Nagyon durva hogy ez ennyire egyszerű...! Mondjuk ebben a familyguard-os dologban amit javasoltak az a jó hogy bárhova elrejtheti az ember, saját maga mert annyira kicsi, így talán mire megtalálják...! Nah mind1, még gondolkodom rajta de sanszos hogy beruházok egy ilyenbe.
Az auto gombod pótolható, tehát ha gyári rádiód van, és szeretnéd azt is használni a távvezérlővel, akkor az is megoldható.
Ha nem gyári a rádiód (én nem is használod a távvezérlőt hozzá) akkor tényleg nem is kell az auto gomb.
Ha nincs auto gomb, akkor a távirányító a tempomaté, tehát a "hangerő +" a "+" gomb, a "hangerő -" a "-", a némító a "0", és az alsó tuner gomb az "R" (scenicnél a görgőt kell húzni). A felső bal oldali source gomb a limiter ki-be kapcsolója, a jobb oldali a tempomaté. (scenic-nél fel-le gombok vannak)
Ez kb. mennyiből oldható meg? Nekem pont az AUTO gomb nélküli megoldásra lenne szükségem, mivel nincs fényérzékelő a kocsiban. :( Ha nincs AUTO gomb, akkor, hogy lehet irányítani a rádió gombokkal?
Segítséget szeretnék kérni tempomattal kapcsolatosan az alany egy SCII, ( tudom ez nem a SC fórum, de...), jelenleg van benn tempomat, melyet magam raktam bele a meganeklub-ról vett segítséggel, nem tükör kapcsolós hanem gombos megoldást építettem be. Időközben kicseréltem a gyári rádiót egy JVC fejegységre, így arra gondoltam felhasználnám a rádio kormány vezérlőjét tempomta kezelőnek, a kérdésem az volna csinált már valaki ilyet , meg lehet úgy oldani, hogy utána vissza tudjam alakítani?
Kifejezetten a Te típusoddal nincs tapasztalatom, de úgy gondolom, annak a motornak is 750-es alapjáratnak kellene lennie... De tényleg nem tudom konkrét dolgokra alapozni a véleményem.
Én is igy emlékszem, de Gábor átélte ezek szerint. Igazából még mindig fentartásos a kocsi, hiszen bőven 2005 vége lehet amikor ezt adták ki. Végül is mindegy.
Bronci, szerintem egy ajtó van megrongálódva, amúgy nem néz ki a korát, km-t figyelembevéve. Téli gumit látok még rajta?