Hurghada, az egyiptomi üdülőhely topicja. Kéretik a weboldal-ajánl ás és az egyéb direkt vagy indirekt marketingtevékenység kerülése. Útitársak (ki-mikor-hová-kivel) a társtopicban lelhetők fel. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9179855
A legtöbb szállodáról a fórum látogatói már írtak részletes beszámolót, feltétlenül javasoljuk egy évvel korábbi vagy akár régebbi bejegyzésekig a visszaolvasást és a bal oldali kereső használatát a szálloda nevének beírásával.
Gyomorrontás, "fáraó átka", Antinal, biztosítás, fakultatív program, Kairó, Luxor, Vörös-tenger, sznorkelezés, búvárkodás és pénzváltás, árfolyam stb. kulcsszavakra történő keresés szintén hasznos lehet az előzetes tájékozódásban.
Jó utat és szép nyaralást Hurghadán!
A hotelértékelésekért, fényképet tartalmazó beszámolókért előre is köszönet, ezekben a keresés megkönnyítésére a szálloda nevét minden esetben kérjük feltüntetni.
Tavaly a Sonestában nem vágták le a karszalagot, nyugodtan lehet enni, inni. Mi plusz szobáért nem fizettünk, mert nem sokkal ebéd után indultunk, nem lett volna értelme.
Kedves Dzsuki1. Nem is értem, hogy miért nem vettem észre eddig a beszámolódat a M. Spáról, pedig szinte állandó olvasója vagyok a fórumnak. Mindegy, így is örömmel olvastam, ezek szerint a színvonal maradt a régi jó. Az idén már sajnos nem, de jövőre ha lehet visszamennék én is.
Igen, kijössz a hotelből jobbra mindkét oldalon vannak bazárok és gyógyszertár is. Mi egészen lillyland-ig felsétáltunk kb 20-25 perc kényelmes séta, illetve 20 fontért elvisznek a Senzo Mallba de ne taxit fogjatok, hanem kisbuszt intsetek le amivel a helyi dolgozókat szedik fel, nagyon kedvesek. A taxisok szó szerint lenyúlnak!!!
Sokat gondolkodom a Jasminéról szóló riportról. Eszembe jutott, hogy ha nekem van kint valami hasonló gondom bármelyik hotellel akkor is adásba került volna a TV csatornán? Nem hiszem, hisz nincs olyan befolyásom! Ez csak az én privát gondolatom és nem szeretnék erről vitát nyitni.
Megtudnátok nekem mondani, hogy a Jasmin hotelben, illetve azon kívül a közelben van e valami bazár és gyógyszertár, ahol esetleg valamit apró szuvenírt tudnék venni anélkül, hogy bemenjünk Hurghadára?
Nem vágták le a karszalagunkat, mi 12-kor kiköltöztünk de a busz csak 21 órára ért oda. A recepcion jeleztük, hogy este indulunk és szeretnénk még letusolni indulás előtt adtak egy szobát tök ingyen igaz, hogy még takarítás előtt volt a szoba de arra, hogy lefürödjünk arra jó volt. Na ez pozítivum volt mert egy fillért sem kértek.
Egyébként mi tavaly a Mamloukban voltunk ott valóban a vizben nem látsz sok mindent, de legalább volt víz, egyébként az a szálloda a Jazmine-hoz képest valóban 5 csillag volt, kiszolgálásban és mindenben.
a managerek a Jazmine-ban borzalmasak. Mindenkinek más az elvárása és az igénye mi ebbe a szállodába biztos, hogy nem mennénk vissza és amennyit kifizet egy négytagú család 12 napra jogos, hogy nagyobb az elvárása mint amit ez a szálloda nyújtani tud.
Ettől függetlenül imádjuk Egyiptomot és visszavágyunk az országba.
A karszalag levágása szállodafüggő, a Sindbadban hajnal 1-kor simán levágták. Nem tudom mi lett volna/mennyibe fájhatott volna, ha délután-este jövünk haza.
Ez a legszörnyűbb járat, júniusban utaztunk rajta, hát, ha még a személyzet is ugyanaz lesz (Travel Service ). (facebook-Egyiptom Fórum-részletesen)
Hogy déli 12 -kor levágják-e a szalagot, az erősen szállodafüggő.Nálunk (Jasmine Palace ) meg lehetett "bótolni "-családonként 10 dollár, hogy ne vágják le-így egész délután ettünk-ittunk-még vacsorázni is tudtunk (21:30-kor jött a transzfer. ) A szoba már macerásabb. 12-18 -ig 30 dollárt kértek pluszban (előző nap szólni kell !!) , és 18-20 óráig MÉG PLUSZ 30 dollár (természetesen csak 18-ig maradtunk) .
A facebook Egyiptom csoportjában megtalálod a részletes beszámolómat, valamint a többi Jasmine Palace-os beszámolót, szinte mindenkitől alapvetően pozitívat !
Teljesen felesleges a rettegés, nem kell aggódni . Én is megnéztem a riportot, az én nagy családom (9 fő 3-72 éves korig) június 25-től töltött el egy hetet ebben a szállodában, és a látottaknak a nyomát sem tapasztaltuk. Ahogy előttem is írta valaki, el nem tudom képzelni, hogy a hölgy hogy került az építési területre, mert a vágóképek ezek voltak, teljesen hamis ,rossz benyomást keltve a hotelről. Abban egyetértek, hogy a szálloda nem tökéletes, de az előző íróval egyetértve egyáltalán nem borzalmas, sőt nekünk a kaja is nagyon jó volt. Igaz, hogy túlterhelt a személyzet, és van néhány nagyon irritáló manager ( az előttem író nyilván arra a két kis majomra gondolt, akik naphosszat egyik székről a másikra ültek, míg a pincér-báros beleszakadt a hosszú sor kiszolgálásába. Nekünk a személyzettel sem volt bajunk, igaz megsegítettük 1-1 dollárral.Azt is jó tudni, hogy ez az 5*-hotel (jó , még abba is benne vagyok, hogy 4+), a kategóriája egyik legolcsóbb szállodája, ezért nem kell elvárni a Baron, vagy hasonló szuper szállodák szinvonalát.
Ettől függetlenül mi bármikor szívesen visszamennénk , és ha szeptember-októberben utaztok, még előfordulhat az is , hogy összetalálkozunk a Jasmineban
Aug 23.-án megyünk a Sun&Fun-nal, a Sonesta Pharaoh-ba. Ez egy vasárnapi járat. A tervezett menetrend odafele: 19:45-23:30, visszafele: aug 31., 00:20-04:25. Tehát a visszaút bőségesen átcsúszik hétfőre (nem tudom, hogy ez a többi vasárnapi indulásnál is így van-e jelenleg). A szabadságok kiírásánál, ill. a szervezéseknél erre figyeljetek!
Szeretném megkérdezni, hogy aki járt már itt, annak mi a tapasztalata a kijelentkezés után? A karszalagot ugye nem vágják le és nem "bunkóznak"?
Biztos, hogy a riport eltúlzott, de az is biztos, hogy amiket írsz, nem mindenhol van így. Mi idén a Makadi Spa.ban, tavaly a Tropitel Sahl Hashees hotelben előtte a Rixos Sharmban és azelőtt a Grand Sharmban (red sea hotel) voltunk, és sehol nem találkoztunk ilyen problémákkal. Bármelyiket bátran ajánlom ,kitűnőek.
Végignéztem újra és újra a riportot. Egész éjjel járt az agyam és végül úgy döntöttem, hogy akkor járunk a legjobban ha elmegyünk. Így nem fizetünk rá és nyaralunk is. Tudom, hogy sokféle ember van más-más igénnyel és elvárással. Az a jó, hogy nem vagyunk egyformák. Úgy fogok elindulni, hogy igenis jól fogom magam érezni és természetesen nem megyünk az építési területre. Tavaly A Sunrise Royal Makadiban voltunk. Ott is építették a csúszdaparkot. Nem lehetett hallani kopácsolást, igaz azt sem láttuk hogy dolgoznak. Lényeg, hogy nem volt zavaró és a szálloda nekünk szuper volt. Remélem, hogy hazajövetelünk után is jó kis beszámolót tudok írni.
ma reggel jöttünk haza a Jasmine Palaceból. Még a reptéren voltunk amikor láttuk és hallottuk a riportot.
Sajnos van némi némi gond a hotellel de a riport azért eléggé eltúlzott.
Ez nem új szálloda régi az épület, de a bútorok és a festése valóban új. Az egyik szárny lakható a másiknak még a belseje van kialakítás alatt, mi nem láttunk munkásokat és nem hallottunk zajt sem, az azonban, hogy ott szétnézzünk eszünkbe sem jutott. Hogy a riportban lévő hölgy mit keresett ott?? Fogalmam sincs.
A parkja gyönyörű a fű, a fák a virágok nagyon szépek, igaz hogy a víz amivel locsolják elég büdös de ez nem csak itt van így. A szoba amit mi kaptunk rendben volt, takarítottak minden nap (a takarító nagyon jó fej volt, mindig érdeklődött, hogy minden rendben van-e) volt, hogy nem hozott törölközőt de mindig közölte, hogy még mosás alatt van és hozza. Igy is volt. Minden nap kaptunk fejenként 1,5 liter vizet. A hűtő a széf rendben működött. A légkondi kicsit hangos de hűtött!!!
Az ételek hát kinek mi ízlik, volt ami jó volt volt ami nem. Nekünk kicsit egyhangú volt, a marhahús mindig kemény volt, ezért azt nem választottuk. De volt helyette hal, csirke rengeteg zöldség, gyümölcs. A frissen készített tészta például kifejezetten finom volt.
A személyzet nem igazán kedves, de azt is hozzá kell tenni, hogy nagyon kevesen vannak. Kb 2 pincérre 5 manager jutott, aki viszont ott áll a pult végén, az étteremben a parton viszont semmit sem csinál. Ez a szálló hibája.
A part hát az gáz!!! apály-dagály nagyon érződik, ez azonban nemcsak itt van így a puccosabb Aquamarine és a Titanic Palace is hasonló gondokkal küzd. A móló végénél kialakított létrán be lehet menni és ott lehet lebegni és snorizni is. A parton több alkalommal láttunk katonákat sétálni bár fegyver nem volt náluk de a jelenlétük legalább annyira volt megnyugtató mint amennyire zavaró.
A szálloda de Hurghada is kong, azaz kevés a vendég, a bazárok többsége már be van zárva, vásárló sehol.
Az animáció egyenlő a nullával. Egy fekete nagyon vékony ijesztő arcú fiút és néhány lányt láttunk de sem napközben, sem este nem volt olyan ami említésre méltó lett volna, ez a korábbi szállodákhoz képest nekünk nagyon furcsa volt.
Volt azonban egy nagyon hangulatos sisha sarok ami sok mindenért kárpótolt, na itt nagyon kedvesek voltak és jó hangulat volt mindig.
Összességében jól éreztük magunkat, bár 5 csillagosnak némi túlzással sem nevezném a szállodát. A legnagyobb gond a szervezéssel van, nincsenek igazán felkészülve a vendégekre. Valóban kell várni a poharakra de ez máshol is így van. Láttuk, hogy vannak italautomaták, de nem működnek, palackból töltik az üdítőket a vendégeknek, saját dolgukat is megkönnyítenék ha ezeket beüzemelnék.
A szállóban lévő bárból egy működik, ott nagyon finom a kávé viszont itt van a legkedvetlenebb és legutálatosabb személyzet majdnem kiváltság kapni egyet. Ja és csak 10-től nyit, napközben kávé még a parton van de az ottani és az étteremben lévő kávé még viccnek is rossz. Szóval aki kávéfüggő vagy csak az ébredéshez kell neki az szenvedni fog.
Ne keseredj el, egy vélemény ne vegye el a kedved. Mivel nem vagy a facebookon leírom neked, hogy nagyon sokan jöttek haza mostanában, és nagyon sokan írtak beszámolót. (mind pozitív vélemény) Köztük van egy kedves ismerősöm is, aki régóta jár Egyiptomba, sok szállodába megfordult már, tehát van összehasonlítási alapja. Abszolút dicsérte a szállodát, mindennel meg voltak elégedve. A kaja kifejezetten ízlett nekik. Az építési terület le van zárva, oda elvileg be sem lehet menni. Ha megnézed a riportot, látni fogod, hogy kb 5-6 képet ismételnek folyamatosan.
Egyedül a partja amire panasz lehet, mert eléggé érződik az apály. Ilyenkor kell egy kicsit sétálni, hogy normálisan lehessen fürdeni. Viszont van egy mólója, ahonnan be lehet menni, és van egy előtte egy korall fal, amit tavaly megnéztünk, igaz, nem a legszebb amit életemben láttam, de ezért van látnivaló a víz alatt. Sőt ha elúsztok a Sonesta felé, akkor nagyon szépeket fogtok látni :)
Nagyon közel voltak, volt, h az orrom előtt úsztak el!Nem nyúlok semmihez sosem, tudod nem is szabad!Ahogy a zodiákkal mentünk a hajótól akkor is elmondták,h nem lehet hozzájuk nyúlni és nem szabad teperni utánuk a vízben! Nekem egyik legszebb élmény marad az életben! :)
Nem baj, ha nem vagy...lényeg, hogy úgy kell hozzáállni, hogy szuper lesz és akkor biztosan jól fogjátok magatokat érezni. Tudod, mindig vannak, akiknek semmi sem elég jó, az ilyenek miatt ijed meg az ember.
Ne keseredjél el már előre, ha nincs más választásod, befizetted az utat, hát elutazol, és lesz ami lesz.
Egyébként már itt is többször előfordult, hogy ugyanarról a hotelről homlokegyenest ellenkező véleményeket írtak egyazon időpontban történő nyaralás után, érdekes nem?
Jól elkeseredtem a Jasminéről hallottak miatt. Nem mondható olyan nagyon olcsónak, mert kettőnknek közel 400 ezer Ft. Szeptemberben ide megyünk egy hétre. A befizetés előtt én is próbáltam körbejárni a hotelt. Láttam, hogy új, hogy bevezető ár, hogy 5*-os stb. A Holidaychecken akkor nem voltak rossz vélemények róla. (Most már van.) Láttam a vasárnapi TV híradót és egyértelműen erről a hotelről volt szó. Egész évben spórol az ember és alig várja, hogy lássa újra a Vöröst és tessék. A Taurus tavaly is árulta ezt a hotelt és ha ennyire rossz, akkor miért árulják még mindig. Nagyon remélem, hogy csak eltúlzott a dolog. Nem tudom mit tegyek. Amennyiben lemondom akkor kezelési költség/bánatpénz címen ráfizetek és biztos hogy az idén nem megyek akkor sehova. Remélem, hogy akik mostanában megjönnek valami jót is mondanak mondanak a hotelről.
Persze, ezért jó, ha utánaolvas az ember foglalás előtt. A "jó part" mindenkinek mást jelent, nekem akkor jó, ha lehet sznorizni, nem érdekel az apály, viszont egy úszni nem tudó vagy kisgyerekes családot nem vigasztalja a móló. Tényleg utána kell picit nézni, mert a katalógus elég gyakran megtévesztő!
Csak azért kaptam fel a fejem, mert mi is nagyon nézegettük. Új, 5*, stb. De jól körbejártam és főleg a part miatt nem mertük bevállalni. Így lett a Sindbad, amit nagyon nem bántunk meg. Igen, a Jasmin olcsóbb lett volna, igaz nem sokkal.