Gyárilag asszem az izzítórelé biztosítékról van megkötve a direkt+ valahol a tűzfalon van a hőgomba, egy régi vietnámi balzsamdobozhoz hasonló méretben és kinézetben átmérő kb mint egy 10 forintos, egy pici egycsavaros konzolja van.
Nem tudtam kivenni, mert nem talaltam a masik veget. A csatlakozo megvan ami a kalyha es az auto kozott van, de a folytatasa eltunt a tuzfalnal a zajvedo kapca alatt.
Csubakka atkuldte a kapcs rajzot, meg mar regebben valakitol kaptam, de nem talaltam. A gyari leiras nem volt szamomra egyertelmu, ezert utanaolvasgattam. Mielott fejjel mentem volna a falnak, megtettem az utolso lepest. Igy, ahogy leirtad teljesen egyertelmu es ertelmezheto. Meg "T" elagazo kell es indithatom. Bar a "T"-re meg nincs otletem.
Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)
A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)
Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve?
A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.
Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.
Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)
Nekem van egy lekattintom, de valahol lentebb meg is talállod.. úgy 2-3 hete tettem be ide hogy hogy kell beállítani kérdésként.. azóta pihen a cucc nem fogom használni viszont szivattyú érdekel.
Van egy Multipla Jtd-m, beepitettem egy szinten ebbol a tipusbol altalam kiszerelt kiegeszito futest. Az en kalyhamon van egy piros es egy barna vezetek, ami vastag. Ez gondolom allando aram alatt van, nem csak gyujtason.
Aztan van egy sarga. A kerdes ezzel kapcsolatban, ezt nekem be kell-e kotnom a mukodeshez, illetve ha be, akkor honnan tudom, hogy a diagcsati melyik labara? Egyaltalan az auto diagjara kell kotni, vagy a kalyhakhoz van kulon?
A kek. Itt azt olvasom, ez a pumpa vezeteke. Na ezt hova kell kotni? Kulso homero? Vagy berakhatok egy kapcsolot valahova, amivel tudok gyujtason aramot adni a pumpanak?