Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Haugland Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61808

Köszönöm a linkeket!!

Valahol mélyen azért egyetértünk abban, hogy a gázolaj traktorokba való...  :)

Előzmény: blackdot (61805)
r00ster Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61807

Köszi!

 

A turbó cserét emiatt gondoltam:

K03-052 180 hp, 85 N actuator
K03-053 150 hp, 85 N actuator
K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

 

de az remek hír, ha csak "programozni" kell.

Előzmény: no_holy_shit (61802)
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61806
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61805
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61804

Ha nem szeretnél füstfelhőt, ott a benzines... ;-)

Előzmény: Haugland (61803)
Haugland Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61803

Van köztetek itt olyan fórumozó, akinek van/volt szerencséje a 2.0 dízel (!) motorokhoz? A 140 illetve a 170 lóerős verziókról való tapasztalatok érdekelnénkek...

Felmerült otthon egy autócsere gondolata (nagyobb lábtér kellene hátul, illetve ha napi rendszerességgel utaznék Komárom-Bp között akkor már a fogyasztás sem olyan mellékes...) és továbbra is csakis Skoda jöhetne szóba...  

Ott pedig a 2.0 TFSI és a dízel változatok...

 

Szerintetek megéri a felárat az újabb motor/kaszni a régi modellekhez képest?

Ha igen, akkor érdemes-e a 140 lóerős változatot venni (ez nem RS és így a belseje is puritánabb kissé, ellenben sokkal inkább lehet sleeper autót csinálni belőle mert abszolut nem hivalkodó)

A dízelek milyenek az ésszerű tuningolhatóság szempontjából?  

(ésszerű tuning alatt azt értem, hogy az autót napi használatban használnám, de élnék a kisköltségvetésű tuningolók lehetőségével -> chip, és az alap módosítások: IC, esetleg vastagabb kipuff, stb...   de füstfelhőt véletlenül sem szeretnék látni magam mögött a tükörben!)

no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61802

"-mit kell kicserélni a kis K03 turbón kívül?"

az nem kell, mert a 180le-s ugyanaz van

"-vezérlést "újra kell programozni"?"

igen

 

 

"Gyári szintű, vezethetőségű (nyomatékgörbe pl) és tartósságú 180 lovas motor faragható-e a 150 lovasból?"

igen

Előzmény: r00ster (61801)
r00ster Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61801

Sziasztok!

 

Elkezdtem olvasni a fórumot, de még csak 2005. elejénél tartok :), úgyhogy az olvasással párhuzamosan kérdeznék.

Ha adott egy 150LE-s 1.8T 20V, és azt a gyári alkatrészek cseréjével (tehát nem csippeléssel, stb) szeretném a gyári 180LE-s szintjére hozni, akkor 

-érdemi kockázat nélkül kivitelezhető?

-mit kell kicserélni a kis K03 turbón kívül?

-vezérlést "újra kell programozni"?

-Várható költségek? 

-Le kell/lehet/érdemes ezt az egészet papírozni?

 

Egyelőre teoretikus csak a kérdés, de megtisztelnétek a válasszal.

Gyári szintű, vezethetőségű (nyomatékgörbe pl) és tartósságú 180 lovas motor faragható-e a 150 lovasból?

 

Köszi!

csaba

Baliszoft Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61800

 

12.9 @ 185 km/h

Haugland Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61799

Szia,

segíts/segítsetek légyszi...

Az AUQ (180Le) ezen része nagyobb átmérőjű, mint a sima AGU (150Le) verzióé?

Létezik ennél nagyobb méretű, gyári cső amihez azért még nem kell átalakítani a rendszert?

 

Az ár miatt nemsokára írok privátban ;)

 

Üdv,

Feri

Előzmény: blackdot (61798)
blackdot Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61798

Szia!

 

Nekem van a garázsban egy AUQ leömlő + cső + kat kombó:

 

   

 

Üdv!

bd

Előzmény: Haugland (61797)
Haugland Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61797

Sziasztok,

Van egy AUG motorkodos octaviam amin turbo lett cserelve (RS turbojat kapta meg) plusz kapott egy chipet is.

Mostanra (az auto '97-es evjarat) kilyukadt a flexibilis cso a turbo utan igy gondoltam, hogy korbenezek kipuff tuning ugyben :)

 

Nincs valamelyikotoknek elfekvoben egy elado szettje? Legalabb egy nagyobb atmeroju cso a szondaig?

Nem szeretnek nyitott es a gyarinal hangosabb rendszert, ellenben egy kis teljesitmeny jol jonne ha lehet...

kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61796

Ertem akkor joban atnezem oket koszonom

Előzmény: blackdot (61795)
blackdot Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61795

Szemre nem mindig nyilvánvaló a csövek állapota, sokszor úgy van megrepedve, hogy csak akkor látszik, ha megnyomkodod/hajtod.

Előzmény: kary83 (61794)
kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61794

Elmeletileg a csovek is jok teljesen tanacstalan vagyok mar mindent atneztunk neg kicsereltunk es igy is szarol de azert koszonom a tanacsot

blackdot Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61793

A varrat nem bírta állítólag (kevés volt benne az anyag talán), de nem találkoztak még ilyennel Ádámék, nem fordult náluk elő hasonló. Megcsinálták ügyesen, ki- és beszereléssel együtt gyorsan. Tettek rá erősítést is.

Dögösen szólt ;-) 

A környéken jönnek fel a benzincsövek is, tartósan nem nagyon mentem volna vele, így is volt pár km az első parkolóig, ahol zéró árnyéban vártuk a trélert 35 fokban...

 

 

kary83

Nekem a légtömegmérő mellet pár kartergáz cső is ki volt nyílva, akkor voltak ilyen indítási nehézségek.

Előzmény: RoverGSi2 (61788)
kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61792

Igen vag-com mal csinalom. Kivan cserelve a hogomba a legtomegmero a folytoszelep gyertyak

wastegate Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61791

Tegyél bele egy új hőmérséklet szenzort ...

 

w

Előzmény: kary83 (61789)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61790

 

pillangoszelep alapbeallitas VAG-COM-mal?

Előzmény: kary83 (61789)
kary83 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61789

Sziasztok én egy olyan problémával fordulnak hozatok hogy van egy audi a4 1.8t aeb motorkodos és hidegben amikor inditom beindul elkezd döcögni a fordulat kb 500 leál eszt megcsinalja párszor utana meg tökélets csak hidegen csinalja meg mostanába eldobja a folytoszelep beállitásat  a hiba kod a következö 17967 throttle body fault in basic settings a folytoszelepet kicseréltem ujra akkor is eszt csinaljavalakinek valami ötlet?

 

RoverGSi2 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61788

Az iggen!

Hát ez elég érdekes.

 

Legalább bika hangja lett?

:) :)

Előzmény: blackdot (61787)
blackdot Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61787

Ha már gondok: nyaralásra indulva, a pályán Gyöngyösnél hirtelen:

 

 

:-S

Baliszoft Creative Commons License 2015.09.09 0 0 61786

Semmi! Így marad. Amikor felmelegszenek már jobban kitöltik a "teret", addig pedig csak érzéssel közlekedek.

Előzmény: mgy (61785)
mgy Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61785

baszki, ezzel a lógással mi lesz?

Előzmény: Baliszoft (61784)
Baliszoft Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61784

Na én így állok jelen pinanyalatban. A HF-et le kellett venni mert pár szelepszár szimmering megadta magát. Még jó, hogy volt bennük vagy 4000km.

 

 

Nudlee Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61783

Nem hiszem, hogy nálunk ezt árulták.
Túlságosan ismeretlen ez a GT jelzés itt.

Előzmény: Nudlee (61782)
Nudlee Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61782

Én AUQ -ra tippeltem volna.
Ezek szerint tényleg egy 1.8t tour -t chippeltek meg + kapott egy RS lököst és szárnyat. Ezért is maradt elől a 288 -as fék. Vajon milyen futómű lehet alatta?
Csak kéne egy ilyen ECU tartalmat szerezni :) .

Előzmény: berzepali (61781)
berzepali Creative Commons License 2015.09.04 0 0 61781

Érdekes amit mondasz 2006-ról.

A görög sztori az Octavia Tour-ról szól, utána néztem kicsit.

Annyira szerették (sok fogyott) az „I” RS-t a görögök, hogy amikor jött a „II” Octávia,

a Tour-ból csináltak nekik egy GT –t.

Az 1,8 T  150le AUM motor volt benne (mint mindenhol az oct. Tour 1,8t-ben), de „valaki chippelte”, azt nem találtam meg, hogy a gyárból jött-e, vagy esetleg helyi csapattal szerződtek..

 

A tiednek mi volt a mot.kódja,  ? le volt a forgalmiban?

 

Itt van néhány guglizás:

 

„Nagy népszerűségnek Octavia RS a görög piacon kényszerítette a Skoda márka kínál valami extra. Bónusz vonatkozik kimenő Octavia Tour, amely rendelkezik egy RS nem sokkal a kontinentális Európa kínált, de a görög piacon büszkélkedhet egy erősebb változat 142 kW..

 

„A teljesítmény javítása - Skoda Octavia 1.8T (150/180/193 Hp)

Frissítés teljesítményt Skoda Octavia sor a következő szakaszokban, amelyek között gyakori a GT változat (code motor AUM) és RS (motorkódja AUQ), mert mindketten azonos turbinák K03S:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am from Greece owner of Octavia Gt 1.8 T 193HP (AUM) !lately my car does crazy things! When i am driving at 60-70km/h steady it is making as if it has a hiccup!it is like leaving-pressing accelerator rapidly !
The rpm meter goes up and down all time when is out of gear! at a vag-com check i took these results……

Én a Görögországban tulajdonosa Octavia Gt 1.8 T 193HP (AUM)!

Mostanában az autóm nem őrült dolgokat! Amikor én vagyok vezetés 60-70km / h állandó ez így, ha van egy csuklás! Ez olyan, mint hagyva sajtolás gázpedált gyorsan! …..

Előzmény: istyuistyu (61771)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.02 0 0 61780

 

en konkretan tavaly ugy vettem az ibizat, hogy be volt ragodva a veztengely, mert a szivokosar kopra el volt tömödve. rendes olajiszap volt a teknoben, es a tekono oldalra is ra volt egve a dzsuva.

vegeul masik motor kerul bele. az sem volt viszont teljesen tiszta, de sokkal turhetobb volt

 

Előzmény: rend- (61779)
rend- Creative Commons License 2015.09.02 0 0 61779

Szia Laci!

 

Akkor nagy baj nem lehet a szívó kosárnál. Én is mindig cserelem az olajat 7-8 ezer km után.  Viszont van egy kis olaj csöpögésem, a turbó felöli oldalon. Szerintem csak szelepfedél tömítést kell cserélni, amit hazaértünk jó 2 hét múlva, viszem a szervizbe.

 

Más!

Ha vennék gyári xenon lámpát, az automata fényszóró magasság állítást utólagosan hogyan lehetne megoldani? Van valami készlet?

 

udv:Balázs

Előzmény: shake_ (61778)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!