Keresés

Részletes keresés

zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264276

Értem.

Olyanra gondoltam,hogy olyan motoron megnézni amin van fordulatszámmérő és ahoz viszonyítani,menyit mutat.

Előzmény: C20NE (264275)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264275

Szerezz frekvenciamérős multimétert és mérd meg a gyújtótekercs primerén a frekvenciát. A frekvencia Hz-ben megadja a másodpercenkénti fordulatszámot, ezt megszorzod 60-nal és megvan az rpm, összehasonlítod a műszerrel amit vettél és kiderül mennyit csal.

Előzmény: zsoca26 (264274)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264274

Nem olyan fontos,csak jó tudni,hogy csal-e valamennyit.

Mértem robogón ott 1050 mutatott,fűkaszánál 1500 krül.

Másik motoron crm 250 ott meg 750-780 mutatott,csak mert mondták,hogy az nem lehet annyi....

Előzmény: C20NE (264273)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264273

A gyujtóimpulzusokat számolja, elegendő a pontossága a feladathoz. Miért fontos neked, hogy pontosan tudd a fordulatszámot? Én stroboszkóppal szoktam ellenőrizni ha kell...

Előzmény: zsoca26 (264272)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264272

Helló!

Vettem egy ilyen üzemóra meg fordulatszám mérőt.

http://www.carmania.hu/uzemora_szamlalo_fordulatszammero-t417

Menyire pontos a fordulatszámmérője?

Roadkill Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264271

Feszültség alapján. Ha egy nap alatt 12V alatti feszültségre áll be akkor gond van.

Illetve írtad főzte ki a savat, az is árulkodó az egyes cellákban egyenletesen csökkent-e a szint.

Előzmény: Pillanatragasz (264270)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264270

köszi . van e lehetőség valamivel kimérni hogy cellazárlatos e az aksi ?  szépen tartsa a feszültséget nincs kigyengülve  s még egy évet se használtam ...

Előzmény: Roadkill (264269)
Roadkill Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264269

Akkor valami nem kerek. Az akksit néztétek előtte, biztos jó-e? Nem tudom hányféle fesszab kapcsolás létezik (gondolom mint égen a csillag) de tapasztaltam már olyat, hogy cellazárlatos akksinál túltöltött. Vagy egyéb bekötési/kontakt hiba.

Persze lehet az új fesszab is rossz, de akkor meg hozzá kell vágni a boltoshoz.:)

 

A láncfűrész olaj pedig...jajj. Szerintem mondjuk pont leszarja egy alap honda balli 40-nél, hogy mit locsolsz bele, szóval ha az van hordószámra én is beleönteném. De amúgy inkább ne ezen spekulálj amíg nincs jó világításod újra.:D

Láncfűrészolaj a motorba? NE!

Széles körben elterjedt tévhit, hogy a kétütemű motorba nagyon jó a Stihl láncfűrész olaj. Tovább »

forrás: totalbike.hu

 

Előzmény: Pillanatragasz (264266)
tisvol Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264268

A másik helyen tankolást megpróbálom. A hajszolással nincs gond, napi 30-35 km minimum, ebből kb 80 százalék kopp gázon. Vagy pont ez lehet a gond?

Koksztalanítóról még nem hallottam, de utána nézek.

Előzmény: pukoon (264267)
pukoon Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264267

az üzemanyaggal van gond

tankolj máshol

és tegyél bele koksztalanító adalékot

valamint gyakrabban hajszold meg a motort (csak rövidebb időkre)

Előzmény: tisvol (264261)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264266

Nem értem  vettem vadi új fesz. szabályozót  azzal lemérve még nagyobb volt az akkumulátor töltőfeszültsége annyira hogy teljes gázzal még a lámpákat is kilőtte  felment 16.40 voltig ... visszatettem a régit . a motor lassú fordulaton történő használatakor  nincs probléma viszont döcöghetek 40 nel . lehet a fogyasztás is visszaesik ha nem túzom tövig a gázt. A keverékolajat viszont másikat kell használjak ezután hisz a piros stihl l olaj nagy fordulaton ég el  ide már nem lesz jó ...

lapar Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264265

a gyertya hőértéke szerintem csak a saját öntisztulására van hatással. Véleményem szerint sok neki az olaj. Nem néztem a mocidat, ez szivattyús, vagy keverékes. Ha keverékes, akkor egyszerűbb az olajcsökkentés, a szivattyúhoz kockázatos babrálni, de valahogy biztosan csökkenthető az is.

Előzmény: M a a d (264263)
tisvol Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264264

Magasabb hőértékü gyertyát próbáljak gondolom.

Előzmény: M a a d (264263)
M a a d Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264263

Szerintem elégtelen az égés, attól kokszolódik. Más hőértékű gyertyát próbálnék bele, esetleg máshol tankolnék mint eddig. Szerintem. Ha eddig még nem próbáltad ezeket.

Előzmény: tisvol (264261)
M a a d Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264262

Köszi a választ, most már én is.

Tegnap megint megállt az új trafóval meló közben, de este újra beindult, gondolom a meleg tette be a kaput neki, és ahogy kihűlt újra működött. Cserélek fesszabályzót.

Előzmény: pukoon (264260)
tisvol Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264261

Bocs, szerintem az előbb nem a jó topikba írtam. Szóval:

 

Hátha tudtok segíteni. Yamaha BWS Spy 50 ccm robogóm van, álló blokkos. Olyan gondom van, hogy a henger leömlője állandóan kokszolódik. Amúgy is elég szűk a kiömlő nyílás, erre rájön hogy 2-3 havonta annyira bekokszolódik, hogy alig akar menni. Kipufogót levéve a kisujjam pont odafér, érezni, hogy teljesen el van tömődve. Ekkor összetekert smirglipapírral ki szoktam takarítani, akkor kb 2 hónapig elfogadható, pörög, veszi a fordulatot, megy rendesen. Sajna ezzel a módszerrel az a baj, hogy sorja keletkezik a henger belső falán, és szépen megeszi a gyűrűket. 4 000 km-erenként dugócsere. A hengerben 65 ezer km van. (Igen 65 ezer, nem hobbimotor...) Mindig szintetikus olajat használtam. Egyszer a kipufogót is szét kellett vágni, mert kb 3 kg koksz volt benne. Tud ebben valaki segíteni? Esetleg más olaj?

Köszi!

pukoon Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264260

a fesz.szabályzóra tippelek

Előzmény: M a a d (264259)
M a a d Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264259

Üdv, 

Némi szaktanácsra lenne szükségem, hátha itt tud valaki segíteni..

Van egy Piaggio Liberty 50 2T robogóm, amiben a második gyújtótrafó megy tönkre ezer kilométeren belül. Most tettem bele egy újat, pöccre indul, de tartok tőle, hogy megint hamar tönkremegy. Mi lehet a probléma gyökere?

A válaszokat előre is köszönöm

Maad 

baal Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264258

belsős a lelkem

a kipufogót fel kellet lazitani, és úgy már le tudtam varázsolni.

hát....nem tudom, ezeknek a japán szerelőknek mekkora keze van...de nem rám méretezték szerelésügyben (sem)  a yamahát

Előzmény: Quattroman (264251)
pukoon Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264257

Jó ötlet.

Előzmény: janos 77 (264253)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264256

Nyilván akkor nem működik ez a módszer!

 

Üdv.!

Előzmény: Quattroman (264251)
tcaoe Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264255

Az Amico jellemzően Minarelli, de ha Morini, akkor is két és fél karburátort kapsz 40-ért. Vagy kínaiból hatot, egy darabig még az is jó.

Előzmény: Roadkill (264245)
KuzinZsolo Creative Commons License 2015.07.20 0 0 264254

a következőkre tippelek:

-akksi: 2 hónapos, frissen töltve, inditozás közben 11.5V-ig megy vissza

-CDI: berugásnál rendesen működik

-inditó motor, ugyanugy köszörül ahogy régen

-stator - tekrecs, most lett kicserélne, vadonatuj, ehhez való

 

Próbáltam megmérni a CDI zöld , piros vezetékein a feszültséget inditózás közben. zöld: 61VAC, piros 0,1VAC, fehér 0- gondolom test

Normál járás közben alapjáraton: zöld: 150VAC, piros 0,384VC, fehér 0 - gondolom test

Mérés nem pontos automata méréshatáros kis műszerrel mértem

 

Arra gondolok, hogy nem forgatja meg eléggé az inditó motor a a generátort és emiatt a CDI nem generál szikrát, de ez csak egy feltevés..

Gondoltam megmérem mennyi áramot vesz fel az inditó motor, 70A-es a starter relay benne. De kell szereznem lakatfogos ampermrőt hozzá , kb mennyi lenne a normálist felvétel 50A?

Van valakinek egyéb ötlete?

Előzmény: KuzinZsolo (264252)
janos 77 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 264253

Ha túl feszes a szíj akkor miért libeg ennyire alapjáraton??? Már a kontrasztrugóra gyanakszom hogy azzal lehet valami gond nemtom...

Előzmény: pukoon (264236)
KuzinZsolo Creative Commons License 2015.07.19 0 0 264252

Hello!

 

Van egy Piaggio Liberty 2T 50 '97-em. Szétmállt benne a generátorból kijövő kábel. Ki lett cserélve az állórész tekercse.

Ha berugom akkor elsőre elindul. Ha inditozok akkor nem indul. Megnéztem ha öninditozok akkor nincs szikra. Hogyab lehet ez?
Még annyi, hogy a 7.5A-es biztosíték ki volt menve benne, nem tudom mi tette tönkre, van benne új bizti.

Akksi jó benne, most előtte vettem le a töltőről és pár honapos. Nem értem miért nincs szikra..

 

Köszi

Quattroman Creative Commons License 2015.07.19 0 0 264251

és ha belsős?

Előzmény: alvin (ex JHE) (264250)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2015.07.19 0 0 264250

Nem feltétlen kell leszerelni. A múltkor az én hátsó kerekem is defektes volt, a gumis leszerelés nélkül javította. Kívülről bedugott egy szerszámmal valami ragasztóval bekent gumi csíkot, majd vissza húzta, és a kint túllógó részt levágta és kész. Nem volt 2 perc és 500 Ft volt az egész.

Ugyanezt csinálta, csak leszerelés nélkül:

 

Üdv.!

Előzmény: baal (264247)
pukoon Creative Commons License 2015.07.19 0 0 264249

M.Elenorral asszem én is szívesen kapcsolatba lépnék... 

Előzmény: enmartin1992 (264248)
enmartin1992 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 264248

Sziasztok!

 

Valakinek van tapasztalata a Motowell Magnet 4t vagy a Magnet City 4t esetleg a Motowell Elenorral kapcsolatban? Ahol lakom a Yamaha kereskedésben most ezeket a modelleket lehet elhozni 0ft-os kezdőrészlettel és mivel az én motorom elég öreg 25 éves gondolkozom az egyik megvételén viszont mindenki mást ír ezekkel a motorokkal kapcsolatban eléggé megoszlóak a vélemények és nem tudom, hogy el merjek-e egyet hozni.

baal Creative Commons License 2015.07.18 0 0 264247

urak!

meg tudja valaki mondani, hogy kell levenni a yamaha mint (1yu)  hátsó kerekét?

defektet kapott, még életemben nem szereltem

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!