Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27081

Már miért lenne meg? 

Előzmény: Dante001 (27080)
Dante001 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27080

Az is megvan miből lettek?

Előzmény: lobbanórotor (27079)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27079
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27078

Pécsett a buszok az URH számot mikor kapták meg (hónapra)?

És volt-e busz, ami még állományban maradt utána valameddig, de sose kapott (Pl. mert mondjuk már egy éve állt, és csak év végén húzták ki az állományból, vagy hasonló esetek)?

lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27077

de ha továbbra is bartelben jutnánk hozzájuk

 

Az olyan, hogy barter is, meg kartell is? :D 

Előzmény: hungeri (27074)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27076
vasember88 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27075
Ma reggel:
5:30 Komló-Pécs ... VDL
6:00 7. helyi ... EC12
Ennyi! :)
hungeri Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27074

Az élettartamuk viszont biztos rövidebb. Az mérlegelendő, hogy összességében - nemzetgazdaságilag - hogyan is néz ez ki. A "rábásított" Volvok ugyan nem megyar termékek, de ha továbbra is bartelben jutnánk hozzájuk, akkor vehető úgy, hogy magyar munkahelyeket támogatunk. Egy Citaro vs. Econell versenyben én biztosan utóbbira szavaznék, hiába az alacsonyabb minőség és rövidebb élettartam. A haszna több.

Mára Pécs már "kényelmesebb" helyzetben van, mert viszonylag stabil a flotta. Azért még nem veszélytelen. De mondjuk két éve még az ukrán focis Lazokkal is jobban jártunk volna, mint az akkori széthulló flotta gurítgatása.

Előzmény: W007W (27072)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27073
W007W Creative Commons License 2014.10.24 0 0 27072

De mégis ezek a legolcsobbak... A fogyasztasuk is jobb mint a Volvoé.

Előzmény: MCA-001 (27070)
hungeri Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27071

Főleg, ha besorompózik. A Verseny utca szerintem egyáltalán nem igényli a hálózatba bevonást, a Megyeri úti fele még csak-csak indokolható, bár az meg pont nincs is olyan messze a Sportcsarnoktól. Ha ez abszolút értelemben nem is igaz, azért relatíve szerintem mindenképp, azaz jóval magasabb költséggel vihető oda bármi, mint amekkora a bevétel várható növekedése lenne társadalmi és egyéb hasznokkal együtt.

Előzmény: bendeguz90 (27069)
MCA-001 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27070
Mi történt megjavultak, hogy még mindig bíznak bennük.
Korábban olyan hírek voltak, hogy rossz a Credok rendelkezésre állása...
Előzmény: W007W (27056)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27069

Az nem lenne neki túl nagy kerülő? 

 

 

Előzmény: JLW-470 (27065)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27068

Igen, de az már nem Euro, hanem Roszatom 6-os lesz!

Előzmény: lobbanórotor (27067)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27067

Ez igaz, de még kotyvaszthatnak. :) 

Előzmény: Svatopluk (27066)
Svatopluk Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27066

Citadellből nincs Euro 6-os.

Előzmény: lobbanórotor (27057)
JLW-470 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27065

Egy másfajta javaslat:múltkor volt szó az ellátatlan területekről,pl a Verseny utcáról.Sztem ide be lehetne vinni a 130-ast(Bőrgyár után bevinni oda és a Megyeri úton visszahozni a Mártírok útjára és innen Főpálya/4-seket is tehermentesíthetné/,visszafelé meg fordítva) és akkor megszűnne neki az a fura Főpályás kitérője.

Előzmény: hungeri (27051)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27064

A 7700 már 2011 óta nincs. 

Előzmény: wsz001 (27063)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27063

Magánvéleményem szerint a 7700-sok jobbak, mint a 7900-sok, de kinek mi...

Előzmény: lobbanórotor (27061)
JLW-470 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27062

Én sem érteném,hogy mit akarnának már megint szólókkal(úgy tűnt nekem,hogy már 415-ből sincs fordás).Egyértelmű,hogy most már csuklósokra lenne először szükség.

Előzmény: wsz001 (27060)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27061

Ha a Kravtex továbbra sem hajlandó csuklós buszt gyártani, akkor a Volvo-vonal is folytatódni fog. Viszont a dízelhibrid 7900A szerintem elég drága lenne a városnak, így én inkább megpróbálkoznék a háromtengelyű buszokkal: 15 méteres 8900, méghozzá 2-2-1 ajtóelrendezéssel. Skandináviában nagyon népszerű. 

Előzmény: wsz001 (27060)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27060

Szerintem több csuklós roncs van most forgalomban, mint szóló...

Előzmény: W007W (27056)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27059

Az biztos, hogy minden busztól meg kell szabadulni, amit még a PK Zrt. (és jogelődjei) részéről szereztek be. 

Ezek ugyanis nem képezik a Tüke Busz Zrt. tulajdonát. Ennyi volna itt a történet lényege, ha jól értettem. 

Előzmény: Trinitatis (27055)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27058

Azért remélem, hogy ez a jövőre nem 2018 környékén fog megtörténni. 

Előzmény: lobbanórotor (27054)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27057

Citadell vagy Econell CiTY? 

Előzmény: W007W (27056)
W007W Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27056

Van egy rossz hirem. EURO6-os szolo Credokkal folytatodik...

Előzmény: lobbanórotor (27054)
Trinitatis Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27055

Tervekre és tényekre vagyok kíváncsi, nem pedig reményekre. :D

Előzmény: lobbanórotor (27054)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27054

Remélem, jövőre - remélem, Volvókkal. 

Előzmény: Trinitatis (27053)
Trinitatis Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27053

Én is úgy gondoltam. Szerintem is felesleges az Ikarusokat, sőt még a Mercedeseket is bezöldíteni, azok majd szép lassan selejteződnek. 

 

De azért a 3 színvilágban pompázó Credókat mindenképpen érdemes lenne cég arculatához illeszteni.

 

A pécsi buszcsere mikor és milyen buszokkal folytatódik?

Előzmény: lobbanórotor (27045)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 27052

Társadalmi felelősségvállalás lehetne esetleg még.

Előzmény: hungeri (27051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!