Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Illetve a motorsátor hő-és hangszigetelésén lenne mit javítani, valamint a tetőszellőzőt motorosra alakítani, vagy pedig lelógó nyitókart szerelni rá (mint az IK412-ben).
De összességében nagyon tetszik ez a V127-es, nagyon jó az utastéri elrendezése is, tágas, levegős, van elég kapaszkodó, bőven van ap. ülés.... :)
Nálam már hatalmas +-al indított az Ikarus,hogy abban nincs kerregés és rezonancia.Kisebb hibának azt találtam csak,hogy a hátsó 4-esnél nincs normális kapaszkodó,így tömött,mozgó buszon kicsit nehéz volt kikecmeregnem onnan(meg a hátsó 4-esek előtti ülésnél kicsit szűknek láttam a lábteret).Amúgy nagyon tetszetős volt,ilyenből még sokat látnék szívesen városaink útjain. :)
Az Ikarus legalább meghallgatja az üzemeltetők véleményét, és az alapján reszel a buszon. A 14 AP ülés azért elég nagy durranás lesz szerintem, bár az elhelyezésükre kíváncsi leszek. A légcsatornába átrakott légtartályokról nem is beszélve.
Nekem a PKD-s Ikarushoz képest nagy csalódás a Citadell(az szinte mindenben jobbnak tűnt nekem).Csak sajnos ilyet mi nem fogunk venni(egyébként a BKV-nál már megy a buszok klímája,nem úgy,mint nálunk)...Érdekes amúgy,hogy amiket nálunk vészjelzőnek matricáztak a Van Hoolokon,az a BKV-nál leszállásjelző. :)
Hatalmas köszönet MVS-550 tegnapi gkv.-jének, aki az Árkádnál némi 6-osról történő kocogás után visszanyitotta az ajtót, és biztosította a 38-ashoz való csatlakozást.:-)
Ha netán a tükés olvasók közül e-mailben megsúgná valaki, hogy mikor lesz legközelebb nappalos az illető gkv. úr, akkor vinnék le neki az elsőre egy kis védőitalt, szolgálat utánra.:-)
"Az első tavaszi kánikula idején derülhetett ki a pécsi utasok számára, hogy a korábban beszerzett holland VDL-buszok (ezek a zöld szólók és midik – a szerk.) nem rendelkeznek nyitható ablakokkal, s klíma sincs bennük. "
Nagyon balfasznak kell ahhoz lenni,hogy csak tavasszal tűnjön ez fel valakinek.Egyébként meg az őszi melegben már kiderült,mert volt rengeteg utaspanasz.
Klíma is van bennük,igaz kicsi,nem a magyar viszonyokra tervezték(meg a legtöbb buszban már szétbarmolták őket és nagyon meleg is azért van,mert maximumon megy sokban a fűtés).Az igazság az lett volna,ha azt mondják,hogy a Tüke nem akarja anyagi okokból üzemeltetni a klímát.
A másik cikkből:"Habár szó van arról is, hogy a zöldre átmatricázott buszokatmegvásárolnák, egyelőre a tulajdonossal kellett egyeztetni a tervezett beavatkozásról."
És a VDL midiket is szétbarmolják, amikben van klíma, és max 15-20 percnél hosszabb ideig nem nagyon utaznak rajtuk. kivéve az olyanok, akiknek ha van fél órája, akkor inkább megy egy kört a 44-essel. :)