Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Másrészről meg akkor és azt írok ide amit akarok hisz szólás szabadság van! Már nem tudtok szólni a főnököknek hogy szóljanak már a dolgozóknak ne írogassanak ide, lásd Enviro barátunk is azért van csendben, maximum megmondhattok Anyukámnak :D :D :D
Te valamit félre értettél. Engem se a 21 és se a 22,23,24-es busz nem érdekel. Csak mivel felhoztad hogy gyalog távolságban van a Verseny utca a Főpályaudvartól erre írtam hogy nem kellene az összes busznak a Rákóczi úton menni mert onnan gyalogtávolságban van a Nagy Lajos király útja is, ennyi se több se kevesebb. Így a buszok fele közlekedhetne lent is, ha már az autókat nem sikerült kitíltatni onnan, mert nem tudom hogy tudod e milyen dugók és késések voltak a héten, egyetlen egy aknafedlap javítás miatt...
A Verseny utca melyik része? :) Mert elég hosszú utca... Tudom a többi része gyalogos távolságra van a Mártírok útjától, vagy a folytatása a Közraktár utca meg a Megyeri kishíd megállótól. De ha innen nézzük az Árkád (Rákóczi út) is gyalogos távolságra van az Árkád, autóbusz-állomás (Nagy Lajos király útja) megállótól... Nem? :D
Verseny utca gyalogos távolsága annyi Főpályától, mint a Belvárosé Árkádtól. Ott egy gyalogos felüljáró, amit a 45-ös pótolt anno, buszt viszont értelmes irányból nem tudsz oda vinni. A kertvárosi hurok működne ismét, az jó a kertvárosiaknak, de belváros és Kelet/Nyugat felől a közúti hálózat a mainál csak pazarlóbb megoldást kínál.
Amióta behozták Mohácsról,azóta ez a fordás a JLW-469 helyett.Ezért kérdeztem a minap,hogy mi van a 469-el.Ez a Pécs-Bonyhád vonal az utóbbi években eléggé roncstemetővé vált...
Még egy érdekesség:HXT-642 helyére meg a JLZ-128-at tették.Nem gondoltam volna,hogy egy ilyen öreg gépet fordára tesznek,míg egy C56 pihenget...
Ma délután autóztam a Tüskésréti úton és arra jutottam hogy arra aztán tényleg semmi közlekedési lehetőség nincs. Ha már a Tüke javítóbázisához indítottak buszjáratot valahogy a többi részt is fel kellene tárni, mivel elég sok cég van ott ahol dolgoznak emberek vagy épp vásárolni mennének oda. A térképen bejelöltem a megállókat és abból látszik hogy sok rész eléréséhez elég sokat kell gyalogolni, ilyen például a Légszeszgyár utca alsó vége is.
Felesleges elektromos buszokkal vakítani az elöljáróknak a jónépet, soha nem lesz annyi pénze a városnak, hogy egy épkézláb flottát üzembe tudjon helyezni a hozzájuk szükséges infrastruktúrával együtt.Én azt hiszem, itt már annak is nagyon örülne mindenki, ha dízel és hybrid buszokból jönne össze az a 117 kocsi.
De félek, hogy ennyi új busz a következő 10 évben sem fog a városba kerülni összesen.
Amúgy meg hiszem,ha látom az új buszokat.Most is ugye a használt buszok érkezését rebesgetik nemsokára(az elektromos meg különösen vicces,mert BYD-nél már 1x elsütötték ezt a poént).Egyébként durva,hogy kb. megint ott tartunk,mint a korábbi években,hogy szinte sehol sem vesznek új buszokat(használtat is alig)...
Nincs kézél friss állaglistám, de ez a szám kb kétszerese annak, amivel a 2000-nél korábban gyártott autókat ki lehetne takarítani. Ebben már benne vannak a 345(G)-k is. A többi már nagyon a bili kategória lenne, látva, hogy máshol (kunság,nógrád, MKV) kukázzák még a 200-asokat is...