én valszeg a 2. eset leszek, de addig még belemegfy sok tízezer km.remélem.Ha maradna ez a k03, ti mit csinálnátok: 1,bele a csip és majd ha orrán-száján folyik akkor felújítás vayg csere 2, most felújíttatom és utána ecu update.
boltban egy új kb 100-150 nem? ennyiből talán meglenne a felújítás+ecu is.
En eddig csak ket fele megpusztult turbot lattam, az egyik valahol szetrepedt, tulfűtve, nem lehutve, stb, ill ami elkezdte nyomni az olajat a szívótorok/IC felé, ezeknek a perseje ment szét, égett meg, kopott el.
OFF tombor, kösz. :) alakul az elképzelés. Valszeg veszünk egy használt (2-3 éves) buszt, ha meg egy év múlva hazajövünk nekem valami jáccóskocsit. Talán ontopikat??? :-D Ma lefotóztam a Seatot, nem volt sírhatnékom, de rossz volt ránézni. Egy év alatt is annyi szép emlék... :-)
Nem rossz tapasztalat, egy képzeletbeli piros pont a k03s-nek.
Turbó/IC csöveknél nem szivárog semmennyire az olaj?Mert nekem egy picit igen: kb 1-2deci /15000km.Ez vészes vagy egyáltalán mikor érdemes egy turbót felújítani vagy lecserélni?
kíváncsi vagyok Balira, h a k03s-hez nekem még mi kéne.
Az alább ítam az elérni kívánt célokat.A kéedés az, h ezt melyik töltő viselné el a leghosszabb távon: a k03 a 190/270 et vagy k03s 200/300-at (0.8 és 1 Bar)
tombor: ez a k03s egy sima turbo csere volt? semmi mas atalakitas? Ha jol emlekszem neked van egy nagyobb IC-d? siman felmegy a k03s az eredeti helyere ?
Nekem 10000km utan kerult az ocRS-be 1Bar chip /kb 300Nm,200Le/ ezzel futott meg 20000Km-t, utana lett 1.3Bar/kb350Nm,220Le/, ezzel 45000Km-t, s most miutan a turbo be lett jaratva 1.4Bar/kb380Nm,235Le/. Nekem k03S van, nem lotyog, nem zorog, olajfogyas 7500 km-en nem merheto. Mondjuk en foleg orszaguton megyek, de meg most se tudom mennyit megy az auto, nem tudom hol szabajozna le.Nem is erdekel. Olaj/olajszuro csere 7500 km-kent, telen 0w-40, nyaron 5w-50, bar most probalom a 0w-30-t. Egyenlore nem rossz, 2000Km utan olyan mezsarga szine van.
Szerintem hamar csere akkor K04, a topicban van mar tapasztalat, ha jol ertettem.
az 1.8T blokk 350 lóerőig jó, a k04gyel kb 270 ló jön ki gyilkolás nélkül, k03ból kb 220, k03S gondolom a kettő között valahol
k03s upgradet csinál valaki éppen, Bali majd megmondja ki, és hog ymi kell hozzá,
én k04 upgradét csinálok és bizony mindenhez hozzá kell nyúlni... csonk, lefordulócső, kipuff, kat, levegő szívő és ic csövek, olaj és vízcsövek a turbóhoz, légszűrőház, légtömegmérő, injektorok, benzinpumpa.
kereszt vagy hosszmotoros a járgány? nagyon nem mindegy, más turbó kell rá....
Egy kezdő, információéhes mókussal van dolgotok :)
Egy AEB motor átépítés nélkül hány lovat képes lekezelni megbízhatóan?
vagy inkább úgy kérdezzem,h k03, k03sport és k04 mnnyit tud lekezelni rendesen?
Ezalatt értem, hogy hosszútávon, többtízezer kilóméteren át( nem végig padló prsze).
Úgy látszik rövidesen turbót kell cserélnem, ezért kérem tanácsaitokat, valyon melyiket éri meg.Hol van olyan szakműhely ahol pozitív a tapasztalatotok.
cél: 190le/270nm a sima k03-mal, 200/300 k03 sporttal és ennyi a k04-el is.
egy mondjuk 0.Ha mondjuk nem a sima k03 mellett döntenék,milyen egyéb alkatrészek szükségesek az átépítéshez:k03s, k04?
a turbók nagyjából egy árban vannak -legalábbis úgy tudom- csak kérdés, hogy ki tudja az ecu-t rendesen belőni hozzá.
nem kipuff, hanem az ichez a nyomócső. ugyanis a turbó miatt meg a leforduló cső miatt nem fér el a gyári ic cső, oda kell valami újat alkotni. a gyári ic cső 55mmes, na ilyen cső karkus szerint nincs, úgyhogy 50esből fog alkotni valamit, amit Gábor összehoz majd a gyári csővel valahogy és akkor majd valahogy kész lesz...
ha ez megvan, akkor be tudjuk indítani, aztán járok vele gyári progival, megnézzük, hogy ok-e minden. ha ok, akkor Balival már írjuk is a progit, amit utána hetekig finomítunk... és ha mindez megvan akkor berakom a garázsba, mert 300 forintos lezs a benzin... .
hát ma délután megyek vissza a karkushoz, bár csak 50es csövet fog csinálni 55ös helyett, aztán azt kiviszem de nem lesz jó, hozhatom megint vissza... szóval 1 hét hogy a hw rendben legyen... utána bejáratás, acpumpa, majd sw
Oszinten sajnalom ami veled tortent, a lenyeg hogy te nem serultel, s nem ment el a kedved a vezetestol. Velem marcius vegen tortent baleset, hajnal,kanyar ,jegfolt,repules, foldeteres, szalto - volt audi nincs audi. A felesegeme volt, most allando igenye van az octRS-re. Nem mondom hogy ne sajnald, mert en is kurvra sajnalom, pedig mar tobb mint harom honapja volt. Most sikerult elpasszolni a roncsot, talan hogy nem latom tobbet, elfelejtem. Minden esetre azota visszavettem egy kicsit, az eset utan legalabb egy hetig ejszaka halalfelemem volt az autoban.
Lehet ha az S2-vel vagyok nem tortenik ilyesmi, lehet ha Te lettel volna egy S2-vel, veled se totenik ilyen....
Occse,
Az octRS ben most a nyomas 1.5 Bar-ra lendit es 1.4 Bar-t tart, amig birja a turbo levegovel,
mostmar igazan kivancsi vagyok mit bir a K03S!! A jovo heten leszek Bpesten, Bfureden, Debrecenben. Ha van idod, kedved, talizhatunk.
Meglehet, nem ismerem egyikük autóját sem. Füliére hittem azt, hogy gyári: max. telj. 190 LE, ez simán beleférne a gyári szórásba (főleg ha a mérési pontatlanságot is hozzávesszük). 7,4-et mért neki Ave.