keretében legyen még készleten.
Szia! Nálam az első lengőkarok hátsó szilentje szokott nyöszörögni. Fel kell emelni az autót jó magasra, akkor könnyen hozzáférhető. Szilikonnal szoktam befújni 2-3 havonta.
A szervizlámpát a km óránál található nyomógombokkal lehet nullázni. A 2005-ös benzinesnél nem volt ilyen lehetőség, dízelem nem volt, de mintha ezt olvastam volna a könyvből.
Az újabb Swiftnél szintén a két nyomópálcika segítségével tudom nullázni.
A motor mögött-alatt találod a stabilizátor összekötő rudat. Ez két ponton műanyag perselybe van rögzítve. Nehezen hozzáférhető de aknáról azért megközelíthető. Ezekbe a perselyekbe mindkét oldalról juttass sűrűbb olajat és rövid idő múlva elmúlik a nyöszörgés.
Arra lehet tippelni, hogy egy 74ezer km-t futott 2006os swiftnél mire utalhat, ha nagyobb bukkanók esetén nyöszörög a futómű? egyébként úttartás, kormányzás szuper, lengéscsillapítás is okésnak tűnik. Köszönöm szépen!
De! Régi '98-as swift esetében a ventillátorszabályzó kar nem mindig akar kapcsolni a legerősebb fokozatban.(nyomva kell tartani - erősen fúj, elengedi az ember és vége) - gondolom kontaktos.
Valami tipp? Ki lehet azt szedni onnan kompletten?
Ez a derékpárna jónak hangzik. A jövő héten megrendelem. A Swiftből hiányolom a deréktámasz lehetőséget. A Fiat Puntómban gyárilag volt és oldalt egy tekerő segítségével tudtam tudtam domborítani.