Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kole77 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 54310
Most akkor azt javasoljatok hogy vegyek egy masik komplett mocit masik motorszammal es motorkodoztassam le, mert ugy egyszerubb?
A cseheknel es a nemeteknek talaltam motort de eleg horror ossegeket kernek , igaz max 90 ezer garantalt km-el.

Nekem is mondta a szerelo hogy lehet hogy a turbo(egy kis femet) is kapott de majd csa akkor derul ki ha mar a moci beroffent :-(

Előzmény: Baliszoft (54307)
wastegate Creative Commons License 2011.10.29 0 0 54309

Nem, nem ezt mondtam ...

Motor számot nem néznek vizsgán csak az eredet vizsgán (ott pedig ha "nem olvasható" ) akkor marad a mot kód.

Mindig van motor ha nincs akkor hoznak ... ki kell várni.

Van itt a frumon is akinek bexart és rövid keresgélés után mindig előkerül egy normális darab.

 

A jasvítás drágább és macerás ...

 

w

Előzmény: Baliszoft (54297)
mgy Creative Commons License 2011.10.29 0 0 54308

dehát azt hogy rakod bele, ott minden a másik oldalon van!

Előzmény: Baliszoft (54307)
Baliszoft Creative Commons License 2011.10.29 0 0 54307

Szerencsére túl sok kikönyökölt hajtókarhoz (még) nem volt szerencsém, ahol mégis ott nem kellett HF-et cserélni csak a blokkot. Adott volt, hogy nem kell komplett másik motor. Ez (és még sokminden más is) valóban csak szétszerelés után derül ki. Az én tapasztalatom az, hogy (sajnos) nem dobálóznak mostanában 1.8T motorokkal olyan könnyedén - vagy legalábbis nem hozzáférhető (reális) áron. Az elmúlt egy évben pár bontóst körbekérdezgettünk, különböző alkatrészekért (beleértve komplett motor + váltó), de esküszöm érdemesebb inkább angliából hozatni (vagy csak motort, vagy egyész autót).

Előzmény: RoverGSi2 (54299)
TDI-DRAG Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54306
Mint egy golf. 1290 kg.
Előzmény: Lmr (54283)
szur tdi Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54305

Csak a véletlenen mulik ,hogy sachs vagy luk  mindkettő volt szerelve ezzelis azzalis.

Egyebként a sachs jobb gyárilag:-)

Előzmény: bmisike (54302)
RoverGSi2 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54304

Köszi a választ!

:)

Előzmény: zarpy (54295)
bmisike Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54303

sajnos ismerős történet :(

Előzmény: RoverGSi2 (54299)
bmisike Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54302

ARL: SACHS, ASZ: LUK

Előzmény: bmisike (54301)
bmisike Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54301

6 speed-es Dizel verzió is jó hozzá (ARL,ASZ) sőt strapabírobb a nagyobb NM miatt is :)

Előzmény: gabi_s1 (54298)
ViSoR-TDi Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54300

Köszönjük!

Előzmény: Sanyi00 (54284)
RoverGSi2 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54299

Szerintem a lényeg az ,hogy a tulaj mit vállal be.

Én táltam ugyanolyat, papírost, számlást (AUQ) sok pénzért. :( Én még rosszabul jártam, mert telehordott mindent fémreszelékkel. Sajnos az a helyzet, hogy előrébb nem vagyok, mert motorcsere után vizsgázott az autó és a szerelőm elfelejtett szólni, és ott sem vették észre,hogy más a motorszám (vicces). Pedig simaliba lett volna megoldani. Majd valamikor mehetek az okmányirodába. Nehezíti a dolgot, hogy a donor autó papírjain a motorkód olvashatatlannak van feltüntetve, de bontó által adott számlán mégiscsak szerepel egy motorszám. XD.

Útolag elgondolkodnék, hogy nem papírost vennék, bármilyet, fele pénzért és akkor szánok rá még egy kicsit, hogy motorkódozzák be, meg kitalálnék egy hihető hengerfejcsere storyt.

 

 

 

 

Előzmény: Baliszoft (54294)
gabi_s1 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54298

Sziasztok!

 

Valalki megtudná mondani, hogy keresztmotoros 1.8T(audiS3)-ra csak a saját lendkereke(kéttömegű) megy fel? vagy esetleg más motorra való ami jó lehet?Gondolom a TT az ugyan az?!

 

Köszi

Baliszoft Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54297

Ok. akkor mi lehet a megoldás ebben az esetben? Motort nem cserél, de ilyen blokkot pedig nem fog találni az tuti. Borítsa be az árokba?

Előzmény: wastegate (54296)
wastegate Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54296

Amikor a hajtókar bibis lessz akkor az esetek nagy részében sérül a HF ... nem kicsit.

Szerelő bácsi hivatalosan és etikai szempontból nem tesz be más motort csak ami bele való vagy papíros.

Ha javítni kell és lehet akkor tuti sokkal drágább mint egy bontott komplett.

 

w

Előzmény: Baliszoft (54293)
zarpy Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54295

Sajnos még nem mérettem le pontosan. Sanyi 1550kg-val számolt.

Utána néztem meg a gyári adatot, 1525kg+saját magam+üzemanyag~1630kg

Előzmény: RoverGSi2 (54287)
Baliszoft Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54294

"illetve a motorkód nem a hengerfejen van, hanem a blokkon"

 

Nem vagyok se bontós, se nepper, de zzzel a motorkóddal szinte kizárt, hogy itthon talál cserét.

Előzmény: Zoleej (54288)
Baliszoft Creative Commons License 2011.10.28 0 0 54293

"Itt már nem elég a tetejét átrakni"


Ez egyáltalán nem biztos.

Előzmény: Zoleej (54288)
RoverGSi2 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54292
Jaja, de mintha több powert kivánna ez a váltó. Főkent 3.ban. :-)
Előzmény: tomcsi23_ (54291)
tomcsi23_ Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54291

Ahogy nézem, a dízel váltóval eggyel kevesebb váltás kellett a 0-100-hoz, ill. a 400m-hez is. :-)

Előzmény: RoverGSi2 (54287)
Audi S3 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54290

dánke majd mailen egy elérhetőséget küldesz?

Előzmény: bunker (54279)
tomcsi23_ Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54289

Sanyi!

 

Faintos, köszi.

 

Viszont, tudnád pontosítani a mérésem? Meglett a súly, pont 1400 kg velem együtt.

Aztán jöhet mailban is. :-)

Előzmény: Sanyi00 (54284)
Zoleej Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54288

Bali

Ne szivasd már szegény embert.

Ezt írja:"Eltörött a hajtókar és megsérült közben a henger fala"

Itt már nem elég a tetejét átrakni, illetve a motorkód nem a hengerfejen van, hanem a blokkon (bár valamiért azt gondolom ezt te is tudod :-))

 

ZOLEEJ

Előzmény: Baliszoft (54265)
RoverGSi2 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54287

Komoly, hogy a dízel váltos leon ugyanolyat megy mint tomcsi gyárija. :D

A kombi A4 1.8T ről lehet tudni hány kiló?

 

Előzmény: Sanyi00 (54284)
pitt78 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54286

Sziasztok!

 

Keresek 2005 IG gyártott leonhoz bal hátsó ajtót!

 

Ha van valakinek, lehetőleg Bp.- és környékén, írjatok!

 

Köszi!

 

Péter

Sanyi00 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54285

Na hívd az asszonyt Bunki! :-DDDD

Előzmény: Sanyi00 (54284)
Sanyi00 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54284

Na akkor itt vannak a mérések aznapról:

 

Audi S3:

 

 

Audi A4 1.8T 20VT kombi Zárpy:

 

 

Seat Altea 2.0 PDTDI DSG Bunker:

 

 

Mitsubishi Evo VIII Mesti:

 

 

Fiat Coupe 2.0 16VT tulaj szerint gyári:

 

 

VW Golf II 1.9 PDTDI Visor:

 

 

Seat Leon 1.8T 20VT Minaleon valami dízel váltóval:

 

 

Seat Leon 1.8T 20VT Réno0 valami kehes volt:

 

 

Seat Leon 1.8T 20V Tomcsy23_ kopp gyári:

 

Lmr Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54283
Milyen nehéz?
Nekem 4x4 Leon, k04 upgrade után városban oromautozva 12-13, de soha sem volt 11 alatt.
Igaz 200+ körül meg sosem volt 15 fölött.

1460 kg környéken mozgott
Előzmény: TDI-DRAG (54281)
Lmr Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54282
Lehet a haldexszel is, de kb 240 le alatt inkább befulladt. Meg akkor kínozta a kuplungot is. Úgyhogy kell arra az S3ra egy jó chipset, meg sajnos gyakorolni kell a rajtot. Máshogy nem fog menni. Nekem erre jó volt annak idején az infopark, amikor meg volt ott élet rendesen ;)

Bunker az S4et merte mindig hozzam, hogy megvan-e a ménes :D
Előzmény: Sanyi00 (54266)
TDI-DRAG Creative Commons License 2011.10.27 0 0 54281

Sziasztok!

 

Rég jártam erre, viszont szeretnék segítséget kérni. 

Volt már 1,8T-vel autóm gazdagon, de tiptronic most van először. Nem vagyok láma teljesen, de nem tudom pontosan, mennyi a reális vegyes fogyasztása egy csont széria 180 lovas tiptronicos darabnak Bora kombi kasztniban.

 

Tényleg nem szekálom, finoman járva városközi ( Szigetszentmiklós és környéke ) viszonylatban 14,4 L gázt kér úgy, hogy minden létező szenzor cserélve, gázrendszer optimalizálva. Pályán rendben, elmegy 11 liter gázzal, de a városi fogyasztás ( és itt nem Budapesti dugóról beszélek ) horror. A tisztán látás kedvéért: 12,5 L benzin fogyasztásnak felel meg a fenti adat. 

 

Nekem eddig 10 literből el volt az összes 1,8T motorom, ha nem bántottam nagyon...

 

Ha van valakinek tapasztalata, 5lete, megköszönném!! Mit kéne megpróbálni még kicserélni?? OBD adatok jók, légtömegmérő zsír új, MAP szenzor szintén, zöld sz. hőfokjeladó kicserélve, vezérlésmódosító megcsinálva...

 

 

Köszönet a segítségért előre is!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!