Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csubakkka Creative Commons License 2012.01.13 0 0 6070

Nagyon köszi mindenkinek a tippeket!

bobo23 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6069

Én sem állitottam azt, bár ott mások az elvárások.Erős a minőségromlás minden területen.

Előzmény: grandegabo (6068)
grandegabo Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6068

Nem feltétlenül rossz a noname akku sem csak sokszor "hazugság" ami rá van írva.

Előzmény: bobo23 (6067)
bobo23 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6067

Üdv mindenkinek!

Nekem 2szer volt bannerem,egyszer sem élte meg a garancia végét(különböző autókban).Akkorr még fűtést nem használtam.Most monbat tipusút használok, ugyanebben a talicskában előtte is ez volt.Az előző nálam 3 évet birt, de mikor vettem az autót nem volt újszerű az akksi. A mostani is elmúlt 3. éves. ez a második  szezon hogy fűtésre is használom,majdnem minden nap megyek vele,jellemzően ˝falun˝ belül nem sok km.Minden inditáskor használom a fűtést 5fok alat,20-30 perces ciklusokban.Soha nem merült még le. Ez egy ducato-ban van,95ah a gyári méret és akkora is van benne.Talán nem is a legdrágább választás. Ja ez a monbatból is a legegyszerűbb semmi Nasa technologi! Ezek a személyes tapasztalataim.

Előzmény: Csubakkka (6063)
csabais Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6066

http://www.szeta.hu/akku.htm

 

Innen egy 100 Ah-s.

Előzmény: Csubakkka (6063)
Csubakkka Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6065

Nagyon köszi a gyors választ! Tudsz esetleg bevált beszerzési forrást is, értelmes árral?

Előzmény: grandegabo (6064)
grandegabo Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6064

A lehető legnagyobb kapacitásút tedd bele. A hagyományos indítóakku nem bírja a ciklikus üzemet hosszú távon, minél jobban és minél sűrűbben lemerítgeted a fűtéssel, annál előbb elszulfátosodik.

Nekem is 1.9 D-ben van egy japán kivitelű 100AH-ás Banner, 2 év garanciát kaptam rá, egyszer már cserélni kellett másfél évesen, most egyenlőre 2 éves és jól bírja..

(Japán kivitel széle hossza a 75-ösökkel egyforma, viszont 30mm-rel magasabb).

Előzmény: Csubakkka (6063)
Csubakkka Creative Commons License 2012.01.12 0 0 6063

Szaisztok,

tavaly sok segítséget kaptam itt egy ThermoTop Z beszereléséhez egy dízel Multiplába. A rendszer azóta is szépen működik, de egy vadiúj 74Ah-s Bannert azért elfogyasztott egy év alatt, az idei telet már nem bírta, pedig idén eddig még hideg sem volt igazán és így fűteni is alig kellett előre. Tavaly persze egyfelől nagy zima volt, másrészt az új játékot izgalmasabb volt, így eleinte 20-30p-es etapokban próbálgattam, aztán beálltam 15p-re a tapasztalataim alapján. Összesen talán 20-25 alkalomról beszélünk és nem is mindig követte hosszú autózás minden esetben ezt. 

 

A kérdésem az lenne, hogy egy 1.9-es dízelhez melyik kipróbált akksi passzolna leginkább a tapasztalataitok alapán, ami ennél többet bír ki? Elég lenne esetleg símán csak a 74Ah-nál nagyobb kapacitású akkumulátor (gyári ajánlás 65Ah)?

 

Olvastam pár korábbi flame-et itt már a témában, de engem konkrét típus érdekelne, ami már valakinél bevált, nem az elmélet. Előre is köszi, ha valakinek van tippje.

Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 6062

Szia!

Igen, a többit ott!

Előzmény: balu.maci104 (6061)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 6061

Szia!

TE kerestél e-mail-ben,igaz?

Mert akkor beszéltünk már róla...:-)

Előzmény: Karrierista Autó (6059)
arpi500 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 6060

sziasztok lenne 1 eladó eberspacher komplett  B5w kályha  ez még az első generácios tudna valaki segíteni mi ennek a reális ára? 

Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6059

Szia! Nagyon jól hangzik! mennyibe kerülne nekem mindez? Jó lenne ha működne a kályhám!

Előzmény: balu.maci104 (6058)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6058

Szia!

Van 1533-as progiórám,vadi új dobozában!

Kapcsolási rajzom is van valamilyen...

Előzmény: Karrierista Autó (6056)
Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6057

Köszönöm szépen!

Előzmény: morzsázó (6055)
Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6056

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat! Érdekelne amit írtál, tudod sok hamis infó miatt elterelődik az ember! Hogyan tudnál akkor segíteni nekem? Van eladó 1533-asod, vagy szerezzek én? Kapcsolását hogyan kaphatnám meg? Várom válaszodat! Köszönöm!

Előzmény: balu.maci104 (6053)
morzsázó Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6055
Előzmény: Karrierista Autó (6051)
gibbonpitti Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6054

az E mit jelent?

Előzmény: balu.maci104 (6053)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 6053

A C-s betűjel nem arra utal hogy CAN-Bus-os-e vagy sem,az azt jelenti,hogy Complet a kazán,tehát állófűtéses,rajta van a vízszivattyú!

Egyébként a Mazda csak a Webasto 1533-as W-bus-os progiórával indul! Csináltam már Mazda pótfűtésből állófűtést.....,2-3-at.

1,4,6, lábakat kell majd használni!

Előzmény: Karrierista Autó (6051)
Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6052

Szia! Eladni nem akarod a kályhát? Köszi!

Előzmény: gerev (5998)
Karrierista Autó Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6051

Sziasztok! Thermo Top C-m van 2007-es évjáratú. Tudomásom szerint nem can-es, mivel csak C betűjelű. Mazda 6-ban volt. Segítene vki, hogy a 6 vezetékes csatit hogyan kell bekötni állófűtés üzemmódhoz? Minden megoldás érdekel, nem feltétlan ingyen akarom. Köszönöm szépen! karrierista_auto@totalcar.hu 06 70 940 3040

gibbonpitti Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6050

én a benzinszivattyúra tippeltem,de a ventillátor is logikus.

 

mióta beszereltem ezeket a kazánokat (3 db) azóta nem volt velük bajom.csak most ezzel a levegőszűrő elvesztéssel.....remélem még sokáig szolgálnak,mert nagyon hasznosak.

Előzmény: grandegabo (6042)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6049

Ezt mondtam!

A Z-s jelű kályha nem is fogja megmozdítani a szivatyúd,mert csak pótfűtésre való!

NEM a kazán vezérli a pumpát,hanem a klímapanel,ha az nincs akkor az autó agya!

Manuálisan nézd meg hogy megy-e egyáltalán a szívattyú!

Én 95%-ban a pumpa hibájára tippelek!

Lehet,hogy van is ilyen Merci pumpám,azt kell megnézni hogy két vastagabb,vagy két vastag és egy vékony vízcső megy-e rá!?

Előzmény: zsuga bubus (6047)
gerev Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6048

Üdv,köszi a választ.

Előzmény: gerev (5998)
zsuga bubus Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6047

 A mercibe gyárilag benne van a keringető szivattyú amit a digitális fűtés kapcsoló vezérli.

Előzmény: balu.maci104 (6045)
zsuga bubus Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6046

thermo top  Z

Előzmény: balu.maci104 (6045)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6045

Programozható is a fűtés? Nem biztos,hogy van hozzá/rajta vízszivattyú,ha pótfűtés gyárilag akkor nincs rajta szivattyú. C-s vagy Z-s jelű a kazán?

Előzmény: zsuga bubus (6024)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6044

Adja a W-bus jelet + az analógot is!

Azzal tudod indítani a kályhádat! A szivó oldalra bármilyen csövet tehetsz,jó oda a gumi vízcső is.....

Előzmény: morzsázó (6025)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6043

Izzítógyertya fáradása,lángcső kiégése,tömítés kiégése....

Hiba olvasása,kályha szétszedése.....

Előzmény: utti (6036)
grandegabo Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6042

Előbb-utóbb minden tönkremegy, bár ezekben az új konstrukciókban elég tartós az égőkosár.

 

A CO-t a ventillátor fordulatszámával állítja.

Előzmény: gibbonpitti (6041)
gibbonpitti Creative Commons License 2012.01.08 0 0 6041

gondolom akkor a benzinpumpát lehet állítani(a szállított mennyiséget)és azzal beállítani az égés minőségét.

 

ezekben a párologtató korong vagy minek nevezik nem tud tönkremenni?

 

volt egy dw50-esem asszem annak az volt a gondja anno....

Előzmény: grandegabo (6040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!