Nekem 2szer volt bannerem,egyszer sem élte meg a garancia végét(különböző autókban).Akkorr még fűtést nem használtam.Most monbat tipusút használok, ugyanebben a talicskában előtte is ez volt.Az előző nálam 3 évet birt, de mikor vettem az autót nem volt újszerű az akksi. A mostani is elmúlt 3. éves. ez a második szezon hogy fűtésre is használom,majdnem minden nap megyek vele,jellemzően ˝falun˝ belül nem sok km.Minden inditáskor használom a fűtést 5fok alat,20-30 perces ciklusokban.Soha nem merült még le. Ez egy ducato-ban van,95ah a gyári méret és akkora is van benne.Talán nem is a legdrágább választás. Ja ez a monbatból is a legegyszerűbb semmi Nasa technologi! Ezek a személyes tapasztalataim.
A lehető legnagyobb kapacitásút tedd bele. A hagyományos indítóakku nem bírja a ciklikus üzemet hosszú távon, minél jobban és minél sűrűbben lemerítgeted a fűtéssel, annál előbb elszulfátosodik.
Nekem is 1.9 D-ben van egy japán kivitelű 100AH-ás Banner, 2 év garanciát kaptam rá, egyszer már cserélni kellett másfél évesen, most egyenlőre 2 éves és jól bírja..
(Japán kivitel széle hossza a 75-ösökkel egyforma, viszont 30mm-rel magasabb).
tavaly sok segítséget kaptam itt egy ThermoTop Z beszereléséhez egy dízel Multiplába. A rendszer azóta is szépen működik, de egy vadiúj 74Ah-s Bannert azért elfogyasztott egy év alatt, az idei telet már nem bírta, pedig idén eddig még hideg sem volt igazán és így fűteni is alig kellett előre. Tavaly persze egyfelől nagy zima volt, másrészt az új játékot izgalmasabb volt, így eleinte 20-30p-es etapokban próbálgattam, aztán beálltam 15p-re a tapasztalataim alapján. Összesen talán 20-25 alkalomról beszélünk és nem is mindig követte hosszú autózás minden esetben ezt.
A kérdésem az lenne, hogy egy 1.9-es dízelhez melyik kipróbált akksi passzolna leginkább a tapasztalataitok alapán, ami ennél többet bír ki? Elég lenne esetleg símán csak a 74Ah-nál nagyobb kapacitású akkumulátor (gyári ajánlás 65Ah)?
Olvastam pár korábbi flame-et itt már a témában, de engem konkrét típus érdekelne, ami már valakinél bevált, nem az elmélet. Előre is köszi, ha valakinek van tippje.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat! Érdekelne amit írtál, tudod sok hamis infó miatt elterelődik az ember! Hogyan tudnál akkor segíteni nekem? Van eladó 1533-asod, vagy szerezzek én? Kapcsolását hogyan kaphatnám meg? Várom válaszodat! Köszönöm!
Sziasztok! Thermo Top C-m van 2007-es évjáratú. Tudomásom szerint nem can-es, mivel csak C betűjelű. Mazda 6-ban volt. Segítene vki, hogy a 6 vezetékes csatit hogyan kell bekötni állófűtés üzemmódhoz? Minden megoldás érdekel, nem feltétlan ingyen akarom. Köszönöm szépen! karrierista_auto@totalcar.hu 06 70 940 3040
én a benzinszivattyúra tippeltem,de a ventillátor is logikus.
mióta beszereltem ezeket a kazánokat (3 db) azóta nem volt velük bajom.csak most ezzel a levegőszűrő elvesztéssel.....remélem még sokáig szolgálnak,mert nagyon hasznosak.