Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26263

Ennek a mondatnak szerintem semmi értelme. Sok szakma nem szorult bele. Mindenki beleszólhatott a menetrendbe, senki nem lett kitiltva belőle. A munkafolyamatok nem zártak voltak. 

Én emlékszem még azokra az időkre amikor mindannyian csak kívülről kiabáltunk be. Nagyjából Pécsett én voltam az egyetlen aki mindent terv szinten kidolgozott is kiszámolt, utánajárt. A baj az, hogy akik most ezt folytatják, rajta kívül hárman vannak és mind a PTKE-ben tesznek javaslatot.

Te egy értelmetlen személyes megjegyzést benyomtál :) A kedves gépkocsivezető aki a 007-est próbálja megtestesíteni néha próbál pluszt tenni a rendszerbe, jó ötletei vannak, de amikor szemtől szemben vagyunk akkor egészen máshogy viselkedik. Nem sokan szeretik, ha valaki szemtől szemben nem

mondja meg, de itt egy kis nick mögött igazságot oszt. 

Plusz én azért tettem fel megint a terveket, hogy legyen ismét szakmai hangulat, de erre az ócska személyes megjegyzések jönnek. Már megbántam, hogy ismét foglalkoztam itt ezzel. Legközelebb már legalább tudom, hogy arra a három PTKE-s tagra és csak az utasvéleményekre kell koncentrálni. Az célravezető. Ez gáz ami itt megy. És nézzétek meg, hogy időutazó is elpártolt innen, csak azért mert itt semmi szakmai hozzászólás nincs, vagy megoldási javaslat.

Előzmény: Törölt nick (26262)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26262

Azért emlékszünk arra, amikor simán mindenki hülye volt... Ma te vagy abban a helyzetben, hogy hülyeként állítsanak be :D Változnak az idők.

Előzmény: Törölt nick (26259)
W007W Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26261

Ha ezek aprosagok ki lesznek javitva akkor a vegere tenyleg valami jo fog szuletni!

Előzmény: Törölt nick (26260)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26260

007-es kolléga is megint azt éri el, hogy semmi kedvem nem lesz fórumot olvasni és a jó ötletek amik amúgy itt is megszülethetnek nem lesznek átvezetve. Csak a stílusa miatt egyébként.

 

Strauss, emlékeim szerint kötelező csati volt, de gondolom vmelyik fordamódosításnál lemaradt. Pótolva lesz úgyis a listámból szeptemberre. Nem örülök sose az ilyeneknek, de még van hova fejlődni ;)

Előzmény: Törölt nick (26259)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26259

Nézd, a kolléga a saját munkatársai munkáját ócsárolja és hibás következtetéseket állít be a Tüke Busz ellen. Pedig rengeteget dolgozik mindenki az új menetrenden és a fejlesztéseken. Rossz látni azt, hogy végre úgy megy a Tükénél minden ahogy egy normális társaságnál kéne - fejlesztési téren, mégis itt egy nick aki éjt nappallá téve valótlanságokat állít.

 

Nekem ez nem tetszik és meg fogom védeni a társaság dolgozóit. Ezért írtam, hogy inkább a saját háza táját kritizálja, aztán ha jogos az észrevétel, ahogy volt is a napokban pár, majd beépítjük.

 

Egyébként amiket itt felvetettetek: 31-33-as utastájékoztatás most vezetik át a srácok, azért mert jó ötletek. Ha ez undorító akkor sajnálom ;)

 

Előzmény: Racilaci (26256)
W007W Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26258

Az oke hogy az elmeleti menetrend szerint mind a 120 Kertvarosbol mind a 20 jarat Uranvaros 13:23-ra er a Strauss Metall megallohoz de semmi utasitas nincs ra hogy meg kellene varni es bevinni az utasokat a Finn utcaba. Mikor kifele jottem minimum 30 ember setalt befele mert a 20 radasul kesett tobb mint 2 percet...

ikarusman280 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26257

Direkt csinálja, de tudod isten nem bottal ver.

Előzmény: Racilaci (26256)
Racilaci Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26256

Kívülállóként jelzem, hogy nagyon undorító, amit most itt csinálsz.

Előzmény: Törölt nick (26252)
vampeare Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26255

Szanatórium, 35Y :D

 

(amúgy pl. ami itt van http://www.tukebusz.hu/menetrend/34-35Y-35 abból szerintem baromira nem jön le, hogy merre megy a 34, merre a 35 és merre a 35Y, a PDF-ben sokkal jobban meg van oldva

 

és ha a 34 oda-vissza 34 akkor a 35 odafele miért 35Y? :) )

Előzmény: Törölt nick (26253)
W007W Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26254

Én (már) mindenkit becsülök aki ellent mer neked mondani! :)

Előzmény: Törölt nick (26252)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26253

Részlet

Előzmény: Törölt nick (26252)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26252

Egyébként az ominózus esetnél is ki lettél védve. A megállóba be kell állni a másik útvonalon közlekedő busznak, ez nem kérdés, csak volt egy jó főnököd, akit becsülj meg ezért a döntéséért ;)

Előzmény: W007W (26250)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26251

Látom már félrebeszélsz :))

Előzmény: W007W (26250)
W007W Creative Commons License 2014.08.21 0 0 26250

De ha már itt tartunk akkor ha nem dolgozom majd a cégnél akkor kinek szólsz hogy szóljon nekem hogy vegyek vissza?

Megmondasz az anyukámnak? :)

Tudom a politika keze messzire elér de azért ezek a dolgok nem szoktak örökké tartani és hidd el te és az egyesületed sem fogják ezt örökké csinálni!

Amúgy meg én azokra a hibákra szoktam felhívni a figyelmet amiket ti a menetrend tervezésnél nem vettetek észre és lám az sem tökéletes amit ti csináltok. És igazából az egész fonódó hálózatra nem lett volna szükség ha a végállomásokon megteremtik csatlakozások lehetőségét. De ez most sem sikerült és sajna nem mindenki akar pont arra utazni amerre ti kitaláltátok a járatokat.

 

Visszatérve még az említett esetre a 123Y járatról a Szabadság utcánál a 21-es járatnak nem igen kell számítani átszálló utasra hisz a Vásárcsarnokot azzal is el lehet érni aki pedig a Búza térre kíván utazni az a Megyeri téren nem száll fel a másik buszra. De ez is csak a te hibád hogy egyszerre mennek és nem a két kertvárosi járat közé került időben a 21. Vess magadra! 

W007W Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26249

Hm gyorsan terjednek a hírek...

Előzmény: Törölt nick (26247)
wsz001 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26248

Hát valljuk be, hogy a C2-n se nézne ki rosszul az eozin! XD

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26247

Ezért nem vagy péntektől a cégnél?

Előzmény: W007W (26246)
W007W Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26246

Nem volt a megállóban várakozó utas! Az eljárás le lett zárva azzal hogy a munkaköri leírásnak megfelelően jártam el. 

Előzmény: Törölt nick (26244)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26245

Sajnálom őket, ezek szerint a munkaköri leírásuknak nem felelnek meg?

Előzmény: W007W (26237)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26244

A 26-os hangolva lett az 1-eshez. Először nézd meg ha már ilyen szerencsés vagy, h neked már van menetrended :) - Olyan jó látni, hogy itt keseregsz, de én is kérdeznék:

Megtanultál megállni a megállóban a busszal? Ugye legutóbb ezért nem tudtam felszállni a 21-esre, mert W007W nem állt meg a várakozó utasoknak ;)

Előzmény: W007W (26241)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26243

Ugye ha figyelsz mikor utazol akkor nagyon sok dologra fény derül:

 

1., A 3-6-os a aszimmetrikus. A Belváros felé jobban telített, míg a 22-23-24 szintén aszimmetriát mutat. Viszont ezek Kertváros felé telítettebbek.

 

 

2., A 70-es csoport mindkét irányba telített. Ez nem szolgál rá a magyarázatra, de nem a Csontváry utcánál töltik meg a buszokat az is tény.

 

Az első pont sem bonyolult. Kertváros geometriájába a domb mérete és lejtése is utasvándorlást, ezáltal aszimmetriát okoz. Míg a 3-6-oshoz a város felé lefele kell gyalogolni, addig a 70-22-23-24-es járatokról hazaérkezve kell ismét lefele gyalogolni. Továbbá a Krisztina térre tökéletes a 22-23-24 is. Legalábbis az emberek nem a megállóban élnek, hanem a körülötte lévő lakóházakban ugye Zsolt. Így nem bonyolult megérteni, hogy mindegy nagyjából egyes utasoknak, h melyik megállóba állnak ki. 

 

Ha a Belvárosba utazol kinézel egy 6-os járatot, amivel bemész. Ha a Belvárosból jössz, akkor a megállóba mindig máskor érkezel és mindig mással mész haza, de nem feltétlen a lakóházadhoz a legközelebb megálló busszal.

 

Előzmény: W007W (26240)
W007W Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26242

23Y visszavonva hivatalosan 6:19-re ert volna Uranba de kesett a 24-esnek viszont nincs leirva hogy jon es meg kellene varni.

De igy se tokeletes a rendszer mert az az 1 (egy) utas aki jott le (felfele senki nem volt) a csuklos buszon az igy lyukaszthatott egy jegyet Uranig majd onnan tovabb meg egyet...

W007W Creative Commons License 2014.08.20 0 0 26241

6:20 kor indul Uranbol egy 24B jarat. 6:23 kor pedig jon a 23Y. Miert nem lehetett ugy megcsinalni hogy a 24-es a 23Y egyszerre vagy utana menjen hogy aki Kertvarosbol vagy a Belvarosbol jon at tudjon szallni?

Talan visszafele mukodik.

De a masik ilyen a 26-os amelyik a hetvegi menetrenben 31-re er Uranba de az 1,2 jaratok 30 kor elindulnak. Ilyenekre miert nem lehet figyelni a menetrend tervezesnel? Jah es elotte a 26 os tobb mint 10 percet all II-es rakodon tehat indulhatna 2 perccel elobb is vissza.

W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26240

És hova mennek a Krisztina tériek a 22-23-24-es buszokkal? Enyezd utcától gyalogolnak? Mert így tulajdonképp a Nevkónál lakók is járhatnak velük :)

Előzmény: hungeri (26239)
hungeri Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26239

Ellenben az utasoktól tudtuk meg, hogy a Krisztina tériek 22-23-24-gyel (is) járnak. Tehát nem hülyék az utasok, viszont tény, hogy utastájékoztatásban meredek fejlődésre van szükség. Azt is be kell azonban látni, hogy nagyon nagy lett volna a hurrogás, ha egyszerre mindent átszámozunk, átnevezünk, egységesítünk. Egységesíteni ugyanis hatszázféleképpen lehet, ami logikus nekem, nem logikus Neked. Vagy a Te logikád nem elég markáns az enyémhez képest (ez is nyilván szubjektív).

Előzmény: vampeare (26236)
peti_s Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26238

Úgy 1 max 2 hete láttam a DUB-097-t 4-s járaton, azon a napon a DUB-094 is azon ment. :) Úgyh, nem kell még a 097-t talán temetni. :)

W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26237

Ezért kell egyszerűsíteni nem bonyolítani a számozást. De ne aggódj már én sem (nem hogy a többi kolléga) nem tudja melyik busz merre jár...

Előzmény: vampeare (26236)
vampeare Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26236

tényleg olyan tömeges igény lesz arra, hogy valaki a Búza téren felszáll a 33-asra, körbemegy Tettyén és elmegy az MTA-székházhoz?

 

 

a te rendszeredben van valami, amit ha értesz (ezt szeretném kihangsúlyozni nagyon) akkor van benne plusz infó, amit esetleg van olyan szituáció, hogy fel is használsz.

 

 

de az emberek többsége (legalábbis akikkel én érintkezek) mind a mai napig meglepődik, ha 130-ast lát, arról mesél, hogy minden busz át lett számozva, össze-vissza útvonalakon jár, pedig én nem találom az útvonalhálózatot sherlock holmesi rejtélynek...

Előzmény: W007W (26222)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26235

Az 1-55 hangolás Tükebuszhoz tartozik. Ők tudnak referálni róla, de itt nem baj, ha együtt megy délelőtt, mert a 73-as 20 percezik, így legalább ahhoz délelőtt a ritka járat pont jó. Szerintem mindegyik megoldás mellett és ellen is van érv. Ha délelőtt 10 perccel eltoljuk az 55-ost az egyes mellett akkor 20 percet kell varni a Fagyongy fele.

 

Előzmény: W007W (26229)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26234

Lefordítva:

 

- a 7-8 perces Fagyöngyös járatokhoz 5-10 perces járatot nem lehet hangolni ütemes menetrendnél

- ez nem is cél, hiszen néha lesz 8 perces várakozási idő, most viszont 15 perces is előfordult. Tehát a felére csökkentjük. A 20 perces esete szintén ez a helyzet

- plusz 15 percenként erős irányba 8 perccel hosszabb utazási idővel, de közvetlen busz is indul.

 

remélem nem bonyolult :)

Előzmény: Törölt nick (26233)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!