Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Le Freak Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14510

én valszeg a 2. eset leszek, de addig  még belemegfy sok tízezer km.remélem.Ha maradna ez a k03, ti mit csinálnátok: 1,bele a csip és majd ha orrán-száján folyik akkor felújítás vayg csere 2, most felújíttatom és utána ecu update.

boltban egy új kb 100-150 nem? ennyiből talán meglenne a felújítás+ecu is.

Csak hangosan gondolkozom.Ti?

Előzmény: tombor (14507)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14509

140ezer km-nél 1-2 deci olajfogyás szinte semmi! Igaz a lenom 120ezerrel ennyit sem evett.

Teljesen normál!

Ha a turbó enné az olajat, nem ennyi hiányozna.

Ha halálán lenne, nagyon fogyna az olaj, illetve erős sivító hangja lenne. Bár nekem nem ette az olajat, mielött szétment a turbó az s4-en.

Előzmény: Le Freak (14506)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14508
Ez itt nem a reklam helye, de Up-kezdődik és solut-ra vegződik
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14507
En eddig csak ket fele megpusztult turbot lattam, az egyik valahol szetrepedt, tulfűtve, nem lehutve, stb, ill ami elkezdte nyomni az olajat a szívótorok/IC felé, ezeknek a perseje ment szét, égett meg, kopott el.
Előzmény: Le Freak (14506)
Le Freak Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14506

úgy értem, h a 15000es szervízperiódus végén kb 1-2 deci hiányzik a motorolajból, mindeközben a turbó csövének alja picit olajos.

Turbó eszi vayg ereszti az olajat?nem vágom, bár úgy néztem az a szorítógyűrű ahol olajos a cső kicsit laza.Na legközelebb majd meghúzom :)

csak azért kérdezem ezeket, mert kíváncsi vagyok egy feltöltő hogya szokott meghalni.

Előzmény: bunker (14504)
mgy Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14505
OFF
tombor, kösz. :)
alakul az elképzelés. Valszeg veszünk egy használt (2-3 éves) buszt, ha meg egy év múlva hazajövünk nekem valami jáccóskocsit. Talán ontopikat??? :-D
Ma lefotóztam a Seatot, nem volt sírhatnékom, de rossz volt ránézni. Egy év alatt is annyi szép emlék... :-)
Előzmény: tombor (14487)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14504

Nekem nem szivárgott soha, szerintem 1-2 deci elég sok, ha elszivárog.

Ha olajfogyásban érted, akkor szinte semmi!

Előzmény: Le Freak (14503)
Le Freak Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14503

Nem rossz tapasztalat, egy képzeletbeli piros pont a k03s-nek.

Turbó/IC csöveknél nem szivárog semmennyire az olaj?Mert nekem egy picit igen: kb 1-2deci /15000km.Ez vészes vagy egyáltalán mikor érdemes egy turbót felújítani vagy lecserélni?

A motorvezérlő-elektronikát hol csináltattad?

 

Üdv: Le Freak

Előzmény: tombor (14498)
Le Freak Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14502

kösz az infókat :)

a járgány hosszmotoros ( '98 A4)

kíváncsi vagyok Balira, h a k03s-hez nekem még mi kéne.

Az alább ítam az elérni kívánt célokat.A kéedés az, h ezt melyik töltő viselné el a leghosszabb távon: a k03 a 190/270 et vagy k03s 200/300-at  (0.8 és 1 Bar)

 

 

Előzmény: Lmr (14497)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14501

En nem csereltem turbot, szerintem az octRS-ek  K03S- el keszulnek.

Nekem vizhuteses ic-m van .

Előzmény: OccsE (14500)
OccsE Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14500
tombor: ez a k03s egy sima turbo csere volt? semmi mas atalakitas? Ha jol emlekszem neked van egy nagyobb IC-d?
siman felmegy a k03s az eredeti helyere ?
Előzmény: tombor (14498)
Lmr Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14499
van castrol 0w-30 olajam, ha kell majd neked, az S3 gyári olaja...
Előzmény: tombor (14498)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14498

Nekem 10000km utan kerult az ocRS-be 1Bar chip /kb 300Nm,200Le/ ezzel futott meg 20000Km-t, utana lett 1.3Bar/kb350Nm,220Le/, ezzel 45000Km-t, s most miutan a turbo be lett jaratva 1.4Bar/kb380Nm,235Le/. Nekem k03S van, nem lotyog, nem zorog, olajfogyas 7500 km-en nem merheto. Mondjuk en foleg orszaguton megyek, de meg most se tudom mennyit megy az auto, nem tudom hol szabajozna le.Nem is erdekel. Olaj/olajszuro csere 7500 km-kent, telen 0w-40, nyaron 5w-50, bar most probalom a 0w-30-t. Egyenlore nem rossz, 2000Km utan olyan mezsarga szine van.

Szerintem hamar csere akkor K04, a topicban van mar tapasztalat, ha jol ertettem.

Ha en cserelek, akkor ilyenre fogom.

 

Előzmény: Le Freak (14495)
Lmr Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14497

hello freak,

 

az 1.8T blokk 350 lóerőig jó, a k04gyel kb 270 ló jön ki gyilkolás nélkül, k03ból kb 220, k03S gondolom a kettő között valahol

 

k03s upgradet csinál valaki éppen, Bali majd megmondja ki, és hog ymi kell hozzá,

 

én k04 upgradét csinálok és bizony mindenhez hozzá kell nyúlni... csonk, lefordulócső, kipuff, kat, levegő szívő és ic csövek, olaj és vízcsövek a turbóhoz, légszűrőház, légtömegmérő, injektorok, benzinpumpa.

 

kereszt vagy hosszmotoros a járgány? nagyon nem mindegy, más turbó kell rá....

Előzmény: Le Freak (14495)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14496
Maganutazas csaladdal.
Előzmény: OccsE (14493)
Le Freak Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14495

Kedves Fórumlakók!

 

Egy kezdő, információéhes mókussal van dolgotok :)

Egy AEB motor átépítés nélkül hány lovat képes lekezelni megbízhatóan?

vagy inkább úgy kérdezzem,h  k03, k03sport és k04 mnnyit tud lekezelni rendesen?

Ezalatt értem, hogy hosszútávon, többtízezer kilóméteren át( nem végig padló prsze).

Úgy látszik rövidesen turbót kell cserélnem, ezért kérem tanácsaitokat, valyon melyiket éri meg.Hol van olyan szakműhely ahol pozitív a tapasztalatotok.

cél: 190le/270nm a sima k03-mal, 200/300 k03 sporttal és ennyi a k04-el is.

egy mondjuk 0.Ha mondjuk nem a sima k03 mellett döntenék,milyen egyéb alkatrészek szükségesek az átépítéshez:k03s, k04?

a turbók nagyjából egy árban vannak -legalábbis úgy tudom- csak kérdés, hogy ki tudja az ecu-t rendesen belőni hozzá.

 

Remélem nem fárasztottalak titeket nagyon :D

Le Freak

 

Lmr Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14494

nem kipuff, hanem az ichez a nyomócső. ugyanis a turbó miatt meg a leforduló cső miatt nem fér el a gyári ic cső, oda kell valami  újat alkotni. a gyári ic cső 55mmes, na ilyen cső karkus szerint nincs, úgyhogy 50esből fog alkotni valamit, amit Gábor összehoz majd a gyári csővel valahogy és akkor majd valahogy kész lesz...

 

ha ez megvan, akkor be tudjuk indítani, aztán járok vele gyári progival, megnézzük, hogy ok-e minden. ha ok, akkor Balival már írjuk is a progit, amit utána hetekig finomítunk... és ha mindez megvan akkor berakom a garázsba, mert 300 forintos lezs a benzin... .

Előzmény: bunker (14491)
OccsE Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14493
tombor: ez melo vagy magan utazas?
ha melo akkor mi vagy te? Terkepesz ? :)
Előzmény: tombor (14492)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14492

ha kesz a hardware, johet a software.........szerintem

Occse,

az octRs-el.

Szombat: Riga-Debrecen

Vasarnap: Debrecen

Hetfo: Debrecen-Bp-Bfured

Kedd,szerda: Bfured

Csutortok: Bfured-Bp,

Pentek: Bp-Debrecen

elorelathatolag igy nez ki az elso het, tovabb egyenlore nem tudom.

Előzmény: bunker (14491)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14491

Nem értem!

 

Miért nem lesz jó kipuff, nem tudnak abban a méretbe gyártani vagy nem lehet?

Mi az a: hw és sw? Semmi nem jut eszembe! :-))

Előzmény: Lmr (14490)
Lmr Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14490

soha... :(

 

hát ma délután megyek vissza a karkushoz, bár csak 50es csövet fog csinálni 55ös helyett, aztán azt kiviszem de nem lesz jó, hozhatom megint vissza... szóval 1 hét hogy a hw rendben legyen... utána bejáratás, acpumpa, majd sw

Előzmény: bunker (14489)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14489

Lmr,

 

mikor lesz már kész a kocsid????

Előzmény: Lmr (14486)
OccsE Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14488
Tombor: szerintem osszehozhatnank egy mini-tali szeruseget. melyik autoval jossz? pontositani nem tudsz melyik nap ?
Előzmény: tombor (14487)
tombor Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14487

MGy,

Oszinten sajnalom ami veled tortent,  a lenyeg hogy te nem serultel, s nem ment el a kedved a vezetestol. Velem marcius vegen tortent baleset, hajnal,kanyar ,jegfolt,repules, foldeteres, szalto - volt audi nincs audi. A felesegeme volt, most allando igenye van az octRS-re. Nem mondom hogy ne sajnald, mert en is kurvra sajnalom, pedig mar tobb mint harom honapja volt. Most sikerult elpasszolni a roncsot, talan hogy nem latom tobbet, elfelejtem. Minden esetre azota visszavettem egy kicsit, az eset utan legalabb egy hetig ejszaka halalfelemem volt az autoban.

Lehet ha az S2-vel vagyok nem tortenik ilyesmi, lehet ha Te lettel volna egy S2-vel, veled se totenik ilyen....

Occse,

Az octRS ben most a nyomas 1.5 Bar-ra lendit es 1.4 Bar-t tart, amig birja a turbo levegovel,

mostmar igazan kivancsi vagyok mit bir a K03S!! A jovo heten leszek Bpesten, Bfureden, Debrecenben. Ha van idod, kedved, talizhatunk.

Előzmény: mgy (14483)
Lmr Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14486
nem, nem, még nem süthet krumplit, csak a salátát moshatja :D de genyák vagyunk...
Előzmény: bunker (14481)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14485
Füli autója az elején még nem volt csippelve, csak egy pár okosság volt benne (BOV, kipuff.).
Előzmény: ibrahim (14484)
ibrahim Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14484
Meglehet, nem ismerem egyikük autóját sem. Füliére hittem azt, hogy gyári: max. telj. 190 LE, ez simán beleférne a gyári szórásba (főleg ha a mérési pontatlanságot is hozzávesszük). 7,4-et mért neki Ave.
Előzmény: Lmr (14477)
mgy Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14483
Genya... :-DDD
Előzmény: bunker (14481)
GombVTI Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14482
:))))) Csak nem! :))))
Előzmény: bunker (14481)
bunker Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14481

Azért, mert hátul volt és sütötte a krumplit!

:-DD

Előzmény: GombVTI (14480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!