Makhatos tanácsát megfogadva átkötöttem a testet direktre, forgott a motor 2 napig, bár a kályha 30 mp után leállt, de az újraindításkor forgott a motor. Most abba hagyta, nem csinál semmit.
A motor jó, ha adok neki áramot forog, a vezérlő a 2 lábon mérve 11,3 v feszültséget ad, de ha összedugom a csatlakozót, a motorhoz nem érkezik meg. A csatlakozót nem tudom mérni a zselétől, lehet, hogy az hibás?, vagy a vezérlő csap be!
Az gondoltam még, hogy esetleg letiltott a vezérlő a hibakódoktol?, ha igen tudom-e valahogy törölni?
A segítséget előre is köszönöm!
(Arra is gondoltam, ezt eladom alkatrésznek, és veszek egy másikat. De vajon ezek ilyen gyengék, vagy csak nekem nem volt szerencsém)
Egy parányi szoft az idözitésekkel, de a gépemről letöröltem, ujra nincs kedvem megirni de kiolvasom a pic-ből és akkor az is meglesz :) csak ne lenne annyira pici az a pic (SOT-23). Ha lesz egy kis idöm összegyüjtök mindent és egy csomagban felteszem valamelyik fájlmegosztóra. Az usb-ict is be kell konfigurálni, ahoz is megvan a progi meg minden.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem 98'as Seat Alhambra D3W Z kályhája már can buszos? A vezérlő száma 5HB 007 705-14. A belsö csatija 14 pines de ebböl 4 üres. Ha jól emlékszem a régi csak 10 pines volt.
szia Balu tavaly beszéltünk párszor lenne pár kérdésem.Keresek éber hidronik 2 höz üza szivatyút és lenne 1 éber d1le kályhám ami csapágyas valszeg levegőmotor erre kéne nekem valami árajánlat köszi jó hétvégét
Szerintem pénz kérdése, meg egy SZAKI akit fel kell keresni ,és megoldja ,Ez a profi megoldás !
A másik ,hogy veszel,egy működő kazánt ,indítóórával,és,vagy távkapcsal,keringető szivattyúval, hozzá való üzemanyag adagoló szivattyút és berakod magad a fűtéskörbe..
De ehhez jól utána kell nézni a dolgoknak rendesen..
Viszont itt a fórumon Balu nagyon segítőkész szerencsére :))
2006-os Toyota Corolla Verso 2,2 d 136LE autóhoz keresnék megoldást, hogy a téli reggeleken ne kelljen megfagyni és a motor se szenvedjen. Minden hasznos tanácsot örömmel veszek.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Eberspacher kályhával kapcsolatban!Izzítógyertyát kicseréltem,a kályha elindul,de nem fűti a vizet,és nagyon füstöl.Évekig nem ment,vajon mi lehet a probléma?A válaszokat előre is köszi!Vito110cdi a verda.
Pár hete behalt a kályhám TT z/c, hibaolvasás próbálkozása megtörtént, csatlakozás hibaolvasás után pár másodpercel megszakad a kapcsolat, így folyamatos ledobálás és csatlakozás között amit ki sikerült "olvasni", hogy 135 fokosnak hiszi a vizet, és van két hibakód
9000/60 és 9811/21 ez utóbbi hibaüzenetet sikerült törölni a /60-as az visszajön
mik ezek a hibakódok? és a hőérzékelő izé az hol van az elektroniában, és lehet e izgatni valamivel
Ha a kályha 6-polusú csatijának 1-es lábára adsz +12V-ot és nem indul el,akkor v.színű,(vagy szar a kályha!?)hogy W-bussal indítható 1-es lábon,esetleg autó gyártótól függöen 2-es láb is lehet!