Hú, sajnos fogalmam sincs... (Mármint ami a lökhárítók kompatibilitását illeti)
Patent-ügyben pedig a TLX-nél nem jártam szerencsével (már évek óta nincs, aki gyártsa, így nem is forgalmazzák), így marad az ebay, találtam egy amerikai eladót aki 2,25 dollárért adja darabját és worldwide vállal postázást. A kép alapján pont olyan, amilyet keresek. (Belinkeltem a Golf-fórumba, ha valakit érdekel, lehet 20-asával és egyesével is venni, én utóbbit választom az ár+postaköltség miatt, de ha valaki betársul, lehet, hogy érdemes lenne egy komplett csomagot rendelni)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Laci nekem előtte mondta a kipufogó csövet, de már nem maradt rá időm. Bepróbálkoztam, nem jött össze. ez van. Van ennek amúgy előnye is: én már pontosan tudom, hogy a következőn átmegy a kocsi, mert le van írva, mit kell még hozzá megcsinálnom :)
"ki tud nyitni egy Mazdát valamint kulcsot készít hozzá (nem immós). Ott a helyszínen, egyeztetett időpontban, Budapesten. "
Az egyeztett időpont hajnal kettő, a helyszín a Páskomliget utca a tízemeletesek előtti parkoló, ha nem megy a kulcs, roncsolással is jó lesz vagy trélerrel........ :-DDD
Nincs ezzel semmi gond! Két lelkes ember egy szűk hétvégén egy csáposemelőn rendbe tudja tenni. A Skodám (110R) pont így nézett ki amikor először próbálkoztam. A legutóbbi Skoda (120GLS krómlökös) már úgy ment el, hogy rendbe tettük, át is ment simán.
Minősítés előtt mindenképpen érdemes olyasvalakivel átnézni az autót akik tudja az éppen aktuális igényeket :-(
Így világos, valószínűleg a kipufogó volt a fő ok, meg persze a szennyezettnek tűnő dolgok. (Egyébként mostanában figyelem, pár éves új autóknál is korrodált, rozsdafoltos a kipufogó. A leömlő pedig egyértelmű, pár ezer kilométeren minden leég róla, a hőálló is).
Én csendben figyeltem eddig a vitát, meghúztam magam, mert a Wartburg is volt alvázvédőzve, az autódat kívülről látva nem vágtam, miről van szó. Csak készültem arra, hogy elbontom a Wartot inkább, nem lesz ebből OT sose, mert spaknival nem állok neki - az amúgy tökéletes - aljának, hogy levakarjam a réteget róla. De a képeket látva volt némi igazság a döntésben. A Wart alja meg nem is olyan vészes, talán mégis van esélyem.
A kipufogóról viszont felmerült kérdésem van. Az öntvény rozsdás, mivel ugye elég forró. Lehomokolják, lecsiszolom, lefestem. Egy múzeumi darabon örök élet, kalap kabát. De én használnám is, ergo a festék sosem marad tökéletes rajta! Értem, hogy merő rozsda ne legyen, de egy idő után lejön a festék akármit csinálok, ha használom. Kizáró/nem záró?
Ide is bemásolom, nem veterán, csak bízom a topic sokat látott lakóinak erejében :)
Záras embert keresek, Budapesten. Az az ember kell, aki telefonhívásra kijön helyszínre és ki tud nyitni egy Mazdát valamint kulcsot készít hozzá (nem immós). Ott a helyszínen, egyeztetett időpontban, Budapesten. Mélyfúró utca téma. A héten kellene. Ha valakinél van ilyen megbízható ember telefonszáma, légyszi adja át/küldje el.
Heló! Viszont én is kérdeznék egyet tőled? Létezik első spoiler golfhoz a bárdinál, egy kicsi kb 3cm es és nagyobb ami 2 darabból áll és kb 9-10cm es. Az a kérdés az jó-e Scirocco-hoz is? Hallottam olyat hogy jó, meg olyat is hogy nem. Te tudsz erről vm-t? Illetve első műanyag lököst keresek,de csak szépet ami nincs kifúrva, hátha egy golfos fickónak a kertben áll egy scirocco... :-) Írhatsz a Magyar Scirocco Klub topicra is. Sok sikert a patenthoz!
Jó Uram! Ha szépen kérlek elküldenéd nekem a 7408-as képet teljes méretben? Gratulálok hozzá, pont eltaláltad azt a távolságot,ami a legjobban áll az autómnak :-)) Talán ez a legjobb kép,ami idáig készült róla. A címem publikus,előre is köszönöm!
Valaki rakott be pár hónapja egy készülő kisméretű "versenyautóról" képet. :-) Van valami fejlemény? Esetleg lehetne kérni képeket? Akár a régiek is jók.
volt két abarth kabrió is, az egyik soklámpával, a másik meg kevéssel. amazonból is kettő volt, egy ot-s fehér meg egy civil bordó-fehér illetve két százhuszonhármas merci kupé, az egyik ot-s bordó, a másik meg civil ezüst.