Michelisz a szomorú tegnap után, mind a két gyári Hondát meg tudta verni, így hatodik lett a szabadedzésen, de szerintem nagy szerencse kell majd a 21. helyről indulva a pontszerzéshez.
Van benne egy pici igazság. Pár éve a meclarennél oldották meg szerintem jól, hagyták őket VERSENYEZNI csak vigyázzanak egymásra. Igaz ahhoz két olyan versenyző is kell akik ismerik az autók határait.
- Nem tud minden adatot a pilóta a csapat kocsijairól
- Nem a másik istálóról
- Nem tud a vezetők terveiről.
Miért ne lenne utasítás, az más kérdés, hogy igy az elején még csak a biztonsági utasításokra kellene korlátozódni, ha tudja előzze meg a másikat meg hagyni kellene.
Megane II Kombira szeretnék első ablaktörlő lapátokat venni. Milyet érdemes ami jó minőségű és jó árban is van? Lehet próbálkozni Tesco, Auchanba? Köszi.
Ha azt mondták volna neki, hogy "menj előre", akkor meg azért kapnák a bírálatot. Szerintem nincs jó megoldás ilyen esetre. Mindenképp jobb így a csapat szempontjából, mintha összetörték volna egymást.
Szombaton végre tudtam kicsit foglalkozni az új családtaggal, a megánnal. Kiporszívoztam a motortérben a falevélkéket, behullot növénydarabkákat. Még szerencse hogy elég lelkes voltam, a szélvédő alatti műanyag takaróelemeket is lebontottam, csak annyira hogy beférjel a porszító csöve oda is. Aztán benyúltam kézzel és meglepődve tapasztaltam hogy a kis csatornácskában komoly mennyiségű víz áll. Némi fórumozgatás után megtaláltam, hogy a menetirány szerint jobb oldali cső hol merre megy, fentről szépen ki is tudtam takarítani. Fentről dolgoztam, műanyag behúzószállal szépen ki tudtam tisztítani, csapmeleg vízzel lelocsoltam párszor és teljesen megtisztult. A bal oldali csőnél olvastam, hogy kereket doblemezt le kell szedni, de gondoltam teszek egy próbál. Nőgyógyász kezeimmel kitapogattam
Webber dühét jogosnak tartom így ebben a szituációban! Azt viszont nem, hogy csapat utasításra kell cselekedniük. Tudom csapat érdekek fontosak de ez már olyan mesterséges dolog szerintem nem erről kellene szólnia..
Hát ez várható volt. Nagy maflást kapott a másik is oldalról, ott látszott, hogy valószínű elmentek a felfogatási pontok és még lehet kapott a bukókeret is az meg gépkönyv bevonásával jár.. De ezt mondták is a közvetítésben. Tudom ti nem ott néztétek!
Erre senki nem fog tudni neked konkrét km adatot mondani. Csak szokást. Ki szoktuk cserélni 100-150-200e km-nél a váltóolajat. Nem nagy befektetés. Elég rondán nézett ki az olaj, mikor leengedtem a döcös váltójából. Biztos nem árt neki az új olaj. Amikor valamiért egyébként is esedékes karbantartást csinálsz a váltó környékén, vagy valamiért ki kell venned a féltengelyt, akkor érdemes cserélni. Sok autóban nem cserélnek sose, mégis megy. Szóval rád van bízva, hogy megér-e neked 6-8e Ft-ot.
Ne idegesítsd Gábort.. Egész jól rendben van az a kocsi. Nálunk se az itthoni udvar, se a céges parkoló nincs betonozva. 1 hét után már vastagon koszos a szőnyeg, muszáj porszívózni.