Keresés

Részletes keresés

HSW-930 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27017

Emlékeim szerint 107-est csak kivételes esetekben csinált.

2002-ig BPV-149 62,6

2002- 2003 BPV-075 Reggel 62-es délután 4db 6-os utána 3(+3) db 62-es.

2003 -2005(?) BPV-148-al ha jól emlékszem akkor egész nap csak 7-est járt.

Előzmény: peti_s (27014)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27016

"Remélem azért a korábban megfogalmazott, sofőrök felé való elvárásaimmal egyet értesz."

Azzal természetesen igen.

Előzmény: peti_s (27014)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27015

Én erre nem lennék büszke.

Előzmény: HSW-930 (27013)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27014

Most már biztos vagyok benne hogy szívatsz. A BPV-126-t emlékszem hogy hajtotta. Temetőnél be 6-ba, csőgáz, természetesen 6ban is letiltás, 70-t mutatott az óra, és még véletlen sem volt üresben. Minden fokozatban letiltásig hajtotta, néha a letiltást használta tempomatnak. (Másfelől én úgy tudom, üresben többet fogyaszt a busz mint motorfékkel.)

 

Szerintem tök feleslegesek ezek a körök, 11 éve rendszeresen buszozom, a legtöbb sofőrt tudom hogy vezet. A bajszossal pedig elég sokat jártam anno, 7-sen, meg 107-sen. Semmiképp sem tömegközlekedésbe való, lehet hozni ellenpéldákat, hogy nem csak ő nem való oda, attól a tényen hogy ő neki semmi keresni valója nem lenne így egy városi tömegközlekedési cégnél az tény.

De, én egyáltalán nem egy sofőr vezetési "stílusára" szerettem volna a korábbi mondandóimat fókuszálni, szerintem egy összetett problémáról van szó, a bajszos sofőr csak hangsúlyozom, hogy szerintem a legrosszabb az összes közül.

A vezetéstechnikai tréningen meg tényleg el kéne gondolkoznia a tükének, ha sikeres lenne, egy halom pénzt megspórolhatna a javításokon, és az üzemanyagon.

 

Remélem azért a korábban megfogalmazott, sofőrök felé való elvárásaimmal egyet értesz.

Előzmény: HSW-930 (27012)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27013

Anno mikor az 1-es délután 8 percenként járt akkor némelyik sofőrnek elég volt a 23-26 perc is 38 helyett.Senkit sem zavart.

Rekordom a BPV-142-vel 23 perc,két előttünk induló 1-est is sikerült le előzni.:-)

HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27012

"Délután 3kor, nem hiszem hogy arra számítasz, hogy 5 perccel előbb jön a 60-s."

Nem,én arra hogy 12 percet késik.(nyáron ilyen is volt)

 

"A menetrendhez kéne alkalmazkodnia a sofőrnek, és nem a sofőrhöz az utasnak."

Menetrendek meg a valósághoz kéne alkalmazkodnia.

 

"mennyi többletüzemanyagot kellett kifizetni, illetve mennyien késték le azért a buszát, mert ő "jól vezet". )"

Ha botossal van akkor még üresbe is rakja a váltót,amit sokan nem tesznek...

Előzmény: peti_s (27010)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27011

Másik véglet:

Ibolyának az új szokása 130-asba este a vásárcsarnokig minden megállóba áll feleslegesen akár egy percet is.

peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27010

Te ezt most direkt csinálod? Délután 3kor, nem hiszem hogy arra számítasz, hogy 5 perccel előbb jön a 60-s. Ki van írva hogy jöhet, de a sofőr is látja azon a cuki kis gépén hogy 5 perccel siet. Egy normális sofőr, akkor nem csőgázzal 65-el megy a megállók között, nem nyüstöli a gépet, hanem lelassít. És mint mondtam, tuti nem tesz jót a busznak ez a fajta hajtás, no meg a fogyasztásnak sem. Jaj de jó, aki a menetrendhez alkalmazkodik az le van szarva, hiszen ez a sofőr jól vezet,  neki megbocsájtjuk hogy szétcseszi a buszt, és 5-10 perccel gyorsabb mint a menetidő. Persze, gondolom te is 7 perccel előbb ott lettél volna a főpályán, hiszen ki nem gondolná hogy ennyivel előbb jöhet a 4Y.

 

Összegzésül, szerintem egy pályát tévesztett emberről van szó, ezek a buszok nem erre valók (kíváncsiságból érdekelne hogy mióta az utasokat "boldogítja", mennyi többletjavítást, mennyi többletüzemanyagot kellett kifizetni, illetve mennyien késték le azért a buszát, mert ő "jól vezet". )

A menetrendhez kéne alkalmazkodnia a sofőrnek, és nem a sofőrhöz az utasnak.

Előzmény: HSW-930 (27009)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27009

Amúgy meg a buszmegállókba ki van írva és épeszű ember tudhatja hogy az (vannak olyanok akik szerint szentírás):

"Az indulási idők tájékoztató jellegűek. A nap bármely időszakában korábbi járatindulás is előfordulhat..."

Előzmény: HSW-930 (27007)
MCA-001 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27008
Amennyiben tényleg megyén belüli utasszállításra fogják használni őket, arra tökéletesek:-)
Ha a VB-s M.A.N. fix,kemény tömésű, karfa nélküli ülései vannak ezekben is, akkor hosszabb távon elég kényelmetlen lesz.
+ a hátsó ajtóval szemben lévő tánctér sem kell
Előzmény: lobbanórotor (26999)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27007

"Mi alapján?" Vezetés.

"Menetidő betartása?"Ezt sokan nem tudják,és sok esetben nagyon bő a menetidő.

Engem inkább az zavar - néha - mikor 30-al cammognak.

Előzmény: peti_s (27006)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27006

Mi alapján? Menetidő betartása? Buszok normális használata? Szerintem 0km-s Credo-t nem 2500-nál kell elváltogatni sík úton. Főleg az előbb említett menetidő sietés mellett. DUB-097-n szintén, 5 perccel előbb ment el a megállóból, és hasonló fordulatszámon bőgött a motor. Ilyen embernek szerintem semmi keresni valója nincs a tömegközlekedésben. És mindezektől függetlenül egy bunkó marad. Ez az én véleményem, az meg a tied.

Előzmény: HSW-930 (27005)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27005

Egyik legjobb sofőr.

Előzmény: peti_s (27003)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27004

Lehet, de ezzel nem lesz gyorsabb, azt a pár mp-t amit talán nyer vele, azt a pirosnál elbukja. Egyszerűen semmi értelme, és tényleg mindennek csak árt, az utas dülöngél, a fogyasztás nagyobb, a gép nagyobb igénybevételnek van kitéve. Senkinek sem jó.

Előzmény: ikarusman280 (26980)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27003

Igen.

Előzmény: HSW-930 (26983)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27002

"A 40-esen majd esetleg akkor, amikor jogutód nélkül megszűnik a MÁV-START."

 

Ez sem mostanában lesz, pedig igazán megérett rá a helyzet. 

Előzmény: FOMA (26993)
FOMA Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27001

Adataim most éppen nincsenek kéznél, Romániában, Szerbiában, és Horvátországban volt szerencsém többórás késésekhez az utóbbi években, de ezek sem a személyszállítási szakterülethez kötődő késések voltak.

 

Az egyéni csúcsom 2005-2006 körül hazai pályán volt, az akkori utolsó páros IC-vel (808) sikerült kb. 05 óra körül Pécsre érkezni, viharos idő volt felsővezeték szakadással körítve Szabadegyházánál. Végül is nem sokkal korábban szűnt meg a 18800, nagyjából annak az idejében sikerült befutni.:-)

 

A saját kiutazási tapasztalataim alapján is a MÁV-oldali késések a jellemzőek, nem feltétlenül a MÁV-dolgozók hibájára visszavezethetően.

Előzmény: JLW-470 (26997)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27000

27000. :) 

lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26999
Előzmény: MCA-001 (26998)
MCA-001 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26998

Ugyanolyan fapados kivitelű buszok mint a VB ex. BW M.A.N buszai?

Előzmény: lobbanórotor (26995)
JLW-470 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26997

A minap pont ezzel foglalkoztak a rádióban:http://index.hu/belfold/2014/07/28/hat_ev_alatt_23_evet_kesett_a_mav/ 

Ez azért elég soknak tűnik...Máshol is ilyen a helyzet(szomszédos országok)?

Előzmény: FOMA (26991)
FOMA Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26996

Fogalmazzunk úgy, hogy belátható időn belül biztosan nem.

Előzmény: lobbanórotor (26994)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26995

Nem nagyon volt azokban kilométer szerintem, tekintve, hogy egy ex-Bundeswehr flottáról beszélünk. 

Előzmény: Törölt nick (26992)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26994

Én ezt azért nem zárnám ki ennyire kategorikusan. 

Előzmény: Törölt nick (26985)
FOMA Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26993

Ha egyszer netán megjelenik a Starton és Ráberbánon kívüli szolgáltató, akkor az valszeg a 1-s vonalon akar majd vonatozni első körben, vagy még a Nagyfalu elővárosában. A 40-esen majd esetleg akkor, amikor jogutód nélkül megszűnik a MÁV-START.

Előzmény: bendeguz90 (26984)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26992

Darabja 40 millió volt? Akkor az év biznisze...

Előzmény: Törölt nick (26990)
FOMA Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26991

"a hülye menetrend természetesen a starté"

 

A menetrendet nem a Start gyártja, hozott anyagból dolgozunk. Az meg, hogy sikerül-e betartani, jellemzően pályavasúti problémakör. Természetesen előfordul, hogy géphiba, kocsihiba, mozdony- vagy vonatszemélyzet hülyesége stb., de ez a jóval kevesebb eset.

Előzmény: hungeri (26987)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26990

"Húsz autóbuszt vásároltak dél-dunántúli közlekedési vállalatok

    Pécs, 2014. október 15., szerda (MTI) - Húsz használt, de nagyon jó állapotú buszt állítanak szolgálatba Baranya, Somogy és Tolna megyei közlekedési táraságok ez év végéig - közölte a Dél-dunántúli Közlekedési Központ (DDKK) szerdán az MTI-vel.

    A központ közleménye szerint a megyéken belüli regionális közlekedést szolgáló Irisbus Crossway típusú járművek beszerzését a DDKK leánytársaságai nyílt közbeszerzési eljárás keretében bonyolították le, a beruházás értéke 810 millió forint.
    Az öt évnél fiatalabb, egyidejűleg 75 utast szállító, klimatizált és a kor követelményeinek megfelelő biztonságtechnikai felszereltséggel ellátott járművek korábban Németországban közlekedtek. A buszok közül tíz  a Pannon Volán Zrt., öt-öt a Gemenc Volán Zrt. és a Kapos Volán Zrt. járműflottáját erősíti."

 

MTI 2014. október 15., szerda 18:38

Előzmény: hungeri (26989)
hungeri Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26989

Ez jelszavas...

Előzmény: Törölt nick (26988)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 26988

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!