Ha a 650-re gondolsz akkor egyrészt a fordított kuplung megoldás a másik hogy teljesen alu a blokk nincs benne erősen magnézium tartalom. Korábban talán leírtam hogy nem EU modell, próbáltak eleget tenni a "nagy" felhasználók igényeinek és ezért született meg az előd apró hibáit kiküszöbölve. Elég terebélyes és robosztus megjelenése van nemcsak a fűrésznek hanem a vázának is.
Az OLEO-oldalárol letudod tölteni a gépek kezelési utasításait, azokból láthatók a külömbségek. A 650-es újabb, katalizátor, belsőkuplung stb. A 965HD kifutó tipus, már nem gyártják. Nekem is 965-HD van és teljesen megvagyok elégedve vele! A HQ 365-öt is nézegettem annak idején, de akkor 50 ezer Ft volt a két gép között és nekem már nem fért bele a keretbe. Oldalt a keresőbe beírva a gép nevét kilistázza a hozzászólásokat, videókat innen a fórumról.
Jóval komfortosabb és szebb megjelenésű a 365 ha ez számít és ha ez és a 962 között agyalsz, én is a 365-t venném, a gs 650 esetében viszont gondolkodnék.
Mindhárom gép teljesen jó, egyik sem katalizátoros még a 650 sem, pedig GS. 90%-ban ugyan az a 965 és 962 alkatrészeinek cikkszáma pl. dugattyú, csapágyak, karbi, olajszivattyú stb. A főtengely, henger és a blokk ötövzetében különbözik valamint a dekó szelep és gumi pumpával szerelték.
325-ben csak 956 létezik, az pedig a 962 kisebb hengerrel szerelt változata kb. ennyi a difi. Élettartamban talán a 956 és 965 kifutási ideje több lehet a kis köbcenti és kisebb henger töltés miatt, de ez oly magas üzemóra szám mellett lesz jelentős, ahol már rég kiszolgálta többszörösen a vételárát a fűrész.
A gs 650 pedig a 9-es modellcsalád tovább fejlesztett válzotata, eddig semmi baj vele.
Szerintem meg nem feltétlenül kéne kinézet alapján valamit megítélni. Autónepperek ebből baromi jól megélnek . Meg aztán ne felejtsd el, CHOKITO ...!!!
Ez a .325 meg 3/8 is olyan, hogy legfeljebb a következő lap és csillagkerék 3/8 lesz . Mellesleg ha keményfához, főleg ha szárazhoz használod, ne bánd a 3/8-ot, mert lehet, hogy jobb a .325.
Ha a 962 lett a kiválasztott, szerintem ne bánkódj. Azzal jártál jobban . Vagy van kedved hurcolni 80 deka felesleget ? Deskó csak a DT miatt vonzódik hozzá, elvégre egy olyan kategóriatárs, ami van olyan nehéz, mint a DT igen ritka . :-))))))))))
Tegnap pont erről beszéltek le a többiek a 962 javára, mert ez nem katalizátoros. :) Most akkor melyik ujjamba harapjak? :) Már én sem tudom melyiket kellene megvenni, nekem valahogy az erősebb gépek tűnnek jobbnak ez a 3 közül.
Persze nem szeretném őket sokat szerelgetni így lehet hogy a HD-vel járnék jobban az erősebb főtengely és magnézium olajpumpa miatt.. :)